Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łysy Mnich / 2019-01-16 14:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wstępie jestem abonentem od białego klucza Canal+ do powstania nc+. Dużo się przez ten czas zmieniło na niekorzyść.
    Cena za pakiety zawyżona. Na kanałach premium (Canal+, HBO) ciągłe powtórki. Wiele kanałów niepotrzebnych np: Canal+ 1 (po co komuś kanał przesunięty o godzinę). Składasz reklamacje, nie poddawaj się mecz tak jak oni, przy piątym odwołaniu osiągniesz cel.

    Posiadam jeden z wyższych pakietów (bez pakietu FILMBOX) i płacę 124,99 zł/m (w tym dekoder MEDIABOX+ i multiroom PREMIUM w cenie).

    BIEŻĄCY RACHUNEK CENA RABAT SUMA
    RACHUNEK ZA XX/2019
    Pakiet Pakiet Superpremium+ 210,00 -110,01 99,99
    Opcje dodatkowe HBO GO 10,00 -10,00 0,00
    nc+go TV 20,00 -20,00 0,00
    Eleven Sports 15,90 -5,90 10,00
    MISTRZOWSKA PIŁKA 30,00 -30,00 0,00
    Multi Man Pack 30,00 -15,00 15,00
    Multiroom Premium-Opł.mani. 20,00 -20,00 0,00
    DO ZAPŁATY DO XX/XX/2019: 124,99 zł

    Tak więc wszystko się da tylko nie rozmawia się z konsultantem a odpowiednimi osobami z nc+.
    WadyTrzeba wiedzieć z kim rozmawiać.
    MiejscowośćWawa
  • ~m / 2021-08-17 15:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga klienta jest na dramatycznie niskim poziomie. Chamstwo ponad wyobrażenie, gdy się powie że się nie chce przedłużać oferty to dzwonią co dwa dni. Za każdym razem mówi się że nie jest się zainteresowanym oferta i żeby to odnotowali to mówią że będą dzwonić bo im system losuje numer i nie da się nic odznaczyć do póki nie przedłużę oferty!
    WadyChamstwo
  • ~M / 2022-05-25 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę przywrócić poprzednią wersje oprogramowania i zwolnijcie odpowiedzialnych za zrobienie takiego gniota. Totalna porażka, masakra, dno. Jeśli chcecie zatrzymać klientów, to natychmiast naprawcie swój błąd, bo patrząc na te komentarze, chyba nie ma najmniejszych wątpliwości, że ta zmiana Wam się nie udała. Podpisuję się pod komentarzem, że powinniście zapytać abonentów, czy podoba im się nowa wersja i czy w ogóle ją chcą. Nie możecie zmieniać sobie funkcji w trakcie umowy, co za bezprawie.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
    WadyTOTALNY CHAOS, BAŁAGAN, WSZYSTKO NIECZYTELNE, USUNIĘTE FUNKCJE - WADY NIEAKCEPTOWALNE.
    MiejscowośćOzorków
  • ~m / 2022-08-04 00:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy operator po aktualizacji softu zero funkcjonalności ktoś kto pisał aktualizację nawet nie sprawdził co piszę i kak to działa nie mówiąc o obsłudze telefonicznej nie mówiąc o opłatach. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe.
    MiejscowośćElbląg
  • ~M / 2022-09-11 05:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Po ostatnich zmianach kanałów w ogóle nie da się oglądać..
    Było źle a jest tragedia.
    Do tego nachalni telemarketerzy wydzwaniają cały czas żeby za dychę wcisnąć HBO...
    Jakbym nie miał co robić tylko przed tv siedzieć cały dzień...
    Masakra
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćMosina
  • ~M / 2025-04-25 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Polityka ignorowania "startych" klientów ma się doskonale... Canal + zdecydował, że dotychczasowi abonenci muszą wymienić dekodery, bo inaczej stracą dostęp do części
    kanałów (za które naturalnie nadal by płacili). Zapomniał tylko, że w związku z likwidacją punktów stacjonarnych abonenci zamieszkali poza dużymi miastami będą musieli pofatygować się do punktów Canal+ po nowe dekodery, oczywiście na swój koszt (koszt dojazdu i ewentualnego urlopu na potrzeby dojazdu). Teoretycznie CANAL+ Polska umożliwia odbiór dekodera przez pełnomocnika. Próbowałam dwa razy odebrać dekoder dla rodziców, wieloletnich abonentów. Podczas pierwszej wizyty zażądano ode mnie pełnomocnictwa notarialnego (oczywiście sporządzonego na koszt abonenta), dzisiaj z kolei odmówiono mi wydania dekodera bo... pełnomocnictwo nie zawierało daty i miejsca jego udzielenia... Canal+ chyba mentalnie tkwi w słusznie minionym systemie, w którym to człowiek był dla instytucji (notabene przez człowieka finansowanej),a nie odwrotnie.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPrzytoń
  • ~M 1922 / 2023-08-27 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy nadawca w Polsce. Zgoda na działalność tego nadawcy to największy skandal w historii Polski. Stacja Canal Plus 5 to paranoja , poniża i pluje ludziom w twarz. Momo , że większość czasu antenowego to powtórki nie potrafią rozpocząć programu o planowej godzinie rozpoczęcia. Opóźnienia po. 10 minut to tradycja. Jeśli ktoś zastanawia się jakiego nadawcę wybrać to ODRADZAM
  • ~m, / 2010-05-18 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    W/G sprzedającego gratisowe kanały miały być do końca czerwca wyłączono już tzn 16.05.10 umowa podpisana jest od 20.03.10 nie mam zamiaru handryczyć się z info linią płacę 68 zł przez cały okres umowy a i tak mają mnie w d... . Oferta ITI generalnie mizerna, gdyby ruszyła platforma cyfrowa państwowa nigdy bym nie wykupił tej mizerii ale myślę za rok ten problem się skończy mam już przypomnienie w kompie i komórce żeby wypowiedzenie nie uciekło bo o tym należy bardziej pamiętać niż rocznicy ślubu ,dzięki naszemu prawu , bo cytując naszych celebrytów np A.Wajdę to są stacje które pilnują żeby krzywda się nikomu nie stała '.Więc rząd pilnuje żeby stacji krzywda i się nie stała.I platformy cyfrowej stacje państwowe nie mają.
    trzy miesiace
  • ~M. / 2018-03-15 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a raczej byłem z Nimi przez ponad 10 lat. W marcu wygasa mi umowa która oczywiście rozwiazalem pisemnie. Proponują mi pozostanie przy tych opcjach co mam ale za 10zl więcej do abonamentu lub zabiora mi HBO.Pomijam fakt ze przez 3 sezony nie będzie ligi mistrzów. Żenada. A nie płacę Malo za TV.
    Extra +/Canal+/HBO/
  • ~M. / 2022-06-02 04:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Kiedyś z przyjemnością włączałam nc+, dziś nie chce mi się podejść do telewizora, a kiedy już muszę to zrobić to boli mnie całe ciało. Same błędy w nowej wersji. Nie przedłużenie umowy to za mało. Kiedy włączam nagranie, to mąż nie może obejrzeć ulubionych kanałów, a to tylko 1% błędów. Ja wkurzona, mąż wkurzony, atmosfera w domu do du.. bo nc+ zmieniło coś dobrego na gów.. za które jeszcze muszę płacić.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko!!!!!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~M. / 2022-07-24 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta programowa Ok.
    Nowe oprogramowanie to KATASTROFA.
    Jakbym chciał „vod” to nie kupowałby dekodera tv tylko server multimedialny.
    TV ma być łatwa i szybka w obsłudze. Łatwe ustawienie nagrywania programów - było w starym soft a teraz to bezużyteczne.
    Na kij mi dekoder z dyskiem jak dysku nie da się używać?
    Po kij mi tyle grafiki z której nic nie wynika. Zupełnie nie czytelne. Latanie polotem po ekranie aby coś znaleźć. Masakra.
    Oddaje z końcem umowy. Z jasnym przekazałem do Zarządu. Tracicie i będziecie tracić bezpowrotnie klientów przez ten nowy soft.

    ZaletyLogo firmy.
    WadyPodejście do biznesu
    MiejscowośćLubin
  • ~Maarta / 2022-08-14 17:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak weszło nowe opragromwanie dekodera tragedia . Nie można niczego znaleźć . Po 10 sierpnia zmiana listy kanałów ... Zostały tylko Pisowskie kanały na swoim miejscu resztę trzeba szukać ... Totalna parodia . Jestem klientem od 6 lat i to moja ostatnia umowa . Jesteśmy rozczarowana
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo .
    MiejscowośćRogowo
  • ~Maciej / 2020-12-07 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dawien dawna mam dekodery na wlasnosc,jak sie zdenerwuje moge go rzucic o sciane i kupic sobie nowy a teraz jestem uwiazany przez cyfre,szkoda slow i czasu .Na szczescie mam drugi abonament ze stara karta ktora pewnie tez wylacza.To juz moje ostatnie podrygi z cyfra-badziewie drkodera nie chcieli mi sprzedac do karty
    ZaletyByly 20 lat temu
    WadyDrogo,wyciagaja pieniazki za wynajem dekodera
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maciej / 2021-10-03 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, nigdy nie korzystać z oferty od telemarketera, 2 tyg. po rozmowie (potwierdzeniu kontynuacji) powyłączali kilkanaście kanałów. Jak się później okazało w salonie stacjonarnym, ta kłamczucha i jej podobni oszukują w ten sposób mnóstwo ludzi, obiecują gruszki na wierzbie, upusty do przyznania których nie mają prawa. W moim przypadku, żeby odzyskać ulubione kanały konieczne było podpisanie nowej umowy w salonie.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo i oszustwo
    MiejscowośćGniezno
  • ~Maciej / 2022-03-12 23:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem wieloletnim klientem canal+ (od czasów n telewizji), oferta programowa jak na razie najlepsza na rynku. Mam też dekoder Polsatu (ale tu raczej nie oczekujmy cudów). Z reguły załatwiam sprawy w punkcie sprzedaży bo na infolinii ciężko czasami sie dogadać. Najlepiej załatwiać sprawy w jednym punkcie, od lat chodzę do pana Mariusza z Jubilerskiej, zawsze uśmiechnięty, pomocny i rzeczowy. Ostatnio miałem problem z jedym z dekoderów (po burzy) chyba sie spalił, dostałem nowy w 4K tym razem od pana Adriana (też bardzo mily facet i konkretny) - generalnie jestem zadowolony. Mogliby w weekendy wrzucac wiecej nowosci filmowych.
    Zaletymiła obsługa
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2022-05-27 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!! KONIEC UMOWY I NIE PRZEDŁUŻAM!! MIAŁO BYĆ INTUICYJNE... A JEST JEDEN WIELKI BEŁKOT TERAZ. WOGOLE NIE INTUICYJNE.
    MiejscowośćRembertów
  • ~Maciej / 2022-06-05 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestałem oglądać tv żeby się nie denerwować tym nowym manu . Rodzina to samo . Tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczne manu
    MiejscowośćLodz
  • ~Maciej / 2022-09-25 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra po zmianie układu kanałów i likwidacji kategorii tematycznych tak na prawdę przestałem oglądać tv bo nic nie mogę "tak na szybko" znaleźć. Na szczęście to już koniec umowy. Do tego ciągle dzwoniący konsultanci z cudownymi propozycjami... Dramat
    MiejscowośćRadków
  • ~Maciej / 2023-02-24 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA NICH!!! To co obecnie wyprawiają to jakiś skandal. Byłem w dn. 02.02.2023 w ich punkcie głównym przy ul.Sikorskiego 9. Kobieta sprawdziła dekoder i stwierdziła, że pilot jest do wymiany. Tyle, że go nie mieli i od miesiąca nie mają. Kontakt tel. okazjonalny raczej nie odbierają. Infolinia podobnie. W dn.24.02 łączenie z konsultantem się nie powiodło. W sumie szkoda czasu na takich bo obecnie zajmują się wyłącznie namawianiem na rozszerzanie oferty repertuarowej. Wydaje się, że z tytułu utraty klienteli mają jakiś problem.
    Zaletybrak
    Wadyw/w
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maciej / 2024-06-02 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągacze i lipa sprzęty brak kontaktu i lekceważenie ,wpłaty księgują po tygodniu
    Wadyoszustwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979