Zacinanie się i zawieszanie programów w trakcie ich oglądania. Po cofnieciu programu, co minute zawiesza się i zapętla wizja. Cyklicznie pogarsza się jakość wizji do rozdzielczości tragicznej - nie widać twarzy. A posiadam światłowód o prędkościach ok.200 MB/s.
Oferta też już średnio atrakcyjna, a przy tej tragicznej jakości, to równie tragiczna.
ZaletyHmmm, dlugo myślałem i niestety nie znalazłem.
WadyJak w powyżej.
MiejscowośćBydgoszcz
~Janusz / 2024-03-31 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Dawno temu podpisałem umowę z frimaą Canal plus. Po roku przerażony skandalicznym poziomem usługo wypowiedziałem umowę po kliku miesiącach uwolniłem się od niej. Podpisałem umowę z Telewizją n. Przez wiele lat korzystałem z ich usług i byłem bardzo zadowolony. Niestety to gówno o nazwie Canal plus znowu mnie dopadło po Telewizja n została kupiona przez Canal plus. W tym momencie koszmar wrócił. Zaczęło się od zainstalowania nowego interfejsu użytkownika na dekoderze. W miejsce przyjemnego w użytkowaniu interfejsu zainstalowano jak syf, który się ciągle wiesza, nie da się nic znaleźć, nie działa nagrywanie, zamiast nazw programów są jakieś obrazki (chyba przeznaczone dla idiotów analfabetów). I jak by tego było mało, w Wielkanoc 2024 zniknęły nazwy programów telewizyjnych więc użytkownik nie był w stanie się dowiedzieć co co ogląda. Konkludując, w tej firmie pracują kompletne matoły nie mające pojęcia o niczym. Pieniądze im płacone są wyrzucone w błoto.
ZaletyCała ludzkość odetchnęła z ulgą gdyby zniknęli z rynku
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Janusz. / 2022-09-20 14:23
Ocena: 3.00 / 5
już od kilku dobrych miesięcy jestem skazany (jak i reszta abonentów) na skandaliczne "udogodnienia" operatora C+. Aby się nie denerwować za każdym razem jak włączam telewizor, ułożyłem sobie własną ( krótką) listę ulubionych kanałów i nie zwracam uwagi na wygłupy nawiedzonego operatora. Czekam cierpliwie do końca umowy a w tym czasie analizuję oferty innych dostawców. Zobaczymy co czas pokaże. Polecam ten sposób bo głową muru nie przebijesz.
Zaletybrak
Wadynowe oprogramowanie i wszystko co się za tym kryje. szkoda wymienić..
MiejscowośćKatowice
~Jarek / 2018-03-22 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Co do oferty to w zasadzie nie można powiedzieć ani nic złego ani nic dobrego. Cena jest zdecydowanie zawyżona natomiast jakość obsługi klienta jest poniżej poziomu krytyki. Jestem pewien, że osoby które tam pracują nie mają żadnego pojęcia o tym jak należy obsługiwać klienta w XXI wieku. Powiedzieć, że traktują klienta jak zło konieczne to nie powiedzieć nic.
Nieco ponad 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę z enką jednak dzień po, z przyczyn niezależnych musiałem od niej odstąpić. Na czacie, rozmawiałem z jednym z konsultantów i zapytałem, czy w tym celu muszę użyć jakiegoś określonego sformułowania, tekstu. Pan odpisał, że mam po prostu napisać czego potrzebuję i załączyć dokument z własnoręcznym podpisem. Tak też zrobiłem i po wysłaniu maila otrzymałem automatyczną odpowiedź z NC+ informującą, że wiadomość została przyjęta. 13 dni później (wciąż będąc w 14 dniowym terminie) napisałem ponownie do ENKI czy na pewno moją rezygnację otrzymali. Ku mojemu kompletnemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pismo nie dotarło (pomimo automatycznej wiadomości, że pismo zostało dostarczone). Po kilkudziesięciu minutach kłótni z Panią na czacie, wtrącił się kolejny konsultant i oznajmił, że ze względu na to, że zamiast słowa "odstąpienie" użyłem słowa "rezygnacja" pismo nie zostało to przyjęte. Był to spory szok. Jeszcze tego samego dnia wysłałem 6 dodatkowych kopii z poprawionym tekstem a następnego, wciąż w terminie 14 dni, kolejne pismo, które było dokładną kopią formularza odstąpienia od umowy. Dodam, że na wszystkie maile wysłane z zakładki Napisz do Nas dostałem automatyczne potwierdzenia, że wiadomości doszły.
Dwa dni później ponownie skontaktowałem się z ENKĄ z zapytaniem czy wszystko jest w porządku. Niestety, znowu nierzyjemna niespodzianka - dokument nie doszedł. Po krótkim wywiadzie, pan z obsługi klienta spytał się jaka była wielkość pliku. Gdy powiedziałem, że mniejsza niż określone na stronie 10MB bo jedynie 3.4MB, Pan odpisał, że maksymalna wielkość to 2 MB i dlatego nic nie doszło. Nie pomogły argumenty, że mam maila potwierdzającego otrzymanie wiadomości i że na stronie jest jasno napisane 10MB. Pan stwierdził, że skoro nie dostali nic ode mnie w ciągu 14 dni to mój okres 14 dni przepadł i od umowy nie mogę już odstąpić.
Jestem obecnie na etapie dochodzenia, dlaczego ENKA z jednej strony informowała mnie w automatycznych mailach, że wiadomość otrzymała a z drugiej jej konsultanci twierdzą, że nic nie widzą i wymyślają coraz to inne powody aby moje odstąpienie od umowy odrzucić.
Ta firma to jest dno, nie wiem kto jest szefem działu obsługi ale to jest kompletna amatorszczyzna. Po prostu dno bez standardów, procedur. Konsultanci wymyślają głupie wymówki na poczekaniu więdząc, że nic im nie grozi bo szefostwo pewnie to toleruje. Tylko krew człowieka zalewa, próbując dojść własnych praw.
A to wszystko w firmie, któe ledwie kilka miesięcy temu została ukrana za nieuczciwe praktyki wobec klientów i nie informowanie ich o prawie do odstąpienia od umowy.
ZaletyBrak
WadyWszystko jest wadliwe w tej firmie.
MiejscowośćKatowice
~Jarek / 2018-08-22 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Ile wg. NC+ jest wart 7 letni dekoder bez żadnych dodatkowych funkcji?
560 PLN
:D :D :D
Unikaj tej firmy jak ognia!!!!
ZaletyBRAK
WadyZA DUŻO BY WSZYSTKIE TU ZMIEŚCIĆ
MiejscowośćŚląsk
~Jarek / 2021-05-11 18:12
Ocena: 1.00 / 5
To siec , która nie dba o klienta , totalna porażka . Działy , które tylko odbierają telefon to pozyskiwania nowych umów i windykacja. Faktura do zapłacenia jest za 7-do 10 dni a oni już piszą , aby zapłacić i wysyłają powiadomienie , że już jesteś winien za usługi.Posiadam pakiet najdroższy i nic nie jest warte uwagi .Same powtórki . Pakiet Canal + i HBO totalne dno firmy z przed 20 lat i powtórki. A jeszcze dodatkowo jak na jednym canal + się skończy film to to samo badziewie zaczyna się na innym canal+. Zostało mi kilka miesięcy i to już koniec mojej męki. Serwis nie działa. Dekodery dają klientom najgorsze z którymi są same kłopoty. Nie polecam usług tej firmy to już nie ta sama stacja . Mocno odradzam podpisywania umowy .
Zaletyżadne
Wadywszystkie możliwe
MiejscowośćWarszaw
~Jarek / 2022-05-29 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Paranoiczna aktualizacja oprogramowania nie dla abonentów.
Infolinia nie jest dostępna w niedzielę!!!
Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość rozwìązania umowy ze względu na złą obsługę abonentów.
ZaletyAktaulnie brak
WadyOprogramowanie i obsługa płacących klientów
MiejscowośćSzczecin
~Jarek / 2022-05-31 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Jak miło, że istnieje konkurencja. Mamy wybór!
A krawaciarze oglądają rano przy kawce słupki z Excela i się cieszą.
Z czego się cieszycie?
Czytajcie tutejsze opinie!
MiejscowośćWarszawa
~Jarek / 2022-06-03 19:10
Ocena: 1.67 / 5
Nowe oprogramowanie to totalna porażka. Jestem z nimi 15 lat, czas najwyższy zmienić operatora. To co zrobili to kpina z klienta. Wywalili najlepsze funkcje a dodali coś co nikomu nie jest potrzebne. Wygląd tragiczny, wszystko się zlewa a nagranie czegoś i znalezienie graniczy z cudem i zajmuje mnóstwo czasu. Żegnaj C+. Jeszcze tylko dwa miesiące i spadam stąd.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćKatowice
~JAREK / 2022-06-05 14:46
Ocena: 2.67 / 5
jEDNA WIELKA TRAGEDIA
PRZYWRÓĆCIE POPRZEDNIE MENU BO STRACICIE WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓW
Tak czytam nasze opinie i dochodzę do wniosku, że jedynie wzrost rozwiązanych umów przemówi do 'krawaciarzy'...
MiejscowośćŚwiecie
~Jarek / 2022-08-10 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Badziewie soft
Badziewie nowa kolejność programów
Badziewie obsługa
Arogancja
ZaletyTeraz żadnych
WadyTylko
MiejscowośćBydgoszcz
~Jarek / 2022-08-11 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana kanałów to totalne g ... debila który to wymyślił powinni wywalić
WadyZmiana kanałów
~Jarek / 2022-08-13 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Niby co zmiana programów miała ulepszyć?
Zmiana dla zmiany - sztuka dla sztuki.
~Jarek / 2022-08-20 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Placilem abonament kilkanascie lat. Czekam do konca umowy i nie mam zamiaru dalej placic oszustom I zlodziejom.
~Jarek / 2022-08-30 07:18
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkim, którzy czytają opinie przed kupnem telewizji satelitarnej, odradzam z całego serca zakup Canal+.
MiejscowośćPoznań
~Jarek g / 2023-03-20 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno. A do tego złodzieje, po zakończeniu umowy cos sobie doliczyli bez poinformowania mnie o tym i po kilku latach komornik wszedł mi na kontoi zabrał 1000zl. Myślałem że takie rzeczy się nie mogą zdążyć ale od komornika dowiedziałem się że takich ludzi jak ja jest mnóstw. Czyli canalie plus okradają Polaków....
ZaletyBrak
WadyMożliwe że po zakończeniu umowy c+ sobie coś doliczy i po kilku latach zapuka do was komornik jak w moim przypadku, canalie plus to bardziej do nich pasuje
MiejscowośćHull
~Jarek m / 2022-09-20 20:12
Ocena: 1.33 / 5
Myślałem że po tylu negatywnych opiniach pójdą po rozum do głowy ale jednak nie!
Spieprzyć coś co było czytelne, proste i więcej funkcji miało to trzeba być aroganckim prostakiem!
ZaletyBrak
WadyWylacznie
MiejscowośćBydgoszcz
~Jarek. zg / 2018-11-29 15:59
Ocena: 3.00 / 5
A ja dzis wzielem NC+ hd na karte i zobacze jak to jest.Nie sugeruje sie opiniami innych bo kazdy wszystko moze napisac i fantazjowac. Pozdrowionka dla nerwowych.I uwierzcieze jezeli bedzie mi ciulowo chodzic to tez tu napisze.Ale prawde.