Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~E / 2022-04-25 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy soft to dramat, szkoda nerwów by pisać o tym co jest spieprzone bo to wszystko . Mam nadzieję, że ktoś decyzyjny walnie łbem w ścianę, przeprosi abonentów i da wybór między oprogramowaniami. Piszmy skargi do UOKiK może wreszcie ktoś oprzytomnieje!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~E. / 2022-04-22 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W sumie, po wcześniejszych opiniach nie ma co dodać, poza tym, że określenie porażka względem nowego oprogramowania, to komplement. Należy mieć nadzieję, że geniusz,który stworzył tego potworka już nie pracuje, a decydenci podejmą decyzję by przywrócić poprzednie oprogramowanie lub dadzą abonentom możliwość wyboru. Moja umowa wygasa z końcem lipca i jeśli nic się nie zmieni, bez żalu jej nie przedłużę po kilkunastu latach z nc plus. Jestem tak wk...na, że od środy ta platforma jest dla mnie przykrą koniecznością w korzystaniu z tv. Jestem pewna, że jeśli nie wróci stare oprogramowanie, abonenci będą masowo rezygnować.
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćSzczecin
  • ~E... / 2020-07-01 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    5 razy reklamuje sprzęt,za wynajęcie którego płacę i 5 razy dostaję sprzęt ponownie,bo nic mu nie jest.Przywożę do domu-nie działa zawiesza się.10 minut czekam na połączenie z niekompetentnym konsultantem,który jsst w dodatku cyniczny.Wypowiedzenie skutkuje rezygnacją ze zgód,co powoduje naliczanie dodatkowych opłat.
    WadyObsługa i sprzęt
  • ~Edek / 2024-01-08 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Sadziłem, że problem Canal plus z doładowaniem karty i błędem " Niepoprawny format numeru karty" to problem chwilowy ale widzę ze niekompetencja tej pseudo telewizji to grubszy temat z którym pseudo inżynierowie nie potrafią sobie poradzić. A widać ,że nie tylko ja mam ten problem.
    Nie wiem co wpisać w pole Zalety a pole Wady nie ma 100 tys. znaków bo tu można referaty pisać.
    MiejscowośćToruń
  • ~Edi / 2022-05-26 16:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa. Lepsze jest wrogiem dobrego. Stare oprogramowanie było świetne, czytelne i intuicyjne. Nowe to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie to totalny bubel. Brak dotychczasowych opcji i opisów.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Edi / 2022-08-28 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i tona mułu .FC Barcelona ,kupiony pakiet LA LIGA żadnego meczu nie można otworzyć .
    Kazali dokupić do pakietu usługę za 7 zeta .
    Dokupiłem.
    Dziś otworzyć nie można kolejnego meczu a ta ich inteligencja odpowiedziała ,ze za około
    2 godziny odświeżą konto ( akurat miał się zaczynać mecz )Jakie odświeżenie ?ko,ej e kłamstwo .
    Kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa .
    Nic nie kupujcie kłamią .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKamienica Polska
  • ~Edward / 2021-01-28 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal plus to hu.... je pier.... ne. Nie warto z tymi ludźmi zawierać żadnych umów
    ZaletyŻadne
    WadyBy... ki
    MiejscowośćAnnopol
  • ~Edward / 2022-04-21 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Wypowiadam umowa nc+ nowe opogramowanie co za Gow... i ten imbecyl co gada za konsultantow.Wczoraj dzwonilem 80min do.nc+i nie da sie dodzwonic!!! A jak chcialem nowa umowe to 4min!!! ZLODZIEJE!!!ODSAWAC STARE MENU!!!!


    ZaletyPORAZKA
    WadyPORAZKA
    MiejscowośćBytom
  • ~Edyta / 2021-09-09 16:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnią klientką, praktycznie od początku jak powstała CYFRA+. Należałoby sie odrobinę szacunku, zwłaszcza w stosunku do stałych i wiernych klientów. Uważam, że kiedyś było o wiele lepiej, tzn. można było łatwo i szybko się dodzwonić, połączyć z właściwą komórką która nas interesowała, a zwłaszcza z działem pomocy technicznej. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów, A jeśli już coś, kiedyś, to szybko i sprawnie. Bardzo długo nie miałam takiej potrzyby by dzwonić, aby interweniować czy prośić o wsparcie techniczne.

    W przupadku ofert jakie proponują telefonicznie, trzeba się dokładnie wsłuchiwać i konkretnie odpowadać, ponieważ jak wiele operatorów ma zatrudnionych dużo niewykwalifikowanych pracowników, którzy niedokońca wiedzą co próbują sprzedać/zaoferować. Stąd są rozbieżności i jak dużo osób mówi ,,co innego oferuje telefonicznie, a co innego wychodzi potem,, . Trzeba być bardzo uważnym i czujnym.

