MiejscowośćGdańsk
strona 106 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »
-
~Mariusz / 2019-02-21 16:30
Najgorszy dostawca usług a do tego firma dokonuje oszustw poprzez dopisywanie dodatkowych usług których klient nie zamawiał. -
-
~darkbudda / 2019-02-20 21:46
Posiadam UPC 120 Mb/s i Orange swiatłowód 100 Mb/s , zdecydowanie stabilniejszy bezawaryjne jest UPC ,Orange zmula Youtuba ale szybciej pobieram pliki , Upc też w miarę pobieranie plików ale wolniej zato gry online nie zmulają i youtube miód. Zaletystabilnie od lat , serwis i kontakt z infolinią " pięć gwiazdek "Wadyhmmm UPC idzie po miedzianym kabluMiejscowośćGdańsk -
~Aaaa / 2019-02-20 10:44
Pracownicy to debile. Czekałem tydzień żeby się w końcu dowiedzieć że jednak nie da się podłączyć drugiej instalacji . Jeden mówi tak drugi inaczej -
~Krzysztof / 2019-02-18 15:59
Kompletna kpina za 300Mbit place tyle co w Orange za 1000 Mbit światłowód... Niestety jakaś oszustka z UPC nasciemniala mi przez telefon że niestety muszą podnieść mi rachunek... Po miesiącu okazało się że mam nową umowę na telefon stacjonarny (nawet takiego nie posiadam) oraz umowe na internet przedłużona o 2 lata... Kara za zerwanie to 3000 złotych... Kpina ZaletyBrakWadyPrzerywa, modem się przegrzewa, często nie dziala, wysoka cena, niska prędkość, oszukują ludzi, fatalna obsługaMiejscowośćSzczecin -
~Ewa / 2019-02-16 17:33
Od wielu miesięcy mam problem z prawidłowo działającym internetem.Generalnie chodzi o prędkość,która jest u mnie na bardzo niskim poziomie.Wielokrotnie pisałam do dostawcy usług,jednak nic się nie zmieniło.Po kolejnej reklamacji odpuściłam....niedługo kończy się umowa,szukam operatora,który wywiązuje się z umowy. MiejscowośćKielce -
~Chciałbym żeby UPC zaczeło byc dobrym d / 2019-02-16 15:53
Mam dwa dekodery jeden mediabox i drugi horizon(w którym mam internet) Kilka razy w miesiącu na horizonie brakuje telewizji lub internetu lub też obu naraz i to po kilka godzin i w tym czasie na media boxie tv jest (lecz czasem jest też na odwrót Horizon działa a mediakloc nie) za takie badziewne usługi każą sobie płacić ok 150 zł Zalety+Prędkość internetu ( o ile działa)
+bo ja wiem ilość kanałów(o ile też działają)Wady-Bardzo czeste awarie
-spadki predkosci internetu z 250 Mb's do 10 Mb'sMiejscowośćGniezno -
~D / 2019-02-16 10:45
Mam upc biznes 300/30 w praktyce jest 35/25. Reklamacje parametrów pozostają ignorowane, w zamian podsyłają handlowców aby kupić większy transfer. Oferta obiecuje również wi-free oraz chmurę 1Tb, jedno i drugie nie działa. Zwykły dostęp jest niezawodny ale niezgodny z umową. ZaletyUpc dostarcza mi usługi od 10 lat praktycznie bez awariiWadyDownload to 10% obiecanych warunkow z umowyMiejscowośćWarszawa Bemowo -
~Patryk / 2019-02-14 23:37
internet się permanentnie wiesza. Co minute może zmieniać się prędkość- wszystko chodzi dobrze, aż w pewnej chwili momentalnie się blokuje i tak w kółko. Awarie usuwają długo, brak perspektyw na zmiane... ZaletybrakWadywieczne awarie- wieszanie, rozłączanie połączeniaMiejscowośćWarszawa -
-
~Andrzej / 2019-02-12 22:38
Co raz bardziej do dupy wieczorami różnie od 21 do północy działa ,nie działa , działa i tak w kółko . Zapyta ktoś czy polecam : nie napewno UPC NIE POLECAM -
~Jacek / 2019-02-09 09:02
Kontakt z UPC to jakiś dramat. Możliwy wyłącznie telefoniczny - czekaj 25 min żeby Cię przekierowali 12 razy. Chyba, ze chcesz kupić usługę - niezawodny kontakt w 30 sec. Kontakt przez stronę lub maila nie istnieje - brak maila kontaktowego, formularz prowadzi przez tematy i n koniec mówi "zadzwoń, czat niedostepny bo konsultanci zajęci". Dziś próbuję od dwóch godzin skontaktować się z UPC... MiejscowośćKRAKÓW -
~Anka / 2019-02-09 00:29
Dla mnie totalna wtopa. Mam od kilku lat telewizje i internet w upc, ale to jak w ostatnim czasie działa to wszystko to jest jakaś istna tragedia. Internet co chwile się rozłącza, w pokoju obok nie działa, telewizja... Miało być tak dużo programów... owszem, jest ich tyle ile obiecywali, ale każdy powtarza się podwójnie lub powtórnie. Żałosne bo jednak nie płace za to zeby się tak męczyć. W najbliższej przyszłości zamierzam zmienić dostawce tv i przede wszystkim internetu. MiejscowośćGniezno -
~Stanisław / 2019-02-08 17:10
Rozmowa ok., mam nadzieję, że to co było mówione się potwierdzi w stosowaniu. Dziękuję. Zaletybez wychodzenia z domuWadyjeszcze nie stwierdziłemMiejscowośćZielona Góra -
~adam / 2019-02-08 15:31
Serwis to porażka. Panowie są przemądrzali. Zmieniono mi hasło do wf nie informując. Po kolejnym zgłoszeniu przyszedł serwisant i zidentyfikował problem(hasło). Na moją prośbę, żeby przywrócić poprzednie powiedział "nie da się". Kiedy poinformowałam, że się da .....też nie zmienił. Mój problem polega na tym, że mam sprzęt, który mogę wyrzucić, gdyż hasła nie da się w nim zmienić z powodu wady wyświetlacza. Korzystam z Usług UPC od wielu lat. Wiem że internet jest niestabilny (radio gaśnie). Nigdy nie zgłaszałam tego problemu, bo w końcu sygnał wracał, ale za kwotę ponad 140 zł wolałabym być traktowana jak klient a nie petent. MiejscowośćWarszawa -
~Sqrczybyk / 2019-02-07 22:28
Niestety jestem użytkownikiem waszych usług. Mimo, że connect box(chyba do tej pory mój najgorszy modem) jest obok komputera, połączenie jest zrywane praktycznie codziennie. Połączenie jest zrywane na około 1-2h. Nie pomagają liczne resety. Ostatni raz zdecydowałem się na ofertę od UPC. ZaletyJak już wyjątkowo zadziała to połączenie potrafi być szybkie.WadyCodzienne braki internetu dochodzące do 2 h.
"Dławienie" się połączenia, ping potrafi skakać między 50ms a 900ms przez kilkanaście minut.MiejscowośćKraków -
~Kraków / 2019-02-07 17:56
Najgorszy internet jaki miałam.obsluga nie jest kompetentna, dodzwonienie się w celu zgłoszenia awarii trwa wieki. Oczywiście możliwy kontakt przez internet - ale najpierw trzeba go mieć żeby się skontaktować.
Pan w dziale technicznym nie potrafi pomoc, oczekiwanie na technika trwa wieki. Najbardziej żałosna firma na rynku. Przerost formy nad treścią. Obiecujecie gruszki na wierzbie, gdy przychodzi co do czego nie potraficie pomoc. Czekam na koniec umowy. Nie polecam Was znajomychZaletyBrakWadyWyżej wymienione -
~Przemysław / 2019-02-07 15:35
W ciągu 2 godzin od podłączenia przez montera internetu + telewizji wszystko się zepsuło. Na infolinii kazali czekać kolejne kilka godzin. Za to człowiek płaci? Hańba nie polecam! ZaletyBRAK!!!WadyCałe UPC to wadaMiejscowośćKatowice -
-
~ibisa / 2019-02-07 12:46
Chamstwo,informuja o podwyzce 25 % i rzucaja sluchawka.
"Informuje, jak sie panu nie podoba proszer rozwiazac umowe" I bach słuchawkaMiejscowośćKraków -
~Jan / 2019-02-07 10:57
ciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usług MiejscowośćWarszawa -
~maciek / 2019-02-07 09:50
Problemy właściwie mam dwa. Mianowicie z obsługą klienta (pani telefonicznie i na czacie potrafiła się rozłączyć) oraz z prędkością internetu. Mając interent nieby 300Mb nigdy nie miałem więcej jak 100Mb MiejscowośćBrzeg -
~asd / 2019-02-05 21:32
Wszystko to tragedia, centrum Wrocławia, a internet co chwilę wgl się nie ładuje, a jeśli już to prędkość jest jakąś porażką. 10 lat temu u mnie na wsi na kompletnym zadupiu był bez porównania lepszy. U innych w mieście to samo. Wystarczy, że przełączę na plusa z fona i jest perfekt. Nikomu nie polecam, bo tylko idzie się denerwować zupełnie bez sensu. ZaletybrakWadyinternetMiejscowośćWrocław
strona 106 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »