Jak to jest mozliwe, że płacąc droższy abonament 54 zł.mam mniejszą ofertę programową - dotyczy to oglądania Ligi Mistrzów. Podpisując w roku 2010 umowę miałem możliwość ogladania wszystkich meczów Ligi Mistrzów za 49 zł. Dzisiaj płacę drożej - 54 zł i mam mniejszą ofertę. Mało tego, to przedstawiciel Platwormy n namawiając mnie na przedłużenie umowy nawet nie wspomniał o tym, że Liga Mistrzów będzie dostępna tylko w ograniczonym zakresie. Ale nie zapomniał o wymienieniu badziewiackich kanałów które otrzymam w tym pakiecie. Nadmienie tylko,że możliwość oglądania wszystkich meczów było decydującym agumentem wyboru firmy. Czuję się oszukany i czytając inne komentarze widzę, że nie tylko ja zostałem skrzywdzony i oszukany przez platwormę n. Wszystkim pracownikom platformy n zyczę dobrego samopoczucia.
Zaletybrak
Wadyfirma niedba o stałego klijenta płacącego regularnie rachunki
około 8 miesięcy
~glapiak liliana / 2013-05-08 11:21
Nie poleca tej telewizji dla tych państwa liczą się tylko pieniądze klient wcale nawet będąc długoletnim abonentem tej tv zostałam potraktowana strasznie ta tv.ma swoich abonentów w głębokim poważaniu
~GrzegorzC / 2012-01-06 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Platforma N jest niezłym produktem pod względem technicznym i całkowitą porażką wykonawczą. Stałe problemy techniczne (w ciągu 3 miesięcy 3 dekoder), tygodnie bez aktywacji dekodera, najgorsza na świecie infolinia, brak jakiejkolwiek reakcji na zgłoszone problemy- "A zgłaszaj Pan sobie reklamacje, odpowiemy.. ktoś odpowie.. chyba odpowie... mamy na to 30 dni.. Regulamin Pana obowiązuje... my mamy tylko problemy techniczne..." i tak dowoli. Jeżeli szefostwo tego bardaku nie weźmie się się szybko za tych leserów, to całe to śmiałe przedsięwzięcie diabli wezmą. I to mimo sprzedaży firmy dla Cyfry+. Klienci uciekajcie!!!
Zaletyzawiera kanały BBC
WadyPRACOWNICY!
3 miesiące
~jarek / 2012-11-09 19:45
Ocena: 2.00 / 5
Mam N-kę , wypowiedziałem łobuzom umowę, wiec wydzwaniali codziennie, aby zrezygnować z wypowiedzenia obiecując wymianę dekodera itp Mailem pecha trafić na debilnego dostawce , który 2 razy wpadł bez zapowiedzi nie zastając nikogo w domu, w liście wpisał odmowa przyjęcia. N-ka powiedziała mi , ze to mój problem i muszę dochodzić praw u przewoźnika w efekcie mam stary dekoder i umowę bo w porę nie zgłosiłem się do rzecznika praw konsumenta. Omijajcie telewizję N z daleka to firma, która w pogardzie ma swoich wieloletnich klientów (od ok 4 lat place terminowo abonament) !!!
Zaletybrak
Wadynieuczciwość
ok 4 lata
~JaŚ / 2010-06-08 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo kreatywni... Powinni Państwo pamiętać, że zgodnie z przepisami KC umowa winna zostać rozwiązana w formie w jakiej została zawarta- tu bezwzględnie pisemnie. Niezbędny jest też odręczny podpis, bez którego rezygnacja może zostać uznana za nieważną, a sprawa skończyć się w sądzie... W chwili obecnej wielu byłych już abonentów ściga firma windykacyjna. Abonenci Ci, w momencie wygaśnięcia umowy, zwrócili dekodery do autoryzowanych punktów N. Zwrot dekodera (z punktu widzenia użytkownika) jest równoznaczny z niemożnością z korzystania z usługi oraz BRAKIEM INFORMACJI O PŁATNOŚCIACH (faktury nie są przysyłane w wersji papierowej, a jedynie przez platformę). Pracownicy punktów nie informowali o konieczności złożenia rezygnacji w formie pisemnej- zapewne z roztargnienia, absolutnie nie celowo.... Po upływie 6 miesięcy z klientami skontaktowała się firma windykacyjna- szanse na uniknięcie zapłaty- MARNE
~leburaque / 2013-04-06 17:32
Ocena: 1.00 / 5
To absolutny absurd. Chamstwo ze strony sieci w dramatycznym momencie. Nie można uzyskać od nikogo informacji. Od nikogo. Nie działa infolinia, nie działa obsługa posprzedażowa, nic. Nic nic.
