Oceniam obsługę tej telewizji bardzo zle(a nawet gorzej). Przedłużyłam umowę i chciałam wziąść sobie multiroom. (Miałam wcześniej dwa odrębne dekodery). Dokonując transakcji zapewniano mnie, że pójdę do punktu i wymienia mi cały sprzęt. Niestety powiedziano mi(w punkcie), że nie ma oferty na moim koncie na nowy sprzęt. Dzwoniłam więc na infolinię. Nie dodzwoniłem się. To do domu. Zadzwoniłam ponownie, zapewniono mnie, że już jest oferta. Poje halam wiec do punktu. Pan mi ponownie mówi, że nie ma pełnej oferty. Dzwonię więc na infolinię. Pan mnie zapewnia, że uruchomił i będzie niebawem widać. W między czasie Pan zamknął punkt. Jadę więc do domu i następnego dnia to samo. Pan w punkcie nie widzi nadal oferty. Dzwoni po jakiś informatykach. Po czym mówi mi, że trzeba czekać 3 godz. Nie miałam tyle czasu, więc do domu. Dziś jadę. Już wszystko w porządku. Chcę wymieniać. Pan w punkcie mówi mi, że nie ten dekoder. To Przecież w głowie się nie miesci ile można zwodzic klienta. Ja przecież za to płacę!!!
WadyBrak kompetencji!!!
MiejscowośćIlza
~Malgosia / 2022-02-22 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na tą złodziejską telewizję!Mieliśmy z moim chłopakiem u nich telewizję przez cztery lata, ani raz nie zrobili nam żadnej promocji , kiedy odstąpiliśmy od umowy nękali nas , dosłownie nękali nas telefonami, żeby przedłużyć opcje ich chorych umów!!!!A na końcu kiedy po czterech latach bycia wiernym abonentem oczywiście rozliczyliśmy się ze wszystkich wpłat za telewizję oraz internet, który też mieliśmy i który w ogóle nam nie działał , przysłali nam wyrównanie w wysokości 100 zł , ludzie nigdy w życiu u was nie wezmę niczego i postaram się aby wszyscy moi znajomi byli tego samego zdania, jesteście żenujący!!!!A to co wy prezentujecie obecnie w waszej telewizji jest poniżej krytyki , w kolko powtorki !!!!! nie dziwię się że macie same negatywne opinie dodaje wam następną i mam nadzieję że wkrótce padnie cie jako Firma jako telewizja!!!!
ZaletyJedyną zaletą jest to że możecie w kółko oglądać te same filmy bo nic nowego nie puszczają!!!!
WadyNaciągają was po 100 -150 zł miesięcznie a jak chcecie odstąpić od umowy macie jak w banku nękanie telefonami!!!!!
MiejscowośćKraków
~Maliwka / 2022-05-14 17:45
Ocena: 2.00 / 5
to jest jakaś porażka ta aktualizacja połowy funkcji nie ma i podobno nie będzie bo się pytałam pana z działu pomocy czy w takim razie można wrócić do poprzedniej aktualizacji niestety nie można teraz jest ta następna może być za miesiąc rok nie wiadomo ja specjalnie przedłużyłam umowę bo tamta aktualizacja była super wyjeżdżam na dwa miesiące a w domu jestem miesiąc i specjalnie sobie ustawiałam nagrania od poniedziałku do piątku przez kilka tygodni a teraz jak mam sobie to ustawić nie da rady funkcji znajdź podobne tez nie ma tylko trzeba wpisywać jeszcze na starej aktualizacji weszło się w nagrania i cała lista była a nie tak jak jest teraz obejrzane zaplanowane kontynuuj po co to komu do tego jak leci program na jakimś kanale a muszę coś dokończyć w nagraniach to jak wyjdę z nagrań i chce cofnąć to co leciało normalnie w tv to nie da rady cofnąć i po cholerkę jasną można cofnąć listę programu o kilka dni nie wiem jak innych ale mnie nie interesuje to co leciało w telewizji 4 dni temu nie wiem czy się uda ale zapytam się adwokata czy jest jakaś szansa abym mogła zrezygnować z umowy no bo jak mam oglądać coś czego nie mogę nagrać w najbliższym czasie nie wiem kto robił tą aktualizację i na czym się opierał??i dlaczego nie pyta się klientów czy chcą aktualizować dekoder czy nie i żebym wiedziała że zabiorą te funkcje co są to w życiu bym się nie zgodziła na przedłużenie umowy a umowę mam już z 10 lat albo i więcej porażka na całej linii!!!!!!!!!!!!!!a no i bym zapomniała podgląd listy co leci na danym kanale jest na środku ekranu zamiast paska na dole jak to było wcześniej ogółem brak słów!!!!
Zaletyżadne
Wadypołowa zabranych funkcji które były bardzo potrzebne!!!!
MiejscowośćMazowieckie
~Malutka / 2022-08-24 21:25
Ocena: 1.00 / 5
Niestety jeszcze rok musze się męczyć
Konsultanci są niekompetentni i nie pomagają a utrudniają i wprowadzają ludzi w błąd. Dziwne że nie można rozmawiac z przełożonym. Masz umowę cierp zero kompromisu. Zmiana kolejności kanałów porażka. Nigdy więcej. Nie polecam nikomu. Nie szanują swoich klientów
ZaletyŻadne
WadyNie kompetencja, brak szacunku, burdel
MiejscowośćBrachlewo
~malwina / 2019-03-08 00:09
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie da się załatwić na infolinii, wieczne składanie reklamacji, odpowiedziami są te same formułki
MiejscowośćCzarna Białostocka
~Małgorzata / 2022-04-02 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Płacę abonament i nie mam dostępu do wielu programów jakie gwarantuje moja umowa. Pani na infolinii mówi że po włączeniu 11 za godzinę będzie ok niestety programów brak. Dzwonię ponownie inna Pani nie chce mi pomóc .Jest sobota godz 22. Nic już nie załatwię. Telewizję oglądam tylko w sobotę wieczór i niedzielę.Nie polecam. Nie przedłużę umowy.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta.
MiejscowośćRadom
~Małgorzata / 2022-04-24 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Nowy soft do bani
Tragedia.
"lepsze wrogiem dobrego"
ZaletyBrak
WadyZero intuicji
MiejscowośćWarszawa
~Małgorzata / 2024-05-14 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Zamość salon PLUSA na Partyzantów PIENIĄDZE ZA DOŁADOWANIE WZIĘTE DOŁADOWANIA NIE BYŁO DOPIERO PO TYGODNIACH JAK JESZCZE RAZ BYŁAM W SALONIE ODBLOKOWANO TELEWIZJE
Zaletynieuczciwe traktowanie
WadyNIEPRZYJEMNA OBSŁUGA
MiejscowośćZamość
~Maniek / 2024-08-11 13:08
Ocena: 3.33 / 5
Co do dekodera i jaki on nie jest należy włączyć szybki start w ustawieniach i efekt zawieszania zniknie. Do tego dobry konwerter inverto monoblock. Zero problemów z przełączaniem kanałów, szybkość poprawa. Od 3 lat mam tak ustawione i dekoder pracuje poprawnie. Co do oferty najlepsza jest na kartę.
ZaletyMożna kupić dekoder na kartę. Aktywacja SMS i ponowienie uprawnien
MiejscowośćCzęstochowa
~Manis / 2022-10-16 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Tunery działają tragicznie
Piloty jeszcze gorzej
Więcej tego złomu nie wezmę
MiejscowośćNowa Ruda
~Marceli / 2018-05-15 15:16
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa klienta po sprzedaży katastrofalna, konsultanci robią łaskę że odpowiadają na pytania. Nigdy więcej.
MiejscowośćLegionowo
~Marcin / 2018-08-14 11:19
Ocena: 2.33 / 5
Byle deszcz i już telewizja traci sygnał, po co mi tv które działa w słoneczne dni a przy minimalnym pogorszeniu pogody wszystkie kanały nie dostępne.
Mówimy o centrum Krakowa ul. Bociana, jeśli w centrum brak zasięgu to co dopiero na prowincji.
ZaletyDużo kanałów, ale żaden nie dostępny przy nawet minimalnym deszczu.
WadyBrak sygnału i zgodnie z infolinia tak ma być.
Miejscowośćkrakow
~Marcin / 2020-04-20 13:45
Ocena: 2.67 / 5
Problem z rejestracją i założeniem konta na stronie.Pomocy żadnej, odsyłanie do linków na stronie.Bardzo kiepska obsługa klienta.
MiejscowośćPeterborough
~Marcin / 2021-03-30 22:11
Ocena: 3.00 / 5
Dekodery to gówno żyjące własnym życiem. Wstyd że taka firma ma tak słaby sprzęt.
ZaletyChmmm..
WadyStrasznie słaby sprzęt.
MiejscowośćGryfino
~MARCIN / 2021-08-26 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Same negatywne opinie slusznie ja mialem wczoraj artystke ktora prosila sie o 43zl zanioplacony abonament .Ja do niej chcialbym zrezygnowac ona 360zl za zerwanie umowy i sprzet do oddania w ciagu 14 dni bo jak nie to kara . Ja jej mowie tak oddam ale jest zepsuty bo piorun w niego trzasnol. to ciagnie dalej ze mam zadzwonic na wydzial techniczny i ze mi go wymienia za darmo , wiec sie pytam po co zeby im zwrocic nowy .nie moga wziasc starego zepsutego. Nie dawajcie sie nabierac jesliu chcecie cos kupic idzie galanto .jesli rezygnujesz to ciezko strasznie ciezko idzie z nimi wspolpraca .Kolejna sprawa do szefostwa tej firmy zatrudniajcie ludzi i ich szkolcie bo gdy sie zadaje pytania bladza strasznie zadalem wczoraj jak sie nazywa prezes pani firmy niestety nie wiedziala . TRAGEDIA
MiejscowośćOstrzeszów
~Marcin / 2021-12-16 13:02
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam
ZaletyZadne
WadyObsługa klienta
MiejscowośćLodz
~Marcin / 2022-04-30 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłem canal+ z myślą o speedway , a okazuje się, że nic nie transmituje ..to jest masakra ...co za gamonie puszcza life polska i koniec ....czekam na rozwiązanie umowy i wezmę player...nie polecam
ZaletyZadnych
WadyBrak grand prix
MiejscowośćKoszalin
~Marcin / 2022-05-25 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Po aktualizacji dekodera groch z kapustą bałagan w szukaniu orogramów .
Dodatkowo zostałem uszczuplony o kanały polstatu w jakości HD.
Jest zwykły Polsat a w BOK powiedzieli mi że NC+ nigdy nie miało kanału Polsta HD.
Kłamstwo bałagan a telefon na infolinię dzwonił 50 minut i nikt się nie zgłosił.
Niech przywrócą starą wersję oprogramowania i te kanały które skasowali.
Niedługo kończy się umowa jeden plus już nie przedłużam.
ZaletyBrak
WadyWprowadzanie w błąd, chaos, bałagan
MiejscowośćCzęstochowa
~Marcin / 2022-05-27 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna ta nowa szata graficzna menu. Po prostu chaos i pstrokacizna do sześcianu. Dajcie możliwość powrotu do wcześniejszego, czytelnego menu. Nowe to po prostu dno.
ZaletyBrak
WadyNieczytelny chaos
~Marcin / 2022-06-10 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Nowe menu canal plus jest tak bardzo do dupy, że zastanawiam się nad zakończeniem współpracy z tą firmą. Jak dodamy do tego brak ligi angielskiej, to mamy głębokie dno!!!