Dramat to mało.Od czerwca zmieniono mi prędkość internetu i wszystkie urządzenia w domu / drukarka , thermomix,iRobot / przestały się logować.Serwisanci przychodzili , spoglądali na swoją komórkę i twierdzili że intetnet jest i modem w porządku.Przychodxił następny jeszcze bardziej agresywny i powiedział ,że on nie jest od garów ani drukarek.Nic nie zrobili , a rachunek +100zł.Mam 75 lat i nie muszę umieć konfigurować , płacę regularnie. Makabra.
ZaletyPrzez 30 lat myślałam , że UPC to fajny wybór
WadyJa nie chce mieć internetu w modemie tylko w mieszkaniu. Niby korzystam z UPC , a nikt nie jest zainteresowany żeby mi pomóc
MiejscowośćWarszawa
~BP / 2015-09-14 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej UPC. Z chwilą podpisania umowy i podłączenia usług stajesz się petentem do płacenia i akceptowania wszelkich bezprawnych działań UPC. Jakość usług przeciętna, ciągle są problemy z dekoderem. Rozpatrywanie reklamacji - to już kryminał po prostu. Obsługa klienta to absolutne dno. W BOK siedzą jakieś niedouczona i chamskie buraczki.
Zaletybrak
Wadywyjątkowo podła jakość obsługi klienta
1,5 roku
~Brak cierpliwości / 2019-11-23 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Obskuga na infolinii trwa długo, zamiast rozwiązać problem wciskają droższe usługi. Nie działa Ci Internet kup większy prędkość. Wi do nie będzie działać proszę kup sobie router i zwiększ prędkość. Co z tego że na starym tuterze działał ale teraz nie działa na horizon. Nie mówią, że tylko niektóre programy wchodzą w horizon go. Sprzedają kota w worku.
ZaletyBrak
WadyInternet w horizon wbudowany, wi fi bardzo spada faluje. Na oddzielnym Wi-Fi działał ale powiedzieli że mam stary i do wymiany. Jest gorzej. Pracuję domu i wszyscy teraz są w jednym pokoju, w którym jest wifi bo w pozostałych brak. Pani na infolinii kaze zwiększyć prędkość i dokupić router. Cud bo wcześniej na tej samej prędkości co mam Internet był w każdym pokoju.
MiejscowośćWarszawa
~Bromba / 2011-04-29 22:52
Ocena: 1.00 / 5
MAM 5MG, częste awarie, prędkość często niższa od deklarowanej przez UPC. Obsługa najgorsza z możliwych, 3 miesiące czekałam na rozpatrzenie reklamacji, kłamią jak z nut z klienta robią wariata, do tej pory nie rozliczono prawidłowo faktur.Dzwonisz do nich, a konsultanci są nieprzytomni, nie rozumieją co się do nich mówi. 56 złotych, to przegięcie, kiedy inni dają 8 lub 10 mega za 60zł.Więc tej dennej firmie, jak z PRL-u,gdzie nikt nic nie wie, mówię adieu!
ZaletyNie widzę
WadyLekceważenie klienta.
Od ponad roku, 56zł.
~bs / 2023-07-14 22:46
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam. zgłaszany przez 2 tygodnie problem z routerem został zignorowany. Umowiona wizyta nawet nie miała miejsc i 3 h w plecy oczekiwani
~bt / 2024-04-23 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie mialam internetu, ani przez kabel ani przze wifi. czekalam na technika ponad tydzien i w ostatniej chwili otrzymalam info ze technik nie przyjdzie bo korzystam tylko z wifi a UPC nie gwarantuje lacznosci przez WIFI. Masakra. Gdy przestalo dzialac WIFI, router zostal zrestartowany i kabel podlaczony i pomimo kabla internetu wciaz nie bylo, ale najlepiej olac klienta i wmawiac mu ze tylko przez wifi korzysta. Internet ma kiepski zasieg i caly czas tnie. Nie polecam. Umowa juz wypowiedziana.
MiejscowośćKraków
~Buba / 2019-11-13 14:31
Ocena: 1.00 / 5
3xDNO. Router raz działa raz nie, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.
Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
~Bugiardo / 2020-06-22 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Przez około 10 lat było ok, do czasu zmiany adresu zamieszkania. Wtedy to udałem się do salonu UPC na ulicy Targowej w Warszawie. Miła Pani sprawdziła nowy adres stwierdzając iż można nań dokonać transferu usług, na co przystałem. Na następny dzień został umówiony monter, który niestety się nie pojawił, nie było też żadnej informacji w tej sprawie od UPC. Ponownie skontaktowałem się z UPC i znowu zlecono wizytę montera, który znowu się nie pojawił, bez żadnego wyjaśnienia ze strony UPC, ani przeprosin za marnowanie mojego czasu na bezczynne czekanie. Po kolejnych kontaktach z mojej strony udało mi się dowiedzieć, że instalacja w nowym miejscu zamieszkania jest nieskończona. Powiedziano mi iż administrator budynku ma się w tej sprawie skontaktować z UPC. W między czasie UPC zerwało umowe, obarczając mnie jej kosztami, za to że nie potrafili sie wywiązać z własnej propozycji transferu usług. Po 8 miesiacach dowiedziałem się iż jednak UPC wysłało maila do administratora w mojej sprawie ale nie otrzymało odpowiedzi. Nie udzielono mi odpowiedzi na pytanie na jaki adres wysłano przedmiotową wiadomość. Wyglada na to, ze wysłąno wiadomość do poprzedniego administratora a nie aktualnego który działa od początku 2019 roku. W tęgich umysłach pracowników UPC niestety nie zrodziła się myśl, aby mnie jako głównego zainteresowanego zapytać, z czego może wynikać milczenie ze strony administratora. Finał był taki, ze zaczęto mi grozić sądem i nasłano na mnie aroganckiego prawnika. Reasumując, totalna olewka względem wieloletniego klienta i brak elementarnego profesjonalizmu. Jak UPC chce pozyskać klienta lub go utrzymać, to jest w stanie klęknać na kolana w tym celu. Ale jeżeli pojawiają się problemy wymagające jakiego kolwiek wysiłku i myślenia, to się zlewa klienta i straszy sądem za własne błędy. DNO. "A ci Amerykanie… oni nie są wcale tacy źli. Oni napadną, a potem przeproszą." A mnie za ten cyrk i marnowanie czasu to nikt k***a nie przeprosił.
ZaletyŁadne logo.
WadyLekceważące podejscie do klienta i unikanie odpowiedzialności za własne błędy.
MiejscowośćZąbki
~BurnThisCompany / 2018-10-14 17:24
Ocena: 1.00 / 5
UPC kiedyś było naprawdę świetne jednak po mojej k powrocie do Polski i założeniu na nowo UPC jestem bardzo niezadowolona. Internet jest wolny, ledwo co mogę oglądać. A o graniu przez internet i JESZCZE ROZMAWIANIU W TRAKCIE to jest już śmieszne. UPC leci już tylko na starej opinii. Dzwoniłam, technik przychodził i sam mówił że UPC jest do bani. Podkrecilam internet, resetowałam itp nic nie dawało. Nie polecam! Gdy skończy się umowa od razu zmieniam!!
ZaletyNic, nawet obsługa nie raz jest nie przyjemna. Do tego cały czas jest mi wmawiane że to wina z mojej strony i mam wymienić karty do internetu mimo iż już są nowe itp. Tak samo zwalaja, że sąsiedzi najpewniej zabierają mi internet i oni nic nie mogą zrobić. Tak samo mówili mojej sąsiadce
WadyOh wszystko
MiejscowośćGdańsk
~były klient / 2016-11-01 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet psuł się średnio raz w tygodniu, a na infolinii zero chęci do pomocy, potem nie chcieli zerwać umowy, aż w końcu po pół roku mi się udało i przenioslem sie do neti, nie psuje sie i wyszlo taniej z telewizja
Odradzam, nie otrzymasz prędkości neta za którą płacisz, kupujesz 140 programów ale podwójnych np. TVN i TVNHD, pod koniec umowy zaproponowano technika, który wszystko sprawdzi jeszcze raz, przyszedł nic nie zrobił a teraz w fakturze dopisano 50 zł za usługę technika więcej-szok. Konsultant proponując przedłużenie umowy zaproponował dodatkowo 2 programy HBO i "odświeżenie" prędkości hahaha ale nie chciał obietnicy zawrzeć pisemnie i przesłać na e-maila. MANIPULACJA DALEKO NIEUCZCIWA
MiejscowośćOpole
~Choudini / 2012-01-18 20:43
Ocena: 1.00 / 5
W kulki sobie lecą. Tylko kasę ciągną. Do bani dekodery i często awarie mają. Żałuję, ale jaki kraj taka taka obsługa. Nie polecam!