ZaletyBrak
WadyWszystko
2
~mimi / 2016-10-28 18:03
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo nie miła obsługa. Olewają powtarzające się problemy z odbiorem. Mam wrażenie , ze wręcz im się nie chce pomyśleć co może się dziać. Nie wiem po co ci ludzie tam siedzą.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, cały czas wyskakują błędy, brak jakiś uprawnień (a rachunki opłacane regularnie), coś się konfiguruje i instaluje
~Morphus / 2013-04-28 11:06
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tej telewizji, kontakt z obsługą klienta fatalny, jeden konsultant mówi jedno, potem 2 co innego.
Zalety-
WadyBrak konsekwencji w ofertach konsultantów
4 lata
~Stanislaw / 2010-06-20 12:21
Ocena: 1.33 / 5
Ponad rok jestem użytkownikiem N-ki. W tym czasie już kilka razy był zmieniany regulamin, a co za tym idzie zwiększana wartość miesięcznych opłat. N-ka opiera się na opiniach prawników nie licząc się z zadowoleniem swoich klientów. W maju 2010 roku zmieniono cennik usług w taki sposób, iż zmieniono miesięczne opłaty za użytkowanie telewizji także tym abonaentom, którzy posiadali podpisane umowy na czas oznaczony z gwarantowaną ceną usług. Wyznaczono cenę za pakiet Informacja i rozrywka na 16/6 zł - wcześniej był bezpłatny. Uwaga na bezpłatne okresy opromocyjne kanałów. Wyłączenie ich jest płatne. N-ka sprytnie określa czas promocji i czas rozliczenia abonamentu, tak że zawsze pobiera opłatę.
Telefoniczne biuro obsługi: -połączenia są płatne, a przez pierwszą minutę N-ka puszcza reklamy. Czyli trzeba płacić za odsłuchanie obowiązkowych reklam, - czas oczekiwani na połączenie z konsultantem jest zawsze długi. Zdarzyło się, że po 1 godz. oczekiwania zostałem rozłączony, - konsultanci nie służą pomocą i nie oferują sposobów rozwiązania problemu, - brak możliwości łatwego konraktu drogą internetową.
Oferta publikowana w mediach i internecie jest korzystna jedynie dla nowych abonentów. Starych mają głęboko ... A nawet naciągają na zwiększone opłaty - jak wyżej. Dekoder - wyjątkowo wolny i głośny (w opcji z zapisem) Dysk hałasuje, co słychać w nocy. Lepiej nie umieszczać go w pokoju gdzie ktoś śpi. Ponadto większość dysku jest zajęta przez VOD, nawet jeżeli się z tej opcji nie korzysta. Swoją drogą oferta to starocie.
ZaletyOferta
WadyOszustwa operatora zwizane ze zwiększaniem abonamentu podczas trwania umowy. Ja zostałem oszukany na 6 zł miesięcznie przez kolejny rok. Telefoniczne biuro obsługi.
1 rok
~Zbigniew / 2016-10-24 08:28
Ocena: 4.50 / 5
Pierwszą umowę z CANAL+ podpisałem 15.02.1997 r.; nr terminala:482770837791, nr klucza 48.... Do 31.09.2016 r. trwała umowa nr 7635095, którą udało się wreszcie rozwiązać. Tak dziadowskiej stacji w polskim spektrum dystrybutorów przekazu telewizyjnego jeszcze nie było, bowiem:
-pakiet C+ jest najdroższy na świecie dla abonentów polskich,
-nie ma żadnych opcji wyboru kanałów dla stałych abonentów, brak możliwości negocjacji cen,
- końcowe kuriozalne rozliczenie rozwiązanej prawidłowo umowy wymusza na mnie, stałym abonencie, zapłaty 0,02 zł zaległości, tj. 2 grosze do 31.10.2016 bo jak się to nie stanie będę zrejestrowany w BIG,
- jestem szczęśliwy, że nie muszę z Państwem współpracować dalej. Koniec.
