Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daniel / 2023-04-19 01:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie myślcie o korzystaniu z usług Canal +. O wadach tej firmy mógłbym napisać książkę, wspomnę tylko o kilku w skrócie:
    - w tych czasach internetu wiązanie się jakąkolwiek umową mija się z celem, 2 lata to dużo czasu, a gdy okaże się ile wad ma ta telewizja i dekodery już będzie za późno i przez 2 lata nie będzie można wypowiedzieć umowy, nie róbcie tego !
    - dekodery to jakaś porażka, już stary biały dekoder od Canal+ był zacofany jakieś 20 lat i non stop się wieszał i zwalniał, ale to nowy mały czarny dekoder od nich pokazał jak bardzo można schrzanić dosłownie wszystko.
    - dekoder 4K z dedykowanym w pakiecie twardym dyskiem nie nagrywa w 4K, to znaczy coś nagra, ale nie odtworzysz tego, ponieważ każde nagranie 4K przycina i zwalnia tak, że nie idzie tego oglądać, reklamacje nic nie pomagają.
    - menu nowych dekoderów to już całkowita porażka, jest zaprojektowane tak, aby jak najbardziej utrudnić życie, nie wierzę, że ktoś to zrobił przez przypadek, to musi być jakiś sabotaż producenta tych dekoderów
    - brak aktualizacji czasu programów w EPG powoduje, że prawie każdy program nie nagra ci się w całości i zostanie ucięty, nawet jak nagrywasz je z zapasem 15 minut.
    - duuuużo taniej wychodzi kupno osobnych pakietów telewizji, choćby Canal+ w firmach internetowych

    Podsumowując, myślałem, że już nic nie można bardziej schrzanić po tych kilku latach doświadczenia z Canal+, ale oni pokazali, że to co już jest beznadziejne, może być jeszcze gorsze. Nawet nie myślcie, aby wykupić abonament z dekoderem w tej firmie, omijajcie z daleka, dobrze wam radzę.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~danielremannn / 2023-12-18 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. uszuści, złoldzieje, korupcja
    Początkowo byłem podekscytowany, subskrybując tę usługę streamingową, jednak z biegiem czasu moje doświadczenia były coraz mniej satysfakcjonujące. Po pierwsze, jakość transmisji pozostawia wiele do życzenia. Nawet przy szybkim łączu internetowym często dochodzi do nagłych spadków jakości obrazu, co wpływa negatywnie na moje oglądanie.

    Niestety, oferta treści również nie jest zbyt imponująca. Większość popularnych tytułów jest dostępna na innych platformach, a oryginalne produkcje tej usługi nie zawsze spełniają moje oczekiwania. Dodatkowo, interfejs użytkownika jest mało intuicyjny, co sprawia, że trudno znaleźć interesujące mnie filmy i seriale.

