Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kamil / 2022-02-10 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna oferta, z miesiąca na miesiąc coraz gorzej, nie ma co oglądać, lepiej wziąć Netfliksa, cały sport wyleciał na płatne platformy, Liga Mistrzów,Bundesliga, a płacić trzeba dalej nie kupujcie tego dziadostwa
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Kamil / 2022-04-26 16:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Po aktualizacji-tragedia, brak informacji o programach, szukaj nie działa, brak funkcji znajdź podobne, wygląd i funkcjonalność nie do ogarnięcia.
    ZaletyJeszcze się uruchamia;)
    Wadyszukaj nie działa, brak funkcji znajdź podobne
    MiejscowośćKrefeld
  • ~Kamil / 2022-08-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa rozpiska kanałów istny dramat….
    Jestem świeżym abonentem i czeka mnie 2 lata męki
    MiejscowośćCanal +
  • ~Kamil / 2022-09-26 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie wezmę tego wole oglądać ludzi przez okno jak ta propagandę życiowa która jest na każdym kanale
    ZaletyZaleta taka ze za 2 miesiące kończy mi się umowa
    WadyWszystko
    MiejscowośćLondyn
  • ~Kamil / 2022-12-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kamil / 2023-01-02 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle. Obiecywali mi przez telefon, że będę miał Canal Plus online za darmo i jak sobie to działało jakiś czas to teraz od miesiąca mam jakiś błąd, że mi aktualizują. Jak powiedziałem im, że w takim razie nie wywiązują się z umowy, to dostałem info na twarz, że C+ online to tylko dodatek i, że oferta dotyczy tylko stacjonarnego dekodera itp. Mimo, że ten Canal+online był moim głównym motywatorem aby wybrać tego śmiesznego dostawcę i miałem wszelkie zapewnienia, że wszystko będzie w porządku.
    Dodatkowo pół strony strefa canal plus nie działa, a kontakt polega na tym, że mi odpisują po 3ch dniach.
    Jak dla mnie oszustwo, umowa nawet ta słowna jest zobowiązująca i jeżeli mi obiecywano i zapewniano dostęp do C+online przez cały okres obowiązywania umowy, to tak też powinno być.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Kamil / 2023-10-15 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
    ZaletySrety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2023-10-15 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
    ZaletySrety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2023-10-15 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
    ZaletySrety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil G. / 2022-08-12 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za barany tym zarządzają? Przenoszę się do Polsatu. Zerową oferta i jeszcze ten bałagan że zmianą kanałów. Kto to wymyślił szkoda słów człowiek się tylko denerwuje. Wywalić tych idiomów co to wymyślili.
    ZaletyBrak totalne dno mniej niż zero
    WadySame wady nie polecam
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Kamila / 2022-02-19 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku do klienta. Słaba jakoś odtwarzania, blokady na każdym kroku. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćKielce
  • ~Kamila / 2022-07-25 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w stanie zrozumieć że nikt nie zainteresuje się tym że klienci wystawiają złą opinię na temat call center.. natomiast do zastanowienia dla ludzi którzy będą dzwonić... Po 21 nie ma możliwości połączyć się z działem technicznym, 6 razy brak możliwości połączenia z działem technicznym. Wykupujesz film którego nie możesz odtworzyć płacisz i UPS nie możesz otworzyć.
    WadyBrak słów
    MiejscowośćRadom
  • ~Kamila / 2023-04-01 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego czego, dekoder do niczego.. Jak zablokują a zaplace i chce wyslac potwierdzenie to i tak nie odblokują... Tylko by dzwonili z przedluzeniem naciagacze gówno warte te ich telewizję.. Nie dbaja nic o stalych klientów kończę i odchodzę. Nigdy w zyciu
    ZaletyZadne
    WadyDekoder i obsługa
    MiejscowośćTymowa
  • ~Kamila / 2023-07-24 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i frajerzy, tylko tyle powiem a czemu tak wulgarnie? Bo, okradli starszą babcię. Żal mi się jej zrobiło po jej przygodzie z NC+ więc kupiłam jej drugi dekoder na kartę i opłaciłam na rok, tak jak miała wcześniej.
    A było tak:
    1. babcia kupiła dekoder PACE na kartę z abonamentem 19,99zł m-c i dekoderem za 199zł gotówką w Mediacoś tam.
    2. opłaciła abonament z góry za rok
    3. potem, dopłaciła sobie jeszcze za trzy miesiące (jakiś zwrot online dostała)
    więc ogólnie mówiąc, miała opłacony abonamnet 3 (miesiące gratis do dekodera) + 12 miesięcy + 3 miesiące.

    Dekoder szlag trafił po miesiącu, zareklamowała, nic to nie dało bo... karty są sparowane i nie można było u sprzedawcy przenieść opłaconego abonamentu.
    Zadzwoniła babcia do NC+, pani poinformowała aby kupić nowy dekoder, używać go przez 2-3 miesiące (na wliczonym pakiecie), jeśli się nie rozsypie oznacza że jest ok i wtedy... odesłać starą, opłaconą kartę na adres ITI do NC+ w Warszawie z opisem całej sytuacji, oni przeniosą abonament z karty na kartę.

    No i tak się stało, karta wysłana listem polecony, miesiąc - cisza, dwa miesiące - cisza, wydzwaniamy do biura - oni nic nie wiedzą, nie znaleźli karty, nie wiedzą do kogo poszła, kto ją odebrał. Sprawdziliśmy na poczcie - dostaliśmy raport - doręczono do biura, odebrano dwa dni po wysyłce.
    Sprawa olana, więc wyjazd nr. 1 do NC+ (osobisty), na miejscu bajki pt. SPRAWDZIMY, POSZUKAMY, DAMY ZNAĆ.

    Mija miesiąc, cisza, mija drugi - cisza. Jedziemy do NC+ a oni ... wielkie oczy. Nie wiemy gdzie jest pismo, tam karty nie było, nie wiemy co było w tym piśmie, prosimy napisać raz jeszcze.

    Rozumiecie to?
    Starszą babke lat 77 wtedy NC+ wydymało na 15 abonamentów i 199zł za dekoderek, który... nie został przyjęty bo... wyjęto z niego kartę którą NC+ kazało do siebie wysłać.

    To jest URWA patologia!

    Kolejan sprawa, NC+ i oferta na kartę to nic innego jak utylizacja używanego, wysłużonego w CANAL-SATELLITE we Francji sprzętu, wszak to jedna i ta sama firma. Sprzęt odrestaurowany, latami używany przyjechał do Polski i tutaj w cenie 199zł utylizuje się ten złom dając za 19,99zł miesięcznie DVBT-BIS.

    Sprzęt NC+ nie nadaje się do obslugi 4K, DVB-S2 1080P, do wielostrumieniowego nagrywania PVR i tak dalej. Jest to złom technologiczny opóźniony w rozwoju do granic ludzkiej wytrzymałości, bubel jaki można wciskać tylko w Polsce.
    Dzisiaj, w czasach 4K i większości stacji DVBS-2 każdy tego typu dekoderek powinien mieć minimum 4GB RAM, dyski po minimum 1TB oraz minimum 2,3 głowice.

    Uwaga na dekodery na kartę od NC+, bez opłacenia abonamenciku nie nadają się do niczego. One nie odbierają choćby FTA z satelity na zablokowanej karcie. Karta, wymagana jest także do odbioru bezpłatnego DVBT. Moim zdaniem NC+ świetnie złamało tu prawo ale w kraju bezprawia nikogo to nie interesuje.
    Przecież, zapłąciłam gotówką za sprzęt, prawda?
    To dalczego jest mi on blokowany, gdy chcę zrezygnować z usługi?
    Moim zdaniem, po rezygnacji z takie oferty operator powinien oddać 199zł wzięte za dekoderek, z którym nic nie można zrobić po rezygnacji z usługi. Po prostu śmietnik! Dysk twardy 500GB też jest zablokowany, jedyne co się udało, to sprawdzić mężowi ile to godzin ma zrobione więc taki Seagate w odrestaurowanym Pace miał już 21450 godzin, tak tak, 893 dni ciągłem pracy, tak zużyty złom przywozi się do Polski i sprzedaje w marketach po 200zł.

    Kpina i żenada!
    ZaletyŻe co?
    WadyIstnienie NC+
    Oferta NC+
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kamila / 2023-11-20 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy umowa się kończy.klijent mówi że nie podpisuje umowy a oni wciąż dzwonią od rana do wieczora jest po kilka telefonów.nekaja telefonami nakłaniając do przedłużenia umowy mimo że klient rezygnuje z telewizji.zedydowanie nie polecam Kanału nic plus bo nie mają nic do zaoferowania.do pracowników Nic plus proszę zaprzestać wydzwaniania do klienta mimo to że mówi że nie będzie przedłużał umowy bo zgłoszę sprawę na policję o nękanie telefonami.
    ZaletyNie ma
    WadyNękanie klientów telefonami od rana do wieczora
    MiejscowośćŻary
  • ~Kamilla / 2022-06-03 08:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem z tą platforma związany od samego początku - jak dobrze liczę to już 16 lat... I mimo mniejszych, czy większych uwag cały czas jestem, a może raczej byłem im wierny.
    To co jednak zrobili ostatnio - nowe oprogramowanie jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe - bez sensu, bez logiki, mało czytelne i przede wszystkim mocno skomplikowane w obsłudze.

    Szanowni Przedstawiciele Platformy NC+ - tak się nie postępuje z klientami. Ja na pewno nie pozostanę z Wami jeśli to oprogramowanie się nie zmieni w najbliższym czasie, a najlepiej jakby wróciło do poprzedniej funkcjonalności. Czytając tutaj uwagi innych użytkowników - widać duże niezadowolenie i wielu klientów stracicie. Taka opinia jest także wśród moich znajomych, którzy korzystają z Waszych usług.
    Zatem prośba do Was - aby podejść do tego odpowiedzialnie i przywrócić poprzednią funkcjonalność...
    ZaletyJest kilka
    WadyNowe oprogramowanie - totalna porażka
    MiejscowośćPołudnie Polski
  • ~Kar / 2022-08-11 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra ludzie nie podpisujecie umowy dziadostwo bez zgody abonenta poprzestawiali programy,cisną się cenzura na język ale UJ im w oko
    ZaletySame wady
    WadyCałe to jes jedna wada
    MiejscowośćSieradz
  • ~Karbowski / 2022-03-07 14:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie podoba mi się ,że dwóch komentatorów komentuje mecze piłkarskie i nie tylko.
    Gadają między sobą jeden skończy drugi zaczyna. Nie ma przez to żadnej więzi z telewidzem,który ogląda transmisje.
    Co mi da że wycisze głos jak traci się przez to atmosferę meczu.
    Przecież było by lepiej aby był jeden komentator w czasie meczu. A eksperci niech sobie pogadają po meczu.
    I tak ku...rwa nic się nie zmieni.
    Szkoda zachodu.
    ZaletyDuży wybór
    MiejscowośćTychy
  • ~Karim / 2022-06-01 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,jestem abonentem C+20 lat i póki co współpraca była Ok. Ale teraz to ja serio nie rozumiem co się stało. Kto to wymyślił i pozwolił wdrożyć, przyjeliscie kogoś z parti rządzącej, takie rozwiązania i pomysły sugerują że tak.Nik nie pytał nas użytkowników o zdanie, mogliście to nieszczęsne oprogramowanie dać na próbę i dzisiaj co bardzej rozgarnięci mieli by jasność że to cholendarna pomyłka.Wszystko jest do bani
    ZaletyZADNEJ KOMPLETNIE DNO DNA
    WadySame wady
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Karina / 2022-08-22 00:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zmianie kanałów nic nie można znaleźć i nie da się nic obejrzeć
    ZaletyBrak
    WadyJw
    MiejscowośćCzęstochowa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978