-list o zapłatę 2 groszy zaległości datowany 10.10.2016 jest podpisany przez Kierownika Windykacji,
-koszt przelewu to 2,50 zł ale zapłacę 20 groszy aby pani telefonistka z działu windykacji mogła różnicę wykorzystać na waciki.
~andrzej110566 / 2011-07-20 08:42
Posiadam dwa abonamenty w"N",regularnie płacę należności(zlecenie stałe), odżucałem kilkakrotnie propozycje konkurencyjnych platform (całkiem fajne)...I co? Otrzymuję od "N" informacje o całkiem sporym zadłużeniu! Okazuje się że trzy miesiące temu skończyła mi się umowa i w "nagrodę"dostałem podwójny abonament a teraz już nic się z tym nie da zrobić! Rozumie że TV to okno na świat, ale w życiu jest tyle ważniejszych spraw od pilnowania daty zakończenia umowy z telewizją"N" DROGA" N-ko" gratuluje sprytu w polowaniu na naiwnych. PS oczywiście obydwie umowy wypowiadam.
ZaletyTechnicznie OK"
WadyFatalny kontakt z BOK, brak kompetentnych i decyzyjnych konsultantów,klasyczna "spychologia"
dwa lata
~BiJ / 2011-11-24 14:30
Oto mój trzeci wpis ! Pod koniec października pracownik n-ki zawiadomił mnie dzwoniąc na moją komórkę, zę wszystkie moje reklamacje są załatwione pozytywnie i w związku z tym powinienem sie zglosić do najbliższego punktu n-ki w celu przywrócenia mi niesłusznie odciętego sygnału. Zażądałem pisemnego powiadomienia mnie, ponieważ z tą firmą trzeba mieć wszystko "na papierku" - inaczej leżysz! I oto dzisiaj otrzymuję zamiast przeprosin - kolejne wezwanie do zapłaty i straszenie windykacją sądem i Bóg wie jeszcze czym za zerwanie umowy z n-ką /której nigdy nie zrywałem/. Czytajcie na ten temat w moich poprzednich postach, bo nie chce mi się powtarzać. Teraz już przeholowali ! Jutro idę do mojego prawnika i wytaczam im proces za uporczywe prześladowanie, szkody finansowe, moralne,uniemożliwienie odbierania przez prawie rok tv. Zobaczymy co z tego wyniknie ! Nie omieszkam poinformować Was na forum !
Zaletyżadne
WadySzkody finansowe, moralne, psychiczne, olewanie klienta, ogólny bałagan, to jakiś b..l, a nie firma ! Uwaga firma stosuje stalting !!!!!
~byłam naiwna / 2009-12-01 11:34
Jak do nich się dzwoni i sie mówi że opinię mają dziadowską to mówią żeby poczytać na temat polsatu . tak jest ale z 2006r. a nie teraźniejsze. A teraz reklamują dużo kanałów w hd tak ale za 25 zł. to jest totalna porażka.Dadzą na jakiś czas a potem takie stawki dowalą że kapcie spadają bo jest takim małym drukiem napisane : cennik może ulec zmianie nie informując klienta! czy to jest normalne??.i to tak napisane że sama miałam problem to przeczytać. Uważajcie nie wierzcie reklamom . pozdrawiam
Zaletynie ma i nie będzie
~CoBrA89 / 2012-08-10 21:00
Ocena: 2.00 / 5
Moja ciocia ma telewizje n i jak to starsza już osoba niema zielonego pojęcia jak się obsługiwać tym sprzętem jak coś się stanie a w ciągu roku to już 3 raz musiałem się tym zając ponieważ tym razem dekoder jakimś cudem podczas oglądania programu przestawił sobie rozdzielczość na hdmi doszedłem do tego po tym jak odłączyłem go od sieci elektrycznej bo inaczej ni h*j w ząb nie dało się dowiedzieć ponieważ ekran tv nic nie odbierał. wiec chciałem zasięgnąć porady na infolinii. straciłem na to 15 minut czekając na połączenie z konsultantem. i tylko straciłem czas i pieniądze oraz nerwy.
