Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrei / 2023-06-05 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawdziwe oszusty. Nie polecam UPC. Jak chcesz zrezygnować z umowy w terminie 14 dni, mówią ze process rezygnacji w trakcie. A po 14 dniach powiedzieli ze nic nie dostali, zagnych rezygnacji. Prawdziwe oszusty.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrey / 2023-07-06 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    4 miesiące po podłączeniu Internet zniknął. Ponowne uruchomienie routera pomogło na 10 minut, po czym internet znów zniknął. Czytałem na ich stronie internetowej, że w takim przypadku można przywrócić ustawienia fabryczne. Po resecie internet pojawił się ale tylko na pół godziny. Po tym nie pomogło ani zresetowanie ustawień, ani ponowne uruchomienie modemu. Zwróciłem się do serwisu - oczekiwanie na wizytę specjalisty - 6 dni. Technik się spóźnił i musiałem wyjść do pracy zostawiając syna. Przyszedł technik, przekręcił router w dłoniach, odwrócił się i wyszedł. Na moje pytanie, kiedy dzwoniłem do pomocy technicznej, co to było, odpowiedzieli, że nie mogą znaleźć miejsca, w którym znajduje się drugi punkt połączenia GPON i że w domu musi być osoba powyżej 18 roku życia. Nie wiem, jak zrozumiał, że jego syn ma mniej niż 18 lat, nawet nie zapytał go, ile ma lat. W mieszkaniu 34 metrów mam - nie fachowiec, jego poszukiwania zajęły 10 sekund. Następną wizytę zaplanowano na 5 dni później. Po zakończeniu umowy na pewno nie zawrę z nimi drugiego razu.
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2019-01-04 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podła firma całkowicie lekceważąca klienta. Prawie rok w porozumieniu z przedstawicielami UPC czekałem na koniec umowy z Orange by przed terminem automatycznego odnowienia umowy na kolejny okres w Orange przenieść usługi do oferującego więcej i lepiej UPC. Pani z UPC uprzejmie wyznaczyła termin instalacji, podczas niej miały być podpisane papiery - upoważnienie do przeniesienia numeru telefonicznego, przyszedł mail przypominający o terminie instalacji. Na ten dzień w domu dokonałem przemeblowania, popakowałem rzeczy by ułatwić pociągnięcie kabla i... instalator nie przyszedł. Na skutek mojej interwencji obiecali, że pojawi się w dzień następny - nic z tego, termin upływa, a w domu nadal na walizkach. Kolejna interwencja, głownie, że upływa termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w Orange, i co słyszę - że zlecenie odwołane, przez kogo? - Pani nie wie. Kolejna prośba o pilne załatwienie papierów i znów obiecanka, po której mijają dni bez jakiegokolwiek odzewu.
    Wychodzi na to, że pomimo wielomiesięcznych nadziei, uzgodnień i wydawałoby się oczekiwań od samego UPC, na kolejny długi okres pozostaję w Orange, a specjalnie zainstalowane w tym celu zakończenia światłowodowe w skrzynkach z napisem UPC, wiszących na dwóch słupach przed moim domem pozostaną na długo tylko martwą, bezużyteczną, wątpliwą ozdobą, w tej sytuacji niepotrzebną inwestycją UPC. Wściekłość i rozgoryczenie można sobie wyobrazić.
    WadyJeśli UPC dopuszcza się tak chamskiego traktowania nowego klienta na samym początku, przy instalacji, to jak "sprawne" będzie załatwianie, a raczej olewanie wszystkich awarii i potrzeb klienta w trakcie eksploatacji łącza?
    MiejscowośćKatowice
  • ~Andrzej / 2019-02-12 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Co raz bardziej do dupy wieczorami różnie od 21 do północy działa ,nie działa , działa i tak w kółko . Zapyta ktoś czy polecam : nie napewno UPC NIE POLECAM
  • ~Andrzej / 2019-10-15 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Co chwila awaria lub prace modernizacyjne. ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyCała oferta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2020-03-18 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa tragicznie. Obsługa fatalna. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że coś jest nie tak i zadecydowała, że wyśle serwisanta. Podczas wizyty serwisanta sprawdził prędkość internetu i według niego jest jak w umowie bez zarzutów prawie 500Mbs na połączeniu LAN oraz wi-fi, a na naszych urządzeniach ledwie 50MBS,a może to zbieg okoliczności. Serwisant kazał nam wyrzucić sprzęt bo mamy przestarzały i powiedział, że będzie opłata 50PLN. Nikt nie poinformował o jakichkolwiek kosztach związanych z wizytą. Kolejna sprawa związana z koronawirusem, Pani z obsługi zapytała czy ktoś jest na kwarantannie, a serwisant podczas wizyty ma zdezynfekować ręce, oczywiście niczego takiego nie zrobił.
    ZaletySame wady
    WadyFatalna obsługa - arogancja i brak poszanowania do klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2022-03-23 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutne dno. Modem co kilka godzin wywalony i zielone światełka. Magicy z infolinii coś w nim grzebią przywracając połączenie i tak w kółko.
    Rozwiązałem umowę, ale jeszcze do końca przyszłego miesiąca muszę się z tą nieszczęsną firmą męczyć.
    ODRADZAM KAŻDEMU.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-07-07 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam tego usługodawcy!!! Jakaś żenada i brak poszanowania dla klienta. Celowe wprowadzanie w błąd na porządku dziennym. Konsultant przyjąl zlecenie, zobaczył w systemie, że jesteśmy w ich sieci i może zlecić podłącznie usługi, (na klatce wrzystko jest) sąsiedzi wszyscy mają. No to czekamy. Jednakże przyszedł technik i stwierdził, że się nie da... Musieliśmy trafić na jakiegoś leniwego, który nawet drabiny ze sobą nie miał... Po prostu nie dostał zgody od administracji na pociągniecie nowych korytek na klatce, a w starych oczywiście, że zgoda jest - tylko chyba nikomu w tej firmie się nie chce pracować... ????
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Andrzej / 2022-11-23 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zmieniłem poprzedniego dostawcę na noc. I nagle w domu Internetu. Znaczy Jest Ale tylko przy routerze. Na ifnolini dostałem odpowiedz ze taki jest sprzęt i oni niczego nie gwaratowali. Serdecznie nie polecam.
    WadyWszytko
    MiejscowośćGniezno
  • ~Andrzej / 2023-09-21 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ok. 2 miesiące temu nastąpiło katastrofalne załamanie jakości usług. Zaoferowano mi zwiększenie szybkości intermnetu przy abonamencie: telewizja-internet-telefon stacjonarny. Technik instalujący nie zainstalował telefonu stacjonarnego. Po umówieniu wizyty serwisowej: (1) nie przyszedł w ustalonym przedziale 3-godzinnym!! (2) przysłano sms, że będzie za 30 min, (3) po 30 min przyszedł sms, że przyjdzie za 3 dni w kolejnym przedziale 3-godzinnym, (3) w kolejnym wskazanym dniu najpierw przyszedł sms, że będzie nie między w przedziale 15-18, a o 8:45, potem przyszedł sms, że przepraszają, bo to była pomyłka, a około 13:00 przyszedł sms, że nowy termin wizyty to jutro między 9:00 a 11:00. Żadnego osobistego kontaktu, po prostu arbitralne narzucanie terminu i ty sobioe śmieciu czekaj, aż ja - PAN TECHNIK - będę miał kaprys przyjść. Kompletna arogancja i zwykłe chamstwo. Telefony na numer do reklamacji niczego nie dają. Uprzejma osoba odbierająca telefon, mói, że faktycznie zmieniono termin wizyty, ale nie ma absolutnie żadnej możliwości zrobienia czegokolwiek. Wniosek: fatalna firma, odradzam jakiekolwiek kontakty z nią.
    Zaletyinternet i telewizja działają całkiem dobrze.
    WadyAbsolutne lekceważenie klienta i brak możliwości złożenia efektywnej, szybko uwzględnianej reklamacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2024-02-07 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przejęcia UPC przez Play to wygląda jakbym internet miał przesyłany alfabetem morsa jest nie ma jest nie ma . Równia pochyła ciekawe kiedy sięgnięcie dna !!!
  • ~Andrzej / 2024-07-19 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początek moja ocena nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Ale do dzieła, rozpoczęło się od "mojego wybryku" po ponad dziesięciu laty bycia klientem UPC i prośby wymiany starego routera internet0wego. Moja sugestia została przyjęta bez większych oporów i tu zaczyna się błyskotliwość realizatorów. Przysłano dekoder Horaizon jednocześnie wyłączając sygnał internetu ze starego routera na świeżo przysłany Horaizon, który leżał na stole w paczce dostawcy. Wymagano ode mnie umiejętność technika. Niestety technikiem nie jestem a w dodatku wieku zaawansowanego emeryta.
    Kiedy okazało się iż wybitni! decydeńci odłączyli sygnał internetu w posiadanym starym routerze. Dziecko z przedszkola grupy maluchów zauważy, że zostałem pozbawiony z korzystania z opłacanego internetu. (Horaizon na stole a router zieje pustką ;(( )
    To dopiero początek osiągnięć intelektualnych decydentów UPC.
    Kiedy dzwoniąc do telefonicznej sekcji napraw, .... itd po wysłuchaniu upierdliwych informacji miałem zaszczyt spotkać AI (imienia nie pamiętam) i po moim wygłoszeniu potoku słów ogólnie uznanych za wulgarny, wspomniana "inteligencja" zdecydowała się dopuścić mnie przed oblicze jaśnie wielmożnego doradcy. Ten wstęp powtórzyłem wielokrotnie. W rozmowie, w której wyjaśniłem idiotyzm zachowania działu technicznego, dowiedziałem się, że Pani nic nie może jedynie przekazać notatkę do działu technicznego by rozwiązać mój problem a oczekiwanie na reakcję może potrwać do tygodnia uffff! Jak ta wiadomość dotarła do mnie ZAGOTOWAŁEM. Ryzykując radość rozmowy z doradcą po kilku próbach poprosiłem o powrotne podłączenie mojego routera. Decyzja pozytywna a termin realizacji pominę (..........) Zorganizowałem podłączenie Horaizona i cieszyłem się internetem w Horaizanie. Radość była krótka bo ekspresowo działający dział techniczny przyjął do realizacji moją prośbę z przed ok tygodnia o powtórne zasilenie internetem mojego starego routera. Niestety router był już w drodze powrotnej do UPC. jak nie trudno zauważyć mam Horaizona tyle, że bez internetu.
    W tym momencie nastąpiła kolejna przygoda rozmów z działem klienta (nie będę powtórnie opisywał ilości telefonów i rozmów)przy kolejnej rozmowie pani powiedziała, że przekazała moją prośbie do działu technicznego w trybie PILNYM. Uznając długoterminowe załatwianie sprawy zawnioskowała zdjęcie opłat internetowych za czas braku dostawy internetu.
    Tu trzeci rozdział upojnego kontaktu z UPC. Po kolejnych dniach ciszy zdecydowałem się ponownie zadzwonić dzisiaj. I tu zaskoczenie na wstępie, bez głupkowatych informacji wstępnych oraz bez ociągania się AI zostałem dopuszczony przed oblicze doradcy. Przecierając oczy po wielokroć porozmawiałem z Panem Doradcą, który w dwadzieścia minut rozwiązał problem nierozwiązywalny przez ponad tydzień. Mam internet i cieszę się jak dziecko.
    Wszystkie te moje przygody można sprawdzić na nagraniach. Proszę nie łapać mnie za szczegóły dat, ilość rozmów i pozostałych detali.
    Proszę o rozliczenie osób, które zgotowały mi to piekło oraz wyraźne usatysfakcjonowanie i pochwalenie Kompetentnego i sprawnie działającego Doradcy z dzisiejszego poranka. (po raz kolejny przypominam, szczegóły na waszych nagraniach).
    Przeprosin nie wymagam ale sugeruję wysnucie wniosków do Waszej obsługi klienta.
    Z poważaniem wieloletni klient
    Andrzej
    MiejscowośćSkawina
  • ~Anek / 2015-01-15 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedno wielkie guwno. Dwa lata przepłacania i jeszcze za zwrot sprzętu kase naliczaja. Jak chciałem tańszy pakiet bez internetu po zakończeniu umowy zaproponowali sama telewizja za prawie ta sama kasę 69zl co placilem za jedno i drugie czyli 77zl. Co za zdzierstwo. Wypowiedzialem umowe i znalazłem tańszego usługodawcę i teraz nie narzekam
    Zaletybrak
    Wadyu nich wszystko to problem i dodatkowa kasa
    2lata za 77zl
  • ~Anel / 2022-08-23 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często zdarzają się awiarie internetu. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba poczekać swoje. Chociaż o wiele gorzej jest z dodzwonieniem się do salonu, bo tam chyba pracownicy mają odgórny zakaz odbierania telefonów. Jakoś internetu nie ma w ogóle pokrycia z tym co jest oferowane.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena
    Brak zniżek dla stałych klientów
    Częste awarię
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Aneta / 2023-08-11 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Tyle lat jestem w upc i jeszcze tak źle nie było!!!!! Co chwile "wywala" internet, uszkodzony dekoder a serwis techniczny niedostępny przez kilka dni.
    ZaletyBrak
    WadyWolny Internet.
    Internet kilka razy dziennie wylogowuje się"
    Uszkodzony dekoder
    Serwis który nie kończy usługi usuwając tylko jedną usterkę, na usuniecie następnej{w tym samym czasie} trzeba czekać 5 dni
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Aneta / 2023-10-30 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Zamowiłam telewizję i miała mi zostać wysłana karta do telewizora. Miała być u mnie 6 dni temu, ale nigdy nie została wysłana bo coś tam przeoczyli.
    Dzwonię już od tygodnia na infolinie - "pomoc" przeważnie polega na wielokrotnym przekierowaniu mnie do "innego działu", albo zapewnianiu że wszystko jest w porządku. Dziś nareście coś tam odchaczyli, ale teraz będę musiała poczekać jeszcze 2 tygodni, bo wyjeżdżam. Razem zatem otrzymam kartę 3 tygodnie później. Extra.

    Obsługa na infolinii arogancka - "to co ja mam zrobić" itd? Faktycznie co? Na pewno nie przeprosić i naprawić błąd swojej firmy.
    WadyBrak dostawy; brak pomocy; arogacka obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2013-11-28 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko pieknie, ale jak dojdzie do montażu i okaże się później czytajac umowe że za 3 mies bede płaciła ponad 100zł więcej... Teraz rozumiem dlaczego lepiej przejść do Vektry... kilka opłat których nie było mowy podczas rozmowy z przedstwicielem pieknie poprostu pieknie mnie załawtili naciągacze!!!
    Wadyinternet i telewizja.
    pół roku
  • ~ania / 2022-02-13 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, obluga klienta to automaty, najgorsza siec jaka istnieje.
  • ~Ania / 2023-11-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 tygodnii internet notorycznie się ścina!! Nie da się pracować zdalnie, bo albo internetu nie ma albo chodzi tak wolno, że nie mogę wysłać maila! Pomoc techniczna jest bezradna, ciągle każą restartować router, nie porafi rozwiązać problemu. Przez 4 miesiące od zawarcia umowy było wszystko było ok, a teraz jest kompletna katastrofa.
    WadyInternet od 2 tyg ciągle sie przycina lub nie ma go wcale, pomoc techniczna po nr 813813813 nie potrafi rozwiązać problemu
    MiejscowośćTarnów
  • ~anika80 / 2014-10-04 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma syf ,obsługa tragiczna, mówią jedno, robią drugie. Nie można się dogadać. Zwolniłabym połowę tych pracowników.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016