Korzystam z Canal + od początku jej nadawania w Polsce ale to, co zafundowali mi dzisiaj od rana w postaci nowego menu cofającego tą formę informacyjną do średniowiecza poraża i odstrasza, a jedyne co mi się teraz nasuwa, to REZYGNACJA. Nie mam pojęcia co komu się nie podobało w dotychczasowym menu, gdzie w EPG kanały były pogrupowane w pakiety wedle zainteresowań. Obecnie, aby zaprogramować jakiś ulubiony program trzeba przekopywać się przez całą listę wszystkich posiadanych kanałów i przypomina mi to lata powstania Canal Plus na zachodzie jako pierwszą wersję. Może moda znudzonych obecną techniką i powrót do Tetrixa kogoś z działu programowego interesuje, ale wtedy niech sam sobie stworzy prywatne menu z tak debilną formą i beznadziejną obsługą. Dla mnie od dzisiejszego ranka platforma Canal plus to dno i porażka i tak, jak napisałem będę rozglądał się za alternatywą, bo ta platforma nie zasługuje na nic poza merytoryczną pogardą.
ZaletyŻadnych.
WadyTotalnie beznadziejne i nie przejrzyste nowe menu.
MiejscowośćZabrze.
~KT / 2022-04-27 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Aktualizacja oprogramowania to jedno wielkie nieporozumienie. Dlaczego „aktualizacja” zmienia interfejs bez zgody użytkownika? Coś co działało przed „aktualizacją” teraz nie nadaje się do użytku.
ZaletyBrak
WadyCałkowita zmiana interfejsu na dużo gorszy
MiejscowośćGdańsk
~Ktos / 2021-04-19 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !! Zmienilem miejsce zamieszkania nie mam mozliwosci montazu antenty satelitarnej i musze placic im abonament za cos czego nie moge uzywac.. bo jak sie tlumacza nie jest to podstawa do zerwania umowy
MiejscowośćKraków
~Ktoś / 2023-05-11 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodziej. Oszuści i złodzieje. Oszuści i złodzieje. Oszuści i złodzieje.
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
MiejscowośćLeszno
~Kuba / 2019-09-13 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja
ZaletyBrak
WadyCałe nc plus to wada
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~kurc / 2023-06-22 15:37
Ocena: 1.00 / 5
200 m-c od roku a wszystko dalej się wiedza i nie działa jak powinno. Mam nagrane filmiki ile się czeka na reackję i jak to działa. Wysyłam razem z reklamacją i prośbą o zadośćuczynienie w postaci całego roku za free. Innym też radzę. Ostatecznie czeka ich UOKiK
MiejscowośćCiechanów
~kylu / 2021-12-01 13:58
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma na rynku sami aktywują dodatkowe pakiety potem podczas reklamacji wmawiają że człowiek dzwoni i aktywuje gdzie nie mają żadnego potwierdzenia
Zaletyżadnych
Wadysame wady
Miejscowośćbolesławiec
~Laila / 2022-02-09 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Dramat,złodzieje i oszuści.Mówią,że pod danym adresem jest dobry sygnał,podpisujesz umowę,kupujesz sprzęt za 299 zł a potem się okazuje,że sygnału nie ma i nie możesz zwrócić sprzętu bo przecież "to nie ich wina".Wszystko tylko nie Canal +.Omijać szerokim łukiem.
MiejscowośćŁódź
~Lance / 2022-02-06 20:10
Ocena: 1.00 / 5
To nowe oprogramowanie dekodera 4K które tak reklamują to jakaś pomyłka. Nie wiem co w poprzednim było nie tak, że trzeba było je zmieniać. W tym poprzednim wszystko można było łatwo znaleźć, czy to kanały w EPG które były podzielone na kategorie, czy filmy na VOD. W tym w ogóle nie można nic poszukać. Żałuję, że przedłużałem ostatnio umowę bo teraz chętnie bym przeszedł do innej platformy.
Jakiś chory umysł zrobił listę kanałów.szmira na poczatku,filmy podzielone programami w obcym jezyku, miszmasz zupelny. Też zrezygnuję z imowy,bo to chore jest szukanie po omacku. Gdyby ktoś u mnie taką manianę odwalił, to od razu do zwolnienia. Porażka.
WadySzukanie programów.
MiejscowośćWawa
~Leon / 2019-03-26 17:11
Ocena: 1.00 / 5
O 3 miesięcy jeżdżę tam i z powrotem w celu wymiany uszkodzonego dekodera. Punkt nie chce przyjac reklamacji twierdzac ze wszytko jest. OK. To ze wyświetlacz pokazuje jakies dziwne cyfry to nic. Ale systwmatycznie pojawia sie komunikat na czerwonym tle ze utządzenie pobiera za duzo prądu. Tzw serwis troche poznienia ustawienia. Zresetuje wszystkie dane. I jest ok. Dzisiaj nawet postraszyli mnie ze pobiorą oplatę 25 zl. Ostatni raz z tą tv.
MiejscowośćMiędzyrzecze Górne
~Leon / 2022-05-02 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Przywróćcie podział tematyczny programów telewizyjnych, nie żerujcie na swoich klientach, ja nie mam zamiaru kupować waszych filmów, chcę nagrywać programy telewizyjne bo pracuję do 18. Zróbcie coś z tym do cholery bo od miesiąca męczę się z waszym gównem i szlag mnie trafia.
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Leon / 2022-08-13 00:25
Ocena: 2.00 / 5
Chyba jakiś kret z konkurencji wymyślił zmiany w aplikacji dekodera. Kretowi należy się podwyżka!!!
MiejscowośćWarszawa
~Leszek / 2020-05-16 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder zawiesza się mi co najmniej 3 do 6 razy dziennie
ZaletyBrak
WadyZawieszanie się dekodera
MiejscowośćMielec
~Leszek / 2020-08-02 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Zmiana karty to blokada dostępu. Czy ukradłem wam coś?
WadyDamę wady. CEkam aż zabiorą wam uprawnienia do transmisji speedwaya...
MiejscowośćPoznan
~Leszek / 2021-03-30 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej. Kończy mi się umowa. Od ponad miesiąca codziennie połączenia z ofertą przedłużenia umowy.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćTychy
~Leszek / 2022-02-19 01:01
Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem tv satelitarnej Canal+ już kilka lat po pierwszym końcu umowy zdecydowałem się prawie na najwyższy pakiet tv za 130 zł teraz mi się kończy lecz za kolejne przedłużenie umowy nie ma opcji mniejszego rachunku ani mniejszego pakietu jedynie opcja wzięcia najwyższego za ok 140 zł na 2 lata taką dostałem propozycję od konsultanta z infolinii jednym słowem... Nie warto!!!
ZaletyNa razie brak
WadyNie zależy im na utrzymaniu klienta i nie można się dogadać.
MiejscowośćPoznań
~Leszek / 2022-04-24 07:56
Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu, największy chłam jaki widziałem. Programiści pochodzą prawdopodobnie z kiepsko opłacanej strefy budżetowej może z ZUS. Tragedia i głupota. Brak koncepcji. Zginęły dane dot. roku produkcji programu, danych dot. aktorów, reżysera itp. Szkoda czasu na wymienianie wad bo zalet brak. Po zwróceniu uwagi na infolinii uzyskałem informację, że nic nie zostanie zmienione. Dobrze ze z końcem roku kończy się umowa a jestem klientem od porządnej telewizji "n". Teraz już na pewno zrezygnuję z ich usług. Jak można tak traktować klientów. Widocznie mają za dużo pieniędzy. Zobaczymy jak im spadną słupki co wtedy zrobią. Żal mmi tylko ich przedstawicieli, którzy muszą dzwonić do klientów i muszą bronić rzeczy które same się nie obronią i w które nie wierzą. Mam jednak nadzieję na opamiętanie i przyznanie się do błędów. Pozdrawiam wszystkich zawiedzonych.
Zaletyżadne
Wadycałość oprogramowania.
~Leszek / 2022-05-18 10:55
Ocena: 3.67 / 5
Oprogramowanie dekodera to jakaś pomyłka. Obsługa powinna być intuicyjna, teraz niestety tak nie jest. Pilot to też jakaś pomyłka jest nieczytelny, dla ludzi z jakąkolwiek wadą wzroku czy dla seniorów taki pilot jest karą za podpisanie umowy. Może ktoś odpowie co było złego w starym pilocie. Jakie mam podjąć działania żeby korzystanie z umowy nc+ przestało być udręką? Zerwać umowę?