MiejscowośćRuda Śląska
strona 59 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Karla / 2021-06-12 19:19
Przy każdym załamaniu pogody wyświetla się komunikat o braku sygnału. Wystarczy, że lekko wieje czy kropi deszcz. Obsługa nie rozwiązuje problemu, trudno się z nimi skontaktować. Antena odbiera też dekoder z innej firmy i działa bez zarzutu. Nie polecam -
-
~Karo / 2018-12-29 15:57
Zakupilem zestaw nc+ z ofertą 130 kanalow na miesiac .Po zgłoszeniu nr karty do aktywacji termin oczekiwania w/g umowy wynosi 2dni robocze.Zastosowalem sie do wskazowek konsultanta ( dekoder wlaczony,jakosc sygnalu bdb). Co sie okazuje po 5dniach nadal brak aktywacji.Po tel. Zgloszeniu na nic zdaly sie ustawienia .Drugi telefon - odbiera pani konsultant ze wschodnim akcentem ,ktora plecie bzdury nie majac pojecia o kwestiach technicznych,i celowo rozlancza rozmowe.Kolejny tel.rowniez rozmowa z konsultantem ze wschodnim akcentem,temu jednak udaje sie pokierowac ustawieniami dekodera Sygnal dotarl programy po 40min. Ukazaly sie.Istna zenada taką kase zarabiają a nie stać ich na zatrudnienie Polakow z fachową wiedzą .Odradzam.dobrze ,ze nie podpisywalem umowy. ZaletyDobra jakosc programowWadyKanaly powtarzaja sieMiejscowośćSlubice mazowieckie -
~Karol / 2022-03-06 13:17
Przysłali voucher na online, ale przez pół dnia się aktywuje (nie doczekałem sie). Zamknąłem konto ZaletyNie dali szansy na ocenęWadyNie dali szansy na ocenęMiejscowośćBarcin -
~Karol / 2022-07-17 14:29
Płacimy pieniądze a tak naprawdę jak chcemy obejrzeć coś konkretnego musimy dodatkowo płacić. ZaletyNie ma żadnychWadyCena abonamentu,brak możliwości wybrania z jakich kanałów chce się korzystaćMiejscowośćSieradz -
~Karol / 2023-01-21 14:35
Oprogramowanie tragedia nic normalnie nie można włączyć ZaletyBrakWadyOprogramowanieMiejscowośćToruń -
~Karolina / 2017-10-27 15:45
Osoba obsługująca mnie telefonicznie była nieuprzejma !!! Jakaś impreza tam trwała było słychać krzyki . Koszmar , pani nie potrafila mi wytłumaczyć jak włączyc meny w pilocie . Zero pojęcia o pracy i pomocy WadyFatalna obsługa -
~Karolina / 2024-01-15 07:56
Jestem bardzo zła za personel który tam pracuje.
Zażalenia art 236-238MiejscowośćPoznań -
~KarolinaS / 2021-05-18 15:28
Jedna wielka masakra 3 dni czekać na odblokowanie sygnału przecież to jakieś kpiny!!! MiejscowośćOlesno -
-
~Kasia / 2022-04-22 16:33
Nowe oprogramowanie jest fatalne. Menu to jeden wielki śmietnik.Mam dobry wzrok, ale odczytanie czegoś na ekranie sprawia duży problem.Ustawienie nagrywania moich ulubionych programów na cały tydzień zajmowało mi do tej pory 3-4 min , a wczoraj zajęło mi dobre 20 min, a i tak wszystkiego nie zaplanowałam bo zmęczyło mnie każdorazowe grzebanie w tym śmietniku.Gdzie jest możliwość ,,szukaj podobne ''?Jeśli szybko nie dadzą możliwości powrotu do starego oprogramowania to rezygnuje z ich usług.A swoją drogą musiał to wszystko wymyślić jakiś,,tęgi mózg '' ,a ci którzy to przyklepali też się mogą poszczycić podobna inteligencją.Ciekawe ile kasy dostali za te idiotyzmy ?No ręce opadają. ZaletyBrakWadyTak ich dużo, że trudno je wszystkie wymienićMiejscowośćCiechanów -
~Kasia / 2022-05-27 11:47
Rozważam zmianę dostawcy ze względu na brak czytelności nowego oprogramowania i za brak możliwości wyboru. Nikt się nie pytał czy chce coś zmienia tylko zrobił to bez mojej wiedzy. ZaletyTeraz brakWadyZmiana oprogramowania nic nie jest czytelne nikt nie zapytał się o zgodę na zmianę aktualizacjiMiejscowośćHel -
~Kasia / 2022-09-19 08:27
Układ programów wcale nie jest tematyczny jak piszą na stronie. Jest powtarzalny w ogromnym bałaganie. Numery programów są niewidoczne. Czcionka mała. Jeden wielki bałagan. Chyba czas zmienić dostawcę. Dramat!!!
