Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zibi / 2015-01-22 16:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Od pazdziernika czekam na zwrot nadpłaconego abonamentu!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    5-6 lat
  • ~adam / 2017-01-23 18:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Najważniejsze zastrzeżenie mam do obsługi klienta. Przedłużałem umowę przez telefon w trakcie rozmowy dostałem w promocji kanały HBO za darmo do końca roku. Pytałem się konsultanta czy te kanały będą odłączone z automatu czy mam osobiście zgłosić żeby je wyłączyć. W rozmowie trzy razy zadawałem to pytanie czy na pewno je wyłaczą i trzy razy zapewniał mnie pan ze bedzie to wyłaczone. No i rachunek styczniowy przychodzi z powiekszonym kosztem o HBO. Zgłosiłem to do NC+ a oni nie uznali tego twierdzac że po odsłuchaniu rozmowy byłem informowany że nie będą odłączane kanały. Ja sklerozy takiej nie mam dziwi mnie to jak można tak wciskać klientom takie kłamstwo. Teraz przez prawnika będe to załatwiał i ządał odsłuch tej rozmowy. Raz już mnie naciągneli z HBO, teraz im nie daruje.
  • ~bobi / 2013-01-02 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita poraszka z tą tlelwizją.Zmieniłem pakiet na lepszy i droższy a nie włączono mi go,dzwonię tam już przez 6 godzin bez przerwy i cały czas czekać na połączenie z konsultantem,ciekawe kto za te 6 godzin oczekiwania mi zwróci!Miałem mieć pakiet aktywny i nadal nic,ale rachunek większy za coś z czego nie korzystam. Nie polecam bo w punktach obslugi mówią co innego,telefoniczne jeszcze coś innego a w realu jest całkiem inaczej.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyCAŁA N TO WADA
    PONAD 14 MIESIĘCY
  • ~jacek s. / 2016-07-05 09:19
    Ocena: 1.00 / 5

    Przy zawieraniu umowy przez telefon ITI Neovision S.A. zobowiązało się do dostarczenia niezbędnego sprzętu tzn. Antena HD, KARTA CAMELEON, decoder wifiBox+/SAGEMCOM DSIW74.
    Po ponad miesiącu oczekiwania na Antenę HD, która oczywiście jest niezbędna dla dokonania aktywacji pakietu usług i korzystania z dekodera sytuacja zaczęła mnie bardzo dziwić. Kilkukrotne próby nawiązania kontaktu z BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji nie przyniosły żadnych rezultatów.
    Nie udzielono również odpowiedzi na moją pisemną reklamację w tejże sprawie.
    Wniosłem, więc sprawę do Rzecznika Konsumentów.
    ITI Neovision S.A. zgodziła się na rozwiązanie umowy, ale nie zaoferowano żadnego uzasadnienia, dla czego tak się stało, żadnych przeprosin, a prośba o zwrot kosztów korespondencji itp. została zignorowana.
    Podręcznikowe dziadostwo. Nawet najstarsze zawody świata takie, jak Q. i oprych mają swoje zasady. Wygląda na to, że ITI Neovision S.A. nie ma żadnych.
    jacek s
    Zamość
  • ~kasia / 2013-01-30 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od listopada jestem posiadaczka,nieszczesliwa,telewizji N,jednak do 27 grudnia tylko na papierku. Wiele razy dzwonilam po porade jak uruchomic telewizje,az wkoncu 10 grudnia przyszli monterzy,ustawili antene,ale problemow byl ciag dalszy.Od tego dnia usilnie probowalam wylapac kanaly,dzwonolam do biura,ciagle slyszalam"zlecenie jest w trakcie realizacji"i tak do 27 grudnia.Swieta bez telewizji,totalna masakra.Poszlam do oddzialu eNki z dekoderem.Tam napotkalam osobe kompetentna.Po takim uplywie czasu dowiedzialam sie ze dostarczony dekoder jest uszkodzony.Mileli zwolnic mnie z oplaty za grudzien,jednak caly czas "krzyczeli o pieniadze"az do 28 stycznia,uregulowalam zaleglosc,a banda zlodziei odciela mi telewizje,mija 48 godzin i nie mam aktualnie programow.Oszusci,zlodzieje i nic poza tym. Ludzie nie dajcie sie tej bandzie.
