Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GOSHA / 2020-06-25 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam użytkownikiem NC+ jestem wściekła i rozgoryczona bo ta firma nie ma nic nie ma za grosz empatii a już napewno nie jej pracownicy. Mam zadłużenie i nie mam z czego spłącić ponieważ firma w której pracuje jeszcze dobrze nie rozpoczęła działaności. I.... dzwonie do NC+ proszę o przesunięcie płatności a Pan mi na to że pandemia się skończyła i mam zapłacić a najlepiej pożyczyć od rodziny lub znajomych ja go pytam czy nie mogę podpisać ugody o rozłożenie lub przesunięcie tej płatności bo naprawdę brakuje mi na chleb a on że sprawa pójdzie do zewnętrznej firmy windykacyjnej i on nic nie może zrobić. Wspomnę jeszcze o lekceważącym toni. czułam się jak ostatnie ......... NIE POLECAM TEJ FIRMY DO MOMENTU ZAWARCIA UMOWY WSZYSTKO OBIECAJĄ A POTEM RĘKOMA LUDZI TAM PRACUJĄCYCH RÓWNIE WYSZKOLONYCH NA ......... EGZEKWUJĄ BO PRZECIEŻ PANDEMII NIE MA
  • ~Gosia / 2022-03-04 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jede wielki dramat modemy, nie działają wieszają się płacę 200 zeta miesięcznie i już wiem że składam wypowiedzenie umowy.
    ZaletyŻadne
    WadyZżadne
    MiejscowośćWiskitki
  • ~Gosia / 2022-03-21 21:50
    Ocena: 2.33 / 5
    To koszmar można dostać oczopląsu , nie wiem jak moja 70-letnia mama ma to zrozumieć jak ja nie mogę . Opcja szukanie pokazuje wszystkie możliwości i te stare odcinki filmu również trzeba wejść w odc żeby znaleźć najnowszy . Kiedy odtwarza się nagranie po przerwaniu nie można cofnąć tego co akurat leci na w tv, a można było np wracać po reklamie . Nawet info jest dziwnie , epg nie pokazuje które to odcinki i trzeba je otwierać , koszmar!!! Trzeba uciekać nie mam czasu na taka wątpliwa zabawę
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćGdansk
  • ~Gosia / 2022-04-22 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś katastrofa. Jak chcecie tracić klientów to jesteście na dobrej drodze.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gosia / 2022-05-16 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, nie działa kompletnie, zmusza mnie do zmiany dostawcy tej usługi, również pilot beznadziejny, jak można zmuszać klientów do korzystania z takiego bubka
    MiejscowośćPoznań
  • ~Gosia / 2023-02-06 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli nie mieszkacie w Uni to nie kupujcie ofert dodatkowych zwlaszcza Viaplay. Dziala w okresie probnym a jak zaplacisz to blokuja ze niby nie dziala w tej lokalizacji. I nie mozna odzyskac pieniedzy. Celowo wlaczaja kanaly na miesiscu za darmo zeby ludzi zachacac i wtedy nie ma znaczenia z jakiej lokalizacji sie oglada.
  • ~goska / 2021-05-01 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest dramat , tyle kasy sie płaci a nie ma nic ciekawo, czekam końca umowy i rezygnuje
  • ~Gościu / 2021-01-05 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem klientem tej platformy przez ponad 10 lat. Obsługa klienta polega na wciskaniu na siłe coś czego się nie chce. Gdy przychodziła poczta, dostawałem książkę z 30 stron gdzie było opisane min co w najbliższym czasie będzie ciekawego w tv. Fajnie nie? Z tym, że na ostatniej stronie był aneks do umowy :-) Szczyt bezczelności i manipulacja. Rok temu zrezygnowałem i mam święty spokój. W tej chwili spojrzałem na ich ofertę i za 168 kanałów przez 6 mcy 49 a potem 110. Mój brat mieszka w bloku i płaci za intetnet 500mb 59 zł, i 30 zł za 160 kanałów. Razem 89zł, do tego przez 3 miesiące za 50%. Dostał też pakiet canal+ na 3mce za darmo i uwaga! Dostał smsa, że kończy się darmowy canal+, jeżeli nie chce płacić to musi go wyłączyć. W ncplus zapomnijcie, że Cię poinformują o tym, a jeżeli chcesz to wyłączyć to jest to droga przez mękę.
    ZaletyJakaś opcja na wsi
    WadyTak jak w opisie
    MiejscowośćSumin
  • ~Gość 45 / 2018-09-18 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam wcześniej zrezygnować z umowy i wysłałam wypowiedzenie z datą ktora określała dzień zerwania umowy licząc się karą umowną za wcześniejsze zerwanie. PAN na infolini powiedział, że źle zostalo napisane wypowiedzenie. Wysłałam drugie już poprawne z miesiecznym wypowiedzeniem, jednak wogóle nie wzięto je pod uwagę. Dostałam emaila zwrotnego z terminem końca umowy takim jak jest na umowie. Gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedziałam się, że mam znowu wysłać wypowiedzenie. Czy mam co miesiąc wysyłać wypowiedzenia, aż do zakończenia umowy? To moim zdaniem lekceważenie klienta i rzucanie kłód pod nogi chcącym zrezygnować z ich usług. Nie polecam tej platformy
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by się rozpisywać
    MiejscowośćBłotnica Strzelecka
  • ~Gość od zawsze / 2022-05-25 23:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie odpaliłem TV i co totalny chaos aktualizacja ???? Zero przejrzystości podstawowe funkcje ,,zakopane,, gdzieś w ukrytych opcjach TOTALNA dezorientacja dla klienta Miało być lepiej wyszło jak zawsze to po prostu dno Dobrze że chociaż sprzęt widzi zapisane na dysku filmy
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćIowrocław
  • ~Gośka / 2021-11-30 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder i pilot zrobione z gównolitu, ciągle się zawiesza albo aktualizuje. Notorycznie ustawia się na swojej własnej reklamie a potem gubi głos. Większość kanałów kompletnie beznadziejna. Nastawieni jedynie zeby wcisnąć jak najwięcej swoich goownianych usług. Beznadzieja. Nigdy więcej tego nie kupię ani nikomu nie polecę. Strata pieniędzy i nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałający sprzęt
    Kiepska obsługa (nawet nie że niemiła ale w większości nie mogą nic zrobić)
    I wiele wiele innych...
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Gracjan / 2019-04-08 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza platforma tv na świecie co 3 dni muszę biegać z karta z dekodera do dekodera bo multi room się rozłącza co 3 dni każda inna platforma tv tylko nie nc + Liczę dni do końca umowy Jestem z nimi od 10 lat jak zmieniłem umowę na nowszy multi room bo wcześniej miałem jeden z pierwszych multiroomow i ponoć był stary i ci idioci z nc+ doradzili mi zmienić na nowszy to teraz mam latania i się denerwowanie bo co chwila coś ostatni raz czekam aż się skończy umowa tffuuuu
    MiejscowośćUk
  • ~Gracjan / 2023-01-24 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Proszę Państwa po co podpisywać umowę z canal+ jeżeli oni wogule nie szanują klienta .Canal+ nawet nie szanuje klienta podczas przedłużania umow bo kłamie na każdym kroku a już to co zrobili z oprogramowaniem to jest totalna kpina i nic z tym nie robią żeby zmienić. Dekodery to chlam. Jaki ja byłem glupi ,że tyle czasu u nich byłem i tak się męczyłem. Proszę Państwa jest internet można wykupić sobie netflixa,youtube premium na subskrybcje i po robocie ,zero reklam w trakcie oglądania, zawsze można oglądać to na co ma się ochotę i zawsze można odstąpić od płacenia subskrybcji mało tego koszt jest praktycznie groszowa sprawa a w canal + wszystko na umowie i za duże pieniądze ogląda się same powtórki,reklamy i nawet klientów nie szanują
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Grażyna / 2022-07-31 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowym softem postanowili utrudnić ludziom życie. Brak możliwości cyklicznego nagrywania, brak możliwości sortowania nagrań wg. nazw. Wchodzenie i wychodzenie w nagrania wiąże się z ciągłym klikaniem pilotem. Przy wyjeżdzie nie ma możliwości zlecenia nagrań na dłużej niż tydzień.
    KTO NAD TYM PRACOWAŁ ?
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grażyna / 2022-08-12 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Z roku na rok coraz gorzej. Zamiast zostawić stare menu, gdzie można było znaleźć swoje kanały, nagrany itp, wymyślili nowe, w którym jest bajzel. Nic nie można znaleźć. Info ubogie, nawet nie na roku produkcji programu, filmy. Nic się nus da znaleźć. Lista kaniw to kompletna porażka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBeznadziejne menu, info, porażka z listą kanałów. Zamiast lepiej, jest totalne dno.
    MiejscowośćSucha Beskidzka
  • ~Greg / 2019-02-01 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze to masakra!!!traktują wieloletniego klienta jak zero! Poza tym płace najwyższy abonament
    ZaletyZero
    WadyObsługa klienta!
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Greg / 2022-05-27 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania muszę przed oglądaniem wziąć jakieś tabletki uspokajające. Proszę przywrócić poprzednie menu. Najprawdopodobniej trzeba będzie się pożegnac z nic+
  • ~Greg / 2022-08-16 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejność kanałów układał ktoś kto wcześniej planował rozmieszczenie produktów z biedronce albo lidlu. Chaos totalny. Ta sama osoba pewnie odpowiada za nowe menu vod itp. Jakaś paranoja.
    Zaletybrak, brak, brak
    Wady100%
    MiejscowośćBestwina
  • ~Grubas / 2019-02-19 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W ramach przedłużenia umowy dostaliśmy wszystkie Polsaty premiumy w cenie a po dwóch miesiącach wyłaczyli bo jak stwierdziła pani promocja się skończyła i trzeba płacić 20 zł. Reklamację można złożyć ale do rozpatrzenia w kilkanaście dni więc programów nie ma a płacić trzeba, zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćOborniki
  • ~grzegorczyk / 2011-07-15 22:59
    Ocena: 5.00 / 5
    zdecydowanie najlepsza oferta programowa w Polsce- oferują najwięcej kanałów High Definition, oraz bardzo dużo polsko-języcznych t topowym pakiecie jest 99 kanałów PL. Najlepsze jest to, że w cenie abonamentu dają porządny dekoder z nagrywarką nawet 500GB!
    Zaletyoferta programowa, świetny dekoder, jasne i czytelne warunki
    Wadymogłoby być trochę taniej
    3 lata 56zł/mc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976