Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 114
  • ~emilia / 2012-07-11 17:17
    Czuję się oszukana przez platformę telewizji n, po rozwiązaniu umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem zadzwonił do mnie konsultant z dość korzystną ofertą powiedziałam, że odpowiada mi ona ale muszę się jeszcze zastanowić z uwagi na to, że miałam z tą telewizją już spore problemy. Chodzi dokładnie o to, że rachunki nigdy nie przychodziły na czas a jak już pzyszły np.po 3-6 miesiącach to każdy powiększony o 20 zł (kara za wyłączenie i ponowne włączenie sygnału, który w rzeczywistości nigdy nie został wyłączony!!!). Konsultant ponownie zapytał czy zgadzam się na taką ofertę a ja odpowiedziałam, że tak ale potrzebuję czasu na zastanowienie więc zaproponował, że wyśle mi umowę i rachunki w formie papierowej i jeśli je podpiszę i odeślę to nowa umowa będzie obowiązywać ale jeśli jej nie odeślę to znaczy, że ważne będzie wcześniejsze jej zerwanie. Dodałam jeszcze, że jeśli się na umowę nową zgodzę to żądam nowego dekodera z nagrywarką , konsultant się zgodził po czym dodał, że dekoderów nie ma na stanie ale oddzwoni jak już będą. To wszystko miało miejsce w lutym, do maja nie przyszła żadna umowa a wypowiedzenie się skończyło więc oddałam dekoder w punkcie n, ale rachunki nadal przychodzą i tel. wykonanym na infolinię dowiedziałam się, że umowa mnie obowiązuje gdyż zawarłam ją z konsultantem telefoniocznie. Złożyłam reklamację ale oczywiście rozpatrzyli ją negatywnie, dekodera też nie oddali także mam rachunki płacić do lutego 2013 roku nie mam na czym oglądać kanałów bo nie mam dekodera i jeszcze muszę zapłacić karę(60zł) za uszkodzoną klapkę od pilota którego urzywałam przez 5 lat. Złożyłam kolejną reklamację od reklamacji i zażądałam odsłuchania rozmowy telefonicznej z konsultantem. Nie wiem jak to się skończy ale mam już dość eNki i ciągłych kłopotów jakie muszę przez nich przechodzić!!! Ludzie trzymajcie się od nich jak najdalej bo to banda oszustów!!!
    Zaletyw porównaniu z wadami niewystarczające!!!!!!
    Wadykrętactwo, oszustwo, totalna porażka!!!!
    5lat teraz już 6 leci
  • JanuszS / 2012-06-10 00:16
    Platforma n - arogancja to jej nowe oblicze !!!!????

    Jestem klientem tv „n” od kilku lat. Nie wiem jak to jednoznacznie określić ale chyba najtrafniejszym będzie niezwykle perfidne potraktowanie Klienta podsuwając mu swoje „promocyjne” warunki na kolejny okres Umowy.

    Do lipca 2012 r. posiadałem umowę z platformą n na usługi „Hollywood dla Abonentów” zawierający większość pakietów tematycznych, pakiet usług nFilmHD + HBO

    W marcu 2012 r. zadzwoniła do mnie Konsultantka ze świetną ofertą. Za jedyne 1 zł więcej będę korzystał z przedłużenia Umowy Promocyjnej na okres kolejnych 18 –tu miesięcy a ponadto otrzymam dwa dodatkowe programy z pakietu nFilmHD

    Odpowiedziałem, że jeżeli mam mieć pakiety , które już posiadam a dodatkowo jeszcze dwa programy i będzie to drożej o 1 zł od dotychczasowego abonamentu, to tak – wyrażam zgodę.

    W dalszej kolejności nastąpił szereg formułek wyrecytowanych przez Konsultanta i moje potwierdzenie.

    Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Po aktywowaniu „nowego” pakietu usług z niedowierzaniem stwierdziłem, że brakuje w nim pakietu HBO

    Po mojej interwencji w Centrum Abonenta dowiedziałem się, że pakiet HBO mnie nie obejmuję a informacja, że tak właśnie będzie nie została mi dopowiedziana przez Konsultanta gdyż Konsultant po prostu nie wiedział, że w mojej Umowie posiadam taki pakiet.

    No cóż, co najmniej dziwne tłumaczenie. Złożyłem reklamację a później odwołanie od decyzji reklamacyjnej gdzie w obu przypadkach nie uwzględniono moich roszczeń o przywrócenie pakietu HBO lub zastosowanie poprzednio obowiązującej Umowy.

    Uzasadnienie Specjalistów ds. reklamacji nie jest zbyt wyszukane. Zwyczajnie. Konsultant jest OK a Klient Be. Wprawdzie Konsultant nie przekazał mi informacji, że nie będę miał opcji HBO bo nie i już ale dla platformy nie ma to żadnego znaczenia i wynika z tego, że to mój problem.

    Jednocześnie zostałem poinformowany, że gdybym czasem chciał w związku z tym rozwiązać Umowę z platformą n to mam się liczyć ze wszelkimi możliwymi konsekwencjami i roszczeniami finansowymi wobec mnie przez ITI Neovision. Tutaj powoływane są punkty i paragrafy z cennika i regulaminu poprzednio obowiązującej Umowy, gdyż do nowej Umowy „Promocyjnej” oczywiście żadnych warunków nie otrzymałem. Pozostaje w związku z tym pytanie, która Umowa i jej warunki i pakiety mnie obowiązują.
    Najwidoczniej Centrum abonenta i dział reklamacji platformy n też to zbytnio nie interesuje, gdyż i tak Klienta ma tu w głębokim „poważaniu”.

    Tak to mniej więcej wygląda nowa polityka platformy n wobec Klienta i wpuszczanie go pod przykrywką świetnej Promocji w zwykły kanał.
    Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak podzielić się tą informację w jak najszerszym kręgu i umieścić ją na wszystkim możliwych portalach społecznościowych.
    W dalszej kolejności ewentualne skierowanie sprawy do któregoś z Sądów Konsumenckich.
    Zapewne platforma i tak ma to gdzieś bo przecież jest „wielka” a o jej nowej twarzy najlepiej świadczy podejście Centrum Abonenta i Dział Reklamacji w powyższej sprawie.

    Z poważaniem JanuszS
    ZaletyTrudno je dostrzec
  • ~hahahiho / 2012-05-01 03:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy i ostatni dalem sie nabic w butelke zamawiajac telewizje "n" w zeszlym roku. Po otrzymaniu dekodera i podlaczeniu go, okazalo sie, iz niestety nie moge podlaczyc go do mojego telewizora przez zlacze HDMI. Bardzo mila pani w BOK powiedziala mi, ze moj telewizor niestety nie znajduje sie na liscie zaufanych telewizorow, gdyz nie posiada wbudowanej blokady przeciw piraceniu nagran w jakosci hd. To chyba najglupsze wytlumaczenie, jakie mialem okazje slyszec poczynajac od "Fakty" na TVN, a konczywszy na "Nie do wiary". Pomijajac jednak fakt, ze moj telewizor za prawie 5000 PLN nie spelnia tych wymogow (a jest to Samsung 42" Full HD 3D, stwierdzilem - no coz - sie wzielo, to sie ma :/ No nic.. Poniewaz zawsze lubie oplacac abonament do przodu, zeby zawsze miec jakies zaplecze finansowe, zdecydowalem sie oplacic abonament na pol roku z gory. No coz... pol roku mija chyba za 10 dni z tego co pamietam, a na moim koncie abonenta zrobilo sie saldo ujemne na kwote 11 zl (przy placeniu 99zl/miesiac). Komunikat o zaleglej kwocie i przypomnieniu o platnosci wyskoczyl mi na ekranie jakies trzy dni temu. Hmmm.... jakies 10 minut temu "n" zablokowalo mi dostep do wszystkich kanalow... Jestem teraz niezmiernie zaciekawiony, co Panowie z "n" zamierzaja zrobic z tym faktem, bo chyba to, co zrobili, niestety zawazy na ich dalszym istnieniu. Otoz Panowie z "N" - zdenerwowaliscie dosc wplywowa na wasza ocene osobe, w chwili, gdy ogladala bardzo ciekawy film na HBO. Nie pozostaje mi nic innego, jak popchnac ta sprawe dalej. Jest juz nad ranem, Wasze BOK zamkniete, telewizja zablokowana, a ja nienasycony w ogladaniu... - bedzie to Was - drodzy Panstwo - troszke kosztowac... To tyle ode mnie. Zanim cos drodzy internauci wybierzecie, dwa razy sie zastanowcie - gdyz ku mojemu rozczarowaniu - nie wszystko w HD musi wygladac wyraznie..
    Wadynie mam sily wymieniac..
    ponad pol roku
  • ~Tomasz / 2012-12-01 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej TV N . Złodziejskie zapisy w umowie o których nie informuje się klienta w czasie podpisywania licząc, ze nikt nie czyta długiej umowy.
    Umowa jest pułapką dla przeciętnego użytkownika. Aby po zakończeniu promocji odbić sobie te promocje z naddatkiem.
    1. Duże koszty miesięczne po upływie promocji ,
    2. Wypowiedzenia nie przyjmą zawczasu tylko w krótkim okresie przed końcem umowy.
    3. Jeśli przegapisz termin, w którym możesz złożyć wypowiedzenie kilka miesięcy bulisz jak za zboże, a wypowiedzenie to znowu kilka miesięcy.
    4. Wydaje się że dostajesz dekoder za złotówkę , ale musisz go zwrócić w krótkim terminie. Ale zamiast o tym poinformować normalnie klienta ,(mają przecież telefon maila adres) czekają i nasylają po roku firmę windykacyjną żadającą grubej kasy, jeśli nie zwrócisz dekodera.
    5. Jeśli masz szczęście i nie wyrzuciłeś jeszcze niedziałajacego musisz go zwrócić ( jedynie w ich serwisie a nie w kazdym punkcie gdzie naciągaja klientów).
    6. Gnasz na drugi koniec miasta ale nie przyjmą dekodera bo nie masz dowodu osobistego.
    7. Jeśli nie będziesz osobiście im go zwracał tez nie przyjmą.
    8. Pół roku po zwrocie dekodera znowu windykacja - zaplacisz karę za opóźnienie w zwrocie dekodera.
    9. Nie możesz oddac dekodera przed końcem umowy.

