Nowe oprogramowanie to katastrofa. Trudno coś znaleźć . Brak podziału na kanały tematyczne, Brak opcji gazeta w programie stacji. Numeracja stacji w ulubionych jest inna niż numeracja stacji w trybie wszystkie stacje. Ciężko się dokopać w menu do nagranych programów.
Zalety oprogramowanie jest szybsze
Wadyreszta to dno
MiejscowośćTarnów
~foxx311 / 2022-05-31 22:31
Ocena: 1.00 / 5
Krótko i na temat gówno jakich mało czas zmienić operatora
ZaletyZadnych
WadyMnóstwo
MiejscowośćStarogard Gdański
~Fran / 2024-04-06 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Radzę założyć jakąś grupę na FB i wspólnie zaatakować tych oszustów przez UOKiK. Inaczej, to się tylko z nas śmieją. Nic nie działa jak powinno. Kanały za 180 zł jak u innych za 140. Zero pomocy i sprzęt z oproramowaniem jak dla małych dzieci i z szybkościa lat 90-tych. Omijać!
MiejscowośćZabrze
~Franciszek zlotnik44 / 2021-11-17 09:20
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA -WIELKA - UWAGA NA Canal+ Polska SA Al. Gen. W. Sikorskiego 9 w Warszawie . Omijajcie ta firmę dużym łukiem . Zawierają umowy on-line na 24 m-ce , dopisują sobie usługi według swoich potrzeb a nie klienta - a jak buntujesz się i nie płacisz to straszą cię WINDYKACJĄ i przysyłają KOMORNIKA . NIGDY WIĘCEJ TAKICH UMÓW I TAKIEGO TRAKTOWANIA KLIENTA. Jak już wpadniesz w ich łapy to jako klient nie masz już żadnych szans na udowodnienie swojej racji - to są mafijne zasady postępowania .
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
~Frank / 2022-05-29 19:15
Ocena: 2.00 / 5
Kto to wymyślił? Po tej aktualizacji to obsługa dekodera to porażka. Nieczytelne, napaćkane nic nie ma ładu ani składu. Kto to. Gdzie opcja znasz podobne, gdzie EPG?
Jedi wielkie g.
ZaletyNie ma
WadySame wady
MiejscowośćSzczecin
~franko / 2011-01-24 11:56
Ocena: 4.33 / 5
Jestem abonentem od roku, wcześniej z telewizją n miałem do czynienia wyłącznie w domu i te doświadczenia skłoniły mnie aby wybrać tv n. Jakość dobra, duża liczba kanałów HD, dobre korzystne promocje dla nowych klientów. Wiem, że niektórzy narzekają na oferty dla stałych ale są na to sposoby. Dobre nowoczesne dekodery, ja posiadam tubrodekoder - jak dotąd nie sprawiał problemów technicznych. Poza tym ta telewizja stawia na nowoczesność - wprowadzenie usługi nShow 3D, multiroom, nowe kanały HD.
Zaletyjakość sprzętu, jakość usług, stosunek ceny do oferty, krótkoterminowe umowy
ponad rok
~Funiak / 2011-07-08 16:24
Ocena: 4.67 / 5
N zamówiłem po przykrych doświadczeniach z inną platformą. Nie wdając się w szczegóły, to była dobra decyzja. Właściwie w każdym aspekcie sa lepsi. Jeśli to utrzymają, to albo będziemy mieli naprawdę ciekawą konkurencję na rynku, albo w końcu N zdominuje innych. Coraz ciekawsza oferta i technicznie bez zarzutu. Polecam.
Zaletyprogramy, dekoder, vod
Wadyserwis
~G / 2024-07-26 15:25
Ocena: 1.67 / 5
Syf. Trudno znaleźć coś pozytywnego. Zmarnowana kasą. Dodatkowo wykupiłam pakiet na pół roku to jeszcze bez powodu zniknęły mi 3 kanały które są opłacone. NIE POLECAM. Za ten badziew powinni dopłacić żeby go wziąć z półki
ZaletyNie potrafię znaleźć
WadyMało miejsca żeby je wypisać
MiejscowośćOświęcim
~G.Rdyl / 2022-08-21 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze 6 miesięcy i pa pa. To że pozmieniali układ kanałów to granda. Ale to że taką chałę dali na początku to trzeba w głowie mieć fistaszki.
ZaletyObecnie żadnych
WadyLista kanałów z d..y
MiejscowośćRadomsko
~Gabriel / 2022-01-27 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Operator Canal+ to są totalni oszuści i naciągacze. Jestem ich wieloletnim klientem ale to co oni teraz robią to jest makabra .Abonenci służą im jedynie do płacenia abonamentu ,po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś ,cały czas nie idzie się z nimi dogadać. Mój problem z nimi zaczął się od popsucia dekodera do multiroomu .Obecnie posiadam biały dekoder box+ no i dekoder jak to sprzęt ma prawo się popsuć więc udałem się z nim do salonu żeby w salonie mi go wymienili na dobry .Pracownik salonu powiedział mi ,że mam dla pana propozycję żeby wymienić mój obecny dekoder na model wifi box+ tylko, że musiałby Pan zapłacić za niego aktywacje 49 zł ale on panu będzie dobrze chodził .Proszę Państwa myślałem ,że nie dosłyszałem ale nie to są jakieś kpiny ja mam zapłacić 49 zł za dekoder ? pytam się pracownika proszę pana ja chce wymienić na ten sam model co obecnie posiadam bo on mi dlugo służył i nie zgadzam się na inny model a tymbardziej na tego złoma jakim jest wifi box+ bo przy tym dekoderze przy jego częstych zawiechach to można nabawić się nerwicy albo i coś jeszcze a on jeszcze za to padło każe mi zapłacić 49 zł aktywacji .Jeszcze gorzej mnie zdenerwował jak powiedział ,że mój box+ już nie będzie wspierany bo z nimi są same problemy i te dekodery nie będą wspierane .Powiedziałem do niego panie czy wy sobie kpicie ,jeżeli pan mi nie wymieni tego dekodera na nowy tak jak ja chce na ten sam model to ja mam prawo zerwać umowe z wami bo w umowie właśnie ten dekoder widnieje a nie inny .Po chwili milczenia pracownik mówi nie mamy tego sprzętu na dzień dzisiejszy w salonie I niech pan zadzwoni na infolinię. Wróciłem do domu z zepsutym sprzętem i dzwonie na infolinię nie dość, że musiałem przejść przez Oskara ktury nie rozumie co się do niego mówi to jeszcze trzeba czekać na infolini bardzo długo żeby się połączyć .W końcu jak się człowiek dodzwoni to trafią na ludzi kturzy cały czas kręcą i tak bezczelnie kłamią, że szok oni normalnie są tam po to żeby z ludzi robić debili .Po połączeniu się mówię jaka jest sprawa, że popsuł mi się sprzęt, byłem w salonie no i odesłano mnie do was żeby załatwić sobie sprzęt a na infolini słyszę tak przecież to salon jest odpowiedzialny za sprawdzenie sprzętu I wydawanie ja mówię wiem ale ponoć nie mają tego typu dekoderów i kazali mi do was zadzwonić i dogadać się w czym rzecz ,kobieta mówi do mnie na infolini dobrze ja zgłoszę zamówienie proszę, czekać do 4 dni na odpowiedź na maila Czekałem 4 dni i nic nikt nie dzwoni zero odpowiedzi znowu dzwonie i znowu ta sama gadka .Wykonałem 3 telefony ,wysłałem maila do nich i cisza a telewizji nie mam już 8 dzień i ja nie mam sprzętu telewizji nie oglądam ale faktura do zapłaty przyjdzie .W końcu zadzwoniłem do innego salonu i dowiedziałem się że mają taki sprzęt i mi go udostępnia ale nie gwarantują mi czy on będzie dobrze chodził bo jest z nimi ostatnio duża awaria i ludzie dzwonia do nich ???? nie no żarty jakieś albo jestem chory stale zwodzenie .Zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem im ,że jeżeli tak będzie to mam prawo zerwać umowę bo dostawca usług nie udostępnia mi sprzętu z kturego moge korzystać i dobrego sprzętu, wiecie co mi odpowiedziała babsko na infolini ,że będę musiał zapłacić karę a jak Pan nie zapłaci to windykacje na mnie naślą. Ja jej mówię karę, windykację to ja was załatwię pójdę do rzecznika praw konsumentów i zobaczymy wtedy kto tutaj wygra oszuści. Ludzie nigdy więcej tej bandzie nie dam się namówić na rządna umowe dobrze ,że mam tylko na 12 miesiecy ale i tak za długo .Ostatnia szansa pójdę jesze tyko do jednego salonu jeżeli tam mi odmówią wale do rzecznika praw konsumentów. Nie podpisujcie z bandą złodzieji
ZaletyOszukiwać,kraść pieniądze
WadyWszystko
MiejscowośćBorek
~Gabriela / 2022-04-27 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Natychmiast proszę wrócić do starego oprogramowania,to jest totalne badziewie
Nic nie chodzi,brak nazwy programów,nie można nagrywać,brak wielu funkcji.Jest to totalne c.....o.Złożymy skargę
Zaletygabibolek@wp.pl
WadySame wady
~Gagatka / 2018-11-27 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo!!!! Jedno wielkie oszustwo!!! Brak słów!!!!
ZaletyBrak
WadyOgrom
MiejscowośćZambrów
~Galicjusz / 2017-10-17 18:42
Ocena: 2.00 / 5
Sama oferta nie jest najgorszą, jednak kiedy zaczynają się jakiekolwiek problemy nic nie załatwisz, wręcz jeszcze cię pogrąża. Zdolność komunikacji z obsługą to jak rozmowa z kotem, a dojście do jakiegokolwiek porozumienia to jak nauczyć kota korzystania z kuwety. Dogadanie się z konsultantem i nauczenie kota korzystania z kuwety to równie żmudne i zaskakujące osiągnięcia.
ZaletySamemu można zainstalować sprzęt, nie zła oferta kanałów.
WadyLudzie pracujący w NC+, to margines społeczny.
Korzystam przez rok i mam serdecznie dość...
~Gamora / 2022-07-05 23:50
Ocena: 2.00 / 5
Jestem rozczarowana nową ofertą nc+. Najbardziej irytuje mnie sposób wyświetlania programu. Pasek z informacjami jest totalnie nieczytelny i nieintuicyjny. Odechciewa się oglądać, jak nic nie można znaleźć. Z tego względu nie chce więcej korzystać z tych usług.
WadyPasek z informacjami jest nieczytelny
MiejscowośćBolesławiec
~gazela / 2009-03-28 01:39
Ocena: 4.33 / 5
dziwi mnie większość negatywnych opinii które tu czytam, chociażby jedna z ostatnich, która pozwolę sobie zacytować bo mnie urzekła "bez uprzedniego poinformowania narzucają pakiety dodatkowe podnosząc w ten sposób wysokość abonamentu bez mojej zgody" - zastanawia mnie jak to jest możliwe. przecież podpisując umowę decydujemy się na konkretne pakiety, zapoznajemy się z warunkami płatności, ewentualnymi promocjami. i co? robią nas w bambuko? a może po prostu nie chce się nam czytać a później najprościej zwalić na tych złych z n-ki? to taka strasznie prosta i tandetna argumentacja, taka idealnie czarno pr-owa...
Zaletyjakoś współmierna z ceną
Wadymało promocji dla stałych abonentów
1,5 roku
~georgjurek / 2018-03-22 19:24
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam korzystania z usług tej platformy. Z dniem 1.01.2018 na pozycji 381 zniknął program Canale Italia 83 (na którym mi zależy bardziej niż na większości kanałów kodowanych) i pojawiła się plansza (która jest do dziś) z napisem "obecnie program nie jest nadawany.Spróbuj ponownie później". To "później" trwa i nie widać końca..Tymczasem sprawa jest prosta-program ten został przeniesiony przez nadawcę na inny transponder (którego częstotliwość jest nawet blisko).Platforma Polsatu zrobiła tą zmianę za kilka dni, a dla ncplus jest to widocznie gigantyczne przedsięwzięcie.
Ale do rzeczy-korespondencja z konsultantami nic nie dała-zbywali mnie tą samą formułką. Ksera tej korespondencji z nimi (za każdym razem był prawie inny konsultant) wraz z pismem wysłałem na ręce Prezesa ITI NEOVISION , którego właścicielem jest ncplus i czekam co dalej będzie.
Zaletynie widzę żadnych
WadyŻenująca obsługa przez tzw. "konsultantów". Poza wysyłanie standardowych ,mających na zbyciu klienta odpowiedzi.
Wątpliwej jakości dekoder wifiPremiumbox-nowy, a już muszę go reklamować.
Wyjątkowo tandetny pilot-niech zobaczą jaki ma Polsat.
MiejscowośćBydgoszcz
~gerald / 2022-05-31 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu świństwo! jeszcze oglądam dziś Rollanda i zabrali eurosport za ktróy zapłaciłem.
Zaletynic zero
Wadywszystko do dupy
Miejscowośćtarnów
~Gitarasiema / 2020-03-21 11:46
Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem co tu sie dzieje nie moge nic zrobic z tym internetem ciagle jest brak internetu albo slaby. Serio to jest jakas porazka te nc+ totalnie nie da sie nic zrobic korzystajac z internetu bo ciagle jakis problem.
ZaletyJak dotad nic
WadyPraktycznie nie masz caly czas internetu
MiejscowośćNidzica
~Gladson / 2022-03-23 21:51
Ocena: 1.67 / 5
Po aktualizacji oprogramowania żenada i dno. Brakuje podstawowych funkcji jak np. wyszukiwanie programòw z listy, nagrywanie w tle. Bałagan w liście nagrań i nie działające replay tv. Poprzednia wersja nc go 10 razy lepsza. Obsługa na czacie nie ma pojęcia co odpowiadać.
Cofnięcie w rozwoju.
Nie można wycofać się z umowy(chyba, zobaczymy co powie prawnik). Może pozew zbiorowy?
MiejscowośćŁódź
~goldi / 2018-12-19 12:19
Ocena: 1.67 / 5
Opinię na temat NC+ piszę jako serwis RTV który jest po to aby nie tylko zarabiać na swoje utrzymanie ale też wspierać swoich klientów. Wielu klientów posiada własne niezależne dekodery/tunery np. najbardziej popularne Ferguson ponieważ te tunery posiadają przyjazne menu, łatwe do konfiguracji i co najważniejsze niezależne bez żadnych głupich blokad i zabezpieczeń.
Teraz nastąpił jakiś dziwny przełom, NC+ zaczęła zmieniać kodowanie i na takich urządzeniach przestają się aktualizować kody. Ludzie oglądają czarny ekran. Jedynym wyjściem jest dokupienie specjalnego blokera do tych tunerów lub korzystanie z dziadowskiego sprzętu od NC+ a nie po to ludzie zakupili sobie lepszy sprzęt aby teraz go odstawić na półkę i korzystać z gówna od NC+.
Te tunery posiadają naprawdę chamskie oprogramowanie... Takie tunery ludzie też sobie kupują na własność a nie mogą z nich później normalnie korzystać. Po prostu nadaje się to tylko i wyłącznie na podstawkę pod kwiatka. np. chociaż dekoder ma dwa tunery (tuner telewizji naziemnej i tuner sat) to z telewizji naziemnej można tylko i wyłącznie korzystać wtedy kiedy doprowadzony jest sygnał sat z Hotbird co najmniej. Totalny bezsens. Ktoś chciałby sobie taki tuner wykorzystać tylko do telewizji naziemnej to nie ma takiej możliwości. Albo są święta, pojawi się jakiś problem z sygnałem satelitarnym to niczego już sobie nie obejrzy bo telewizja naziemna też nie będzie działać... będzie sobie po prostu wisieć ekran braku lub słabego sygnału sat i nic więcej nie da się zrobić. Wystarczy nawet że kilku podstawowych częstotliwości zabraknie bo antena/konwerter się przestawiły lub konwerter zaczyna już siadać i już jest problem aby oglądać pozostałe programy które mają sygnał. W fergusonach czegoś takiego nie ma, jest to niezależne urządzenie, telewizję naziemną można niezależnie od satelitarnej oglądać i odwrotnie, jeśli zabraknie sygnału dla kilku programów sat to po prostu na tych programach pojawi się komunikat słaby sygnał lub brak sygnału i tyle, można nadal korzystać z pozostałych programów i funkcji tunera... a takie badziewie z NC+ po prostu się zablokuje na ekranie sygnału/wyszukiwania kanałów i nic nie można z tym zrobić... to jest po prostu chamstwo ze strony NC+. Jesteście tylko po to aby płacić abonament i o nic więcej nie pytać!!! Na infolinii dowiesz się tylko że zmieniono kodowanie i należy korzystać tylko i wyłącznie z ich sprzętu jeśli ktoś jeszcze korzysta z ich płatnych kanałów.A jak już nie korzystacie a sprzęt macie na własność to można taki sprzęt wyrzucić bo jest po to zablokowany aby ktoś przypadkiem nie opłacający u nich abonamentu nie skorzystał z takiego dekodera w inny sposób oglądając np. darmowe kanały... chamstwo i tyle, jak pies ogrodnika, sam nie skorzysta ale drugiemu też nie da... Z Polsatem rzadziej mam do czynienia, jednak wydaje mi się że tam jest podobny problem. Rok temu chyba u klienta coś ustawiałem i pamiętam też że od razu pojawiał się ekran wyszukiwania sygnału/programów.
Zaletyciężko jakieś zalety znaleźć jeśli podstawowa funkcjonalność jest na beznadziejnym poziomie