Zaletyjeżeli chodzi o pomoc techniczna to niema zalet
Wadyzbyt długo trzeba czekac na połączenie z konsultantem
Coś okropnego! Złożylam wypowiedzenie umowy, bo sam się dekoder wyłączał, same się kanały przełączały.Czasami nie dało się wogóle nic ,ani przełączyć, ani podgłosić,zmieniliśmy dekoder i dalej to samo!Jak złożyłam to wypowiedzenie to automatycznie kwota za telewizje przyszła 107 zł za miesiąc i okazało się ze jeszcze przez 3 miesiące bedzie taka przychodzić bo gdzy otrzymali wypowiedzenie to automatycznie cena jest cennikowa , więc nie płaciłam tyle co wczesniej tylko 107 zl. Zadzwoniłam i powiedzieli mie ze jak przedłuże umowe to sobie wybiore pakiet jaki chce a jak nie to do konca wypowiedzenia płace 107. NIE POLECAM !!!!
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
Wadysam sie przełącza telewizor i sam się wyłącza , czasami nie chodzi pilot itd, itd
ok 2 lata
~ghost66 / 2012-12-17 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej telewizji "nowej generacji" N ! Trzeba pilnować się na każdym kroku przy rozmowie telefonicznej, bo dla nich taka rozmowa jest jak podpisanie umowy (rozmowy są nagrywane)lecz odwołanie ze strony klienta to już na piśmie. A może i ja nagrywam takie rozmowy? trzeba pilnować kończących się darmowych promocji bo jak nie dopilnujesz to najbliższy rachunek otworzy Ci oczy. Dodzwonić się do nich to graniczy z cudem, a rachunek telefoniczny też fajnie nabija, chyba mają jakąś cichą umowę z TP.Chcąc sprawdzić co ciekawego leci i co będzie, to w większości pisze "Brak informacji" Czekam tylko na możliwość rezygnacji i kończę ten pakt z diabłem. Chyba przejdę do polsatu. NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
Zaletynie widzę żadnych zalet
Wadywszystko do d-py
2 lata
~hokej48 / 2016-02-15 21:21
nc+ ma wszystkich stałych abonentów w D bez jakiegoś wahania to pisze bo to prawda i nie zmienię mojej wypowiedzi gdyż miałem nimi umowę na dwa lata zapłacone z góry jak pytałem się o przedłużenie na rok to dali mi taką o naciągnięta umowę że się poczułem jak by mieli przed sobą analfabetę[człowieka który nie umie liczyć i pisać]
Zaletyżadnych chyba że umiom dobrze naciągać
Wadynaciągacze
kupiłem za 100zl
~killer862 / 2013-07-15 11:02
widzieliście nowe menu w dekoderze. Żenada, zawsze myślałem że technika idzie do przodu a tu jednak nie jeżeli chodzi o platformę n.Czarno białe ikony i grafika jak z COMODORE. Kto projektował tą grafikę, telefony z zielonym wyświetlaczem typu NOKIA 5110 mają lepszą. Popisali się programiści, następnym etapem będzie nadawanie programów monofonicznych i również czarno białych.
~Łukasz M / 2016-12-14 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku miesięcy pracownicy Nc+ dzwonią do mnie i proszę o rozmowę z Panem Patrykiem M - ich Klientem , który podał mój numer telefonu do kontaktu. Informowałem ponad 30 razy, że pod tym numerem takiego Pana nie ma i żądałem usunięcie mojego telefonu z bazy Nc+. Bezskutecznie. Bywają dni w których Nc+ dzwoni do mnie 2-krotnie. Wydaje mi się, że to już czysta złośliwość. W chwili obecnej traktuję to już jako nękanie! Dziś napisałem maila do nc+ z prośbą o usunięcie mojego numeru telefonu z ich bazy. Bezskutecznie. Otrzymałem odpowiedź , że muszę napisać list , podpisać i wysłać do nich pocztą. Nie jestem, nie byłem i nie mam zamiaru być Klientem nc+. Nie mam zamiaru ponosić kosztów czyjejś pomyłki i tracić czasu na poczcie. Wydawało mi się, że w Polce mam prawo do zarządzania swoimi danymi osobistymi. W tym także numerem telefonu , który należy do mnie. Nc+ zdaje się mieć moje prawa za nic. Nie wiem czy taka sprawa nadaje się do sądu. Może powinienem podać Nc+ do sądu za stalking ? uporczywe nękanie ?