    Póki płacisz, przeczytasz dokladnie i zrozumiesz umowę, potem śledzisz i pilnujesz terminów, pamietasz hasła kody, piszesz w terminie listy może Ci się uda ujść bez dodatkowych kosztów. Ale spróbuj się z nimi rozstać nie mając prawnika, który prześledzi umowę - pokażą jak to sprytnie zorganizowali i odbiją sobie promocje kilkukrotnie.
    Wniosek: w dobie internetu mam gdzieś wszystkie telewizje. Oglądam wtedy kiedy chcę i co chcę, a nie to co podają stacje telewizyjne i płacę tylko kiedy chcę cos obejrzeć i jest to płatne. A nie abonament firmie, która ma Cię gdzieś i stosuje tricki i pułapki na przcietnego klienta. Czuje się źle że mnie tak naciagnęli i robią to milionom naszych rodaków.
    Jest w tym tylko jeden dobry moment – szczęście po rozstaniu z nimi.
    Zaletybrak
    Wadypułapki w umowie aby wyciagnąc dużo wiecej kasy niż w promocji
    3 lata mialem nie pamietam ceny
  • ~marian / 2012-07-04 13:58
    Nie polecam nikomu platformy N chyba ,że lubi mieć problemy.Są to zwykli naciągacze. Klienta oszukują. Zamówiłem n-kę przysłali mi talerz uszkodzony, ja na tym się nie znałem. Dzwoniłem do nich konsultant nic nie pomógł a jeszcze wprowadził w błąd .Reklamacji nie
    uwzględnili. Nie zwrócili mi 89zł za aktywację. Jednym słowem złodziejstwo,chamstwo i ignorancja.
    ZaletyBez tabletek podwyższą tobie ciśnienie jak masz niskie
    WadyNie ma z kim rozmawiać-niekompetencja
  • ~Widz / 2013-09-04 21:58
    W czerwcu 2012 r. zdecydowałem się na propozycję zakupu TV- na kartę. W tym celu udałem się do sklepu: M Markt, w którym zakupiłem Pakiet domowy HD za 19,90 zł. Do tego musiałem zakupić Dekoder za 259 zł. wyłącznie na powyższe potrzeby. Do dn. - 15 07 2013 współpraca na linii klient dostawca - bezproblemowa. Jestem rencistą i często przebywam w Szpitalach dlatego ( by nie ograniczyć Żonie dostępu do telewizji ) postanowiłem zapłacić na wyrost z wyprzedzeniem, aż do listopada i / o ironio / w dniu 15 07 2013 r. - podczas oglądania [ Teleekspresu ] . Nastąpiła przerwa w nadawaniu i pojawił się komunikat ,, Ten kanał nie należy do twojej oferty itd. " . Początkowo myślałem, że to tylko chwilowy problem techniczny ......... Niestety trwa do dziś !! . Zgodnie z zaleceniem / komunikatu udałem się na wskazaną do kontaktu STRONĘ ??? , gdzie dowiedziałem się o możliwości nabywania Pakietów oraz innych propozycjach. Przekopałem więc wszystkie możliwe adresy do kontaktu w mojej sprawie i .......................................CISZA. Udałem się więc do sklepu M M. Pracownik chętny do pomocy, podjął / podobnie jak i ja / próbę kontaktu poprzez E-mail > bez skutecznie ! dalej poprzez INFOLINIĘ - gdzie na automacie ponad wszelką wątpliwość - musisz przez 10 min . słuchać muzyki, a następnie być skazanym na oczekiwanie gdy ktoś podejmie rozmowę. W naszym przypadku trwało to 16 minut { x ok 40 gr. za min } - dość opłacalne po przeliczeniu tysięcy klientów. Po euforii / zgłoszenia się Konsultanta ,, zdziwionego " skąd mamy do niego numer ?. Pracownik sklepu wyjaśnił grzecznie, że z ich wskazania .... Po przedstawieniu naszego problemu Pan Konsultant stwierdził: że on ,, Nic nie wie i nic nie może " ? . Na prośbę jakiegokolwiek pomocnego działania --- ODMÓWIŁ !! . Cała rozmowa ok 20 min. N A D A R E M N A . . . Może ja jestem głupi, może czegoś nie rozumiem, może to tak ma być, że mimo iż płacę na kilka miesięcy do przodu --> JESTEM WYRODNYM KLIENTEM . I śmiem oczekiwać jakości usług ? lub kontaktu z dostawcą ? .Mam swoje 61-lat , może za długo żyję ????????? . -
  • ~goskapm / 2013-03-24 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!!!
    N-ka zaczęła dyskryminować stałych abonentów.
    Zadzwoniłam dzisiaj żeby domówić kolejny dekoder do multiroom i usłyszałam, że mogę powiększyć multiroom o kolejny dekoder pod warunkiem, że podpiszę nową powiększoną o nową, droższą ofertę !!!! Gdy powiedziałam, że mnie to nie interesuje to usłyszałam, że dla stałych (starych) abonentów nie ma dostępnej tej usługi.
    Czas po wielu latach zmienić operatora. A sprawa pachnie zgłoszeniem do UOKiK.
    Z takim naciągactwem dawno już się nie spotkałam.

    Zaletybrak
    Wadydyskryminacja stałych abonentów
    4 lata 99 zł
  • ~stas / 2013-02-25 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnośnie mojej opinii o telewizji N z 13 lutego pragnę Was poinformować,że wygrałem z N-ką. Przyznali mi rację. Dlatego jeśli macie możliwość nagrywajcie rozmowy z konsultantami i nie przejmujcie się ich debilnymi tekstami , że nie będzie to dowodem w sądzie bo oni nie wiedzieli i nie wyrazili zgody na nagrywanie!!
  • ~Robert / 2013-01-17 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam!!!
    Jak chcesz zamówić dekoder, to jestes obsługiwany natychmiast, jeśli masz jakiś problem to mają cię gdzieś. Sprubój zadzwonić na dział promocji, czas oczekiwania 5 sek, zadzwoń w sprawie np. płatności 20min czekania. Złożyłem wymówienie w lipcu, wg umowy mam 3 miesiące na rozwiązanie umowy, do stycznia musiałem płacić i dopiero teraz mogę oddać dekoder, tak się nie robi!!
    2 lata
  • ~Darek K / 2013-02-24 08:42
    Oszuści. Po zakończeniu umowy poinformowano mnie, że mam miesięczny okres wypowiedzenia i miałem zamiar nie wypowiadać umowy. Umowa została automatycznie przekształcona na czas nieokreślony. W momencie rezygnacji zmienił się okres wypowiedzenia na trzy miesiące. Szok. Chciałem odsłuchać rozmowy z konsultantem, dzwonię i piszę reklamacje i jak grochem o ścianę. Każdy konsultant klepie co innego. Płaciłem tym oszustom 99zł i teraz zmniejszyłem w okresie wypowiedzenia do najniższego abonamentu żeby im jak najmniej zapłacić. Zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował mi nową umowę z tymi samymi kanałami co mam, ale nie za 99 zł, tylko za około 150 zł. Paranoja. Niech spadają. Co u nich jest dobre, to tylko dekoder. Włażą w dupę przed podpisaniem umowy, a potem leją na klienta!!!!
  • ~gregor / 2012-09-17 00:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta który ma umowę.
    Petycje jakąkolwiek korespondencje uciekają w las
    Potrafią sfingować telefonicznie przedłużoną umowę a nagrania nie otrzymasz do odsłuchu.
    Zdecydowanie nie warto zawierać "umowy" z kanciarzami i o ile oferta programowa jest względna to kontakt i obsługa beznadziejna
    ZaletyKanały hd
    WadyŻenująco słaba obsługa klienta
    3 lata
  • ~JAN / 2013-03-24 10:54
    Mysle ze kazdy kto sie liczy z kasa podziekuje n z wiadomych powodow klientow uwarzaja za jeleni jak by byla tylko sama n-ka na rynku wlasnie patrzylem na polsat jest ok wracam do nich ponownie . N-ka sama sie prosila o to co maja teraz zostana sami jak palec z cyfra na swoje zyczenie ja juz cyfrze nie dam sie nabrac ZLODZIEJE I CWANIACTWO
    ZaletyZADNYCH ZALET
    WadySAME WADY
    4 lata 89zl
  • ~mariusz / 2012-11-20 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś napisałem skargę > reklamację i przestrzegam innych...

