Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kris / 2022-02-20 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oglądam mecz tenisa online (bo oczywiście w tv nie transmitują), 3 decydujący set, 4:4, i koniec transmisji!!! Teraz mogę sobie popatrzeć na obraz: "zapraszamy na transmisję"!!! Wczoraj obraz swoje fonia swoje! Dzisiaj to. NIE POLECAM!!! ŻENADA!!!
  • ~Kris / 2022-04-23 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam jedno pytanie ... Czy ten interfejs projektowany był przez jakiegoś przedszkolaka?
    ZaletyBrak
    WadyCały interfejs jest jedną wielką wadą
  • ~Kris / 2023-05-31 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłem dzisiaj problem z nowym dekoderem 4K Canal+ - który wymieniłem z powodu wieszania się starego po paru latach użytkowania - na infolinię Canal+ i jestem w szoku to co usłyszałem jeśli chodzi o rozwiązanie problemu. Na nowym sprzęcie po niecałym tygodniu użytkowania wystąpił problem z jakością obrazu i dźwięku tzw. rwanie i pixelioza oraz problem z odtwarzaniem starych nagrań z dysku. Po zgłoszeniu problemu na infolinii telefonicznej obsługująca Pani konsultantka stwierdziła że owszem problem występuje globalnie w dekoderach z nowym oprogramowaniem i że aktualnie nie może nic zrobić do czasu aktualizacji oprogramowania. Ponoć aktualne oprogramowanie wpływa niekorzystnie na działanie głowicy urządzenia. Na moje zapytanie kiedy to nastąpi to Pani stwierdziła że w lipcu. Na moje kolejne pytanie to dlaczego mam płacić za usługę która nie jest poprawnie świadczoną- Pani stwierdziła że porozmawia z kierownikiem w tej sprawie. Po chwili oświadczyła że może zaproponować rabat 50 % na usługę 1 miesiąc. Na pytanie co z kolejnym m-cem rozkłada bezradnie ręce i twierdzi że trzeba czekać do lipca. Zatem wygląda że obecnie Canal+ sprzedaje usługi z dekoderami które nie działają prawidłowo, bądź nie działają wogóle. Nie ma to jak profesjonalne podejście do Klienta i ewidentne naciągactwo. Proponuję wszystkim poszkodowanym złożenie sprawy do UOKIK.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie, brak skutecznego rozwiązania problemu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krisu / 2023-02-06 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę od dekodera, po podpisaniu nowej umowy i wzięciu nowego dekodera co jakoś czas nie działa głos, zacina się, zamula. Działanie pilota to nieporozumienie. Jednym słowem funkcjonalna tragedia. Po nowej aktualizacji programy są ustawione tragicznie i powtarzają się po 3 razy. VOD w porównaniu do tego co było zabiją funkcjonalnością. Oferta nie adekwatna do tego co oferuje. Za drogo!!! Kończy mi się umowa już i dzwonią praktycznie codziennie choć za każdym razem mówię że nie przedłużam umowy. Na dodatek dziwnym trafem niektóre kanały canal + w dziwnych okolicznościach przestały działać. Szkoda nerwów. A gdy pada deszcz nawet słaby zaopmnijcie o oglądaniu jakiegokolwiek programu.
    ZaletyNie ma
    WadyJest tyle kanałów a mnie ma co oglądać, zawieszanie dekodera i brak dźwięku na porządku dzinnym. Reszta opisana
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Kriszan / 2021-02-10 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelne k... jesli kończy się umowa włażą w d... bez mydła a w momencie kiedy przestają nadawać programy za które placi się abonament opryskliwe k... bezczelnie śmieją się w twarz twierdząc że oni mają prawo wyświetlać czarny ekran z napisem Polsat a ty masz za to płacić. Pierdo.... złodzieje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~KRs / 2022-08-13 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zmianie układu kanałów totalne dno- ktoś powinien za to odpowiedzieć... jak można tak zepsuć tv. Nikt z rodziny nie łapie gdzie są jego kanały- po co dublowanie kanałów co 20 programów, czemu to ma służyć... żeby więcej klikać na pilocie??? Umowa do września i pomimo wielu lat to już chyba było ostatnie przedłużenie...
    MiejscowośćMyślenice
  • ~Krystek / 2024-02-07 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Krętacze, gbury i złodzieje. Mądry klient się z was śmieje. Nic nie działa jak powinno a oferta taka sama jak u innych tylko 3x drożej. Uciekam szybko
    WadySame
    MiejscowośćOlsztynek
  • ~Krystian / 2018-03-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma swoich klientów daleko w d... Dali nam dekoder na którym pisze cyfra+ i działa jak sprzed 10 lat. Samo przełączanie kanałów to dla tego dekodera za wiele. Zawiesza się średnio 2 razy dziennie. Po zresetowaniu pojawia się informacja że dołączony dysk trzeba sformatować. A nc+ twierdzi że dekoder jest sprawny. Wziąłem nc+ tylko dlatego że mieszkam za granicą i nie mam wyboru jak chcę mieć polską telewizję. UNIKAĆ TEJ FIRMY JAK OGNIA
    ZaletyHmmmm... Nie ma
    Wady-kiepska oferta programowa
    -drogo jak diabli
    -nie ma możliwości uruchomienia usługi na własnym dekoderze
    -olewający stosunek do klientów
    -za długi czas trwania umowy
    MiejscowośćNorthwich
  • ~Krystyna / 2019-05-28 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!!
    WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!
    MiejscowośćZabki
  • ~Krystyna / 2019-06-07 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon.
    Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.
    MiejscowośćLębork
  • ~Krystyna / 2019-06-19 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyNie ma.
    WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.
    MiejscowośćGrywałd
  • ~Krystyna / 2021-12-13 18:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam umowę ..24 mies..do listopada 2022 .Faktury do tej pory bez zmian..od grudnia 2021 nagle podwyższona opłata..Dlaczego? nie wiem..telefony obsługuje już tylko automat..Oskar..on też nie wie nic..nie rozumie..haha Brak kontaktu z człowiekiem!!!!
    WadyKompletny brak kontaktu telefonicznego. Automat Oskar ,to pomyłka.

    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Krystyna / 2022-04-24 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z operatorem od 25 lat (poprzednio z wizją tv, później canal +). Tym razem czas na zmiany. Niestety po zmianie oprogramowania już kilka dni tylko się z tym męczę i widzę, że się w tym nie odnajdę. Zgadzam się z użytkownikami, którzy zauważyli, że oprogramowanie to jeden wielki śmietnik. Może to się sprawdza przy inteligentnych telewizorach sterowanych gestami czy głosem, ale kto tego dziś używa? Może warto też pomyśleć o zwykłych użytkownikach, którzy sterują dekoderem za pomocą pilota? Zniknął klasyczny program tv i obecnie trzeba wyszukiwać programy do nagrań z wyszukiwarki. Kto w ogóle na to wpadł? Pomijam że wpisywanie tam czegokolwiek pilotem to męczarnia, ale nie znajdziemy nic czego tytułu nie znamy...aby do czerwca, kiedy kończy mi się umowa
    ZaletyNaprawdę brak, no może większe ikonki. Ale funkcjonalność to dno i muł.
    WadyCała reszta
    MiejscowośćKraków
  • ~Krystyna / 2022-08-24 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tym bardziej teraz kiedy kanalow kolejnisc sie zmienila I nagminnie sie powtarzaja. Canal plus HD premium powtarza sie az 7 razy ha ha ha dekodery sie zawieszaja...
    WadyZla obsluga nie odpisywanie na zadane pytanie tylko krecenie
    MiejscowośćChojnice
  • ~Krytyk / 2021-11-07 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam to są złodzieje oszuści pytałem ie ze będzie liga angielska mówią tak od 20 lat ponad jest i będzie i przedłużyłem umowę jak się okazało był komunikat wcześniej e necie ze canal plus traci ligę angielska na rzecz viaplay straci coś pięknego dali albo od sprzedali licencje za kasę a wmawiali mi co innego dziadzy i oszuści kończę z nimi umowę i dziękuje
    ZaletyZero dno
    WadyDno
    MiejscowośćNie powiem
  • ~Krzy / 2022-05-25 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal, złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z C+ ale dałem się przekabacić, przedłużyłem ją a dzisiaj rano po włączeniu dekodera poczułem się oszukany podwójnie z nowym oprogramowaniem dekoder jest kompletnie bezużyteczny!!! Ostatni raz mnie wykołowaliście szanowmy C+.
    ZaletyŻadnych
    WadySame, po zmianie oprogramowania dekodera
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzycho / 2021-09-04 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż zero to co było kanałami filmowymi teraz to sport Polska z góry z boku z dołu, seriale do 5 rano sport a przecież są osobną programy kulinarne sportowe czy geograficzne żadnych nowości, filmy starsze niż 40 lat ciagle to samo żadnych nowości. Rezygnuję zaraz po wygaśnięciu umowy oferta mniej niż zero, ale kogo to obchodzi podpiszesz umowę dwa lata płacisz i o to tylko chodzi..
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie możliwe a przede wszystkim zero nowości po kilkadziesiąt razy powtarzane te same filmy
    MiejscowośćCzarków
  • ~Krzysiek / 2017-11-28 21:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kończy mi się umowa dzwonią codziennie ale nic konkretnego nie proponują tzn. proponują mniej za więcej kasy... I jeszcze wciskając internet z Playa co się nadaje do piiiiiii. Czas na zmianę ja ich telewizji nie potrzebuje.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2022-05-27 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści.Oprogramowanie to co teraz wypuścili to jest dla ludzi z orlim wzrokiem .Nic z tym nie można zrobić? Zobaczycie jak ludzie zaczną uciekać to szybko to naprawią.To oni mają być dla klienta a nie klient dla nich .
    ZaletyŻadne
    WadySą bezczelnie kłamliwi
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Krzysztof / 2019-03-02 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na obsługę reklamacji w NC+. Właśnie jestem na tym etapie. Po kilku miesiącach wyłączono mi jeden z pakietów, który miałem zagwarantowany. Gwarancja pakietu jest wyraźnie na nagranej rozmowie, która była podstawą do przedłużenia umowy ale pomimo tego moja reklamacja nie została uznana. Brak mi słów. Procedura wygląda tak, że zgłasza się reklamacje i po kilku/kilkunastu dniach mailem dostaje odpowiedź. Zero kontaktu by konsultant NC+ razem z nami wysłuchał rozmowę.
    ZaletyBrak
    WadyCena, sposób załatwiania reklamacji.
    MiejscowośćBrwinów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978