    Ja w swojej wypowiedzi, chce sie głównie skupić na dziale POMOCY TECHNICZNEJ. To co wczoraj przeszłam, przechodzi ludzkie pojęcie i Świadczy o braku profesjonalizmu!!

    Wczoraj staciłam pół dnia, aby się najpierw dodzwonić, potem włącza się sztuczna inteligencja i probuje cię zindentyfikować, zadając trzykrotnie te same pytania i non stop mówi ci w dodatku, że nie ma cię w bazie danych i abarot od początku te same pytania i .. szlak cię trafia, a czas leci i koszta...

    Chciałam połączyć się ze wsparciem technicznym, ponieważ nie pamietałam czy kiedykolwiek rejestrowałam się na HBO GO poprzez komputer czy telefon. Jedynie mi odbiera z dekodera w TV. Nie mogłam się sama ani zarejestrować ani zalogobać by to sprawdzić, bo pokazywało mi raz, że konto ju z istnieje-zaloguj sie i użyj swojego loginu a druim razem jak sie zalogowałam , to wychodziło - nieprawidłowy adres uzytkownika lub login. Więc po przyciśnięciu przycisku poniżej ,,wyślij link restaru hasła,, - wyszła informacja - błąd podczas autoryzacji. I stoisz w miejscu.

    Na ogół nie mam problemów, sama sobie radzę z takimi sprawami, ale tu ulgnęłam i nie wiedziałąm co dalej.
    Dzwoniłam trzykrotnie do CYFRA+, począwszy od godzin popołudniowych po wieczór. To samo wałkowanie przez sztuczną inteligencję zaczym przeszła rozmowa do konretnej osoby, oczekując przy tym na linii na połączenie z operatorem. Rozmawiałam trzykrotnie z różnymi osobami. Przełanczano mnie od jednej do drugiej, bo nie umieli mi pomóc. Jedena to mi nawet powiedziała - zadzwoń do HBO Go, druga - przełączę do kolegi, bo on się lepiej zna, a ten kolega z kolei po dłuższym czasie gdzie nie wiedział jak momóc, porostu się rozłączył i spadła linia. Szlak mnie trafił.

    Oferują, uwiązują na czas określony, ściagaja opłaty i odsyłają do innych aby rozwiazać problemy, albo się rozłanczają.

    Już więcej nie zadzwoniłam, rozbolała mnie głowa. Napisałam zaraz do nich skargę-zażalenie. Zważywszy na fakt, iż wszystkie rozmowy są nagrywane wię się do nich odwołałam w wiadomości.
    Przyszła mi zaraz wiadomość zwrotna, autowatyczna, że w ciągu 30 dni mają czas na odpowiedź i ustosubkowanie się do mojej wiadomośi.

    Teraz wnioski można sobie samemu wyciągnąć, z kim mamy do czynienia.

