Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cichywkret / 2017-02-07 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To UPC to są jakieś jaja. Począwszy od zle sporządzonej umowy, naliczenie opłat dodatkowych nie wiem za co. W koszcie który płacę mialo byc 120mb internetu + 3 miesiace za darmo. Reklamacja złozona 3 miesiace temu. Wykonane 100telefonow. Kłamia jak najęci. Wiekszych przekrętów sie nie da spotkac. Serdecznie nie pozdrawiam. Ponadto internet sie zrywa ciagle.
    WadyWszystko co z nimi zwiazane
  • ~cobrarti / 2011-01-22 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    jedyne co działa w tym dziadostwie jakim jest UPC to telewizja, i to też pod warunkiem, że dekoder HD (u nich ponoć najlepszy) akurat nie ciągnie jakiegoś nowego softu - bo i on się wiesza... Internet to chyba jakaś usługa oferowana przez tę dziadowską firmę na siłę... Nawet przez okres umowy obowiązkowej nie działał jak należy, 25 MB/s - bzdura!!! nawet 17-18 niezbyt często osiąga, a od około pół roku prawie nie działa w ogóle w określonych godzinach... kolejni tzw "serwisanci", sprawdzenia i kolejne "w domu jest wszystko ok - to wina sieci - zgłosimy i naprawi się - spoko"... i nadal awarie, a wieczorami - co wieczór - przerwy w dostawie... właśnie jestem po kolejnym telefonie do tych niekompetentnych ludzi - kolejny serwisant na kolejną wizytę... po jego wizycie zrywam z nimi umowę - mam w głębokim poważaniu takie "usługi" za 2 stówki miesięcznie... Firma ta sprawia wrażenie, jakby kilku cwaniaczków od reklamy zatrudniło bandę niedouczonych tzw. "informatyków" i tak interes się jakoś kręci... stanowczo nie polecam - wręcz odradzam!!! strata pieniędzy, nerwów, i ...pieniędzy - bo co człowiekowi po telefonie w pakiecie, skoro nie działa wraz z siecią...
    ZaletyŻadnych!!! pomarzyć można o plusach...
    Wadywszystko!!! od obsługi klienta po niekompetentny serwis. Warunków z umowy nie potrafią wypełnić - chyba nawet się nie starają.
    od listopada 2009r
  • ~CR7 / 2017-06-19 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za syf te UPC !!! Nigdy więcej. Ten horizon te se mogą wsadzić....
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Czesław / 2017-06-28 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC - totalna porażka,internet rzadko gości u mnie w domu. Dodzwonić się prawie niemożliwe, jeśli już się uda, to tlumaczenie wykretne. Od kilku miesięcy czekam na jakieś zmiany inie doczekałem się. Czas na rozwiązanie umowy, z której tylko ja się wywiązuje.
    ZaletyBrak
    WadyInternet działa od świętą, zacina się, kontakt prawie niemożliwy
    Rok czasu i tyle za dlugo, chciałbym korzystać
  • ~Czupakabra / 2017-03-17 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, przerwy w połączeniu na porządku dziennym, ping skacze od kilkudziesięciu do kilkuset co uniemożliwia granie online a także utrudnia przeglądanie internetu. Nie mogę się doczekać maja jak skończy się umowa.
    ZaletyBrak
    WadyWysoki ping i przerywanie połączenia
  • ~D / 2023-07-05 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzial techniczny dziala jak chce 3 razy bez porozumienia zmieniali przyjazd i nikt nad nimi nie panuje. Można tylko pisać reklamację lub skargę , ale i tak chodza swoimi drogami. Brak możliwości kontaktu z wyzszymi przełożonymi. Czekam tylko na rozpatrzenie skargi i reklamacji i się żegnamy. Niech szukają sobie innych naiwnych.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~daa / 2019-12-07 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da się tam dodzwonić! wiszę od godziny na infolinii.. chyba tylko od nowych potencjalnych klientów odbierają telefon
    Zaletybrak
  • ~Daga / 2024-01-31 02:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W UPC żyło mi się dobrze, początki kablówki, potem internet byłam ich zawziętą fanką UPC. Szybko awarie usuwane, dobre łącza bez zrywów. Na jednej ręce policzę ile przez lata musiałam restartować router bo coś nie mogło zatrybić. Obecnie na dwóch rekach policzę ile razy internet zrywa się w ciągu dnia! Na wcześniejszych umowach o słabszym transwerze wyciągało więcej Mb/s jak teraz ze znacznie większą kwotą. Przy zakończeniu umowy uciekam gdzie pieprz rośnie.
    ZaletyBrak
    WadyZrywane łącza, śmieszna prędkość ktora w 99% nie osiąga nawet 5% prędkości jaką powinien.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Dam / 2023-05-21 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu przejęcia UPC przez PLAY awarie występują kilka razy w tygodniu.
    Brak internetu na kilka godzin.
    Czytaj: brak internetu, telewizji, telefonu. Wszystkie usługi UPC/PLAY opierają się na połączeniu internetowym.
    Brak wyjaśnień Od usługodawcy w czym jest problem.
    Na ten moment podpisywanie umowy na usługi UPC/PLAY to ogromne ryzyko.
    Dodam że przed połączeniem się z PLAY awarie nie występowały. Mam z nimi umowę Od 6 lat.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, stabilność, transfer
    MiejscowośćWrocław
  • ~Damian / 2016-12-05 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarię, brak internetu, telewizji, dekoder horizon to jest jakaś totalna pomyłka!!!!!!!!!! Przy odtwarzaniu nawet nagranych filmików dekoder nie wyrabia z obróbka video i widać piksele, no po prostu śmiech na sali.
    Jakie to się stało gówniane to po prostu krew mnie zalewa.
    Kończy się umowa i uciekam stąd jak najdalej.
    Nigdy więcej UPC, nikomu nie polecam się tu znaleźć.
    ZaletyŻADNE
    WadyCiągle awarię, żenująca i kłamliwa obsługa klienta, częste braki internetu, telewizji, beznadziejny dekoder horizon, droga sieć, same minusy!!!
    5 lat korzystam z UPC, płace 160 zł za ciągle awarię. Po**balo.
  • ~Damian / 2019-10-02 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa po 3 dniach od montażu nie działa... Bo inny serwisant z UPC nas wypiął Ktoś przyszedł z UPC to naprawić i powiedział że nie umie.. Sprzedawca internetu mówi że to nasz problem nie jego i jest bardzo nie miły wręcz chamski. Brak słów.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Damian / 2019-11-12 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W panelu klienta nie ma możliwości rozwiązania umowy, trzeba zadzwonić do nich i czekać pół godziny na konsultanta, żeby się dowiedzieć, że on musi odblokować mi tą opcję i wtedy będę mógł sobie wyklinać, że chcę rozwiązać umowę, poza tym trzeba do nich było wysłać pismo. Ta opcja nie działała poprawnie, coś się chyba wtedy wysypało na ich serwerze. W każdym razie dzisiaj dostałem sms, że brakuje im jakiejś wpłaty jak by naliczyli mi to i myśleli, że umowa nie jest rozwiązana. Życzę tej firmie upadłości, niech się ode mnie odczepi raz na zawsze.

    W przypadku wyprowadzki nie dali żadnej możliwości negocjowania, ani możliwości przeniesienia usług, ani ich zamrożenia na pewien czas.