    Jestem abonentem nr 2836450251 w dniu dzisiejszym przeprowadziłem dość nerwową rozmowę z Waszym konsultantem w sprawie nie poinformowania mnie telefonicznie ani mailowo o tym że od dwóch miesięcy mam płacić większy abonament a dokładnie prawie dwa razy tyle bo płaciłem 68 zł a teraz mam płacić 127 zł.

    Konsultantka przekonywała mnie że na 100% ktoś do mnie dzwonił i podała numer telefonu który został mi skradziony jakiś czas temu. Czyli generalnie nikt do mnie nie zadzwonił i nie poinformował mnie CO BYŁO USTALANE PRZY PODPISYWANIU UMOWY.
    Bo specjalnie pytałem kiedy mam się zgłosić i rozmawiać o warunkach przedłużenia umowy.
    Wtedy usłyszałem że na miesiąc przed końcem umowy ktoś się ze mną skontaktuje i przedstawi ofertę która będzie dostosowana do moich potrzeb.

    Jeśli nikt nie potrafił się ze mną skontaktować telefonicznie zawsze istniała możliwość kontaktu drogą mailową. Nikt na to nie wpadł?
    A może lepiej stwierdzić że kontakt był ( cóż z tego że nie jest to prawdą) i mieć problem z głowy narzucić podwójny abonament i mieć abonenta głęboko w... .

    Przez cały czas trwania mojej umowy płaciłem rzetelnie i terminowo abonament a firma potraktowała mnie jak maszynkę do nabijania kasy i potajemnie wpakowała mi podwójna stawkę do zapłaty.

    Gdybym miał taką informację że będę musiał płacić aż 127 zł abonamentu nigdy bym nie przedłużył umowy na takich warunkach, a tak zostałem potajemnie,w perfidny sposób, najzwyczajniej w świecie OSZUKANY i to nie pierwszy raz przez Wasza firmę. ( za pierwszym razem firma przeprosiła i zwróciła pieniądze)

    Teraz sytuacja się powtarza.

    Proszę o informacje co teraz bo mam naliczone jakieś 245 zł jakichś zaległości przy czym cały JA cały czas płacę terminowo mój abonament
    To jakaś kpina , najpierw informuje się człowieka że ktoś będzie się z nim kontaktował i rozmawiał po czym nikt się nie kontaktuje ...robi się go w konia i straszy windykacją.

    Wstyd.
    Zaletybrak
    Wadynagminne próby oszukiwania abonentów
    za długo
  • ~gembusia79 / 2013-03-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam telewizję dawno temu,na początku ok,niestety w czasie trwania umowy zaczęli podwyzszać abonament.w zeszłym roku z marcu złożyłam wypowiedzenie,pisemne,zdałam dekoder,a w sierpniu dostaje telefon od jakiejś hamskiej baby że zalegam z płatnosciami i nie mam zapłacone do sierpnia i jak nie zapłacę to naślą na mnie komornika,parę razy dzwonili,odmówiłam zapłaty bo mam papiery na wszystko,a ostatnio znowu dzwonią że windykacja już w toku,jestem załamana,złodzieje i tyle,nie polecem najpierw zus ,z którym nie wygrasz zaraz po nich telewizja n
    Zaletybrak
    Wadyoszukują i mają bałagan
    3lata 36 zł
  • ~mazurian / 2012-12-24 12:33
    Tragedia OMIJAJCIE TĘ TELEWIZJĘ.
    8 GRUDNIA WYRAZIŁEM CHĘĆ ( PO USILNYCH NAMOWACH) PRZEJSCIA Z N NA KARTĘ NA ABONAMENT. MIĘDZY CZASIE WYKONAŁM 8 TELEFONÓW TRWAJĄCYCH OKOŁO 30 MIN KAŻDY ( 36GR/MIN), BO DNI UPŁYWAŁY, A TELEWIZJA BEZ ZMIAN.18 GRUDNIA ZADZWONIŁ ZAWODNIK PRZEPRASZAJĄC ,ZA ZNACZNY OKRES OCZEKIWANIA . POINFORMOWAŁ , ŻE WRESZCIE 23 USŁUGA BEDZIE DOSTEPNA.PODYKTOWAŁ DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ PRZESTROJENIA DEKODERA. DZIŚ MAMY 24 GRUDNIA ,CZYLI MIJA TRZECI TYDZIEŃ ZAŁATWIANIA SPRAWY.
    ZADZWONIŁEM POWTÓRNIE I KU MOJEJ ROZPACZY -ZNÓW PO PÓŁ GODZINIE UDAŁO MI SIE DODZWONIĆ- DOWIEDZIAŁEM SIE ,ŻE JESZCZE NIE MA DYSPOZYCJI ZMIANY. ZREZYGNOWAŁEM Z UMOWY NA CAŁE SZCZĘŚCIE.ZAMIERZAM SZUKAĆ INNEGO DOSTAWCY TELEWIZJI . LEKCEWAŻENIE KLIENTYA PRZEZ N JEST RAŻĄCE . JEŻELI N TAK ZACZYNA WSPÓLPRACE I DBA O KILIENTA TO ŻYCZĘ IM ZNIKNIĘCIA Z RYNKU. MOŻE DORABIAJĄ SOBIE NA TELEFONACH W DZIALE OBSŁUGI. 36 GR./MIN ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA CZEKAĆ NA POŁĄCZENIE DŁUGIMI MINUTAMI ,A I TAK NIKT TAM NIC NIE WIE.
    WYBIERAJCIE INNYCH DOSTAWCÓW TEN OSZYKUJE I JEST NIEKOMPETENTNY.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI
  • ~Waldemar / 2013-10-21 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIGDY WIĘCEJ N. Co zrobili ? Kupiłem N na święta wszystko ładnie pięknie pakiet płatność oki. Trzymając sie umowy wypowiadam na 90 dni przed jej końcem, wyłączają mi sygnał na 85 dni przed końcem umowy , wydzwanial i mówię o problemie a oni twierdza ze muszę mieć sygnał bo tu unich tak jest , zaciągania zeby i płace darmo za trzy miesiące , które nie oglądam . Umowa zakończona proszą mnie o zwrot dekodera , ja twardo nie , oni mi karę 500 zł ja im pismo zwrotne ze w umownie nie ma zwrotu , a naliczana kara jest wyludzeniem i o tym tez nie ma nic w umownie , oni mi ze nie uznają mojej reklamacji natomiast karę zmniejszają mi do 50 zl za spóźnienie,którego tez ne ma w umownie ale jest w regulaminie , który to jest podobno związany z umowa . Idę do adwokata znajomego on mówi ze można z nimi wygrać ale to nie jest opłacalne , oddaje dekoder, na protokole jest doliczona kwota 60 zł za uszkodzona klapke od pilota a nowy pilot 25 zł . Taka firma nie powinna istnieć nigdy wiecej N
    WadyWszystko u nich jest wada
  • ~Dominiqa / 2012-12-18 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Moje odczucia co do n są raczej negatywne. 3 lata temu zrezygnowałam z C+, z której byłam zadowolona na rzecz n. Męża skusiła jakość hd, a mnie kanał Fox, który był tylko na tej platformie. Pierwsza umowa bez zarzutu, bodajże 49 zł na 18 mies. Jedyny minus zauważalny wtedy- bardzo ciężko było dodzwonić się na infolinię. Dzwoniłam może 2-3 razy, a za każdym razem czekałam na połączenie z konsultantem po kilkadziesiąt minut. Generalnie byłam zadowolona, więc postanowiliśmy przedłużyć umowę. Warunki już nie były tak dobre, bo 59 zł plus pierwsze 3 mies. hbo gratis. I zaczęły się cyrki: karta nie działała, najpierw twierdzili, że to wina ustawień anteny. 2 razy przyjeżdżał spec i ustawiał, nie udało się. Potem czterokrotne jeżdżenie do serwisu, jako że mieszkamy na "zad..." jakieś 25 km w jedną stronę. Okazało się, że winna była karta. Z tego powodu nie mieliśmy tv, a abonament płacić trzeba było. Złożyłam reklamację, żeby za te 2 tyg oddali- odrzucili i zasugerowali drogę sądową. Może niesłusznie, ale odpuściłam te 30 zł. Do tego hbo wyłączyli po miesiącu, a miało być 3 mies. Znowu ponad pół godz słuchania muzyczki na infolinii, okazało się, że to jakiś błąd i po tygodniu włączyli. Po tych wszystkich problemach wiedziałam, że umowę wypowiadam. Wysłałam pol. priorytetem 20.09. i napisałam, że do 31.12. Zadzwoniłam w połowie października, czy dotarło, a oni zdziwieni. Przesłałam skan nadania, to nagle znaleźli. Okazało się, że oni rzekomo otrzymali dopiero 1.10.(chociaż śledzenie na str pp pokazuje, że odebrano 21.09) i muszę mieć ją do 31.01., bo liczą się pełne okresy rozliczeniowe. Brak słów, wciąż robią wszystko na złość. Już się boję, co będzie, jak oddam dekoder. Wyczytałam, że wypatrują rysek na nim i naliczają kary. Podsumowując było ok przy pierwszej umowie, ale już po przedłużeniu mają klienta gdzieś, bo przecież już nie trzeba się starać. Z mojego doświadczenia najgorsza z telewizji, miałam chyba 4 lata c+, a moi rodzice od około 10 korzystają z polsatu. Takich cyrków tam nie ma. Jedynym plusem te 3 lata temu była jakość hd, ale z tego co widzę u rodziców, polsat już dogania, jak nie dogonił n w tej kwestii. Nie polecam n!
    Zaletyjedyny plus to jakość hd, ale teraz inni operatorzy już mają niewiele gorzej
    Wadyutrudniony kontakt, brak zwrotu abonamentu za niewykonaną usługę z ich winy
    3 lata
  • ~ARek / 2012-08-01 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam trzymanie się jak najdalej o N-ki.Korzystam od kilku lat i obsługa Klienta to zwykłe wpuszczanie w kanał żeby wydoić nas z jak największej kasy.Na każdą reklamację odpowiedzi oczywiście negatywne.Konsultant przez telefon może naobiecywać "złote góry",nagrywać rozmowę itd , ale kiedy trzeba ją odtworzyć - oczywiście by udowodnić machlojki enki- wtedy nagrania nie ma.
    UWAŻAJCIE NA ENKĘ I TRZYMAJCIE SIĘ OD NIEJ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynagrywanie,VOD
    Wadywalenie po rogach w sposób maksymalnie bezczelny
    Mam kilka lat i nie pamiętam za ile kupiłem,ale abonament to 227 zł miesięcznie
  • ~bogdan / 2013-07-16 19:21
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta przez infolinię to totalna porażka.
    czekanie na połączenie 10-15 minut, rozmowa kolejne 15-20 min. efekt żaden.
    dzwonią codziennie, aby zaproponować przedłużenie umowy.
    w/g mnie mają klienta w d...... (głębokim poważaniu)
  • ~były abonent / 2013-03-16 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam, to oszuści i naciągacze, złożyliśmy rezygnację i oddaliśmy dekoder , po trzech miesiącach otrzymaliśmy telefon o zaległości na koncie, potem niby sytuacja się wyjaśniła,a teraz po ośmiu miesiącach dzwoni firma windykacyjna. Złożyliśmy reklamację , odpowiedź odmowna. OSZUŚCI !!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwa
strona 1 z 114
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1672
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 748
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 323
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990