strona 55 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~jerzy349 / 2022-08-13 13:42
Witam
Po zmianie listy kanałów totalna porażka ,tym razem przesadzili koniec umowy i zmieniam operatora. -
-
~Jeti / 2021-03-06 20:53
Przedłużono umowę bez mojej zgody. Kontakt z obsługą jakby rozmawiać ze ścianą. WadyobsługaMiejscowośćWarszawa -
~Jezior / 2018-08-12 22:21
Wieczne problemy z odbiorem kanałów, jedyna opcja pomocy to ciężkie próby dodzwonienia się do centrum obsługi klienta. Coraz więcej sprzedają innym nadawcą, nie ma co oglądać, ceny wysokie. A jeśli już chce się na coś popatrzeć to kmunikaty w stylu "Brak uprawnień do odbioru tego kanału" na 99% stacji NIE POLECAM ZaletyBrakWadyCena, kanały, wywiązywanie się z obsługiMiejscowośćKąty Wrocławskie -
~JGM / 2022-05-27 08:44
1/ za ofertę 1 gwiazdki bo jest średnio standardowa i najważniejsze !!! to bloki reklamowa są za krótkie ( ???? )
2/ za cena/jakość 1 gwiazdka:
a/ AKTUALIZACJA
- brak intuicyjności,
- brak możliwości planowania nagrywania cyklicznego
- mała czcionka,
- ogromna ilość zbędnych informacji powoduje oczopląs a dla ludzie z problemami neurologicznymi to niebezpieczne /padaczka/
- znalezienie programu zajmuje wieki
3/ obsługa klienta 1 gwiazdka – punkt wyżej wszystko mówi
Jak nazwać kogoś kto miał dobry produkt i go tak zmarnował?
Znam odpowiedź ale jest niecenzuralna.
WadyAKTUALIZACJAMiejscowośćBydgoszcz -
~Jj / 2022-01-18 19:19
Coś okropnego....Dekoder 4K w pożadku ale drugi dekoder SAGEMCOM do multiroom to totalna porażka - to już jest wymieniony trzeci raz i chyba najgorszy, trzeba robić "Twardy Rest" przynajmniej RAZ W TYGODNIU, albo nagra albo nie jeżeli nie ma ochoty. Brak słów. Gdy prosiłem o drugi 4K to powiedziano mnie że się nie należy mimo tego że jest drugi 4K TV. Płaci się za cos czego nie da się używać i to w dodatku 148 zł. Pamietam jak załatwiałem multiroom w Krakowie to oprócz tego że obsługa bardzo nie przyjemna to trzeba było płacić gotówka bo...nie było terminalu do płacenia karta....!! Chyba przyszedł czas na zrezygnowanie. ZaletyCoraz mniejWadyPrawie wszystkoMiejscowośćUK -
~JM / 2022-05-26 22:03
Po aktualizacji tego cuda czekam na koniec umowy. WadyAktualizacja -
~Jo78 / 2021-11-11 21:45
Czytajcie umowę z CANAL + zawartą on line. Miałem płacić 24,90 zł a płacę 89,90 bo konsultant zaznaczył różne pakiety na które nie wyraziłem zgody ( pewnie ma za to sowitą prowizję ). Jeszcze nie wiem czy CANAL + uzna reklamację która jest w toku. Nie chcą się zgodzić na odsłuchanie rozmowy. Jak reklamacji nie uznają to złożę skargę do rzecznika praw konsumenta. ZaletyBrak zaletWady Nie uczciwa firmaMiejscowośćRuda Śląska -
~Joana / 2020-07-17 13:43
Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!ZaletyZero zaletWadyDużo ichMiejscowośćLublin -
-
~Joanna / 2018-11-20 10:33
Od lat jestem klientem nc+ i jestem zadowolona.Nigdy nie miałam żadnych problemów.Mam u nich tv,telefony i internet.Mimi,że mieszkam w lesie zasieg idealny ,ale zainwestowałam w specjaliste od instalacji.Internet hula jak żaden inny.Konsultanci mili i zawsze pomocni.Nie mam żadnych zastrzeżeń,oferty dla stałych klientów mnie zadowalają. Zaletyoferta,cena,pomoc konsultantówWadybrakMiejscowośćGizycko -
~Joanna / 2019-07-04 15:23
Rozwiązałam kilka miesięcy temu umowę z NC+ i wtedy zaczęło się nękanie. Po kilka telefonów dziennie, z różnych numerów, więc nawet blokada nie pomagała. Każdy konsultant pytał o to samo. Niewiarygodne wręcz, że ktoś im każe w ten sposób obsługiwać klientów. Zdecydowanie nie polecam. MiejscowośćKraków -
~Joanna / 2020-04-25 20:47
Jedno wielkie oszustwo!! Telewizja na kartę, czyli oglądasz nieregularnie. Jeśli zapłacisz i nie sprawdzisz to okaże się, że nie włączą i wytłumaczą problemami z płatnościami. Kasę biorą a odbioru nie ma. Nie polecam w żadnej mierze nc+ WadyW weekend nic nie załatwisz, bo panienka siedząca przy telefonie jedynie co potrafi to powiedzieć w poniedziałek wyjaśnimyMiejscowośćSkoki -
~Joanna / 2022-04-03 18:02
Tragedia połowa kanałów nie działa!!!!!bo wiaterek chuchnął na antenę dodatkowo pakiet canal + działa tylko wtedy jak nie ma meczów....największe dziadostwo z jakim miałem doczynienia ZaletyZeroWadyCaloksztaltMiejscowośćAlwernia -
~Joanna / 2022-05-25 23:43
Nowa szata graficzna to KOSZMAR. Nowe menu jest nieczytelne, nieintuicyjne. To jakaś sieczka. Rozważam rezygnację z usług bo nie mam czasu na rozkminianie ???? porażka ZaletyŻadnychWadyChaos, utrudnienie korzystania, skomplikowane, nieintuicyjne, najgorsze menu z jakim miałam do czynienia everMiejscowośćWarszawa -
~Joanna / 2022-05-29 01:39
Aktualizacja do nowej wersji to dramat.