Hmmmm można powiedzieć że idziecie w stronę tego co dzieje się w PL… wstyd i hańba!!!Zalety Nie maWadyCałe mnóstwoMiejscowośćŻory -
~Kasia / 2023-08-12 22:30
Nie używaliśmy telewizji jakiś czas i nastała zaległość. Zapłaciłam nadpłatę na kolejny miesiąc przelewem natychmiastowym(dodatkowo płatnym). Infolinia twierdzi że sygnał powinien wrócić w piątek do 21 a jest już kolejny dzień i bez sygnału. Tymbardziej nie szło zapłacić po przez ich strone bo usunęli konto które trzeba było po tym incydencie ponownie rejestrować (chodź system nie powinien się zgodzić na dubbing konta z numerem klienta) MiejscowośćKępice -
~Kasiak / 2023-02-17 13:39
Bardzo niemiła Pani mnie obsługiwała w nowym Sączu. Podpisałam umowę przez internet, gdy przyszłam do salonu w trzech koronach trafiłam na bezczelna Pania. Przy zmianie dekodera musiałam zapłacić za kartę i pilot (były zużyte bo nie wymieniałam przez 18lat). Często musiałam przekładać karty do mulitirumow bo tv często się zacinała. Szkoda że inaczej się umawiam z umawiałam z Panem przez telefon. Wszystkie dekodery, karty i piloty miały być wymienione za darmo. A musiałam jeszcze do tego dopłacać. Szkoda że tak traktują stałych klientów. Wiem jedno będę się rozglądać za inna telewizja, bo strasznie mnie zniechęcili . Inaczej się umawiałam przez telefon a inaczej w salonie. pani jak pisałam wcześniej była naprawdę bezczelna w żywe oczy śmiała się szyderczo. Tak fałszywego zachowania dawno nie widziałam. WadyFatalna obsługa, mało stanowisk w punkcie, zły kontakt telefoniczny (długo czas oczekiwania )MiejscowośćNowy Sącz -
~kasiek / 2022-05-28 22:48
Do około 20 maja 2022r. najlepsza usługa ze wszystkich, do tego czasu było czytelne, intuicyjne menu, co powodowało chęć oglądania i nagrywania. Korzystałam z n, nc+, canal+, a tę pierwszą nawet kiedyś sprzedawałam osiągając ogromne wyniki sprzedaży, między innymi argumentowałam, że menu jest cudownie czytelne i każdy opanuje je w mig - ale to już historia!!! Obecnie Canal+ strzelił sobie w głowę, bo w kolano to mało powiedziane - cofnął się o jakieś 20 lat, a dla zatuszowania tego regresu dodał ikonki zdjęć programów do menu. Właściwie to czuję się tak, jakby wycofali smartfony i wrócili do komórek z lat na przełomie millenium dodając tylko kolorowy wyświetlacz.
Znam już grupy prawników, którzy prawnie rozkminiają możliwość rozwiązania umowy z tytułu tej fatalnej zmiany. Szkoda tylko, że z tak dobrej dotąd usługi zrobili pośmiewisko. Konkurencja już zaciera ręce.Zaletyprzy wadzie jaką jest nieczytelne i ograniczone menu, nie można dostrzec zalet, bo nie można niczego znaleźćWadytragiczne, nieintuicyjne oprogramowanie, które do czasu rezygnacji z canal+ powoduje np. konieczność kupowania gazet z programami TV (mam nadzieję, że takie jeszcze sprzedają:) - tylko co z innymi funkcjami?MiejscowośćKATOWICE -
~kasikkaa / 2022-08-10 21:06
Porażka, porażka i jeszcze raz porażka. Po cholere zmieniać coś do czego użytkownicy są przyzwyczajeni? Totalne gówno. Byle do końca umowy i żeganm.... MiejscowośćMiasteczko Slaskie -
~kasisko / 2022-08-26 19:11
Jedno wielkie gówno! Internet działał przez 14 dni, a następnie przestał działać. Żadna reklamacja nie została uznana. Canal + twierdzi, że to wina grubości murów, ukształtowania terenu, itp, które nie uległy zmianie. Wymiana sprzętu na inny na własny koszt pomogła, dostawca nie poczuwał sie. Nagle przestała działać telewizja, wyskakują aktualizacje, pojawia się ich błąd, sprawa wymaga wizyty w punkcie, oczywiście na koszt i przy Użyciu czasu Abonenta. Infolinia nie może nic, punkty obsługi działają w oderwaniu od niej.Goraco nie polecam usług internetowych wifi i telewizji z Canal Plus na terenie Radomia. ZaletyBrakWadyNie dzialaMiejscowośćRadom -
-
~Katarzyna / 2021-11-05 18:09
Po dwóch miesiącach wyłączyli kilka kanałów a miał być pełen pakiet. Po kilkudziesięciu próbach nareszcie się dodzwoniłam na infolinię aby rozwiązać problem lecz rozmowa jak z dziećmi. Na nagraniu z zawarcia umowy wyraźnie oszust-pracownik potwierdza że owe kanały będą w tym pakiecie a odpowiedź brzmi „ ten pracownik już nie pracuje” i pozostaje tylko sąd. 149zł miesięcznie psu w tyłek. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Kati / 2019-07-01 17:45
Przestrzegam przed podpisaniem umowy. Zanim to zrobicie dobrze jest sie upewnic czy w okolicy, w której mieszkamy nie ma problemu z zasiegiem.Horror. Podpisałam umowe i w trakcie instalacji okazało sie ze jest problem z jakościa dzwieku. Doprosic sie nie mozna serwisanta, za kaqzdy przyjazd trzeba zapłacic. Zenada. Nie polecam. -
~Kati2102 / 2020-03-21 12:37
Dekoder nie działa pomimo iż niby był sprawdzany i kasa wydana to i tak nie chodzi jestem nie zadowolona i nie polecam MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Katia / 2024-02-22 10:58
Nie polecam nikomu złodziejska firma oszuści wstyd wogole pracować w tej sekcie złodziei mój rachunek za tel 39.99 a co miesiąc robią naliczenia 3dnioym spóźnieniem nie place 39.99 tylko 64.99 celowo mają wszystko ustawione żeby ludzie robili doladowanie nainternet jednorazowy i przy okazji namawiają a może proszę zawrzeć nowa umowę na więc internetu dzbany tam pracują modlę się się żebym wytrwała do grudnia 2024 i kończę nie przedłużam umowy tymi złodziejami !!!! ZaletyBrakWadyWszystko złeMiejscowośćGdańsk
strona 59 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »