Nowe ustawienia kanałów są beznadziejne!!! Komu przeszkadzało jak bylo?! Teraz dzieci szukają, ja szukam. Po drodze kanały noeodpowiednie! Dobrze ze koniec umowy zaraz. Czekam na 1 wrzesnia i wypowiadam.
ZaletyBrak
WadyKolejnosc kanalow zmieniona i szukanie godzinami
MiejscowośćŁódź
~Marcin / 2022-08-13 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nic dodać nic ująć. Wypisuje się z tego.
WadySame wady.
MiejscowośćŁaziska Górne
~Marcin / 2022-08-24 17:40
Ocena: 3.33 / 5
Nie mam pojęcia kto układał listę kanałów, ale powinni go za zwolnić dramat. Ja napisałem rezygnację przechodzę do polsatu.
ZaletyBardzo dobra jakość
WadyLista kanałów
MiejscowośćKielce
~Marcin / 2022-10-01 16:48
Ocena: 1.67 / 5
Ja mam lepszą historię z nc+.
W kwietniu kończyła mi się umowa, miałem multiroom, zadzwonili do mnie i mówią, że w związku z problemami z partnerami, teraz zamiast 1zł za multiroom zapłacę 35zł i ogólnie to jest okazja, robili co mogli i inne głupoty, najpierw się zgodziłem ale ostatecznie umowy nie podpisałem.Umowa przekształciła się sama,zostałem z jedną kartą , nie oglądam tv w sumie telewizja była bo była, przyszły wakacje i okazało się, że dzieciaki akurat chcą oglądać wtedy gdy ja też jakimś cudem chciałem . To myślę, zadzwonię i spytam się co można zrobić z tym multiroom, okazało się, że jednak mam możliwość posiadania tej usługi za 1zł tylko muszę wymienić swój sprzęt, bo teraz jest na innych zasadach,dekodery muszą być w tej samej sieci wifi. No i się zaczęło… Po wymianie kart i dekoderów koło 20 lipca, nie chciała aktywować mi się karta w głównym dekoderze…po kilku dniach walki z Oskarem , który w żaden sposób mi nie pomógł, jakimś cudem udało mi się dodzwonić do żywej osoby która wpadła ma pomysł, co może być problemem,okazało się, że pomyłkowo w punkcie zostawili mi w nowym dekoderze starą kartę, poszedłem , niestety moja karta została odesłana do centrali i był problem ale do rozwiązania…tylko nie wiadomo kiedy, czekałem jakieś trzy dni ,poszedłem do punktu no i okazało się, że najszybciej to będzie jak , wezmę drugą kartę, oczywiście na mój koszt ( 60 zł) tak zrobiłem, sukces po dwóch godzinach faktycznie miałem wszystko, co mieć powinienem…to był początek sierpnia… kilka dni później, pojechałem na urlop, wróciłem i znowu to samo,dzwonię do Oskara , bez sukcesu, z żywym konsultantem połączyć się nie można, wymieniam maile , z centrum pomocy technicznej…też bez sukcesu, po moim ostatnim w którym stwierdziłem, że z takim poziomem profesjonalizmu to proponuję zacząć pracować na kasie w Biedronce przestali odpisywać na moje maile, więc chyba nie chcący obraziłem pracowników Biedronki, za co przepraszam … bo tych z nc+ to nie da się obrazić , sami to robią. Jest początek października, a ja od momentu podpisania nowej umowy 22 lipca miałem usługę za którą płacę przez kilka dni….
Po 16 latach bycia abonentem nc+ mogę uczciwie powiedzieć nigdy więcej tej dziadowskiej firmy.
Przez cały okres trwania umowy nie było problemu. Ba - nawet teraz nie ma problemu z samą telewizją. Za to od ponad pół roku jestem nękany telefonami z ofertą przedłużenia umowy. Za pierwszym i drugim razem została mi od razu przedstawiona oferta bez zapytania, czy w ogóle mam ochotę tego wysłuchać i czy mam czas na taką rozmowę. Odpowiedziałem, że z końcem umowy będę ją rozwiązywał, lub postaram się ograniczyć jej zakres do absolutnego minimum, bo nie korzystam na tyle z telewizji, żeby płacić za nią nie wiadomo ile kasy, to bez zastanowienia zaproponowano mi jedne z największych i najdroższych pakietów. Imbecyle i niedorozwoje pracują na tej infolinii.
Specjalnie policzyłem ilość połączeń z ich numeru - 11 połączeń, przy czym 9 lub 10 razy została z mojej strony wystosowana prośba o zaprzestanie kontaktowania się ze mną w tej sprawie. Poskutkowało? No pewnie. Dzwonią jeszcze częściej.
ZaletyZostał już tylko miesiąc do końca umowy
WadyWszystko co możliwe, na czele z infolinią
MiejscowośćBarcin
~Marcin / 2022-11-03 16:46
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia - porażka.
Automatyczna maszynka do strzyżenia klientów z gotówki ... Na każdym kroku.
Ceny - kosmiczne.
Bałagan z programami.
Ciągłe zmiany programów.
Wieszanie się raczej wszystkich urządzeń.
ZaletyBonusy dla nowicjuszy
WadyOkradanie stałych klientów
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2023-02-25 13:46
Ocena: 1.67 / 5
Kanały jak kanały ale jeden lubi takie drugi inne natomiast obsługa klienta to MASAKRA. Po pierwsze dzwoniąc nie można połączyć się z konsultantem. Odbiera wirtualny asystent który nie rozpoznaje weryfikacji (pesel) można mówić ciągiem albo pojedynczymi cyframi i tak się z nim nie porozumiesz. A nie ma sposobu obejścia tego dziadostwa. Po drugie gdy kończy się umowa zaczyna się prawdziwe nękanie przez telemarketing po 2 trzy tel dziennie. Rekord 3 min odstęp między połączeniami. Z rozmów wynika że nikt tam i tak nie słucha co się mówi bo (ja akurat rezygnowałem) pierwsze pytanie to dlaczego chociaż już 20 razy wcześniej podawałem powody. Szczerze nie polecam
Zaletybrak
Wadyj. w
MiejscowośćPionki
~Marcin / 2023-03-05 17:36
Ocena: 1.33 / 5
Mieli puszczać dwa najważniejsze mecze kolejki premirligue... To znaczy że Liverpool - man. Utd nie jest ważny... Żenada, żenada!!!
MiejscowośćUk
~Marcin / 2023-12-03 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Guwiana telewizja Nikomu nie polecam.rachunki zapłacone już miało być włączone 6 dni i nic oszukance i złodzieje nigdy więcej
ZaletyBrak
WadyNie działa prawidlowo
MiejscowośćSiedlce
~Marcin / 2024-01-29 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodzieji wyciagaja tylko kase do tego 32% udziałow ma ☆☆☆☆☆ tvn.
Nigdy wiecej umowy z nimi
~Marcin G. / 2017-10-24 23:31
Ocena: 2.33 / 5
jestem w N juz okolo 8 lat zmieniam umowy jadna za druga i ta umowa do czerwca jest moja ostatnia nie polecam nawet wrogowi POLSAT jest tanszy i podejrzewam ze wszystko dziala dobrze bo ten nowy dekoder jest do bani wolny i nie reaguje na polecenia
TV "N" korzystamy juz okolo 8 lat
~Marcin P / 2023-08-19 21:17
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA!! OSZUŚCI JAKICH MAŁO!!
Podczas rozmowy na infolinii uruchomili mi pakiet którego nie chciałem. Powiedzieli że wystarczy złożyć reklamację ale oczywiście to nic nie dało. Zaraz po wypowiedzeniu przeze mnie umowy (nie chciałem oczywiście przedłużyć z nimi umowy przez to oszustwo, pomimo ciągłego nagabywania telefonami) zaczęli przysyłać coraz to nowsze jakieś niby kary. Co więcej, poprosiłem o przysłanie podsumowania mojego zadłużenia które canal plus uważa że mam. I tu kazało się że wg nich mam do zapłacenia nie tylko kary ale też jakieś wymyślone zaległości pomimo że od kilku miesięcy sygnał był odłączony. W piśmie było podane że wpłata tej kwoty zamyka temat mojego zadłużenia. Dla świętego sposobu zapłaciłem choć teraz żałuję bo naprawdę się oszustom nie należało. I teraz najlepsze, po wpłacie tej kwoty zacząłem dostawać ciągłe telefony i maile od firmy windykacyjnej Aforti Collections S.A. z informacją że mam do zapłaty kolejną zaległość i karę :))) Jakaś paranoja. Po długich oczywiście bezskutecznych reklamacjach zapłaciłem znowu podaną następną kwotę. I jak myślicie jaki efekt? Ano taki że zostałem wpisany do BIK i mam problem z zaciągnięciem kredytu na mieszkanie dzięki oszustom z canal plus. Teraz czekam na kolejne pismo z canal plus lub ich windykacji o kolejnym zadłużeniu. Lichwa i chwilówki przy nich to najtańszy kredyt...
Mam nadzieję że chociaż uda mi się kogoś uchronić przed tymi oszustami.
U operatorów typu UPC, TOYA zupełnie nie miałem takich problemów i przede wszystkim nie oszukują i nie naciągają klientów.
ODRADZAM WSZYSTKIM JAKIKOLWIEK KONTAKT Z TYMI OSZUSTAMI Z CANAL PLUS!!!
Zaletybrak
Wadyoszuści
MiejscowośćKraków
~Marcin P / 2023-08-19 21:52
Ocena: 1.00 / 5
I tak właśnie w Polsce mega łatwo można zostać wpisanym przez oszustów do BIK i być zablokowanym na długo. Gratulacje
Wadysame wady
MiejscowośćKraków
~Marcin P / 2023-08-19 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Jak widać poniżej oszuści mają same rewelacyjne opinie :))) Jak to możliwe że oni jeszcze mają jakiegoś klienta. Pewnie jeszcze nie wie że jest ich "klientem" :)))
MiejscowośćKraków
~Marek / 2018-07-10 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Ze względu na Mundial kupiłem dekoder z telewizją na kartę nc+ i pomimo zlecenia doładowania przed czasem już tygodnie czekam na zaksięgowania - w miedzy czasie termin ważności pakietu minął i kanału sportowego dla którego zakupiłem dekoder tez już nie ma. Kontakt z Obsługą masakra, typowa spychologia, nic nie wiedzą i nic nie mogą, nawet nie potrafili wytłumaczyć jak powinna być złożona reklamacja !!! Za każdym razem spychanie na problemy z bankiem który opóźnia księgowania i tyle... Kasa wywalona, Mundial się kończy a na dekoderze jak nie ma tak nie ma nic pomimo zapłaty. Nawet potwierdzeń zapłaty itd nie chcą aby dostarczać więc jak cokolwiek ma być weryfikowane przy takim poziomie obsługi i podejściu? Żenada ...
ZaletyDekoder jeszcze działa nie wiesza się ale ma nieco ponad miesiąc więc pewnie dlatego a i znikome użytkowanie skoro programów nie ma, niemniej jest to jedyna rzecz która od ENKI jeszcze działa....
WadyNiekompetentna obsługa i lekceważący stosunek do Klientów i obowiązków wynikających z oferty... Dużo obiecywania zero działania. Całe szczęście że nie opłaciłem tego dziadostwa za rok z góry (a miałem taki zamiar) bo kasa pewnie wyorbitowałaby bezpowrotnie z większą stratą...
MiejscowośćGniezno
~Marek / 2018-12-26 19:20
Ocena: 1.67 / 5
W połowie umowy zepsuł się dekoder . Kupiłem nowy i poszedłem do salonu bo wiadomo nowa karta i trzeba się zarejestrować bo zostało jeszcze pół rok umowy. Powiedziano mi ,że umowę trzeba znowu na rok podpisać / żadnej kontynuacji tylko dlatego ,że kupiłem na własność dekoder/ bo zapłacę karę za zerwanie poprzedniej/ zepsuty dekoder nie do naprawy / . I tak umowę znowu podpisałem na następny rok .Moim zdaniem powinno być do końca poprzedniej umowy Czy to jest normalne czy to naciąganie klienta?Następny dekoder zaczyna kiksować czy scenariusz będzie podobny. Nigdy NC+
Salon w Gnieźnie . Każdy kto tam akurat przychodził to z pretensjami nie z zapytaniem.
~marek / 2019-09-17 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy!
Zaletybrak
Wadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracy
MiejscowośćStalowa Wola
~marek / 2019-09-30 21:59
Ocena: 1.33 / 5
to jest po prostu skandal ze ta banda zlodzieji i niekompetentnych idiotow jeszcze funkcjonuje.
Postanowili zmienic nazwe -poniewaz <> nc plus juz siegnelo poziom rynsztoku.
Prawa sportowe znikaja a piniadze maja byc.
Nc plus go to jest kpina.Kazdy ciekawszy mecz serwery w ciemniej d..ie.
WON WON WON zalosne zabojady i nie wracajcie.
Ostatni dzien umowy-wreszcie pozbedzeiemy sie tych frajerow.
UNIKAC za wszelka cene.to jest poziom wiejskiej telewizji osiedlowej a sprzet chyba w gimnazjum na zpt robiony.
Zaletyida na dno.bankructwo nieuniknione
Wadydno dna
MiejscowośćElbląg
~Marek / 2020-02-02 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Gorąco ostrzegam wszystkich przed wiązaniem się umową z tą złodziejską firmą. Mają nieproporcjonalnie długie kontrakty (2-letnie) jednocześnie informując o miesiecznym wypowiedzeniu. W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę przed upływem kontraktu zostałem ukarany kwotą 460 zł. Cyfraplus celowo wprowadza klientów w błąd pisząc o miesięcznym wypowiedzeniu, wyłudzając tym sposobem karę za "zerwanie" kontraktu. Strzeżcie się przed tymi oszustami.
MiejscowośćGuardarmar
~Marek / 2020-02-16 03:54
Ocena: 1.00 / 5
śmietnik. Nie da się tego oglądać przy światłowodzie bo kupują najtańsze serwery chociaż pobierają wysokie opłaty. Wszystko stoi na żałośnie niskim poziomie