    ZaletyBrak
    Wady- najgorsza obsługa na świecie
    - pół godziny czekania aby odblokowali mi opcję rozwiązania umowy w panelu
    - panel klienta lubi nie działać
    - internet się zacina
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2020-11-17 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od 3 miesięcy. Kijowa obsługa. Jak ktoś lubi się męczyć polecam. Jak ktoś szuka kogoś rzetelnego odradzam!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyWszystko co możliwe!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Damian / 2020-12-31 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie uprzedza swoich klientów o przerwach w dostępie do internetu. Trzeba dzwonić do nich na infolinię by się czegokolwiek dowiedzieć. Reklamację przyjęli dopiero po 2 tygodniach od jej złożenia. Jest teraz cały czas problem z internetem, który kilka dni temu miał być już rozwiązany. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dana / 2015-05-12 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    mino umowy na czas nieokreślony, mam podwyższane opłaty. Ostatnio dołożono mi dodatkową opłatę na modernizację sieci.Nikt z moich sąsiadów jej nie opłaca. konsultant udzielił mi informacji że dodatkowe opłaty posiadają tylko osoby z którymi zawarto umowy na czas nieokreślony. Osoby które mają umowy na czas określony, mimo przedłużania ich od kilku lat dodatkowych opłat nie mają. Wszystkie te podwyżki mają na celu zmianę umowy z podwyższoną opłatą.
    Zaletyżadnych
    Wadyzmuszanie pośrednie na wyższe opłaty
  • ~daniel / 2013-05-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM - porażka, brak możliwości kontaktu telefonicznego, na połączenie z konsultantem czeka się 30min ... kiepska oferta za proponowane pieniądze w porównaniu z polsatem cyfrowym ... NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadydrogo, brak szybkiego kontaktu, cwaniactwo
    4lata
  • ~Daniel / 2014-07-12 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPC. Nie szanują klienta. Korzystałem z ich usług przez klika lat, bo nie miałem innego wyjścia z racji zamieszkania. Skończyła mi się umowa i chciałem podpisać nową w niższej cenie. Okazuje się, że nie mogę. To jakiś żart.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO A ZWŁASZCZA POSZANOWANIE DOTYCHCZASOWEGO KLIENTA
    5 lat 155 zł
  • ~Daniel / 2018-08-15 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    15.08 dostaje maila - potwierdzenie wycofania zgody na elektroniczny rachunek, od teraz przysyłamy w formie papierowej, Pański rachunek wzrośnie o 5,01 zł. Aby zmienić zdanie czat, zadzwonić pod numer 813 813 813 lub salon.
    Teraz konia z wozem temu kto mi wytłumaczy jak mogłem zrezygnować z rachunku w dzień ustawowo wolny od pracy. Bo żeby przywrócić rachunek elektroniczny muszę skontaktować się w dzień roboczy. m

    Ocena za wycofanie rachunku bez jakiejkolwiek mojej ingerencji, dodanie dodatkowej usługi przy nawiązywaniu umowy.
    Dno i dalej toniemy w mule.
    Zalety-internet czasem jest
    Wady- dziwne operacje bez zgody klienta
    -wciskanie usług na siłę
    - internet czasem tak wolny, że nawet przeglądanie stron nie wchodzi w grę
    - kontakt tragiczny
    MiejscowośćWrocław
  • ~Daniel / 2019-04-27 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli nie przeszkadzają Ci częste awarie w dostawie internetu czy tv płacąc 124 zł to proszę bardzo ja już powiedziałem że to jest ostatni miesiąc współpracy z nimi. dzisiaj jest między innymi dzień w którym mają swoje przerwy techniczne.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGniezno
  • ~daniel / 2021-08-04 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam problem z siecią technik odwołany powiadomienie w kółko ze jesteśmy zajęci i proszę dzwonić między 8-23 o za godzinami otwartymi do tego kobita w upc do której dzwonisz ma twe dane osobowe udostępnione przez osoby trzecie i jeszcze próbuje cie naciągnąć na zapłatę za dobry modem bo im się nie chce ani technika przysłać bo prawdopodobnie kos się włamał na kompa nie polecam złodzieje i oszuści, i najlepsze bab na drugi dień wie że ty pisałeś o nich ładnie pewnie sami wpuscicli hakera
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    Miejscowośćkraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337