i bedąc klientem od czasów Telekomukacji Polskiej wiec już sporo pewnie jakieś 10 lat. Wszystko się zmieniło w mojej ocenie o 360 stopni w ciągu miesiąca co do UPC a mianowicie podejściu do klienta. Miałem awarie dekodera Horizon podczas remontu zaczepiłem o kabel podłączony od sygnału i go wyrwałem wraz z wejściem zgłosiłem przyjechał technik popatrzył dał nowy zabrał zepsuty i pojechał bez żadnego protokołu zdania odebrania jaka i czyja wina zaznaczam że nigdy sprzętu niewymieniałem od początku umowy nawet po przejęciu TP przez UPC. Zadowolony z wymiany po kilku dniach jak to zwykle dostałem sms z rachunkiem wystawionym myślałem że mam jakieś omamy rachunek wystawiony na 1018 zł w tym 850 za zepsuty dekoder infolinia UPC to jak walka z wiatrakami niczym 12 prac asterixa gdzie biegali z góry na dół bo co raz odsyłali od okienka do okienka ale reasumując złożyłem reklamacje została rozpatrzona oczywiście na moją niekorzyść i propozycja rozbicia na raty 850 na 5 miesiecy plus rachunek naturalnie najgorza K.... To podwykonawca bo niepoinformował mnie technik że zostane obciążony taką kwotą za sprzęt bo było to usterka do naprawy w serwisie ale po co naprawiać jak lepszy procent mają od wymiany niż za naprawe sprzętu druga reklamacja już złożona czekam co mi napiszą
MiejscowośćWarszawa