Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sebastian wiśniewski / 2013-04-08 11:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszyscy zostaliśmy oszukani kontaktowałem się z federacją konsumenta a ta odpowiedziała mi ze sprawa jest rozwojowa i bada ją Nik ponieważ jak powiedziała pani z FK są olbrzymie nieścisłości. Płaciłem za abonament 118 PLN miałem w tym HBO oraz NPremium obecnie nPremium zniknęło w zamian za to bez mojej zgody otrzymałem 6 innych kanałów a HBO w promocji z darmo jednak abonament się nie zmienił co oznacza że abonament strasznie wzrósł ponieważ chyba od maja doliczą mi koszt za HBO! Rezygnując z zapłacenia za kanały nPremium musimy zapłacić jeszcze za kwiecień za inne kanały powiedzieli ze taka jest zasada i koniec. Jaka zasada?! ja nie podpisywałem żadnej umowy na 6 innych kanałów oraz na zamianę abonamentu więc nie zapłacę po rezygnacji z platformy nawet za kwiecień
    Zaletyświetna jakość
    Wadyoszustwa na umowach
    5 lat
  • ~stas / 2013-02-13 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu zadzwonił z promocja konsultant i przedstawił ofertę. Jeśli
    przedłużę umowę na 1,5 roku dostane w promocji 4 kanały N Premium na 6 miesięcy i wypożyczalnie filmów na 6 miesięcy gratis! Przedłużyłem umowę. W dniu 1 lutego nagle brak n premium i wypożyczalni. Dzwonię a oni ze niemożliwe żebym dostał te programy mogą mi włączyć jak dopłacę to ja na to ze mam wszystkie rozmowy nagrane na telefonie i jeśli nie włącza mi programów zrywam umowę i kieruje sprawę do sadu. Przyjęli reklamacje i czekam na odpowiedz!! Zwykli złodzieje i oszuści uważajcie. Jeśli możecie nagrywajcie każdą rozmowę z nimi i nie zważajcie na ich tłumaczenie ze nie można ich nagrywać bo oni nie są tego wiadomi. Ustawa obliguje ich do zapytania czy mogą nagrywać nie Nas!!!
    Zaletydekoder z nagrywaniem
    Wadyoszustwa , kiepski zasieg w czasie zlej pogody, konsultanci ktorzy klamia a firma to zwykli oszucisci i zlodzieje
    umowa juz rok czasu przedłużona na nowych zasadach w styczniu 2013
  • ~Zuzia Ślubowska / 2013-01-11 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! Dno totalne! Nie polecam telewizji n nikomu. Bardzo dużo błędów, czasami od tak wyłączają programy BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA! Ogólnie często się psuje a obsługa klienta jest BEZNADZIEJNA!
    NIE POLECAM nikomu, strata pieniędzy i czasu. Tylko człowiek się denerwuje.
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko jest wadą
    2 lata
  • ~Bartosz / 2012-12-25 13:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu tego dziadostwa! Moi starzy męczą się z tym chyba 4 lata. W ciągu ostatnich 3 miesięcy 5 razy wymieniali DEKODER! 5 RAZY!! Zepsute dekodery wymieniają na ZEPSUTE w nowych obudowach!! TRAGEDIA!! Dekoder to totalna porażka! Kanały przełączają się normalnie ok 10 sekund! A czasami dekodery od N potrafią załapywać minutę że w ogóle się wcisnęło przycisk i kolejną minutę zmieniać kanał! Same błędy błędy błędy! Są święta i nie działa mi żaden kanał! ŻADEN! Nie wpychajcie się w to bagno bo traci się tylko czas pieniądze i nerwy! Brak jakiejkolwiek JAKOŚCI! Żałosne to jest...
    Zaletybrak
    WadyBardzo wolny dekoder. Mnóstwo błędów. Beznadziejna pomoc. Tragiczny serwis. Wymieniają dekodery na zepsute! Zamiast oglądać telewizje to człowiek tylko traci nerwy!
    4 lata, przepłaciłem baaardzo dużo! (straciłem każdą wydaną złotówkę)
  • ~BEATA / 2013-03-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM ZBULWERSOWANA NA POCZĄTKU ŁADNIE PIĘKNIE..A JAK MAM KŁOPOT Z DEKODEREM NIE RACZĄ WYMIENIĆ DO DIABŁA ZA CO MAM IM PŁACIĆ?ZŁODZIEJE JEDNE NIE KUPUJCIE TEJ TELEWIZJI!!!!!!!!
    ZaletyOBRAZOWO NA POCZATKU OK
    WadyKIEPSKI KONTAKT Z REKLAMACJĄ
    8MIESIĘCY
  • ~BOGDAN / 2013-03-22 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    mam w tej chwili bardzo negatywne doświadczenia z platforma n
    doliczyli ni dodatkowo 47 pln chociaż nie zamawiałem zadnych dodatkowych usług [robowałem dzwonic do konsultanta/30 minut
    o nie udało się ni połączyc stanowczo odradzam
    12moesięcy
  • ~Clon02 / 2013-04-06 21:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem N-ki od kilku lat i właśnie moja cierpliwość i wyrozumiałość się skończyły. Oprócz tego, że zawsze N-ka walczyła o klienta i na początku obsługa klienta była ok ( co diametralnie się zmienia po podpisaniu umowy), nie kompetencja pracowników którzy nic nie potrafią i nic niewiedzą, nie mają również żadnych narzędzi żeby pomóc klientowi. Jedynym sposobem oprócz korespondencji tradycyjnej na którą sie czeka tygodniami, jest infolinia na dodzwonienie się klienta do N-ki czeka się po pół godziny (połaczenia oczywiście płatne). W dniu powstania NC+ miałem kilka pytań dotyczących aneksu do umowy który dwa miesiące wczesniej uzgodniłem z konsultantem (nie przysłano mi wersji papierowej tzn. nie miałem nigdzie na piśmie za co i ile płace)dzwoniłem na infolinię której nr się zmienił, lecz kierownictwo tak zajete było przygotowaniem show w związku z połączeniem tv, że o zminie nr klientów nie poinformowali. Wracając do aneksu zgodziłem się na przedłuzenie o 1,5 roku umowy wraz z pakietem npremium. Po dwóch miesiącach oczekiwania oprócz tego, że nie dostałem umowy, wyłączają mi pakiety, pani konsultantaka nie potrafiła mi powiedzieć jakie mam teraz pakiety i ile mam za nie zapłacić, bo oczywiście część programów zlikwidowali mimo tego że chwile wcześniej podpisywali umowy z klientami na ich dostarczenie. Zdecydowałem się na N-kę bo oferowali ligę mistrzów, po kilku latach jakież było moje zdziwienie gdy po długim oczekiwaniu na mecz sidam na fotelu z browarem a tu się okazuje że nagle bez żadej informacji najlepsze mecze wrzucają do dodatkowo płatnych programów. Zacisnąłem zęby wykupiłem pakiet npremium, ale oni mi je wyłaczyli, więc miarka się przebrała. Do widzenia N-ko
    Zaletyobraz w kolorze
    Wadykontaktu brak, kompetencji brak, poszanowania klienta brak.(NC+)= lichwiarstwo
  • ~dbq4 / 2015-12-18 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Po reklamacji Białego Dekodera załatwiam odpianie go z mojego konta . ( popsuł się od starości , czyli 2 lata ) dopiano mi go na własność . brak opcji wymiany ,nabycia nowego , 30 dni na rozpatrzenie reklamacji . BOK olewa mnie i sto telefonów do nich ,obsługa jak za PRL w barze Dworcowym na stacji Koniec Świata

    Wnioski pozostawiam czytelnikom . Serdecznie nie POLECAM NC+
  • ~Elamotor / 2015-06-12 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To napisałam dziś na facebooku, jako publiczne. Doradzam róbc
    ie to samo... Ostrzegam wszystkich, przed kupowaniem telewizji na kartę. Kupiliśmy kilka lat temu, taką na działkę. W zeszłym roku, było jeszcze wszystko ok. Teraz biorą pieniądze za abonament i nie włączają sygnału... brak jest możliwości jakiegokolwiek kontaktu. Już jest pełno ostrzeżeń na telewizję z kartą, w necie.
    Mnie zrobili, tylko na 20 zł - opłata za miesiąc, ale ostrzegam innych, przed wpłatami na konta dla tej telewizji... Pieniądze będą pobrane, a karta zablokowana. Spółka Cyfrowy Dom Sp. Z. O. O. nie zwraca tych pieniędzy. Na telefony i listy też nie odpowiada. To nie jest telewizja na kartę tylko jedno wielkie oszustwo.
    Zaletyżadnych zalet, skoro nic nie oglądam
    Wadybrak maila, naciąganie na pieniądze przez infolinię..;
    tv - urządzenie koszkowało ok 200 zł, do tego talerz satelitarny 75 zł 20 zł abonament za miesiąc. Produkt mam 3 lata, przez miesiące letnie korzystałam przez 3 miesiące.
  • ~Joe / 2015-06-19 21:43
    Ocena: 1.33 / 5
    To syf
    Zalety?
    Wadybrak kontaktu, więcej wydaję na słuchanie muzyki z icih BOK niż wart jest abonament
    2 lat a, ok. 250 zł
  • ~Magdalena Zdebik / 2013-04-03 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    n tv to oszusci i zlodzieje. Od 23 grudnia 2012 r bylam w szpitalu na intensywnej terapii w spiaczce, walczylam o zycie. dzis chcialam zmienic pakiety i abonament na jak najtansza opcje. Okazlo sie ze minimum jest teraz 119zl jak dla mnie abonamentu (wczesniej placilam 59zl) ale malo tego. Powiedziano mi ze 5 stycznia JA DO NICH DZWONILAM i zgodzilam sie na takie warunki (119 zl) do stycznia 2014 roku. A ja 5 stycznia bylam w spiaczce od tygodni.
    Zaletybrak
    5 lat
  • ~misza / 2012-03-12 12:10
    Jeśli mają Państwo jakąś alternatywę, stanowczo odradzam korzystanie z oferty TV n.
    Pomysł ogólny tej telewizji, to "wepchnąć" komuś ten produkt i tyle....
    odpowiedzialnośc serwisowa tej Instytucji - zrób to sam,
    procedury, wyjaśnienia, korespondencja bez końca... np. korekta jednej litery w nazwie firmy trawa w moim przypadku 3 -miesiące i jeszcze nie jest załatwiona !
    bałagan w płatnościach itd.itd...


  • ~MrZi / 2013-04-07 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie, chamstwo do kwadratu!!! Jak mozna dostac pismo o zmianie umowy listem NIE POLECONYM? Do tego osoba ktora nie otrzyma pisma automatycznie zgadza sie na DROŻSZE WARUNKI!!! CO TAM SIE DZIEJE? KTO TAK TRAKTUJE KLIENTOW? Zastanawiam sie czy mam płacic za abonament skoro pozabierali mi bezprawnie kanały ktore mam w abonamencie typu nPremium 1-4?
    Zaletyteraz już żadnych
    Wadydodzwonic sie graniczy z cudem
    ponad 3 lata
  • ~N OSZUSTWO / 2013-05-08 13:34
    Po pisemnym rozwiązaniu umowy terminowej, Nka zafundowała mi nową umowę, potem ją rozwiązał i naliczyła karę od niedotrzymania warunków tej nowej umowy zawartej przez n bez mojego udziału.

    Kupiłem NHD myślałem, że mnie nie oszukają, błąd!!! Pieniądze z doładowania wzięli 30.04.2013, a do 8.05.2013 nie ma sygnału i nie odbierają tel. na infolinii dla stacjonarnych
  • ~sarge / 2013-03-07 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedys bylo spoko A TERAZ to jakies dziadostwo sie robi. Mecze puszczaja na kanalach filmowych(kodowanych) zal
    Zaletykanaly hd
    Wadykodowana LM , upierdliwi konsultaci, brak negocjacji, dekoder nie jest na wlasnosc
    3 umowy. 54zl/msc
  • ~SeRg / 2013-03-22 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W lutym skonczyla mi sie umowa i przedluzyli ja o kolejne 6 miesiecy rachunek za luty ok 99 PLN ale dzis wchodze w platnosci a tam 277 PLN!!! Jakies zarty w szczegolach zobaczylem ze za kazdy kanal mam placic oddzielnie... zero informacji kompletne dno a teraz w polaczeniu z C+ to kabaret na kolach. Mam pytanie po rozwiazaniu umowy (1 kwiecien gdyz zabieraja programy to wykorzystam to do rozwiazania) skladam papiery o zakonczeniu umowy oddaje dekoder i czy musze tez oddac talerz wraz z reszta sprzetu czy to zostaje?
    ZaletyBRAK!!
    WadyINFOLINIA
    2
  • ~teresa62r / 2013-09-02 17:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Opinia o telewizji n.

    Witam! ja także mam przykre doswiadczenie z telewizją n, po pierwsze rodzice a są to osoby starsze zostali oszukani przez konsultanta, który wciśnął im kit że nie będą od nowego roku oglądać telewizji, i zainstalowanie telewizji cyrowej po nowym roku będzie bardzo drogie,umowe na montaż spisał na ksero nie miał orginalnych druków, pobrał zaliczkę w wysokości 250 zł, i szybko się zmył bo mama mówiła że za chwilkę córka wróci z pracy, po 10 minutach od jego wyjścia dzwonię do niego a on mi się odgraża sądem, że mi nie odda zaliczki itp, umowe zawarł na 27 miesięcy pakiet za 59 zł, dałam spokój bo moi rodzice z tego wszystkiego pochorowali się nie mogli się pogodzić że po świecie chodzą tak nieuczciwi i wredni ludzie. Instalacja polegała: przyjechał pracownik podłaczył dekoder pod antene która była zainstalowana do innego dekodera telewizji na karte, właczył telewizor skasował 249 zł , odjechał, obraz się zawiesił i to była cała instalacja przez cały czas trwania umowy telewizor się zawieszał. Dzwonienie z reklamacją to trzeba mieć czas i spokojne nerwy. Umowa nareszcie wygasła. Sprzet spakowany. Zegnaj telewizjo n !!!.
    Boli mnie że 499 zł muszę podarować nie wiem czy telewizji n czy czy panu z firmy KAREM? w

    Witam! ja także mam przykre doswiadczenie z telewizją n, po pierwsze rodzice a są to osoby starsze zostali oszukani przez konsultanta, który wciśnął im kit że nie będą od nowego roku oglądać telewizji, i zainstalowanie telewizji cyrowej po nowym roku będzie bardzo drogie,umowe na montaż spisał na ksero nie miał orginalnych druków, pobrał zaliczkę w wysokości 250 zł, i szybko się zmył bo mama mówiła że za chwilkę córka wróci z pracy, po 10 minutach od jego wyjścia dzwonię do niego a on mi się odgraża sądem, że mi nie odda zaliczki itp, umowe zawarł na 27 miesięc pakiet za 59 zł, dałam spokój bo moi rodzice z tego wszystkiego pochorowali się nie mogli się pogodzić że po świecie chodzą tak nieuczciwi i wredni ludzie. Instalacja polegała: przyjechał pracownik podłaczył dekoder pod antene która była zainstalowana do innego dekodera telewizji na karte, właczył telewizor skasował 249 zł , odjechał, obraz się zawiesił i to była cała instalacja przez cały czas trwania umowy telewizor się zawieszał. Dzwonienie z reklamacją to trzeba mieć czas i spokojne nerwy. Umowa nareszcie wygasła. Sprzęt spakowany. Zegnaj telewizjo n!!!
    Wysłałam ksero umowy na montaż gdzie widnieje kwota 499 zł zapłacone, ciekawa jestem czy będzie odzew? a może ksero umowy już zaliczyło kosz.Jeśli bezpodstawnie konsultant i firma montażowa skasowała pieniądze to czy będą wyciągnięte od nich jakieś konsekwencje? przez takich pracowników tracą klientów.



    Zaletyżadnych
    Wadybardzo dużo opisane w opini.
    27 miesięcy kupiony za 499 zł
  • ~Tom / 2012-06-09 09:01
    Witam-Do m-ca maja nie mialem zadnych zastrzezen do telewizji N.Niestety.Do tej pory aktywowalem wszystko telefonicznie i bylo ok.W m-cu chyba kwietniu bawilem sie dekoderm i wcisnalem cos w vod net chyba i odpalily filmy jak i rowniez HBO.Myslalem ze to otwrte okienka co sie zdarzalo.Jednakze jak przyszla faktura to sie dipiero zdziwilem.Wystawili fakture za HBO.W BOK poinformowali e w kwietniu ( i tylko w kwietniu) wprowadzili ze HBO mozna aktywowac jak sie kliknie cos w necie i byla podobno o tym klauzala)J aprzeswiadczony ze wszystkie uslugi sa atywowane przez telefon nie czytalem informacji bo tv jest doogladania.Do czytania sa ksiazki.Byl to ze strony tv N niewypal z ktorego w m-cu maju juz sie wycofali.To jedyny problem jaki mialem z N.Ale niestety bede przez to rezygnowal bo nie takimi metodami do klienta.
  • ~tomi / 2016-08-10 18:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem nc+. W lipcu 2016r. udałem się do autoryzowanego punktu celem dokonania ustaleń związanych z przedłużeniem umowy. Miałem dotychczas pakiet superpremium i zdecydowałem się na pakiet vip+. Oczywiście cena pakietu z rabatem 139,99 złotych. Do tego najem głównego dekodera 5 zł, multiroom 0 zł. W mojej obecności pracownik autoryzowanego punktu dzwonił na infolinię nc + w celu potwierdzenia warunków umowy. W sierpniu otrzymuję fakturę 40 zł. większą (20 zł. za główny dekoder i 20 zł. za multiroom). Składam reklamację i co się dowiaduję, ktoś nie dopilnował zmiany w systemie. Nie wiedzą kto zawinił. Winę zwalają na mnie bo regulamin reguluje kwestię opłat (i powinienem go znać na pamięć). Pytają się mnie czy ich pracownicy nagrywali rozmowę pomiędzy sobą (to jakiś żart?). Ja mam udowodnić niekompetencję ich pracowników? Ktoś czegoś nie nacisnął. Oczywiście przepraszają, ale każą dopłacić, może mi zwrócą ale tylko wtedy gdy pozytywnie rozpatrzą reklamację. Najlepsze jest to, ze w umowie nie ma w ogóle wskazanych kosztów tych urządzeń (bo to jest aneks) a zmienił się tylko rodzaj pakietu. Reklamacja w punkcie trwała ponad 1 godzinę. Pan w punkcie stwierdził, że w błąd wprowadził go pracownik. Czyli płacę za niekompetencję pracowników. Człowiek czuje się bezsilny. Mają w du..." starych klientów, traktują ich raczej przedmiotowo.... Właściciel powinien się raczej palnąć w głowę za taką niekompetencję. Powinien zatrudnić Kierowników którzy zweryfikują działanie pracowników na infolinii, to by poprawił wizerunek i negatywne opinie. Gwarantuję , że po zakończeniu tej umowy tym razem wypnę się na nich. Stać mnie na nc+ i stać mnie też na inne telewizje. Nażryjcie się oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyObraz HBO - jest fatalny. Filmy lecą ze śniegiem i kreskami. W niedzielę teraz puszczali nowe "Gwiezdne Wojny" - obraz masakra
  • ~Damian.Z / 2012-11-24 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu tv N mam 6 miesięcy i czekam kiedy skończy sie umowa i wracam do Polsatu
    ZaletyBrak zalet
    WadyTylko wady co 2gi program nie ma głosu wyłączają sie programy w trakcie oglądania , kabli żeby podłączyć multiroom z 20dziescia nigdy wiecej a jeszcze można wymieniać tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976