Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2280 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elzbieta / 2022-07-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze nie było różowo ale po ostatniej aktualizacji dekodera po prostu koszmar. Menu nieczytelne niepraktyczne pisane chyba w pijanym widzie ! Na dużym ekranie telewizora czuję się jakbym oglądała mecz tenisa, wszystko w poziomych liniach kolorowe znaczki z lewo na prawo, można dostać oczopląsu. Może doczekam do końca abonamentu i od wskakuję a może jednak zrobię to zaraz.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~Elżbieta / 2020-04-22 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam.
    Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.
    WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Elżbieta / 2022-04-29 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa szata to porażka.Caly czas jestem zdenerwowana bo nic nie mogę znaleźć .
    Przywródźcie poprzednią wersję bo wyląduje w psychiatryku.Kto to wymyślił
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Elżbieta / 2022-06-09 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania już widzę, że nie ma co przedłużać umowy. Menu nieczytelne, czy ja mam pamiętać numery programów? Nie są podzielone na działy. Jak można? Za każdym włączeniem pilota trzeba czekać, aż dekoder od nowa ruszy.
    Skandal!
    ZaletyBrak
    WadyChcę wrócić do starego oprogramowania!!!!
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Elżbieta / 2023-08-31 20:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym podziękować Panu, który obsługuje punkt CANAL+ w Centrum Handlowym Głębocka Warszawa. Zawsze jest chętny do pomocy, wytłumaczenia wszystkich wątpliwości. Żadnych pytań nie pozostawia bez odpowiedzi.
    Bardzo dziękuję, za taka osobę. Panu po prostu chce się chcieć pomagać. Pięć gwiazdek!!!!!!
    Z poważaniem Elżbieta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Emilia / 2021-01-26 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Cztery lata odbijałam się od ściany w sprawie błędu usługi Multiroom. Zanosiłam kilkukrotnie sprzęt do naprawy i sprawdzenia. Oczywiście zawsze było wszystko OK, a błąd był po mojej stronie albo dostawcy Internetu (dostawców w tym czasie było kilku, ale zawsze ten sam błąd i problem). Co powoduje, że codziennie przekładam karty między dekoderami, bo inaczej nie działa.
    2. Brak możliwości zmniejszenia pakietu przy przedłużeniu umowy na telewizję. Wciskają tylko rozszerzenie pakietu lub bez zmian te same warunki.
    3. Zaginięcie zgłoszenia na nieprzedłużenie umowy na telefon, przez co przedłużyła się automatycznie i musiałam zapłacić za usługi, z których nie korzystałam.
    4. Brak informacji o stacjonarnych punktach obsługi- zasugerowano, że jedynym pewnym źródłem będzie obdzwonienie wszystkich w mieście.
    5. Niekonkurencyjne oferty na przedłużenie abonamentu telefonicznego bez telefonu, względem choćby ofert u konkurencji na kartę.
    6. Nękające telefony codziennie 4 miesiące przed zakończeniem umowy mimo kilkukrotnego informowania o braku zainteresowania ofertą.

    Zalety-Brak zalet
    Wady-Niekonkurencyjne oferty na telewizję i telefon przy przedłużeniu umowy
    -Brak chęci rozwiązania stałego błędu w działaniu usługi
    -Niekompetentna obsługa klienta
    -Nękające telefony
    MiejscowośćŁódź
  • ~Emiliana / 2022-04-20 21:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jest jeden wielki syf!!
    Dajcie ludziom możliwość wyboru czy chcą aktualizację czy nie!!
    Jest napaciane teraz tego wszystkiego na ekranie, że aż się w głowie kręci!
    Rozumiem, że to ten Wasz Polski Nie-ład?!
    Nie pozdrawiam!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Empe / 2022-11-01 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Oprogramowanie dekodera to dramat. Wygląda to tak, jakby ktoś przeprowadził badania „co najbardziej wkurza użytkowników” po czym umieścił to w jednym urządzeniu. Tak nieintuicyjnej obsługi i nieczytelnego menu nie widziałem nigdzie wcześniej. Jeśli canal plus tego nie zmieni, zakończę umowę.
    ZaletyCiekawe programy
    WadyInterface
    MiejscowośćWarszawa
  • ~endriu / 2017-12-23 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i tyle. Od sierpnia się proszę aby przyszedł instalator i naprawił mi niesprawną TV - 6 dekoderów w lokalu. To nie ich interes bo oni nie instalują telewizji. Nie biorą odpowiedzialności za ,,autoryzowanych instalatorów,, A instalator ma to serdecznie w du...e. Kasę za to zabrał. NC+ to najgorsza platforma którą używałem. Kasę brać to pierwsi - ale za nic nie biorą odpowiedzialności. Kupisz u nich, założy ci szybko ,,autoryzowany instalator,, - ale jak ci nie będzie działać to zapomnij o naprawie - a rachunki będziesz płacił do końca umowy. NIE KUPUJCIE TEGO SYFU !!!!!!
  • ~Endriu / 2024-04-13 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Hamstwo.Obiecali mi, że będę miał mecze ekstraklasy do końca umowa za 80 PLN.Teraz mecze przenieśli do innego kanału i jestem ugotowany lub muszę dopłacać kilkadziesiąt PLN.Z niecierpliwością czekam aż się umowa skończy i niech spierdalają.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Enzo / 2022-09-01 02:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Piach i paździerz! Zabierzcie to gówno! Leczcie sie! Na czele z twoórcą tego "oproramowania"!
    ZaletyPiach i paździerz! Zabierzcie to gówno! Leczcie sie! Na czele z twoórcą tego "oproramowania"!
    WadyPiach i paździerz! Zabierzcie to gówno! Leczcie sie! Na czele z twoórcą tego "oproramowania"!
    MiejscowośćKraków
  • ~Eric / 2018-03-26 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Stale problemy z dekoderem, doprowadziły mnie do zerwania umowy. Teraz nc+ ukarało mnie 25pln za zerwanie umowy i straszy sadem i komornikami. UNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    WadyUNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Eryk / 2021-03-20 15:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy Sacz-nie dosc ze jeden punkt to odsluga DRAMAT!!Wiecznie ich nie ma!!! ZARAZ WRACAM!! A jezeli jakims cudem sie pojawi to laske robi ze cos zaproponuje!! Chodzi jakby kij polknal!! DZIWIE SIE ZE CENTRALA TOLERUJE TAKIEGO SPRZEDAWCE!
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Eryk / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient zwróciłem się z prośbą o wymianę dekodera na ultrabox 4K. Oferta jest tylko dla nowych abonentów. Wniosek- wieloletni abonenci mają płacić i cicho siedzieć, nie dla psa kiełbasa.Określam to jako dno dna.
    ZaletyŁadnie się promują.
    WadyWieloletnich abonentów traktują jak mięso do płacenia rachunków i nic poza tym.
    MiejscowośćSyców
  • ~Eryk / 2022-05-09 15:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy soft Canal+to tragedia. Wszystko mało czytelne. Nie wiadomo które programy zostały już obejrzane w nagraniach ponieważ zmieniono formę listy na jakieś dziwne grupowanie. Zabrano możliwość nagrywania według ustawionego przeze mnie czasu, co jest największą porażką z możliwych zaraz obok zmiany dotyczącej możliwości ustawienia braku powtórzeń. Jeśli jakiś serial lub teleturniej powtarzasz się regularnie kilka razy w tygodniu i do tego na kilku różnych kanałach, to brak możliwości ustawienia powtórzeń jest idiotyzmem. Nie wyobrażam sobie co dzień szukać danego programu i do tego jeszcze za każdym razem sprawdzać czy godzina oraz kanał się zgadzają. W obecnej sytuacji nagrywarka staje się bezużyteczna.
    ZaletyBrak
    WadyObecnie same
    MiejscowośćSzczecin
  • ~eser / 2017-11-07 20:24
    Ocena: 3.00 / 5
    oferta ok ale obsługa niekompetentna nieuprzejma brak jakiejkolwiek pomocy ktokolwiek dzwoni jest traktowany jak natręt
  • ~Eugeniusz / 2022-05-05 22:41
    Ocena: 1.00 / 5

    Jeżeli nie zmienią tego wadliwego softu, to zrezygnuję z trzech umów, które mam zawarte z Canal+ !!!!!!!!
    Ocena: 1.67 / 5Witam. Te nowe oprogramowanie to jest po prostu "TANDETA-SZAJS", jest o 100% gorsze od starego. Trudno cokolwiek znaleźć. Info skąpe i nieintuicyjne. Moje nagrania-menu to jakaś pomyłka- STARE MIAŁO WIĘCEJ OPCJI(nagrywanie cotygodniowe, codzienne i inne). Stare było bardziej przejrzyste. Jestem za powrotem starego wyglądu. Wszystkich których znam i mają Canal+ naprawdę wyzywają i narzekają na przejrzystość. Proszę wziąć sobie te uwagi do serca. Jeżeli coś robicie to z głową i proszę brać pod uwagę całą grupę wiekową od 5 do 105 lat. JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 101%
    ZaletyBrak, jestem za powrotem starego wyglądu....
    Wady100% WAD W NOWYM OPROGRAMOWANIU, NIE NADAJE SIĘ DO PROSTEJ I INTUICYJNEJ OBSŁUGI. STARY SYSTEM BYŁ CZYTELNY I INTUICYJNY, MIAŁ WIĘKSZE LITERY ITP... JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 100%
    Miejscowośćw Jaśle
  • ~Ewa / 2017-11-27 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem bardzo długi. Zaangażowanie w rozwiązanie problemu zerowe. Błędne wprowadzanie danych z umowy w system. Brak elastyczności, ograniczone postrzeganie problemu.
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Ewa / 2018-11-09 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałam umowę, bo w......nie się notoryczne z jakimiś ofertami przez telefon, wręcz nękanie, nie było sposobu,żeby to ukrócić.
    Ponieważ jedynym programem, jaki mnie interesuje, jest domo, więc totalnego rozwodu raczej nie planowałam
    Po wertowaniu różnych opcji, stanęło na tym, że biorę tv na kartę 220 PLN za rok z góry z dekoderem na własność ( roczna gwarancja )
    Który, jak było napisane nowy nie jest,ale sprawny;
    Okazało się, że z tą sprawnością to różnie bywa ;
    1- wszy dekoder oddałam do sklepu ( towar nie zgodny z umową) skakała jakość 88%, za chwilę
    2- dekoder też nie działa jak trzeba, tu z kolei siła w okolicach 50%, jak jest 52, działa, jak 49 - czarno
    Tak więc znowu myślę, co tu wykombinować...
    ZaletyTeoretyczne
    WadyFaktyczne, uniemozliwiajace korzystanie z oferty
    MiejscowośćGdansk
  • ~Ewa / 2019-06-18 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś.
    WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącu
    MiejscowośćGliwice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2280
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1695
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 760
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 329
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062