Ostatnie 3 tygodnie bardzo słaby internet. Nie polecam!
ZaletyFajna oferta
WadyOszustwo, moc 3x mniejsza niż na umowie
MiejscowośćWrocław
~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54
Ocena: 2.00 / 5
Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.
Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.
ZaletyLow price
WadyCustomer service
Unreliable internet
MiejscowośćWarsaw
~Rene / 2019-06-17 09:37
Ocena: 1.75 / 5
Firm UPC przypomina w swoim zachownie monopoliste - jakosc internetu nie jest najlepsza. Niestety częste awarie i zawieszenia. I do tego nie domówienia po stronie konsultantów.
MiejscowośćWarszawa
~Halina / 2019-06-16 12:27
Ocena: 3.75 / 5
Co do internetu nie mam zastrzeżeń. Natomiast obsługa klienta on line bardzo słaba, mijanie się z prawdą i.t.p. Nie mam doświadczenia z miejscowym biurem UPC.
ZaletyStabilny internet
WadySłabość obsługi on line
MiejscowośćSzczecin
~mnichu / 2019-06-15 12:52
Ocena: 1.50 / 5
Internet to tragedia , 1100 pingu to dal nich coś zupełnie normalnego.Normalny ping powinien wynosić do 150.
ZaletyBrak
WadyZa dużo , aby wypisywać.
MiejscowośćWarszawa
~Oszukany / 2019-06-14 22:58
Ocena: 2.50 / 5
Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema!
Zaletybrak
Wadyoszustwo
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Krzysztof / 2019-06-13 22:04
Ocena: 2.50 / 5
Zmieniłem dostawcę internetu na UPC. Korzystam z usługi 2 miesiące. Firma fatalna. Częste awarie. W chwili gdy piszę ten post kompletny brak dostępu do usług (dotyczy dużej części mojego miasta internet + TV) trwa kilkanaście godzin. Kolejny podany termin usunięcia awarii to jutro godzina 9:00 (czyli po 24 godzinach). Nie rozumiem jak można usuwać taką awarię 2 dni ? Przestrzegam przed firmą.
ZaletyJak usługa działa to dostarcza dobrą prędkość transmisji.
WadyBardzo częste awarie.
MiejscowośćBrwinów
~mj / 2019-06-13 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!! Banda oszustow bierzesz internet specjalnie taki ktory mozna odwolac w kazdym momencie a oni mowia ze trzeba zaplacic 5tys kary!! zlodzieje i nic wiecej
WadyInternet do dupy i oszustwo
~Lukas / 2019-06-12 23:37
Ocena: 2.50 / 5
Bardzo częste awarie w dostawie Internetu. Infolinia zbywa informacja że internet wróci o 14:00 później o 22:00, później następnego dnia o 13;00. I tak się zabezpieczają automatem który przez telefon informuje o czasie naprawy awarii. Awarię często powtarzają się i trwają kilka dni. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak jest. Generalnie nie polecam.
ZaletyUsługi jak każda inna
WadyAWARIE
MiejscowośćWrocław
~Aleksandra / 2019-06-12 18:21
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy dostawca internetu ever! Usługa baaaardzo awaryjna, ciągle jakieś braki, przerwy w dostępie do internetu a dodzwonić się do nich to też nie lada wyzwanie. Zero informacji dla klienta skąd awaria i kiedy będzie naprawiona. Raz w ogóle postanowili wyłączyć internet na 9 dni bez informowania o tym klinientow! Dopiero po telefonie na infolinię dowiedziałam się jak długo nie będzie usługi! Kpina. Omijać szerokim łukiem tego dostawcę!
ZaletyBrak
WadyAż szkoda wymieniać
MiejscowośćWarszawa
~psmao / 2019-06-12 10:42
Ocena: 1.75 / 5
Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :)
Zaletyrelacja oferta/cena
Wadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.
MiejscowośćWarszawa
~epidemic / 2019-06-12 08:18
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego.
MiejscowośćGdańsk
~Mario / 2019-06-11 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!!
ZaletyBrak
WadyNiedotrzymanie słowa
MiejscowośćLublin
~Toja / 2019-06-10 21:29
Ocena: 2.75 / 5
Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno
ZaletyBrak
WadyZnikające i zacinające kanały.
MiejscowośćWarszawa
~Witol / 2019-06-10 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !!
~Adam / 2019-06-09 12:03
Ocena: 4.00 / 5
Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji.
ZaletyB.dobra obsługa klienta
Wadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałów
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~wolak / 2019-06-09 11:56
Ocena: 1.25 / 5
Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie.
MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola
~Tdk / 2019-06-08 09:02
Ocena: 2.75 / 5
dobre dla nowych klientów, żenada dla aktualnych
Zaletyszybkie łącze
Wadyczęste awarie
maksymalnie utrudniony kontakt z pomocą
nieszanowanie stałych klientów - masz dostępne tylko droższe opcje, nie da się kontynuować w tej samej cenie. Promocje są niedostępne dla aktualnych klientów
MiejscowośćWarszawa
~rozczarowany / 2019-06-06 15:15
Ocena: 1.00 / 5
oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO
MiejscowośćKraków
~Adrian / 2019-06-05 21:39
Ocena: 1.25 / 5
Totalna porażka. Już ponad 1,5 roku nie mogę swobodnie korzystać z internetu. Cały czas mnie zbywali pierdołami. A teraz tak się zabezpieczyli, że nie mogę zwyczajnie zadzwonić na infolinie poinformować o problemie (który występuje od kilkunastu miesięcy!!!), bo tonę w formularzach internetowych. I tak ich nigdy wszystkich nie wypełnię przez... brak internetu od dostarczyciela czyli UPC!!!! Porażka, nikomu nie polecam. Prawdopodobnie zgłoszę sprawę do Rzecznika Spraw Konsumenckich, a jestem wyjątkowo wytrwałym klientem.