Na przełomie marca/ kwietnia moj stary dekoder zaczął się zawieszać i niestety związane było to z nowym oprogramowaniem nc i musiałam wymienić na nowy, już w dzierżawie ????
Nowy pilot zupełnie nieczytelny, wszystkie przyciski takie same, trudne do odróżnienia. W starym znałam na pamięć, jaki przycisk do czego bez patrzenia na pilota. Na dekoderze nie wyświetla się aktualnie wyświetlany program.
Nowe oprogramowanie tragedia…
Wszystko w przycisku menu. Nie wiadomo o co chodzi. Info dotyczące filmów nie zawiera już ważnych informacji, jakie były poprzednio czytelnie opisane: rok, kraj, reżyser oraz rodzaj filmu ????
Ogólnie totalne utrudnienie ze wszystkimi funkcjami…WadyBrak możliwości powrotu do poprzedniego oprogramowaniaMiejscowośćPruszków -
~Joanna / 2023-01-10 22:07
Jednym słowem tragedia. Dekodery zamulają aż człowieka coś trafia. Kupę kasy za same powtórki i ciagle problemy z odbiorem . Pierwszy i ostatni raz z tymi oszustami podpisałam umowę . P
Nie dajcie się naciągnąć .ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćKoszalin -
~Joanna / 2024-06-24 13:52
Przedłużyłem umowę pół roku temu miało być super a tu jedno wielkie oszustwo place 50zl i nic nie oglądam dekoder dno, u nich działa nie wymieni ci na inny a ty przynosisz do domu i lipa.. zacina się aktualizuje po kazdym wylaczeniu pilotem! W nocy sam się wyłącza badziewie Nie polecam umowy nie rozwiążesz bo starsza kara 2 tys ZaletyBrakWadyDekoder nie nadaje się do użytku dla ludzi o słabych nerwach -
-
~Joaśka / 2023-08-17 11:42
Mąż mój wczoraj zresetował dekoder. Umowa kończy się za miesiąc, sprzęt był na własność, konsultant po 20 razie zawieszenia się dekodera (w ciągu zaledwie 4 godzin) nakazał go zresetować. No i mąż zresetował. Dziś pozamiatałam na szufelkę i na tym kończy się przygoda z czymś, czego nie dość że nie da się oglądać to jeszcze używać.
Pieniążki wydane na utrzymanie nc+ w 2 lata okazały się pieniążkami wrzuconymi w błoto. Poziom 85% stacji TV jest na poziomie dla przedszkolaków i tylko dla takich, którzy na widok kolorowanek na ekranie robią z radości siusiu w majty. Dekoder w czasie 2 letniej umowy był reklamowany i wymieniany 11 razy. Konwektor w antenie wysiadł po przyjściu pierwszej zimy, było to po 5 miesiącach od zakupu więc nc+ go wymieniła lecz drugiego, który wysiadł po zimie już nie, minęło 6 miesięcy. Antena po 2 latach na dachu ma już ślady korozji a uchwyty firmy Corab (polskie) nie nadają się do niczego. Spawy puszczają. Cały asortyment sprzętowy od Nc+ to jeden wielki szajs, który ma problemy nawet z epg. Epg nie zgadza się w wielu, wielu przypadkach, nie jest zgodne (zsynchronizowane) z nadawanymi audycjami. Aby poprawnie nagrywać filmy trzeba było ręcznie ustawiac nawet 15 minut przed czasem emisji oraz 15 minut po. Dlaczego? Bo często w nagraniach brakowało albo początku albo końca filmu. Osoba odpowiedzialna za wdrożenie czegoś tak niedopracowanego na rynek powinna z miejsca stracić pracę.
Jednym słowem taniocha i tandeta.
MiejscowośćSzczecin -
~jochan / 2022-04-25 21:51
kleska , moze mozna bylo zostawic wybor.nie uszczesliwiac ludzi na sile ZaletybrakWadysameMiejscowośćPszczyna -
~Joe / 2022-06-11 20:18
Totalne dno.Dwa lata kontraktu to tortury. Nigdy więcej. ZaletyZeroWadyOprogramowanieMiejscowośćGdańsk -
~John / 2021-12-02 18:32
Oferta świąteczna beznadziejna ,zobaczycie jak utracicie prawa do ligi angielskiej a to nie wszystko zamiast dbać o klienta to ich tracicie i będziecie tracić .Jak długo można się prosić o wymianę dekodera 4k jest w mojej ofercie świątecznej aktywacja 99zł drogo co ,uczcie się od Polsatu i ich promocje świąteczne. ZaletyNa razie program sportowyWadyDrogi dekoderMiejscowośćCzerwionka
strona 55 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »