Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janek / 2022-05-08 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NOWY SOFT TO KOMPLETNA PORAŻKA , SKOŃCZY MI SIĘ UMOWA I SZUKAM NOWEGO OPERATORA.
    Zaletyzero
    WadySame wady.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Janek / 2022-08-15 01:07
    Ocena: 4.67 / 5
    Najpierw zmienili oprogramowanie, teraz listę kanałów; abonenci powinni zmienić operatora, bo traktują nas jak stado baranów. Komu to przeszkadzało?
    ZaletyNie znajduję.
    WadyGdzie teraz mam to, co było poukładane?
    MiejscowośćJarosty
  • ~Janjaq / 2023-03-16 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Męczący do znudzenia telemarketerzy. Zachowują się podczas rozmowy jakby nie słuchali swojego rozmówcy, brak kultury biznesowej, nie wiedzą kiedy należy wycofać się z atakowania klienta.
    W ciągu dwóch następujących po sobie dniach miałem rozmowę z dwoma telemarketerami na ten sam, nie interesujący mnie temat. To jakaś paranoja, Canal plus powinien mieć odpowiedni system IT do obsługi kontaktów.
  • ~JankoV / 2023-04-03 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Ciągle te same filmy na C+, a każdy kolejny dekoder coraz gorszy. Ten obecny to już dno absolutne. Ciągle się zawiesza, nie reaguje na pilota, albo reaguje z gigantycznym opóźnieniem. Syf totalny.
    ZaletyBrak
    WadyNiekończąca się lista.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Jano / 2020-02-15 10:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Czytam te opinie i stwierdzam że sami nerwowy klienci. Ja akurat mam przeprawa z GSM plus, tak więc wwszędzie są niedoszkoleni konsultanci obsługa. Mam tv nc plus lata i jest super place 100zl oglądam co chce w niezależnych 2 dekodera. Szukam opinie o zasięgu o telefonie komórkowej itp, niestety wszędzie płacz o sprawy urzędnicze na umowy itp. Krótko dobra antena, kabel i 100 zł i jest ok a jak kleknie dekoder powinni go wymienić jeżeli nie ma uszkodzeń mechanicznych. POZDRAWIAM.NC PLUS to dobra platforma problemem są konsultanci, ale tak jest wszędzie by że że
    ZaletyOk
    WadyNie ma
    MiejscowośćZator
  • ~Jano / 2021-08-18 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukano mnie w saonie NC plus w wadowicach. Trafilem tam z usterka dekodera przedstawiciel nc namowkl mnie nanowy dekoder i nowa umowę, jego zdaniem korzystną.po przyjsciu do domu okazLo sie ze nie mam HB GO (na starej umowie mialem) na pytanie czy trace jakis kanal przedstawiciel zatail informacje. Żadna reklamacja po wyjsciu za próg salonu nie jest respektowania. Przegralem spor z nc. Tak więc nie polecam ncplus o sa oszusci . Jan z
    ZaletyDobry dekoder
    WadyDrogo i podstepnie pusane umowy.
    MiejscowośćSpytkowice
  • ~janobo / 2022-04-21 11:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Zupełny brak przejrzystości, małe czcionki, mnóstwo kolorowych "bajerów/wodotrysków", które niczemu nie służą, a w gruncie rzeczy zaciemniają interfejs, brak możliwości wyboru kanałów tematycznych (film/sport/rozrywka), do tego po aktualizacji skasowało część nagrań na dysku, samo wyszukiwanie nieczytelne, chaos wizualny. I na koniec rodzynek - po aktualizacji telewizor z dekoderem Canal Plus działa wyłącznie w trybie 1080, NIE DZIAŁA 4K - rozdzielczość 2160 (obraz na zmianę pokazuje się i zanika, śnieżąc). Strzał w stopę. Żałuję, że przedłużyłem umowę. Next time - Polsat albo stream z internetu...
    ZaletyBrak
    WadyOd groma....
  • ~Janusz / 2021-08-12 22:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Kombinują tylko jak pozbawić mnie ulg i płacę od początku zawyżone faktury i nie jest ważne, że celem udowodnienia wygenerowałem i wysłałem je im. Omijajcie Canal+ z daleka
    ZaletyPotrafią się reklamować
    WadyZapłacisz więcej niż powinieneś jak będziesz miał pecha.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Janusz / 2021-11-15 11:34
    Ocena: 4.67 / 5
    Czytam te komentarze i widzę, że wy ludzie co tu piszecie w większości jesteście zwykłymi idi o tami. Pretensje o to, że umowę podpisał i nie przeczytał, pretensje o to, że nie można zrezygnować w trakcie jak się podpisuje na 24 miesiące albo, że nic ciekawego w TV nie puszczają. Wy macie po 8 lat???
    ZaletyWszystko
    WadyNic
    MiejscowośćPłock
  • ~janusz / 2022-04-04 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA WSZYSTKO SIE ZACINA BRAK DZIALAJACYCH KANALOW
    ZaletyZADNE
    WadyWSZYSTKO WADLIWE
  • ~Janusz / 2022-04-21 16:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Już bardziej nie dało się tego spieprzyć. Zastanawiam się komu ta aktualizacja ma służyć, bo na pewno nie użytkownikowi. Kompletny chaos. Brak możliwości stworzenia kilku list ulubionych -tematycznych. brak przeglądu listy kanałów
    A znalezienie czegoś na HBO to juz kompletny kanał.!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak słów
    MiejscowośćKatowice
  • ~Janusz / 2022-04-21 23:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do poprzedniego oprogramowania.
    Daje na zmianę menu 2 tygodnie. Inaczej nie przdluzam umowy. A jestem z pakietem VIP od kilkunastu lat.
    ZaletyBrak
    WadyOczoplas. Zero ergonomia.
    Brak poprzednich opcji wyszukiwania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2022-04-22 13:00
    Ocena: 3.33 / 5
    Wczoraj wyraziłem swoją opinię, podobną do większości użytkowników, odnośnie nowego oprogramowania. Ochłonąłem i naszły mnie takie refleksje i pytania:
    . jakich argumentów użył "architekt" tego oprogramowania by uzyskać zgodę na jego realizację
    - jakie argumenty przemówiły na korzyć tego oprogramowania w porównaniu do poprzedniego?
    ja nie potrafię na te pytania znaleźć rozsądnej odpowiedzi?!
    - analizując powyższe , doszedłem do przykrego wniosku, ze Decydenci Canal+ mają nas wszystkich w głębokim poważaniu i traktują nas jak króliki doświadczalne dla swoich niezrozumiałych a wręcz idiotycznych posunięć.
    Wg zasady " co by tu jeszcze spieprzyć Panowie, co by tu jeszcze spieprzyć.....?"
    Może ktoś z decydentów to przeczyta i podejmie ostatnia próbę uspokojenia tłumu, przez udostępnienie poprzedniego oprogramowania, które jak wielu użytkowników potwierdziło, było bardziej funkcjonalne i przejrzyste.
    ZaletyPróbowałem znaleźć ale niestety, brak
    Wadywielki niewypał z opóźnionym zapłonem.Potrzebny pilnie saper by za wczasu to rozbroił.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Janusz / 2022-04-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy interfejs to kompletny syf. Pełno jakiś bezużytecznych obrazków (dla przedszkolaków chyba). To co jest istotne dla użytkowników jest niedostępne. Brak jakiejkolwiek intuicyjności. Twórcy tego badziewia to debile.
    ZaletyMoże dla dla debili
    WadyFunkcjonalność to kompletne dno.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Janusz / 2022-04-29 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa wersja aplikacji obsługującej dekoder to TOTALNA PORAŻKA. Poprzednia wersja 1000 razy lepsza od obecnej. Proszę o umożliwienie zainstalowania poprzedniej wersji a nie zmuszanie mnie do korzystania z tego chłamu.
    Zaletybrak
    Wadywczoraj użytkując bardzo się wkurzyłem - dosyć tego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2022-05-27 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania dramat!!!!!. Już nie podoba mi się NC+, z którym związany jestem od początku. Pora rozstać się!!!
    MiejscowośćSolec Kujawski
  • ~Janusz / 2022-05-29 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak godziny wszystko na nie nie wiem kto to programowej pewnie nie mieli NC+
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraczkowa
  • ~Janusz / 2022-06-04 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie jest całkowicie katastrofalne. W porównaniu do poprzedniego to ostatnie g-no. Nic z niego nie wynika, brak jakichkolwiek informacji n/t oferowanych programów, menu nieczytelne i kłopotliwe. Ewentualnym pytającym stanowczo odradzam dołączenie do szczęśliwych inaczej posiadaczy Canal+. Jeżeli to się nie z mieni to kończę współpracę z platformą.
    ZaletyNie dopatrzyłem się
    WadyNie udało mi się policzyć
    MiejscowośćGliwice
  • ~Janusz / 2022-09-02 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że wiosną przedłużyłem umowę. Zaczęli sami blokować kanały, zmienili menu na gorsze w usłudze, później kolejność kanałów jakiś DEBIL ułożył a reszta jełopów zatwierdziła to.obsluga klienta same DNO! Czekasz ponad pół godziny zanim łaskawie kto kolwiek odbierze, a i tak nic nie pomogą. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyJuż ŻADNE
    WadyMenu, lista kanałów, obsługa klienta, drogo.
  • ~Janusz / 2022-12-27 10:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978