Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klara / 2022-05-25 19:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak wyobraźni temu kto to wymyślił kompletne dno małe litery brak wyswietenia czasowego ohyda żenada proszę o powrót do przeszłości
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćNiemczyk
  • ~Klaudia / 2018-10-10 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniają i naciągają! Dzisiaj chyba z 5 razy, nie dociera ze ludzie pracują
    ZaletyŻadnej zalety
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klaudia / 2020-02-11 11:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Nc + to tragedia. Pracuje tam banda idiotów, którzy przez infolinie rozmawiają jakby byli czystymi dzbanami bez mózgów. Telewizja działa raz na tydzień i imbecyle nie rozumieją, że w miejscowości w której mieszkam odbiór telewizji jest tu niemalże niemożliwy. I ŻADNE WIATRY NIE MAJĄ TU NIC WSPÓLNEGO. Robię opłaty miesięczne, a w ciągu miesiąca telewizja działa max 4dni. Jesteście oszustami i powinniście zniknąć. Nie potraficie z godnością rozwiązać umów z klientami, którzy nie mogą odbierać Waszej telewizji.
    Wysłałam nawet maila z nagraniem jak wygląda oglądanie telewizjI w ten jeden, zasrany dzień w
    miesiącu. Oczywiście nikt nie zareagował.
    ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET.
    WadyInfolinia, odbiór telewizji, cennik
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Klaudia / 2021-11-29 22:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie wolno ufać infolinii, co innego mówią na temat oferty, a co innego otrzymujesz. Zamówiłam multi room. Ok mogę zgodzić się że na różnych dekoderach są różne programy dostępne. Tylko czemu zamawialam inne programy np. Dla dziecka niż są dostępne? Zamawialam programy dla syna 11 letniego Cartoon network, Disney channel, a otrzymałam cbc i inne kanały dla małych dzieciaczkow. Zastanawiam się czy konsultant słucha co mówię czy ma wyważone, byle sprzedać?
    MiejscowośćStachlew
  • ~Klaudia / 2022-04-08 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bądźcie głupi, dużo obiecują. Nie mam nawet darmowych kanałów, totalna porażka.
    WadyBrak kanałów które zamówiłam, za to gowniane programy daja
    MiejscowośćStachlew
  • ~Klaudia / 2022-04-17 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po najnowszej aktualizacji mam ochotę wyrzucić dekoder przez okno, wszystko pomieszane, lista nagrań kpina, nic nie jest czytelne. Wcześniejsza lista nagrań była 1000 razy lepsza. Proszę o stare oprogramowanie!!! Z nowego nie da się korzystać i jest denerwujące, szczególnie dla starszych ludzi!! Zawarłam umowę gdy było stare oprogramowanie i przy takim chcę pozostać bo przy nowym oprogramowaniu trzeba leczy się na nerwicę!!!
    MiejscowośćMiedzian Góra
  • ~Klaudia / 2023-12-08 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to totalna porażka przełączają do innych działów i czeka się na połączenie po 15 min gdzie końcowo klient jest rozłączony i cały cyrk od nowa. Tragedia !!!
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~Klaudyna / 2019-07-16 21:23
    Ocena: 1.33 / 5
    NC+, w moim domu jest od pierwszego dnia w którym zaczęli nadawać wcześniej też CANAL +
    Pomijam temat traktowania po macoszemu starych odbiorców bardziej chcę zwrócić uwagę na ofertę programów sportowych.
    Programy sportowe umieszczone są w najdroższych pakietach, mnie interesuję liga polska i liga żużlowa, wydarzenia te
    trwają kilka miesięcy w roku a płacić muszę przez cały rok. W przerwie wakacyjnej puszczają same powtórki choć pieniądze biorą takie same. Sportowo zostali w tyle za TVP i POLSATEM. Czekam do końca umowy
    ZaletyDziennikarze sportowi i goście
    Wadycena, oferta i traktowanie abonentów
    MiejscowośćKoziegłowy
  • ~Kleo79 / 2021-12-02 13:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Obiecuję dużo g... dają. W pierwszej rozmowie mówiłem na których kanałach mi zależy. Dla 11 latka zamiast włączyli kanały dla maluchów, poprawili ok. Niestety nie włączyli innych kanałów na których mi zależało, a dziś dowiedziałam się że nie ma możliwości ich włączenia mimo że od początku była o nich mowa. Za to kanały sportowe których absolutnie nie chciałam działają
    MiejscowośćStachlew
  • ~Kleopatra / 2020-08-10 20:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Muszę to napisać, w dniu dzisiejszym otrzymałam z Canal plus telefon od przemiłego chłopaka. Okazuje się, że własnie mija 20 lat odkąd jestem klientem tej instytucji , Pan zapowiedział, że w związku z takim moim '' psim '' przywiązaniem do nich po 20 latach zostaję wyróżniona i dostanę super prezent. Pomyślałam oho coś się zmieniło, zamieniam się w słuch i liczę na jakąś kartkę z życzeniami a może kubek z nadrukiem canal+
    Pomyślałam że zdarzy się coś sympatycznego. Po wielkich podziękowaniach za moje przywiązanie otrzymałam prezent w postaci dodatkowego dekodera za których miałam zapłacić podwójny abonament plus dzierżawę dekodera
    Głupota, absurdalność i bezczelność tej propozycji była tak wielka, że nawet chłopak który do mnie dzwonił był zażenowany. Mnie rozbawiło to do łeż. Jeżeli Pani Sadowska dalej jest tam Prezesem Zarządu to sugeruję zmianę bo mam zamiar osobiście jej podziękować w liście otwartym za ten prezent.
    Po za absurdalnymi pomysłami handlowymi ze swojej strony nie mam większych zastrzeżeń - jakość sygnału zawsze bardzo dobra a przenosiłam się z anteną kilkukrotnie. Obecnie od 10 lat mieszkam na wsi i nigdy nie było problemu z sygnałem ani tu ani w Warszawie i pewnie dlatego tak długo z nimi jestem, dekodery się nie psują jest ok, nie jest to usługa na najwyższym poziomie ale nie narzekam . Cena oczywiście nieadekwatnie wysoka w stosunku do oferty
    Zaletybardzo dobry sygnał
    Wadywysoka cena
    MiejscowośćŻabia Wola
  • ~klient / 2012-01-21 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.

    Nie polecam. Najgorsza platforma jaką mam.
    Pada deszcz czy śnieg a oni mają problemy z nadawaniem sygnału.
    Nikt nie odbiera u nich telefonów.
    Ja jutro oddaje tym amatorom ich dekoder i już nigdy nie bedę kożystałz usłóg.
    Znajmym rówieniż nie będę polecał tak miekompetentnego dostawcy.
    Zaletyżadnych
    WadyWszystkie
    2 lata
  • ~Klient / 2018-06-07 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedawca nc+ D2D z Gdańska Pan Grzegorz mistrzak to złodziej i oszust. Uważajcie na niego
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwy przedstawiciel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klient / 2019-01-21 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązywanie umowy Level hard syf i brak słów nękanie i wieczne wydzwanianie o obciążenia zapłaty z tytułu nie zdania dekodera dekoder zdany w terminie papiery wszystko jest saldo czyste wszystko po płacone wydawania chlop do mnie 200 razy tyg straszy tłumacze mówię że mam papiery na wszystko itp ale nikt nie słuchać śmiech na sali wysyłam wszystko do nich oni ciągle nie widzą zdania dekodera co się okazuje sprzęt był zdany tylko ktoś na magazynie nie zdjął to z ewidencji masakra nie polecam nigdy więcej omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Klient / 2022-05-15 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami, gówno jakich mało. Oni mogą zmienić wszystko w trakcie umowy a my nic. Wędrujące transmisje Żużla z canal+ do eleven a jak dokupiłem eleven to teraz przenoszą do playera za opłatą.zacina się, przeskakuje, Czekam do sierpnia i kończę współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćAleksandrów Kujawski
  • ~Klient / 2022-08-10 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kolejności programów - PORAŻKA. :(
    MiejscowośćGliwice
  • ~klient / 2023-09-22 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu.
    Zaletybrak
  • ~Klient (niestety) canal + / 2020-11-23 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisywanie umowy to byl cyrk. Najpierw umowa zawarta 2 razy przez Internet (nigdy wiecej) nie udala sie pomimo dokladnego postepowania wg instrukcji (problemy technicze po stronie canal plus). Kolejna podpisana przez telefon z konsultantem, ktora jak sie okazalo nie zostala rowniez aktywowana. Kolejna 4 proba skonczyla sie podpisaniem umowy. W ramach rekompensaty dostalem dodatkowa karte przedpacona, ktora mialem dostac po miesiacu od dnia podpisania umowy. Czekalem, ale sie nie doczekalem. Zloyzlem reklamacje, ktora uznali.
    Kolejna sprawa - pierwszy rachunek- mialem 3 miesiace TV za darmo :)- niestety naliczyli oczywiscie opłate od pierwszego miesiaca. Zlozylem reklamacje. Reklamacja uznana.

    Internet- PORAZKA, Obecnie, po 3 miesiacach uzytkowania reklamacja predkosci polaczenia- oczywiscie odmowa,bo to intrnet mobilny. Pomimo tego, ze predkosc internetu ponizej 1 mb/s...
    Teraz okazalo sie, ze sa problemy z routerem, wogle nie ma interentu. Zlozona reklamacja....

    Serdeczenie nie polecam. Strata czasu i nierwow- nieustanny kontakt i skladanie reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadyniska jakosc swiadczonych uslug
    MiejscowośćSłomniki k/Krakowa
  • ~Klient 007 / 2019-03-07 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze traktowanie klienta z jakim się spotkałem. Kilkanaście reklamacji dot. jednej sprawy i wieczne odsyłanie do innych osób. Odradzam współpracę z tą firmą.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Klient(?) / 2022-05-28 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nową aktualizacja menu to pomyłka.Kto wymyślił i kto zatwierdził w imieniu klientów aktualizację( Klient- płacący!)Torzący nowe oprogramowanie nigdy prawdopodobnie nie wiedział i nie widział co to jest ten Canal+.Płacimy za program,a oglądamy reklamy,za które już zapłacił reklamodawca i drugi raz płacimy.Należy zrezygnować z umowy-jest alternatywa:internet!
    ZaletyNie
    WadyTak
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~KLIENTKA OD 20 LAT. / 2022-08-11 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd zmieniono układ szukania programów nagrywanie to koszmar było dobrze ładnie i czytelnie teraz kolejne debilne zmiany z kolejnością programów!zatrudniają jakiś ludzi beż wyobrazni albo kompletnych idiomów.Zacxyns Canal plus spadać na psy beż konsultacji.Dno.

    MiejscowośćKnurów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978