5 lat, 235pln
~Chruki / 2023-12-08 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Przed połączeniem z PLAY było średnio. Teraz to tragedia. Kiedy pracuje zdalnie, to w zasadzie nie pracuje. Co chwilę rwie, awarie przynajmniej raz w tygodniu. Nawet po pracy obejrzenie filmu w Ultra HD to tragedia (na każdej platformie streamingowej). Zamykajcie interes bo "nie potraficie w internety".
1/10
Ach... I od kiedy są połączeni z Play to od czasu do czasu zmniejszają ilość dobrych programów w pakietach telewizyjnych. I mówię tu o dobrych kanałach, a nie jakieś bzdurne radio kanały, czy inne estońskie telewizję, które nie interesują Polaków...
ZaletyBrak aktualnie
WadyTa firma to jedna wielka wada...
~Chuj to cie obchodzie / 2019-10-10 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Jak tylko napisałem tu złe opinie, odrazu mi w domu zaczął chujowo działać internet!!!
Mówię wszystkim, nie polecam UPC!!!!!!!
Będę wszystkim mówić ze to jest najgorszy internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Chuj was to obchodzi / 2022-02-23 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek powstało. Telewizja i internet nie działają
~chwiejak / 2016-05-11 10:52
Ocena: 1.00 / 5
LUBLIN, LSM. Nie jestem klientem UPC. Chcieli mnie oszukać na samym początku współpracy. Przedstawiciel UPC zapukał do mieszkania, zaproponował na tyle dobre warunki, że się zgodziłem ale na maila potwierdzenie zamówienia już przyszło całkiem inne. Po próbach wyjaśnienia pan przedstawiciel beztrosko powiedział, że nie jest w stanie dać mi takich warunków jak obiecał.Całe szczęście nie zleciłem im rozwiązania umowy z obecnym operatorem ani nic nie podpisywałem.
Przed podpisaniem czegokolwiek sprawdźcie 2x czy umowa jest zgodna z ofertą.
Zalety- brak
Wady- oszuści
~Cichywkret / 2017-02-07 22:48
Ocena: 1.00 / 5
To UPC to są jakieś jaja. Począwszy od zle sporządzonej umowy, naliczenie opłat dodatkowych nie wiem za co. W koszcie który płacę mialo byc 120mb internetu + 3 miesiace za darmo. Reklamacja złozona 3 miesiace temu. Wykonane 100telefonow. Kłamia jak najęci. Wiekszych przekrętów sie nie da spotkac. Serdecznie nie pozdrawiam. Ponadto internet sie zrywa ciagle.
WadyWszystko co z nimi zwiazane
~cobrarti / 2011-01-22 12:48
Ocena: 1.00 / 5
jedyne co działa w tym dziadostwie jakim jest UPC to telewizja, i to też pod warunkiem, że dekoder HD (u nich ponoć najlepszy) akurat nie ciągnie jakiegoś nowego softu - bo i on się wiesza... Internet to chyba jakaś usługa oferowana przez tę dziadowską firmę na siłę... Nawet przez okres umowy obowiązkowej nie działał jak należy, 25 MB/s - bzdura!!! nawet 17-18 niezbyt często osiąga, a od około pół roku prawie nie działa w ogóle w określonych godzinach... kolejni tzw "serwisanci", sprawdzenia i kolejne "w domu jest wszystko ok - to wina sieci - zgłosimy i naprawi się - spoko"... i nadal awarie, a wieczorami - co wieczór - przerwy w dostawie... właśnie jestem po kolejnym telefonie do tych niekompetentnych ludzi - kolejny serwisant na kolejną wizytę... po jego wizycie zrywam z nimi umowę - mam w głębokim poważaniu takie "usługi" za 2 stówki miesięcznie... Firma ta sprawia wrażenie, jakby kilku cwaniaczków od reklamy zatrudniło bandę niedouczonych tzw. "informatyków" i tak interes się jakoś kręci... stanowczo nie polecam - wręcz odradzam!!! strata pieniędzy, nerwów, i ...pieniędzy - bo co człowiekowi po telefonie w pakiecie, skoro nie działa wraz z siecią...
ZaletyŻadnych!!! pomarzyć można o plusach...
Wadywszystko!!! od obsługi klienta po niekompetentny serwis. Warunków z umowy nie potrafią wypełnić - chyba nawet się nie starają.
od listopada 2009r
~CR7 / 2017-06-19 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Co za syf te UPC !!! Nigdy więcej. Ten horizon te se mogą wsadzić....