Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Igor / 2020-01-30 13:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę nie podpisywać z nimi umowy, jak rezygnujesz bo zwyczajnie nie potrzebujesz już korzystać z ich oferty wydzwaniają do ciebie 8/10 razy dziennie żebyś zmienił zdanie dopiero groźba wszczęciem postępowania przed sądem i krzyk pomogły.
    ZaletyBrak
    WadyUpierdliwość
    MiejscowośćTrójmiasto
  • ~igor / 2020-03-29 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości nawet 8.7 KB przy oferowanej prędkości. Wielkie gówno jezeli chodzi o telewizje. Odwołując od umowy w okresie 14 dni ponosisz jeszcze koszty odesłania. Nie na to się umawiałem. Nie brać tego gówna. Nie jest to opinia desperacka poprostu niebrać tego gówna bo przez dwa tygodnie bedzie dobrze, a potem bedzie co będzie i tyle
    ZaletyNawet spoko oferta, ale słaba obsługa
    WadyInternet do dupy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Iguana / 2023-06-26 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały czas problem z multiroomem i wiecznie nikt nie potrafi pomóc, a telewizja nie działa… dramat.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z połączeniem
    Mooltiroim wiecznie nie łączy się
    MiejscowośćKatowice
  • ~Igunia / 2021-07-03 16:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd te negatywne opinie. Canal+ bije na głowę CYfrowy Polsat. Oferta o wiele lepsza, kanały ciekawsze, JAKOŚĆ!!! o wiele lepsza niż w CP. Polecam, obsługa super bo ząłatwiam wszystkie sprawy w punkcie w Piasecznie a tam panowie super! Odbiera pieknie, cena normalna, ani mała ani duża. Po 8 latach z Cp, to miła odmiana. Bardzo miła
    ZaletyObsługa, kanały, jakość
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~iksi / 2022-05-29 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu jest nie do zaakceptowania. Po tylu latach można się załamać. Mania obrazkowa, śmietnik i strata czasu na szukanie czegokolwiek. A pani z obsługi ma nas w d.
    MiejscowośćZukowo
  • ~imap / 2022-07-25 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Ron: żabojady lubią ślimaki, żaby i kupę.
    Nie ma się co dziwić, że im się nowe menu podoba...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Imperator / 2018-02-28 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Poziom obsługi na infolinii sięga dna. Dopóki nie zażądasz rozmowy z kierownikiem to mają na wszystko wywalone. Przez miesiąc nie potrafili rozwiązac problemu. Dopiero po interwencji z kierownikiem problem rozwiązali w 5 min. Szkoda nerwów.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko, zwlaszcza cena
    MiejscowośćWrocław
  • ~inka / 2021-10-07 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed Umową z Canal plus. Przestrzegam przed Umową z Canal plus.
  • ~Inod / 2022-06-14 18:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi opiniami większości, którzy wypowiedzieli się na temat nowego oprogramowania Canal +. Jeżeli platforma Canal+ nic z tym nie zrobi - ignorując opinie widzów - to straci mnóstwo klientów po kończących się okresach umów. Byliby chyba głupi, a w dłuższej perspektywie bankrutami. A tym co "stworzyli" takiego "potworka" tylko pogratulować "wyczucia i profesjonalizmu".
    ZaletyCiężko zauważyć
    WadyCałe oprogramowanie totalna porażka
    MiejscowośćRyki
  • ~Irek / 2020-03-23 14:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    Uważam,że żyjąc obecnie w dobie koronawirusa Canal Plus powinien wyjść na przeciw klienta i przynaimiej teraz poszerzyć swoją ofertę o filmy z kolekcji ,Premiery Vod za darmo.Ja jestem entuzjastą sportu i chwili obecnej zostałem ograniczony w oglądaniu tych kanałów i to rozumiem w obecnej sytuacji,ale platforma Canal Plus też powinna od siebie dać.Czasami trzeba coś stracić aby pózniej coś zyskać.
    Pozdrawiam iREK
  • ~Irek / 2020-04-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal Plus chce wstrzymać wpłaty dla europejskich klubów za czwarty kwartał , a Ja się pytam dlaczego Canal Plus nie obniży mi abonamentu z powodu braku możliwości oglądania aktualnego sezonu ligi europejskiej
    Widzę , że to tylko działa w jedną stronę.Takim działaniem w najbliższym czasie będziecie tracić klientów i w końcowym efekcie sami będziecie oglądać swoją telewizję z zarządem na czele.
    Irek
    ZaletyNa dzień dzisiejszy żadnych.
    WadyZła polityka zarządzania.Myślę , że niektóre osoby w zarządzie firmy się przebudzą.
  • ~Irena / 2023-11-22 14:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2 miesięcy nie mam sygnału cyfrowego, próbowałam dodzwonić się do Pruszcza, sygnał zajęty lub nie odbiera. Warszawa nie wiem jak się skontaktować, czy mnie pomogą. Koleżanka ma Polsat i nie narzeka a ja mam same puzzle.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ireneusz / 2022-05-26 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie mogę skomentować tego czegoś bo byłby to czyn karalny. Bardziej spiertolić się tego nie dało.
    ZaletyŻadne
    WadyZa mało miejsca i czasu na opisanie.
    MiejscowośćRegen
  • ~Irmina / 2023-12-08 22:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam bardzo często brak sygnału w Warszawie
    ZaletyZero
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwka / 2022-03-18 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji zero czytelności o danym programie. Zniknęła opcja nagrywania tego samego programu - wcześniej naciskając w opcjach można było wybrać ten sam program w innych dniach, obecnie tego brak. Kompletnie nieintuicyjne menu. Zastąpienie listy nagranych programów przez ikony to wielkie nieporozumienie.
    ZaletyStaram się znaleźć
    WadyNieczytelne menu, brak intuicyjnego wyszukiwania, dekoder się zawiesza
    MiejscowośćRybnik
  • ~Iwo / 2021-11-30 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jak ich malo , pilot to jakas porazka juz mamy 3 pilot oryginalny od dekodera a juz drugiego dnia nie dziala wogle , 3/4 programów jest bez uzyteczna , pilot brzydki nie działający i że słabych materiałów to samo sam dekoder , próba oszustwa na infolinii ,następny raz idziemy do konkurencji bo ten abonament i urządzenia nie są warte Nawet 10 zł
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyZa mało miejsca aby napisać wszystkie
    MiejscowośćRybie
  • ~Iwona / 2018-09-13 15:52
    Ocena: 4.33 / 5
    A ja jestem zadowolona. Mam w domu multiroom i 2 dekodery działają sprawnie. Umowę przedłużam od paru dobrych lat, bo ilość kanałów w pakiecie jest dla nas wystarczająca i jakość przesyłu również. Pozdrawiam niezadowolonych.
  • ~Iwona / 2019-03-10 15:18
    Ocena: 3.00 / 5
    W tym tygodniu otrzymałam ofertę po tym,jak złożyłam rezygnacje.Jestem niezadowolona z jednego powodu: otóż nie wiem dlaczego nie informują przy wciskaniu nowego dekodera,że powinnam kupić najnowszy kabel HDMI, gdyż te posiadane w domu nie pasują do najnowszego dekodera 4K, a w komplecie oczywiście nie ma.I dzięki tak kompetentnej obsłudze nie mam dziś telewizji,bo oczywiście niehandlowa niedziela. Nikt również nie zapytał,czy mój telewizor jest w stanie odbierać sygnał z tego dekodera. A gdybym miała jeszcze stary?
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Iwona / 2022-04-25 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie canal + to koszmar! Brak podstawowych funkcji typu „znajdź podobne”. Uniemożliwia to znalezienie kolejnych odcinków które chciałabym nagrać w zamian muszę przeglądać mozolnie całą listę na kolejny tydzień. Jeden wielki prymitywizm! Zmiana Z przejrzystego i funkcjonalnego menu na nanzną podróbę menu Netfliksa i tym podobnych
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    Wadysame wady, zero funkcji, brak przejrzystości
    MiejscowośćJelenia góra
  • ~Iwona / 2022-05-14 21:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś kpina z użytkowników. Funkcje do tej pory wygodnie działające poznikały .Ceniłam Canal+ za to ,że miałam wszystko w zasięgu a teraz proces nagrywania i odtwarzania jest kłopotem. Nie można cofnąć oglądanego programu masakra .Kłopot ze znalezieniem rachunku ....jakiś kosmos .Kto to wymyślił, jak było wszystko ok .Nie zamierzam uczyć się obsługi canal + i płacić za to .Napewno nie przedłużę umowy .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo skomplikowane,wiele funkcji nie działa, utrudnia korzystanie
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977