Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JohnH / 2022-08-11 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana kolejności kanałów to jakaś porażka, ponad 20lat korzystam z Cyfra+/ canal+ a to co jest teraz totalna bzdura, ktoś chciał się popisać, ale mu nie wyszło...
    Przydałoby by się zapytać najpierw odbiorców w ankiecie czy chcą zmian...
    ZaletyBrak
    WadyIgnorowanie i nie liczenie się z abonentami.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Johnnny / 2019-06-19 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny serwis.
    Zlozylem wypowiedzenie i w ostatnim tygodniu mialem kilkanascie telefonow.
    Absolutnie nie polecam i rekomenduje nieprzedluzanie umow
    ZaletyBrak
    WadyNatarczywosc,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Johnny / 2024-09-17 20:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Proponują stare abonamenty za wyższe ceny. Skasowali ligę angielską i każą dodatkowo płacić za LM. Jako klient, który posiada wysoki pakiet i pakiet sport, chcą abym zapłacił za super Sport i LM. Ostatnia umowa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co związane z Canal plus
    MiejscowośćAleksandrów Lodzki
  • ~Jolanta / 2021-03-05 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Jesli zostajesz klientem C+ to masz płacić i nic nie oczekiwać w zamian, jeśli masz jakieś problemy techniczne których nie można rozwiązać przez telefon to rada sobie sam, powinien być dostępny w każdym mieście serwis a nie szukać na własną rękę fachowców z łapanki. Jakość sygnału bardzo niska ciągle zrywa
    WadyCena,jakoc
    MiejscowośćKraków
  • ~JOLANTA / 2022-05-28 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Po aktualizacji dekodera nie mama ochoty oglądać cyfry plus .wszystko jest bardzo nieczytelne i niewidoczne.Kto dopuścił taką wersję menu. wszystkie funkcje pilota nie spełniają moich oczekiwań. totalna porażka!!!!!!!!!!.Stracicie klientów tą nietrafioną decyzją o zmianie szaty graficznej. Czy nikt tego nie przetestował ? Trzeba było poradzić się klientów cyfry. W skali od 0 do 10 oceniam na 0000000.
    Zaletyżadnych zalet same negatywy!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćIwiny/Wrocław
  • ~Jolka / 2022-06-01 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to porażka. Czekam do końca umowy i po 15 latach żegnam Canal+ Próbowałam pisać, dzwonić, tam nikt nie reaguje na opinie klientów. Być może jak klienci masowo zaczną odchodzić to komuś się oczy otworzą.
    Zaletybrak
    Wadyobecnie wszystko
    MiejscowośćToruń
  • ~Jolka / 2022-07-09 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam pakiet hbo za 25 zł miało zadziałać do dwóch dni ale nie zadziałało, nawet po czterokrotnym przyznaniu uprawnień przez operatorów, pieniądze mi zwrócą jak wyślę reklamację na skrytkę itd …. Więc odżałuję te 25 zł niech sobie wsadzą. Swoją drogą tyle tu złych opinii na ich temat i nikt z cyfry nie chce się odnieść ? Dziwna firma
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalnej obsługi klienta, zero pomocy w razie problemów ze sprzętem czy niedziałającą a opłaconą usługą
  • ~Jon i Jane / 2022-08-23 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    K....mać zróbcie coś z tym oprogramowaniem oddajcie funkcje do nagrywania
    ZaletyŚmierdzi żabo
    WadyOprogramowanie całe. wyświetlanie epg zacinanie się dekodera. Brak istotnych funkcji do nagrywania. Nieczytelna lista nagrań
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jony / 2022-08-14 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz już wiem że nie przedłużę umowy. Chyba ktoś nienormalny to poustawiał.
    ZaletyBrak
    WadyBurdel z kanałami
  • ~JOSE / 2019-08-20 22:48
    Ocena: 1.33 / 5
    nc+ obsługa klienta tragedia. Po wymianie dekodera przeprowadzeniu konwersacji okazalo się ze nagle mam dwie umowy do jednej karty i potwierdzenie ze numer konta do wpłat nie ulega zmia
    nie. po złozeniu reklamacji otrzymałem info ze mają miesiac czasu na rozpatrzenie sprawy i przez ten okres MUSZE OPŁACAC OBIE UMOWY. Pomimo popełnionego błedu nie padło słowo przepraszam, a wrecz przeciwnie zaczełi mnie straszyc postępowaniem windykacyjnym. co w końcu spowodowało ze rozwiązałem umowe z mini przed czasem. SPRAWA NADAWAŁA SIĘ DO SKIEROWANIA NA DROGE ŚĄDOWA JENAK ZE BYŁEM DOPIERO PO WYJŚCIU ZE SZPITALA NIE MIAŁEM SIŁ NA WŁUCZENIE SIĘ PO SĄDACH
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK UCZCIWEJ OBSŁUGI, BŁEDY OBSŁUGI ZA KTÓRE KOSZTY PONOSI KLIENT ,BRAK ZROZUMIENIA KLIENTA POZERNOŚĆ CHCIWOŚĆ BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA Z KTÓRYM WSPÓŁPRACUJĄ Z OD DŁUŻSEGO CZASU.
    MiejscowośćDDROWA TARNOWSKA/ JUŻ NIE KORZYSTAM Z USŁUG HAMSKIEJ PLATFORMY
  • ~jota / 2017-09-21 12:54
    W Częstochowie w Galerii Jurajskiej jest pani, która w bardzo niekompetentny sposób obsługuje klientów.Nie potrafiła nawet poinformować o godzinach pracy w innym punkcie nc+ na terenie Częstochowy...żenada
  • ~Jozef / 2018-05-29 16:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem klientem nc+ przez ponad 10 lat. W tym roku wypowiedziałem umowę i mam zapłacić 600,00 zł kary za to że umowa mi się kończy we wrześniu 2018r. Proszę o aneks do Umowy, ale go nie ma. Straszą mnie Windykacją.

    Zastanówcie się cz z taką firmą warto zaczynać. Z odbiorem też kiepsko - ciągłe zakłócenia, a opłatach nie wspomnę.

    Pozdrawiam Zirytowany
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Jozef / 2021-10-30 22:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Canal + on linę od dwóch miesięcy nie działa pobieranie filmów, a ostatnio pojawiają się problemy podczas oglądania filmów. Technik z infolinii zwala winę na globalną usterkę z którą nie mogą sobie poradzić. Śmiechu warte żeby taka firma tak się tłumaczyła. Podejrzewam że chcieli przyciągnąć klientów dobra oferta a teraz jak go już złapali mają go w ....
    Nawet nie raczą odpowiedzieć na te opinie które się tu pojawiają.
  • ~Jozef / 2022-08-20 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Idioci ,jak można tak pomieszać kanały i to jeszcze w czasie kiedy stracili
    lige angielską ,bez tego zamieszania zastanawiałem się czy przedłużyć umowę, teraz już nie mam wątpliwości.
    Myślę że to początek końca tej platformy.
    ZaletyAktualnie brak
    WadyZamieszanie z kolejnością kanałów.
    Strata ligi angielskiej.
    MiejscowośćRabień
  • ~Józef / 2021-04-11 13:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Przestarzały sprzęt, brak udoskonaleń np programowanie programów tylko do obejrzenia.Co najbardziej denerwujące całkowity brak informacji na kanałach sportowych, tzn która transmisja jest na żywo a która jest powtórką, treści informacji urwane w połowie zdania. Masakra. Płacę za tę telewizję bardzo duże pieniądze i oczekuję więcej nowoczesnego sprzętu i jakości . Na plus mogę dodać, że obsługa u nas bardzo miła i uczynna, ale to wszystko co dobrego mogę powiedzieć.
    ZaletyMiła obsługa
    WadySprzęt i zawarte w nim informacje.
    MiejscowośćOstrów Wlkp
  • ~Józek / 2024-02-15 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra najgorsza tv jaka miałem naciagacze nic więcej zaliczyli karę 100zl za dzień spóźnienia że nie oddałem tego dziadowskiego dekodera
    ZaletyBrak
    WadySame wady oszuści
    MiejscowośćWąchock
  • ~Judyta ;) / 2022-04-23 23:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Cóż, po kilku dniach korzystania z nowego oprogramowania myślałam że to ze mną coś nie tak. Ale całe szczęście, że tu weszłam. Nie jestem sama!
    Przyjemność sprawił mi każdy komentarz.
    Choć lubię nowinki, to ta wprawia mnie w osłupienie. Kto to wymyślił?!?
    Od tych małych picipajek głowa boli. Szczerze współczuję tym którzy mają nawet niewielką wadę wzroku! Niejasne, nieczytelne, naśmiecone. Totalna porażka.
    Skończę ta przygodę, jak tylko będzie można.
    Z poważaniem,
    Odchodzę
    Judyta ;)
    ZaletyYyy były wcześniej
    WadyTeraz... Całe mnóstwo
  • ~JuKa7 / 2022-08-10 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niespotykana arogancja właścicieli Canal+. Po zmianie oprogramowania odnosi się wrażenie, że jedynym celem zmian jest wciśnięcie pozycji polecanych. Na ekranie kolorowa miazga. Z kolorów nic nie wynika. Brak podstawowych funkcji nagrywania, np. wg czasu. Brak grupowania programów wg. treści, np. "Informacyjne" mimo, że w opisie oglądanego programu taka informacja jest. Niespójny, nielogiczny, nieczytelny i nieintuicyjny interfejs. Kolejność programów wskazuje na całkowity brak zrozumienia potrzeb odbiorców lub na ustawienia wg "kasy" albo polityczne. Wg. regulaminu operator ma prawo np. ulepszać oprogramowanie. Nie ma natomiast słowa o usuwaniu funkcji, co moim zdaniem jest podstawą do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym z powodu pogorszenia funkcjonalności, czyli serwowanie wyrobu niezgodnie z pierwotną umową. Dodatkowo "zamula się" co jakiś czas - opóźniona reakcja na pilota. Wymaga to wyjęcia wtyczki z prądu.
    ZaletyŻadnych
    WadyJedno krótkie, współcześnie stosowane dla takiego przypadku słowo - MASAKRA.
    MiejscowośćOtmuchów
  • ~Jula / 2023-05-27 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze pod pretekstem wymiany dekodera dostałam do starego abonamentu nowy dekoder i abonament uważajcie na konsultantów !!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćRzeszow
  • ~Julia / 2023-02-20 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy internet na telefon na 4 osoby cos się okazało internet ten jest bardzo słaby żeby odczytać coś googlea trzeba czekać 5 minut na załadowanie jakiejś kolwiek strony czasami nawet więcej a przenieść się oczywiście nie możemy bo będziemy płacić karę tak samo telewizja wszystko drogie ale słabe nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyPróbują znaleźć jakie kolwiek rozwiązanie sprawy ale nie tej o której mowa tylko jakiejś innej
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978