MiejscowośćWarszaws
strona 110 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~Daniel / 2023-01-13 22:14
Bardzo nie kompetentni pracownicy.Zatrudniają młodych aroganckich nie zadowolonych z pracy.Firma jakby staczała się na dno .Bez klienta nie istniejecie.Macie słabego zarządzającego .Przede wszystkim liczy się klient bo was utrzymujemy!! -
-
~danielka / 2022-06-30 21:21
Od kiedy połączyli się z Play nie mam co dwa-trzy dni dostępu do internetu. A jeśli jest to pregdkość odbiega od deklarowaniej. Obsługa klienta bezczelnie zaleca złożenie skargi zgodnie z formularzem dostępnym przez internet!!!! Nie przewidują żadnych zniżek bo i po co. Awarie się zdążają. Tylko dlaczego trzy razy w tygodniu??? ZaletyTo najgorsza firma oferująca niesatysfakcjonujące mnie pakiety. Wciskają TV nie wiadomo po co.WadySygnał albo nieobecny albo słabszy od deklarowanego w umowie.MiejscowośćBytom -
~Danuta / 2022-09-02 13:56
Wojciech Zarzycki (operator upc) to max niekomtencji MiejscowośćGdynia -
~Dar / 2022-02-04 16:04
Obsługa klienta pod psem! czlowiek wisi na telefonie i slucha muzyczki, albo denerwujacego Prokopa i bota a potem nie moze uzyskac tego czego chce... jak sie poda haslo "nowa umowa" to zaraz przelączają to konsultanta. Jak chcesz porozmawiac o obecnej umowie to wiś i słuchaj muzyczki az sie rozączy! Wadyobsluga klienta pod psem! -
~darecki / 2023-08-28 21:09
Od 2 tygodni nie można oglądać telewizji.na godz jest około 5 minut.kontakt to farsa.na początku automat potwierdzał awarie która miała być usunięta w ciągu 12 godzin. Teraz automat przekonuje że wina leży po stronie odbiorcy bo sygnał rwie albo nawet go niema.gdybym 3 miesiące nie przedłużył z nimi umowy to napewno już był zmienił dostawcę tv i internatu. Szczerze odradzam ZaletyBrakWadyTelewizja której niema.i internet który przerywaMiejscowośćWrześnia -
~Darek / 2020-12-09 11:40
Mama z chorobą Alzheimera podpisała umowę z UPC. Sprzedali jej wszystko, co dało się sprzedać.
Nie pozwalają na odstąpienie od umowy, mimo przedłożonych dokumentów lekarskich potwierdzających
chorobę, która nie pozwala na oglądanie telewizji. Internet !? Nigdy nie umiała korzystać.
"Ludzki" operator.ZaletybrakWadybrak rozsądku, elastyczności.MiejscowośćZielona Góra -
~Darek / 2022-02-05 20:08
Obsługa klienta nie działa. Dekoder horizon jest przestarzałym i zacinającym się sprzeętem.
Nie polecam absolutmoe.
-
~Darek / 2022-12-23 13:15
Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange. ZaletyNie maWadyWszystkie możliweMiejscowośćSzczecin -
-
~Daria / 2021-12-30 11:21
Pani, która chyba za kare mnie obsługiwała przez telefon była niemiła, mówiła za szybko, jakby z pretensją na odczepkę. Bardzo nieprzyjemna rozmowa, pomimo, że ja jako klient z problemem byłam miła. Zaletysztywne wskazanie rozwiązania problemuWadyBardzo nieprzyjemna rozmowa.MiejscowośćWarszawa -
~Dariusz / 2021-12-14 21:09
Dno i same wodorost. Internet nie działa a serwis nie potrafi przyjść i naprawić. Notorycznie oszukują, nie dzwonią , nie przychodzą i tak w kółko ZaletyBRAKWadyCałę mnóstwoMiejscowośćWarszawa -
~Dariusz / 2024-01-02 23:06
Marka UPC została kompletnie zniszczona przez Play. Kiedyś w UPC internet śmigał a problemy występowały sporadycznie. Obecnie sytuacja jest dokładnie odwrotna. Internet muli i zrywa, transfery znacznie poniżej wartości deklarowanych, pingi osiągają kosmiczne wartości, modem restartuje się samoczynnie w czasie oglądania TV po czym nie może nawiązać połączenia. Obsługa klienta to teraz tragedia. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony więc mogę wypowiedzieć w każdej chwili, co z całą pewnością uczynię. Wszystko byle nie Play. ZaletyżadneWadysameMiejscowośćLublin -
~Dariusza / 2020-11-18 18:00
Kontakt tragedia dzwonie kilka razy miałem dostać dodatkowy dekoder zero odzewu a rachunek musze płacić ZaletyBrkaWadyOlewają klientaMiejscowośćWroclaw -
~daro / 2019-12-09 16:20
jestem ich klientem od 6 lat ostatnio mam pakiet 3 x 1 bo w pakiecie miało być taniej a jest totalny shit
interesuje mnie jedynie internet który ma mieć 300Mb/s a ledwo otwiera strony, WiFi ma prędkość 15-20 Mb/s.
Rozmawiam ze znajomymi co maja tez ten syf i każdy wiesza na nich psy ze wciskają co sie da aby złapać klienta .
Chciałem rozwiązać umowę to musiałbym zapłacić 2000 zl kary . Omijajcie łukiem tych naciągaczy i oszustów .
ZaletybrakMiejscowośćKielce -
~daro / 2020-05-22 13:44
To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!ZaletyBRAKWadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSKMiejscowośćJAWORZNO -
~darwiatr / 2023-11-16 13:06
Poprzednio byłem w UPC i miałem wykupioną prędkość 800 Mb/s teraz w Inea mam 300 Mb/s. Chodzi dwa razy szybciej na 300 Mb/s niż 800 Mb/s - CZARY! Niema kłopotów z zawieszaniem routera. W UPC niemożliwa wymiana routera z wifi 5 na wifi 6 - TRAGEDIA, a ich router to porażka. Aktualnie do routera ZTE mam podłączonych 30 urządzeń i jeszcze dwa inne routery oraz NAS - WSZYSTKO DZIAŁA. W UPC oczywiście na infolinii mają człowieka za "podczłowieka". Na kolanach do Częstochowy idę po decyzji ucieczki z UPC do Inea :) ZaletybrakWadyrouter = tragedia, przesył = oszukaństwo -
~Dawid / 2015-10-30 19:38
DO dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się podłączenia usługi, przeciągają ale rachunki na czas wystawiają. Zero zrozumienia klienta i problemów... jakie wynikają z ich winy. Olewka totalna ZaletyZdecydowanie brakWadyNiekompetentni konsultanci, zbyt pewni swojego, mających za nic klienta5 lat -
-
~Dawid / 2018-08-23 16:35
Oszuści jestem użytkownikiem u nich 2lata przedluzylem umowę na następne 2lata z internetem 120mb i nie dostałem od nich żadnej promocji. A klientom co mają 50mb robią promocje na 150mb. Ale sprawiedliwość róbcie tak dalej a napewno nikt już nie będzie z wami przedłużal umowy. MiejscowośćNowy Sącz -
~Dawid / 2018-09-30 12:09
Kurier zamiast zostawić paczkę pod wskazanym adresem stwierdził że nie ma nikogo w domu i zostawił ją w punkcie odbioru paczek, nie polecam. -
~Dawid / 2021-06-18 16:59
Co chwila coś się sypie, internet jest tylko na papierze, rozłączanie, spowolnienie do prędkości sprzed 20lat, brak jakiejkolwiek możliwości się dodzwoninia na infolinię czy serwis przez chat. Konsultanci wydzwaniają by ci wcisnąć kolejny kit za wydłużenie umowy do wieczności. Prędzej Polska wyjdzie z grupy niż nie będzie na co narzekac na UPC. ZaletyRachunek zawsze przyjdzie ci terminowoWadyBrakuje życia by wszystkie zliczyćMiejscowośćKatowice -
~Dawid / 2021-11-30 08:38
Dno dna ta firma nie wie o czym mówi na problem że codziennie jest przerywany internet od pol roku po 10x każą resetować router? Co za debilizm każdemu odradzam korzystanie z ich usług wielka męczarnia dno nie internet weźcie sie za robotę nieroby bo stracicie wszystkich klientów a nie tylko mnie. Dziekuje i życzę miłego dnia tej kupię gówna która nie wie o czym mówi ZaletyNie istniejąWadyZa duzo by wymieniaćMiejscowośćWarszawa
strona 110 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »