Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lukaniu1 / 2022-06-05 03:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie jest beznadziejne. Do tego brak radia. Czas powiedzieć " Żegnaj canal plus". Powinniśmy zobaczyć progres, a widzimy nieudolność tych "muzgów" którym się wydaje że są najlepsi.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie mam tyle miejsca żeby je opisać. DNO!!!
    MiejscowośćOsjaków
  • ~Lukas / 2018-12-22 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo w punktach. Naciągacze nic więcej. Kupując produkt tj tv full pakiet + internet w jednym punkcie na drugi dzień pojechałem aby zwrócić internet po prostu był nie wystarczający do moich potrzeb. Okazało się ze 14 dni na zwrot jest tylko słowne a na umówię pan pokazał mi w umówię małym drukiem ze kupując w punkcie nie ma możliwości zwrotu czyli generalnie naciągnął mnie. Dzwoniąc na infolinie pani stwierdziła ze na pewno nie mam racji ze nie mógł tak mi nikt powiedzieć w punkcie. Nie było żadnej gadki. Ja kłamie o koniec. Poczekałem tylko do końca umowy rozwiązałem tv i internet nigdy więcej nie wrócę i nikomu nie polecam. Banda złodziei tyle w temacie.
  • ~Lukasz / 2017-11-21 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    15-sto minutowy kontakt okazuje się dwu dniowym zwodzeniem klienta poprzez obiecanie w najbliższym czasie (tydzień) rozwiązaniem problemu. Poprzez nie rozwiązanie. Tragiczna obsługa. Niekompetencja. Brak rozwiązania problemu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGłogów
  • ~Lukasz / 2019-02-26 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Lukasz / 2020-04-15 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo dobrym klientem się jest w tedy kiedy idzie się podpisać nową umowę lub gdy się jest już abonentem i chcesz wziąść lepszy pakiet co oczywiście wiąże się z wyższym abonamentem, ale gdy tylko pojawiają się problemy techniczne ze sprzętem traktują ciebie jak intruza, podejrzewam że w każdym przypadku idąc do nich z problemem jesteś niemiłe widziany, totalne zero a nie telewizja
    ZaletyAbsolutnie w tej chwili żadne
    MiejscowośćPoznań
  • ~Lukasz / 2022-04-13 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia nie polecam nikomu....byłem przez 2 lata ich abonentem...chciałem mieć tylko tv to ciągle mnie nekali telefonami z jakimiś ofertami aż do przesady......W grudniu zerwalem z nimi umowę bo miałem dość...zapłaciłem kary należności itd aby tylko mieć święty spokoj....po 2 miesiącach się odezwali że nie zdałem sprzętu i mam im zapłacić ponad 1000 zł...sprawę niby wyjaśniłem.....dzisiaj dostałem SMS od nich z pogrozkami że mam zapłacić 93 zł jeśli Noe to sprawa idzie do firmy windykacyjnej....minęło 4 miesiące od zerwania umowy A ja dalej jestem przez nich nekany prześladowany itd....to jest jakiś dramat.....nikomu nie polecam....bardzo ciężko się od nich uwolnic
    MiejscowośćWschowa
  • ~Luki / 2019-12-18 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem abonamentem nc+ wcześniej enki przez 6 lat przy każdym przedłużeniu umowy walka o promocję. Dzwonią, proponują przedłużenie umowy w promocyjnej cenie wyższej od poprzedniej za te same kanały,gdy zrezygnowałem z abonamentu i chciałem oddać dekodery okazało się że multiroom który od jakiegoś czasu nie był mi potrzebny był w piwnicy która uległa pożarowi i dekoder spłonął. Teraz żądają odemnie 500 zł za dekoder warty 100 zł bo tak jest w regulaminie. Ostatnią umowę przedłużalem przez telefon i nikt nie informował mnie o tak istotnym koszcie. Oszuści i wyludzacze, powiedziałem im że moge zapłacić za dekoder cenę adekwatną do jego wartości ale nie zgadzają się i żądają pięciokrotnie wyższej zapłaty.
    ZaletyPorażka
    WadyOszustwo i wyłudzenia
    MiejscowośćŻory
  • ~Luki1709 / 2018-09-12 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa na infolinii, gdy powiedziałem że chce rozwiązać umowę nie uzyskałem żadnej odpowiedzi
    MiejscowośćKostrzyn nad Odrą
  • ~Lysy / 2022-07-17 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal+infolinia nie słuchajcie i nie zgadzajcie się na wszelkiego rodzaju promocje i wymiany dekoderów na nowsze lepsze .Czysta ściema oraz kłamstwo nowy rachunek oraz nowe dodatkowe abonamenty ,reklamacja nie zostaje uwzględniona, groźby karami i dochodzeniami śledczemi wiele by pisać po prostu lepiej udać się do punktu aby nie zostać oszukanym i nie ponosić dodatkowych kosztów. Brak szacunku dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klijenta
    MiejscowośćMalopolska
  • ~Łukasz / 2017-11-17 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest bardzo zła. Czepiają się o wszystko.
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Łukasz / 2018-06-11 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwszym tygodniu użytkowania pojawił się problem z dekoderem premium box a mianowicie zawiesza się ( trzeba wyciągnąć wtyczkę z gniazdka za każdym razem), traci obraz z HDMI, wifi się traci lub nie widzi w pobliżu żadnej sieci bezprzewodowej... Mój problem został zgłoszony a następnie pozostawiłem dekoder u obsługi klienta w celu sprawdzenia po czym uznali że dekoder jest ok i to z mojej strony najprawdopodobniej jest jakiś problem ... Przez dwa lata użytkowania innej telewizji nie miałem takiego problemu a tutaj już na samym początku takie coś. Nie mogę liczyć na wymianę sprzętu. Według mnie najgorsza telewizja i na pewno nie pozostanę ich klienten ...
    MiejscowośćTychy
  • ~Łukasz / 2019-05-22 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc.
    ZaletyNie ma, unikajcie
    WadyWszystko.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Łukasz / 2019-10-19 20:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam nc+ od roku i nie mogę doczekać się końca umowy oferta ok jakość obrazu ok ale ten dekoter to kpina nie dość że muszę płacić miesięcznie za ten bubel to mnie krew zalewa jak czekam na zakończenie reklamy film się zaczyna a on się bootuje co kilka dni pilot to też starszy szajs chce podglosnic wiadomości a on zmienia kanał albo przycisza lub w ogóle nie reaguje. Miałem Polsat 6 lat mieli kiepską ofertę dla dzieci i tylko dlatego zmieniłem tam dekoder za 1zl jednorazowo tyle lat działał bez problemu
    WadyDekoder pilot
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Łukasz / 2019-12-05 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wogle nie wyświetlają jaki film będzie i wogle do d###y nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystke
    MiejscowośćPłock
  • ~Łukasz / 2022-01-25 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy dzwoniłem na BOK żeby się dowiedzieć czy muszę oddać sprzęt. Zostałem poinformowany ze NIE. Następnie po 2 miesiącach otrzymuje karę 560 zł za to że nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwróciłem i kara została anulowana, więc kolejny raz napisałem emaila czy już jestem rozliczony. Otrzymałem emaila że TAK, jestem na 0.
    Następnie po miesiącu otrzymuję listownie karę 100 zł za to, że zwróciłem dekoder po terminie 14 dni od rozwiązania umowy. Na zapłate mam 2 dni.
    Canal+ jest mistrzem w dezinformacji i naliczaniu kar.
    Wystarczyło napisać emaila/zadzwonić żeby mnie poinformować wcześniej, że jednak muszę oddać sprzęt, a nie czekać i naliczać karę.

    Nigdy więcej już Canal+. W dzisiejszych czasach brak szacunku do klienta jest niewybaczalny.
    WadyDezinformacja, wprowadzanie ludzi w błąd
    MiejscowośćPłock
  • ~Łukasz / 2022-05-12 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieńcie ten interfejs na ten co był któremu idiocie za a to zaplaciliście lub zespołowi idiotów . Porażka naprawdę przedłużenia umowy nie będzie jak to zostawicie . Beznadzieja nie kupujcie tego...
    WadyBeznadziejny interfejs obsługi trudny nie logiczny
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2022-05-28 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem n, nc+, Canal+ i tak fatalnego oprogramowania nie przeżyłem. Zamiast się cieszyć z oglądania to mnie wszystko wkur... Kompletnie nieczytelny, nieintuicyjny, jakiś dramat. Starałem się przestawić, ale się nie da. Mam nadzieję, że to zmienią bo za kilka miesięcy trzeba będzie się pożegnać.
    ZaletyBrak
    WadyZachowali się jak UEFA, musieli pokazać że coś robią to zepsuli coś co doskonale działało.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Łukasz / 2023-01-24 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Co jest do cholery z listą nagranych,i zaplanowanych pozycji. Wszystko jest w jednej linijce i jak mam coś znaleźć jak mam kilkaset nagrań? Po cholerę robią te aktualizacje. Jakbym wziął za jaja tego programistę to by od dawna kible czyścił. W piwnicy.
    ZaletyNie ma
    WadyOprogramowanie dekodera
    MiejscowośćLaski
  • ~Łukasz / 2023-09-01 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    W wakacje jakiś gość od was dzwonił, że się umowa kończy, że przedłużyć. Okej, przedłużyliśmy. Dziś nam wyłączyli. Dzwonimy więc i co się okazało: są dwie umowy - na dekoder czarno-biały i czarny. W tym momencie powiem że w domu mamy tylko czarno-biały dekoder. I na jednym jest nadpłata a na drugim niedopłata. Nie muszę chyba mówić że nadpłata jest na tym czarnym (którego nie ma). I w ten magiczny sposób nie mamy TV ???? Dzwonimy i co? I nic nie zrobią.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, bałagan w papierach
    MiejscowośćSzczawnica
  • ~Łukasz94krk / 2020-04-30 00:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy działają wam kanały m.in.150,164 mi pokazuje że kanał nie jest nadawany
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979