Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jerzy349 / 2022-08-13 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Po zmianie listy kanałów totalna porażka ,tym razem przesadzili koniec umowy i zmieniam operatora.
  • ~Jeti / 2021-03-06 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużono umowę bez mojej zgody. Kontakt z obsługą jakby rozmawiać ze ścianą.
    Wadyobsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jezior / 2018-08-12 22:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wieczne problemy z odbiorem kanałów, jedyna opcja pomocy to ciężkie próby dodzwonienia się do centrum obsługi klienta. Coraz więcej sprzedają innym nadawcą, nie ma co oglądać, ceny wysokie. A jeśli już chce się na coś popatrzeć to kmunikaty w stylu "Brak uprawnień do odbioru tego kanału" na 99% stacji NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyCena, kanały, wywiązywanie się z obsługi
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~JGM / 2022-05-27 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    1/ za ofertę 1 gwiazdki bo jest średnio standardowa i najważniejsze !!! to bloki reklamowa są za krótkie ( ???? )
    2/ za cena/jakość 1 gwiazdka:
    a/ AKTUALIZACJA
    - brak intuicyjności,
    - brak możliwości planowania nagrywania cyklicznego
    - mała czcionka,
    - ogromna ilość zbędnych informacji powoduje oczopląs a dla ludzie z problemami neurologicznymi to niebezpieczne /padaczka/
    - znalezienie programu zajmuje wieki
    3/ obsługa klienta 1 gwiazdka – punkt wyżej wszystko mówi
    Jak nazwać kogoś kto miał dobry produkt i go tak zmarnował?
    Znam odpowiedź ale jest niecenzuralna.





    WadyAKTUALIZACJA
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jj / 2022-01-18 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś okropnego....Dekoder 4K w pożadku ale drugi dekoder SAGEMCOM do multiroom to totalna porażka - to już jest wymieniony trzeci raz i chyba najgorszy, trzeba robić "Twardy Rest" przynajmniej RAZ W TYGODNIU, albo nagra albo nie jeżeli nie ma ochoty. Brak słów. Gdy prosiłem o drugi 4K to powiedziano mnie że się nie należy mimo tego że jest drugi 4K TV. Płaci się za cos czego nie da się używać i to w dodatku 148 zł. Pamietam jak załatwiałem multiroom w Krakowie to oprócz tego że obsługa bardzo nie przyjemna to trzeba było płacić gotówka bo...nie było terminalu do płacenia karta....!! Chyba przyszedł czas na zrezygnowanie.
    ZaletyCoraz mniej
    WadyPrawie wszystko
    MiejscowośćUK
  • ~JM / 2022-05-26 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji tego cuda czekam na koniec umowy.
    WadyAktualizacja
  • ~Jo78 / 2021-11-11 21:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Czytajcie umowę z CANAL + zawartą on line. Miałem płacić 24,90 zł a płacę 89,90 bo konsultant zaznaczył różne pakiety na które nie wyraziłem zgody ( pewnie ma za to sowitą prowizję ). Jeszcze nie wiem czy CANAL + uzna reklamację która jest w toku. Nie chcą się zgodzić na odsłuchanie rozmowy. Jak reklamacji nie uznają to złożę skargę do rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyBrak zalet
    Wady Nie uczciwa firma
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Joana / 2020-07-17 13:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
    NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo ich
    MiejscowośćLublin
  • ~Joanna / 2018-11-20 10:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jestem klientem nc+ i jestem zadowolona.Nigdy nie miałam żadnych problemów.Mam u nich tv,telefony i internet.Mimi,że mieszkam w lesie zasieg idealny ,ale zainwestowałam w specjaliste od instalacji.Internet hula jak żaden inny.Konsultanci mili i zawsze pomocni.Nie mam żadnych zastrzeżeń,oferty dla stałych klientów mnie zadowalają.
    Zaletyoferta,cena,pomoc konsultantów
    Wadybrak
    MiejscowośćGizycko
  • ~Joanna / 2019-07-04 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozwiązałam kilka miesięcy temu umowę z NC+ i wtedy zaczęło się nękanie. Po kilka telefonów dziennie, z różnych numerów, więc nawet blokada nie pomagała. Każdy konsultant pytał o to samo. Niewiarygodne wręcz, że ktoś im każe w ten sposób obsługiwać klientów. Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Joanna / 2020-04-25 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo!! Telewizja na kartę, czyli oglądasz nieregularnie. Jeśli zapłacisz i nie sprawdzisz to okaże się, że nie włączą i wytłumaczą problemami z płatnościami. Kasę biorą a odbioru nie ma. Nie polecam w żadnej mierze nc+
    WadyW weekend nic nie załatwisz, bo panienka siedząca przy telefonie jedynie co potrafi to powiedzieć w poniedziałek wyjaśnimy
    MiejscowośćSkoki
  • ~Joanna / 2022-04-03 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia połowa kanałów nie działa!!!!!bo wiaterek chuchnął na antenę dodatkowo pakiet canal + działa tylko wtedy jak nie ma meczów....największe dziadostwo z jakim miałem doczynienia
    ZaletyZero
    WadyCaloksztalt
    MiejscowośćAlwernia
  • ~Joanna / 2022-05-25 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa szata graficzna to KOSZMAR. Nowe menu jest nieczytelne, nieintuicyjne. To jakaś sieczka. Rozważam rezygnację z usług bo nie mam czasu na rozkminianie ???? porażka
    ZaletyŻadnych
    WadyChaos, utrudnienie korzystania, skomplikowane, nieintuicyjne, najgorsze menu z jakim miałam do czynienia ever
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna / 2022-05-29 01:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktualizacja do nowej wersji to dramat.
    Na przełomie marca/ kwietnia moj stary dekoder zaczął się zawieszać i niestety związane było to z nowym oprogramowaniem nc i musiałam wymienić na nowy, już w dzierżawie ????
    Nowy pilot zupełnie nieczytelny, wszystkie przyciski takie same, trudne do odróżnienia. W starym znałam na pamięć, jaki przycisk do czego bez patrzenia na pilota. Na dekoderze nie wyświetla się aktualnie wyświetlany program.
    Nowe oprogramowanie tragedia…
    Wszystko w przycisku menu. Nie wiadomo o co chodzi. Info dotyczące filmów nie zawiera już ważnych informacji, jakie były poprzednio czytelnie opisane: rok, kraj, reżyser oraz rodzaj filmu ????
    Ogólnie totalne utrudnienie ze wszystkimi funkcjami…
    WadyBrak możliwości powrotu do poprzedniego oprogramowania
    MiejscowośćPruszków
  • ~Joanna / 2023-01-10 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem tragedia. Dekodery zamulają aż człowieka coś trafia. Kupę kasy za same powtórki i ciagle problemy z odbiorem . Pierwszy i ostatni raz z tymi oszustami podpisałam umowę . P
    Nie dajcie się naciągnąć .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Joanna / 2024-06-24 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłem umowę pół roku temu miało być super a tu jedno wielkie oszustwo place 50zl i nic nie oglądam dekoder dno, u nich działa nie wymieni ci na inny a ty przynosisz do domu i lipa.. zacina się aktualizuje po kazdym wylaczeniu pilotem! W nocy sam się wyłącza badziewie Nie polecam umowy nie rozwiążesz bo starsza kara 2 tys
    ZaletyBrak
    WadyDekoder nie nadaje się do użytku dla ludzi o słabych nerwach
  • ~Joaśka / 2023-08-17 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mąż mój wczoraj zresetował dekoder. Umowa kończy się za miesiąc, sprzęt był na własność, konsultant po 20 razie zawieszenia się dekodera (w ciągu zaledwie 4 godzin) nakazał go zresetować. No i mąż zresetował. Dziś pozamiatałam na szufelkę i na tym kończy się przygoda z czymś, czego nie dość że nie da się oglądać to jeszcze używać.
    Pieniążki wydane na utrzymanie nc+ w 2 lata okazały się pieniążkami wrzuconymi w błoto. Poziom 85% stacji TV jest na poziomie dla przedszkolaków i tylko dla takich, którzy na widok kolorowanek na ekranie robią z radości siusiu w majty. Dekoder w czasie 2 letniej umowy był reklamowany i wymieniany 11 razy. Konwektor w antenie wysiadł po przyjściu pierwszej zimy, było to po 5 miesiącach od zakupu więc nc+ go wymieniła lecz drugiego, który wysiadł po zimie już nie, minęło 6 miesięcy. Antena po 2 latach na dachu ma już ślady korozji a uchwyty firmy Corab (polskie) nie nadają się do niczego. Spawy puszczają. Cały asortyment sprzętowy od Nc+ to jeden wielki szajs, który ma problemy nawet z epg. Epg nie zgadza się w wielu, wielu przypadkach, nie jest zgodne (zsynchronizowane) z nadawanymi audycjami. Aby poprawnie nagrywać filmy trzeba było ręcznie ustawiac nawet 15 minut przed czasem emisji oraz 15 minut po. Dlaczego? Bo często w nagraniach brakowało albo początku albo końca filmu. Osoba odpowiedzialna za wdrożenie czegoś tak niedopracowanego na rynek powinna z miejsca stracić pracę.
    Jednym słowem taniocha i tandeta.

    MiejscowośćSzczecin
  • ~jochan / 2022-04-25 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    kleska , moze mozna bylo zostawic wybor.nie uszczesliwiac ludzi na sile
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćPszczyna
  • ~Joe / 2022-06-11 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.Dwa lata kontraktu to tortury. Nigdy więcej.
    ZaletyZero
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~John / 2021-12-02 18:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta świąteczna beznadziejna ,zobaczycie jak utracicie prawa do ligi angielskiej a to nie wszystko zamiast dbać o klienta to ich tracicie i będziecie tracić .Jak długo można się prosić o wymianę dekodera 4k jest w mojej ofercie świątecznej aktywacja 99zł drogo co ,uczcie się od Polsatu i ich promocje świąteczne.
    ZaletyNa razie program sportowy
    WadyDrogi dekoder
    MiejscowośćCzerwionka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978