    Zaletyzalet brak
    Wadysame wady
    02,11,2012
  • ~kris / 2009-11-13 22:08
    Ocena: 5.00 / 5
    jak w temacie, rzeba miec troche oleju w glowie, czytac umowę, sluchac pracownika aps i wszystko bedzie ok . wekszosc ludzi ktorzy sie tutaj wypowiadaja skonczyli chyba nie wiecej niz podstawówkę. pozdrawiam wszystkich zadowolonych klientów tv N.
    12
  • ~Magda / 2013-04-11 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem tv n! To jest tak niekompetentna firma, że szkoda słów. Jeżeli chodzi o dekoder to nic w nim nie działa, tylko funkcja Płatności! Nigdy nie wiadomo jaki będzie program, koszmar!! do tego drogi!
    Wadydrogo, brak programu, nie tłumaczy programu na angielski, kruczki w umowie
  • ~makar / 2013-08-29 18:56
    Ja w lutym przeszedłem z SD na HD z dekoderem na wlasnosc(na kartę)oplata za pól roku z gory.Tyle ze nikt mi nie powiedział w tym czasie, ze po pół roku bede mógł ogladac jedynie programy jezeli podpisze umowe,w innym przypadku dekoder ten bede mogł sobie wsadzić.Wymiana karty nic nie daje ,bo maja dekodery HD zaprogramowane pod 1 KARTE!!Mili konsultanci to osobna bajka..maja wgrane formułki a ich praca polega na jak najdłuższej rozmowie w wynku której klijent zwracający sie z problemem otrzymuje cos w rodxzaju...RADZ SOBIE SAM OŚLE
    OSTRZEGAM PRZED PROMOCIAMI N-KI.Ja skozrestałem i wyszło tak jak opisałem wczesniej.
    Zaletyzadnych zalet jak i zasad,,dno.
    WadyTylko...
    7 mies
  • ~Małgorzata B. / 2013-05-27 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie liczy sie z klientem po śmierci mojego męża bez uprzedzenia wyłączono mi sygnał mimo że płaciłam abonament i miałam do niego prawo, oddałam dekoder a zwrotu pieniędzy nie otrzymałam, żądają wyroku o ustanowienie własności, tylko czego ? sygnału?
    Rozwiązałam uczciwie umowę a n-ka tak postąpiła a zawiadomienie o rozpatrzeniu reklamacji przysłali na mojego zmarłego męża, to żenujące i czysta kpina z klienta,ten operator nie jest wart zaufania i pieniędzy.
  • ~master / 2008-12-12 09:27
    Nie zamierzam się tu wypowiadać nt treści czy jakości przesyłanych pakietów.
    Moim tematem jest sposób a właściwie system "olewania klienta.
    Nie będę opisywał szczegółów moich kontaktów z "N" ograniczę się do punktowego zbioru przyjemności jakie czekają klientów "N"

    Nie ma siły by przez okres umowy nie wydarzyło by się coś co wymaga konsultacji z biurem obsługi klienta. I tu zaczynają się schody.

    1. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie połączeń na BOK.
    2. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie maili.
    3. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieaktywne łącza elektroniczne.
    4. Całkowita ignorancja klienta poprzez usuwanie niewygodnych dla siebie opinii na forum "N"

    W normalnym Państwie prawa nie byłoby to możliwe by dostawca usługi który zawiera na tę usługę Umowę Prawną w której wiele ustaleń jej dotyczących uwarunkowanych jest konsultacjami i ustaleniami poprzez łącza elektroniczne. A co kiedy nie można się w żaden sposób połączyć. Wtedy pozostaje droga prawna. Bo jeśli Usługodawca w sposób ewidentny narusza lub uniemożliwia spełnienie warunków umowy niezależnie czy wynika to z jego zamierzonych działań, zaniedbań czy nieumiejętności, to wydaje mi się że powinien ponieść skutki takiego stanu rzeczy.
    Jak widać "N-ka" ma to głęboko w "D"
    Moja RADA: Zamiast utyskiwać na forach na taki stan rzeczy należy wziąć się do tzw "kupy" i kierować przeciw nierzetelnemu usługodawcy pozwy sądowe, lub zaprzestać dokarmiania ich finansowo czyli nauczkę przez kieszeń, mówiąc prościej,i nie korzystać z usług..

    Zresztą zanim zamówicie "N"kę radzę zapoznać się i dokładnie przeczytać forum..

    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.p hp?s=acaaca6700086a4373b53f9647da9884&am p;t=232
    Zaletybrak
    WadyIGNORANCJA.. ! Brak kontaktu. Naciąganie klienta na koszty poprzez wielogodzinne próby połączeń z BOK.
  • ~max51 / 2012-10-03 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Kompletna ignorancja wobec klijenta !!! Brak fachowej obsługi poprostu wogóle jej nie ma !!! Proste rzeczy to dla nich kosmiczne problemy!!! Notoryczne wprowadzanie abonenta w błąd!!! Nieudolność przy jakiej kolwiek próbie wyjasnienia sprawy,problemu,reklamacji itp. Ogólnie MASAKRA!!!
    Zaletyoferta programowa
    WadyBeznadziejny kontak z biórem obsługi
    3 lata
  • ~nina / 2012-08-31 18:47
    Ocena: 1.33 / 5
    odradzam, dŁugi okres wypowiedzenia, niekompetentna obsługa doradziła mi zwrot wcześniejszy dekodera w bardzo przekonujący sposób, dekoder oddałam, a rachunki przychodzą już 5 miesiąc, pomimo, że dekoder oddany 3 miesiące temu
  • ~paweł / 2012-09-23 21:33
    Odradzam wszystkim telewizję n.Bałagan jaki tam panuje jest nie do opisania.Za każdym razem kontakt z pracownikami tej firmy okazuje się kanciarstwem.Winę zwala się na poprzednika albo punkt w którym zawarło się umowę.Na cokolwiek czeka się w nieskończoność: zamówiony dekoder- miało być 48 godzin a czeka się dwa tygodnie, dostęp do sygnału- najpóźniej 24 godziny a czeka się w rzeczywistości 48 godzin a każdy! konsultant na infolini mówi co innego.Stajnia Augiasza.
    Zaletybrak ustawowego obowiązku zamawiania tej platformy
    Wadysame
    Punkt n Częstochowa 48 godz.
  • ~Stanisław / 2015-12-15 19:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ofert telefoniczna około 80 zł
    po aktywacji linku 190 zł nie ma takiego abonamentu.
    Złodzieje po trzykroć złodzieje. Reklamacja już nie
    opiera się na nagrywanej ofercie tylko na aktywacji linku.
    Kolejna rozmowa tylko w punkcie obsługi.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
    To już któryś raz daliśmy się nabrać.
  • ~teddy / 2012-11-08 21:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na zapisy w umowie. Jeśli chcecie zrezygnować z ich usług musicie napisać pisemne wypowiedzenie na cztery miesiące wcześniej. Ponieważ liczą je od następnego miesiąca kalendarzowego po jego wpłynięciu do nich. W umowie jest 3 miesiące ale liczą je tak jak napisałem. Jeśli nie zrezygnujecie w odpowiednim momencie to jak skończy się wasza umowa natychmiast radykalnie podnoszą cenę mi podnieśli ze 119 na ponad 200!!!!!
    Rok
  • ~visals / 2009-04-19 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam wszystkich ,jeśli nie zrezygnujesz na koniec trzeciego m-ca trwania umowy z tzw.Opcji dodatkowych i Kolekcji VOD, to od czwartego trzeba płacić nie 38zł. a 128zł. i nie ma ratunku .Zrezygnować z tego można ale z trzy m-c okresem wypowiedzenia ! Tak więc UWAGA dla tych ,którzy jeszcze w tą pułapkę nie wpadli . Mam wrażenie że kiedyś taką łapicę stosowała TP w Neostradzie .
    Są dziś sposoby na łączność z abonentem i można było zapytać co dalej postanawia ,
    ale po co , nim sie zorientuje to 3 m-ce miną a kasa nasza !
    Filmy powtarzają do znudzenia np.na Discovery HD jak uruchomiłem "n" TV w grudniu 2008 nadawano film " Najniebezpieczniejszy zawód świata" ,to jeszcze niedawno to znowu widziałem.
    Jestem tym bardziej rozczarowany bo miałem wrażenie że "n" prezentuje nową jakość i to nie tylko w spr.technicznych ale również w kontaktach z abonentami - niestety zawiodłem się .
    Moja opinia nie jest odosobniona co mnie tym bardziej " dołuje " ! , z kim sie związałem.
    Zaletyprogr.TVN Wa-wa , może jeszcze coś ,ale jestem zdegustowany sprawą umowy i nie mam ochoty na bardziej szczegółowe analizy.
    Wadydysk / HD/ pracuje non-stop i po kilku m-cach poprostu przeszkadza -hałas
    4 m-ce
  • ~anna / 2012-06-09 20:35
    Ocena: 1.33 / 5
    multiroom tragedia cały czas trzeba resetować, dział techniczny plecie trzy po trzy, każdy co innego.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    2011
  • ~darekk / 2016-08-02 21:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem ich klientem od początku istnienia, ale firmy nie interesują "starzy" posiadacze. Oferta była co rok gorsza aż w tym roku zażądali za mój max pakiet o 50 PLN więcej. Dałem sobie z nimi spokój i jak na razie jestem zadowolony po przejściu do konkurencji za to samo 60 PLN taniej
    Zaletynajszerszy pakiet programów i to wszystko
    Wadyzawyżona cena, tragiczny poziom sprzedawców w callcenter
  • ~enkun / 2013-10-04 15:56
    Ocena: 3.33 / 5
    WITAM.KUPILEM N-NA WLASNOŚĆ W GRUDNIU NA 3-MIESIACE A TU PLAC PO MIESIACU POZA TYM,W WRZESNIU WYSIADL DEKODER DWA TYGODNIE BEZ TV ,PRZYSLALI TYDZIEN POCHODZILO I ZNOWU CHYBA DEKODER ALE MYSLE PRZECIEZ NOWY ,BO PRZYSYLAJĄ NOWY PO LIFTINGU ,???????,A JEDNAK TRZECI DZISIAJ DOSTALEM ,TEZ NOWY ,ZOBACZYMY,CALY CZAS GWARANCJA ,CIEKAWE JAK LUDZIE RADZĄ SE BEZ GWARANCJI????JA NAPEWNO NIE POLECAM TV-N,CYFRE KIEDYS MIALEM TO BYLA FIRMA AŻ SIE BOJE POMYSLEC ZE ONI SIE POLACZYLI?
    ZaletyJAKOSC
    WadySPRZET
    10MIESIECY
  • ~eryk space / 2012-12-30 21:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Telewizjia N działa na prymitywny sprzęcie. Aby zarezerwować kartę trzeba czekac 48 godz albo i dłużej.Ale kasę biorą z góry. Następnie zadzwoń do biura abslugi to kasuja zeta za minutę. Jak masz szczęście to może odbiara słuchawkę za 15 min. Jak się oburzysz to odłożya sluchawke. Beznadziejna obsługa,nie polecam.
    ZaletyNIE MA
    52
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976