Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katka / 2022-11-07 09:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Nieustanny problem z EPG, którego inni dostawcy nie mają. Mówią, że brak EPG to wina dostawcy kanału co nie jest do końca prawdą bo konkurencja ma wszystko pięknie wyświetlone, nic nie ucieka. Dodatkowo ciągle problemy z dekoderem, zawiesza się przy przeszukiwaniu kanałów. Dopłacasz do urządzenia z możliwością nagrywania dwóch programów jednocześnie, a dostajesz dekoder bez takiej możliwości potem trzeba pisać reklamacje. Wiele ciekawych zagranicznych programów z lektorem bez możliwości zmiany na język oryginalny. Jestem z nimi od tygodnia i odliczam dni do zakończenia 2 umowy, by nigdy do nich nie wrócić. Błędem było podpisanie umowy w salonie. Jeśli zamówicie usługę przez internet możecie sprawdzić wszystko i zrezygnować do 14 dni bez konsekwencji, podpisując w salonie naliczą wam karę wysokości rocznego abonamentu.

    ZaletyBRAK
    Wadybardzo wadliwy dekoder, brak EPG dla wielu kanałów mimo poprawnej konfiguracji
    MiejscowośćKraków
  • ~Katy / 2023-06-20 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini Panu konsultantowi mówię jasno w jakiej sprawie dzwonię a Pan nadal mówi mi na inny temat. Podobno pracują w firmie nc+ ludzie wykształceni no niestety po rozmowie wnioskuje że raczej szkoła była omijana szerokim łukiem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Kazgol / 2022-06-17 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zawarciu umowy maja klienta gleboko w d..pie.
    Mowia ze salon otawrty,czlowiek jedzie 40km.zeby wymienic wadliwy sprzet a ty samowolka...salon zamkniety.
    Obsluga klienta mowi ze wszystko jest ok. Plac i placz i nie ogladaj bo masz do dupy dekoder
    WadyNie polecam
    MiejscowośćSzczucin
  • ~Kazuya / 2022-07-25 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem, że tylko ja nic nie mogę ogarnąć w tym nowym menu. Ulżyłp mi, że to problem ogólnopolski. W związku z tym z czystym sumieniem mogę napisać, że ostatni debil musiał stworzyć taką padakę. Dziękuję
    ZaletyByły
    WadyZa mało miejsca na wypisanie
    MiejscowośćLipno
  • ~Kcv1 / 2021-06-20 11:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt z działem technicznym to kpina. Aż żal ludzi którzy tam pracują. Sprawa którą można rozwiązać w dzień jest wałkowana od prawie dwóch tygodni, a pieniedze z konta uciekają mimo braku dostępu do konta. Burdel na kółkach. Paszkwil, nie firma.
    MiejscowośćKluszkowce
  • ~kell / 2021-01-30 20:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Raczej dno. Nie działający należycie dekoder i nic nie warte od wielu tygodni porady techniczne obsługi platformy.A myślałem że polsat to dziadostwo, a tu jest jeszcze większa bryndza.Poza tym oferta kanałów duża, ale zawartość np. programów sportowych czy 4K do jakaś massssakra.
    ZaletyCyba v brak w porównaniu z konkurencją.
    WadyWłaściwie większość.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Kelner z Sopotu / 2023-08-03 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Predator, Terminator, Robocop, Kevin, Bethoven, Kac Vegas, Tango i Kesz, Rambo.
    Niewiarygodne, jak wiele filmów trzeba kupić (praw do reemisji) aby zarabiać miliony.
    Otwieram telewizję.

    NC+?
    Jakość?
    Oferta?
    Podałem wyżej, zatem nic dodać, nic ująć.
    WadyWieczne powtórki, dużo reklam, liche stacje
    MiejscowośćSopot
  • ~Keraj / 2022-08-24 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Teraz po zmianie kanałów totalne gówno!!! Jeszcze miesiąc umowy!!! Żegnam Was !!! Radzę powrót lub lepszą listę kanałów.
    WadyLista kanałów
  • ~Khirx / 2019-03-02 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    mam od roku (o rok za dużo) umowę w tej firmie:
    - telewizor
    - internet
    - 2 abonamenty na telefon
    co do abonamentów nie mam zastrzeżeń to do Tv i internetu wielkie
    Modem i router który otrzymałem przy dosłownie chuchnięciu gaśnie tv gubi zasięg NIE POLECAM
    Wadywszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~kibic / 2019-09-17 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
  • ~Kibic / 2022-05-11 16:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Pan Bartosz nowy komentator tenisa w Canalplus to jakaś abstrakcja. Totalna amatorszczyzna i brak podstawowej wiedzy w dziedzinie tenisa. Poziom DJ z dyskoteki

    Przesuncie go może do sekcji żużla bo niestety traci na tym całe widowisko
    MiejscowośćKatowice
  • ~kibol / 2024-04-13 20:03
    Ocena: 3.33 / 5
    Jaja sobie robią ? trzy miesiące temu wykupiłem w Inei kilka programów z ich pakietu żeby oglądać mecze tej naszej pożal się Boże "ekstraklasy". Od tego weekendu mecze z kanałów które wykupiłem przenieśli sobie na nowe - sport3 i sport4, których mój pakiet nie obejmuje. Mam dwie opcje - płacić i nie oglądać, albo dopłacić za dodatkowe kanały. Aneks który podpisałem obowiązuje mnie jeszcze 1,5 roku. NC+ to geniusze zbrodni.
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Kient / 2022-05-25 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to tragedia , mam nadzieję , że wrócą do poprzedniego
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystkie jakie są tylko możliwe
    MiejscowośćOżarów Mazowiecki
  • ~King Cross Praga / 2020-12-30 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba obsługa, słaba usługa, sprzedawca zmienił nam pakiet wciskając równolegle usługę na ten sam adres pod inne dane, mówił, że będzie ok i nie poniesiemy dodatkowych kosztów, bo poprzednia zostanie anulowana. Sprawa dla UIKOK, bo było to jawne oszustwo. Zapłaciliśmy za dwa abonamenty przez 3 miesiące.
  • ~Kinga / 2019-04-29 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie bo nie można się od nich tak łatwo uwolnić! Kiedy kończy się umowa dzwonią natrętnie kilka razy na dzień o różnych porach z różnych telefonów, raz z Krakowa raz z Wawy.
    Piszą maile, na telewizorze info, wszędzie gdzie się da. Po wypowiedzeniu umowy dzwonią jeszcze więcej żeby namówić człowieka do powrotu.
    Masakra.
    WadyNatrętnie dzwonią
    MiejscowośćTychy
  • ~Kinga / 2021-03-16 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Brak poszanowania i kompetencji wobec klienta. Wielki problem o zatrzymanie starego numeru. Pan stwierdził ze to nie jego problem. Jestem rozgoryczona. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyDługo by opowiadać
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kinga / 2022-07-01 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej wklejam treść reklamacji, jaką napisałam w formularzu na stronie Canal+, być może przynajmniej gdzieś dotrze..

    Witam,

    Chciałabym wręcz z oburzeniem i niedowierzaniem, że w dzisiejszych czasach mogą zdarzać się takie rzeczy, zareklamować Waszą stronę internetową. Już drugi raz miałem taki przypadek, że aby zmienić coś na stronie, jakieś zobowiązania, trzeba poświęcić masę czasu, gdzie standardem dziś w każdej innej firmie jest intuicyjność i łatwość stron wobec klientów. Chciałem wyłączyć pakiet programów Polsat Sport Premium, spędziłem na linii 35minut, bo Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła mi wytłumaczyć jak anulować pakiet przez stronę, dowiedziałem się że powinna być jakaś ikonka "zarządzaj" której wspolnie nigdzie nie znaleźliśmy. Pani skonsultowała ten problem, po czym dowiedziałem się, że ta ikonka "czasami się nie pokazuje" co????? jak to, czy to jakaś loteria?? Są Państwo tak dużą firmą, że strona powinna być mistrzostwem świata, a jest kpiną na dzisiejsze czasy. BARDZO PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBĆ!
    Ps.Pozwolę sobie zamieścić tę treść na różnych forach, gdyż trudno mi uwierzyć, że wysłanie jej tylko przez stronę formularzu Canal+ coś zmieni..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kinomaniak / 2022-07-04 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje po jednej gwiazdce, ponieważ niestety nie da się niżej. Po ostatniej aktualizacji nic nie działa jak należy. Usunięte i poukrywane nagrania, brak wglądu w najbliższe emisje na kanałach, zacinający się obraz, nieintuicyjne menu i przyciski nie spełniające żadnej funkcji to tylko kilka czynników przez, które nie mam ochoty już oglądać telewizji. Jeśli chcieli wprowadzić nowe funkcje mogli umieścić je w oddzielnej zakładce, a nie wprowadzać beznadziejną aktualizacje, która jest totalną porażką. Przez te nowości po 3 latach szczęśliwego użytkowania (przed aktualizacją) rozważam zerwanie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyNowa aktualizacja
    MiejscowośćSiedlce
  • ~KJ / 2022-04-24 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa wersja aplikacji obsługującej dekoder to TOTALNA PORAŻKA. Poprzednia wersja 1000 razy lepsza od obecnej. Proszę o umożliwienie zainstalowania poprzedniej wersji a nie zmuszanie mnie do korzystania z tego chłamu.
    ZaletyBRAK
    WadyAplikacja napisana przez początkującego programistę
    MiejscowośćŚWIĘTOKRZYSKIE
  • ~Kkkkkk / 2022-08-27 22:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem od zawsze ale to co teraz jest po zmianie kanałów to porażka. Nie wiem kto to w ogóle wymyślił ze nic nie można znaleść. Mysle nad rozwiązaniem umowy niestety.
    ZaletyZadnych
    WadyZmiana oprogramowanie. Cena za abonament
    MiejscowośćOstrow wlkp
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978