    TAK. Jestem jedną z wielu osób, tkóre czekają do wygaśnięcia umowy i rozwiążę z nimi umowę.
    ZaletyŁadnie się promują
    WadyZła obsługa. Niewykwalifikowany personel, szczególnie - pomoc techniczna. BRAK PROFESJONALIZMU!!
    MiejscowośćCiechanów
  • ~Efendi / 2022-04-30 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem Canal+ prawie od początku. Przez wiele lat ta telewizja się rozwijała i wzbogacała ofertę. Teraz daję im najwyżej rok i prawdopodobnie znikną. Zarząd tej platformy to chyba dywersanci. Najpierw stracili prawa do Ligi Angielskiej. Wyraźnie pogorszyła się oferta filmowa (lecą głównie odgrzewane "hity" sprzed lat). Kupili prawa do transmitowania 2 ligi żużlowej (chyba tylko po to, żeby pokazywać ją zamiast 1 ligi), czyli znowu obniżenie jakości oferty. Teraz wprowadzili oprogramowanie dekodera, które jest totalnym uwstecznieniem. Nie dosyć, że wszystko skomplikowali (usunęli część przydatnych funkcji - np tworzenie list programów), to jeszcze co jakiś czas mój dekoder sam się wyłącza, zawiesza i bardzo długo się uruchamia - wcześniej przez półtora roku (odkąd mam nowy dekoder) to się nie zdarzało. W maju kończy się sezon piłkarski w Anglii i skończy się moja współpraca z Canal+.
    ZaletyJuż żadne.
    WadyDziałanie kierownictwa stacji, dążące do upadku.
    MiejscowośćMogilno
  • ~Ela / 2020-02-05 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak się zawiera umowę to Wszystko jest takie wspaniałe , ale jak z umowy się rezygnuje to miesiąc wcześniej trzeba złożyć wypowiedzenie jak się jeden dzień spóźni to już następny mówiąc leci . Trzeba po zakończeniu umowy oddać dekodery piloty kable . Za każdy zgubiony pilot kara za każde uszkodzenie dekodera kara . Jak się zawiera umowę jakoś nic nie wspominają o tym . Wiadomo, że wszystko jest w umowie zawarte , ale czy to taki problem przekazać takie informacje jak się podpisuje umowę .
    ZaletyŻadne
    WadyMilion telefonów jak się rezygnuje z umowy niejaka człowieka
    MiejscowośćKórnik
  • ~Ela / 2020-10-22 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, kończy mi się umowa i chciałam przedłużyć, jednak na niższym abonamencie, ponieważ przez dwa lata już wiem, których kanałów nie oglądam. Przez telefon, jak również w punkcie usłyszałam, że nie ma takiej opcji. Abonament, który płaciłam do tej pory (ponad 100zł) jest wyjściowym do przedłużenia umowy i mogę go tylko zwiększyć (jakieś nieporozumienie!!!). Chciałam zakończyć umowę i podpisać nową, niestety przez 3-mce nie mogę, ponieważ będę płacić karę. Nie przedłużyłam umowy i poszłam do polsatu)
  • ~Ela / 2022-04-20 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano zostałam zaskoczona nowym oprogramowaniem, to kompletna porażka!! Brak epg,brak możliwości nagrywania, brak możliwości wyszukiwania!! Po przejściu Oskara na infolinii, dowiedziałam się od niedouczonego i chamskiego konsultanta,że chyba jestem jakaś głupia bo oczekuję, że będę mogła wyszukać i nagrać programy tydzień do przodu!! Jestem z nimi 12 lat i pod koniec lipca jeśli nie wrócą do starego oprogramowania , pożegnam ich bez żalu i przejdę do konkurencji. Mam pakiet VIP i za takie pieniądze oczekuję tego co mi pasuje!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, badziewne oprogramowanie, chamscy konsultanci!
    MiejscowośćLubin
  • ~Ela / 2022-05-29 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogrowanoe jest beznadziejne. Nieczytelne, mniej informacji. Kto to wymyślił. Szkoda, że nie ma mozliwoßci korzystania ze starej wersji
    Najkorzystniej byłoby wrócić do tej czytelnej. Ta nowa to koszmar
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~Eligiusz / 2022-08-16 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    szok, tak mozna podsumować akcje z kanałami,
    nie wiem czemu to miało służyć, ale płacić abonament 150zł i otrzymać coś takiego...
    totalny bałagan zamiast tego co było.
    nic nie można znaleźć i żeby cokolwiek poszukać nie ma możliwości bez korzystania z epg.
    tuner totalnie zmulony...
    nie rozumiem dlaczego ktoś coś takiego zaakceptował i wprowadził w życie..
    nie umiem wyobrazić sobie argumentów, którymi kierowano się przy zrobieniu takiej rewolucji...
    brak słów... a szlak trafia...
    Zaletyzalety? żart?
    Wady100%
    MiejscowośćTCZEW
  • ~elika / 2022-04-10 19:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Po co jest informacja że obsługują całą dobę na 24 h skoro nie ma ich w niedzielę, syffffff
  • ~eljar / 2011-07-06 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni domagam się zwrotu nadpłaty pieniędzy omyłkowo przekazanych na ich konto. Jak kamień w wodę! Zero reakcji. Trzeba iść do sądu. Z daleka od tych "uczciwych" inaczej.
    ZaletyŻadnych nie widzę. Kontakt tylko przez konsultantów, którzy wszelkie zgłoszenia puszczają chyba w eter
    WadyNieuczciwość
    Niestety zbyt długo
  • ~ellono / 2011-02-18 11:14
    chcę zakupić właśnie tv n-ke i z opinni czytam że nie warto czy polsat cyfrowy lub cyfra plus jest lepsza proszę o pomoc
  • ~Elzbieta / 2022-07-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze nie było różowo ale po ostatniej aktualizacji dekodera po prostu koszmar. Menu nieczytelne niepraktyczne pisane chyba w pijanym widzie ! Na dużym ekranie telewizora czuję się jakbym oglądała mecz tenisa, wszystko w poziomych liniach kolorowe znaczki z lewo na prawo, można dostać oczopląsu. Może doczekam do końca abonamentu i od wskakuję a może jednak zrobię to zaraz.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~Elżbieta / 2020-04-22 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam.
    Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.
    WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.
    MiejscowośćPabianice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976