    Największym zawodem jest jednak obsługa klienta. Gdy próbuję uzyskać pomoc w związku z problemami technicznymi, otrzymuję jedynie ogólniki i powolne reakcje. To nie jest to, za co płacę. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że istnieją lepsze opcje na rynku streamingowym, które oferują więcej za tę samą cenę.
  • ~daniemi / 2020-09-01 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Nie można na to coś liczyć. Youtube dział płynnie, netflix też, a włączysz to dziadostwo i rwie, rozłącza. Problem jest także z logowaniem. nigdy nie pamięta ostatnio zalogowanego urządzenia i trzeba je zastępować, więc po paru razach blokuje się dostę do konta na dwa tygodnie. ktoś powinien za to beknąć, bo tak naprawdę ta oferta niby jest a jej nie ma...
  • ~Danna / 2022-03-20 22:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Czy wy też nie macie od wczoraj nie macie Tvnow
    ZaletyŻadne
    WadyZła jakość
    MiejscowośćNiemcy Bürsradt
  • ~Danny / 2023-02-07 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niby na czasie ale komuna została. Oczekiwanie na operatora w moim przypadku 45 min po czym rozłączyłem się i kolejne 12 minut czekania. Wada była zgłaszana co najmniej 5 razy, po czym dostałem zapewnienia od operatora że sprzęt zostanie wymieniony na nowy w punkcie nc+. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że zderzyłem się z zamkniętym stoiskiem że sprzęt musi zostać najpierw sprawdzony a ja mam godzinę czekać na decyzję. Poważna firma nie wysługuje się klientami. Ja nie mam przyjemności być ich pracownikiem frajerem i dowozić ich sprzęt do punktu, szukać parkingu i tracić czas który jest zbyt cenny dla mnie. Straciłem ponad 3 godziny na dojazd i oczekiwanie na decyzję że wcisnęli mi wadliwy sprzęt. Brawo dla polityki firmy. Kurierów nie brakuje na rynku... Sprzęt powinien być dostarczany i odbierany pod dom. Wstyd, na zachodzie to by nie przeszło.
    ZaletyOskar obiecuje że rozwiąże każdy problem
    WadyOskar nie daje za wygraną i utrudnia kontakt z operatorem
  • ~Danuta / 2021-05-17 17:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Po wymianie dekodera głównego należało ponownie aktywować multiroom. Do tego potrzebny był kod weryfikacyjny, który,według instrukcji, powinien znajdować na koncie klienta. Tam go jednak nie było. Kontakt pisemny nie dal nic.Odniosłam wrażenie, że konsultanci nie mają pojęcia,o co proszę. Problem udało się rozważać dopiero po kontakcie telefonicznym. Strata czasu i dużo nerwów.
    ZaletyDobre kanały informacyjne.
    Wady Niski poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćPuck
  • ~Danuta / 2023-02-03 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzet beznadziejny -zawiesza sie,reaguje na pilota kiedy chce itp.
    Jak ci ludzie poleciecieli w kosmos 50 lat temu ??? !!!
    MiejscowośćJanowice Wielkie
  • ~darek / 2019-03-14 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety firma chyba ma za dużo nowych klientów bo starych traktują z taką łaską że dawno nie czułem się tak źle potraktowany.
    Pan z działu odnawiania umów , pan i władca Twojej kablówki, powinieneś być szary człowieku mu wdzięczny że masz co oglądać...
    Nie potrafią zrozumieć że dla mnie Canal plus to dno i same tego dna powtórki. nie chcę i nie chciałem tego kanału a pomimo to powinienem być wdzięczny że mi go chce sprzedać!!!!
    kiedy odmówiłem konsultant po chwili ciszy zapytał z drwiną w głosie czy ja nie rozumiem jaką on mi dobrą ofertę chce włączyć!!!!
    Jutro wypowiedzenie i nigdy więcej.
    Tym bardziej przy tych cenach....
    Zaletyobecnie brak...nawet plusy miesiąca to kicha
    Wadyobsługa przez niekompetentnych pracowników, każdy proponuje coś innego, CENA!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Darek / 2020-09-25 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści naciągacze dekoder się zawiesza po 5 dniach składałem reklamacje na dekoder to mi proponowali droższy za 15 PLN miesięcznie umowa w promocji 15 m gdy kupowałem a na umowie 15+1m aktywacji co za dno nie polecam
    ZaletyOszuści
    WadyNaciągacze
  • ~DAREK / 2022-04-08 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawierając umowę warto ją dobrze przeanalizować bo po zakończeniu doją człowieka za wcześniejsze oddanie sprzętu w punkcie tragedia nie polecam nikomu chyba że lubi być nękany przez windykatora. Dodam że należności były regulowane terminowo. PORAŻKA
    MiejscowośćZabrze
  • ~Darek / 2022-05-03 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście firmy do klientów obrazuje fakt, że te nowe oprogramowanie rozsyłane jest etapami. Po pierwszej turze już były sygnały użytkowników, że to gniot, a oni uparcie serwują je kolejnym klientom, nie bacząc na negatywne opinie. Miałem zamiar wykupić większy abonament, ale teraz zastanawiam się jak tu rozwiązać umowę. Nie kupowałem tego, co mi teraz zaaplikowali.
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyBrak czasu, żeby je wszystkie wymienić, z obsługą klienta na czele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Darek / 2022-08-14 17:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowy układ kanałów tragedia, te same programy kilka razy, nie można nic znaleźć. Pani w BOK powiedziała, że nie mogę wrócić do poprzedniego układu wyśle mi listę programów w pdf. Chyba ktoś zapomniał skąd mają pieniądze. Kilkanaście lat najdroższy pakiet- czas szukać innego dostawcy. Nie chcę być "uszczęśliwiany przez kogoś kto to wymyślił na siłę". Oprogramowanie też niewypał, brak opisów programìw, brak aktorów daty pridukcji. Nie można wyszukać programy po kategorii filmów które będą. Czas odejść.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej i klienta mają w czterech literach.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~darek / 2022-08-14 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra Dlaczego zmiana kanałów??? Jak można tak traktować abonentów? 10 lat jestem waszym abonenetem i chyba wystarczy










    Zaletybrak zalet
    Wadyzmiana kanałów
    MiejscowośćZamość
  • ~Darek / 2022-09-24 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal Plus to dno i symbo!

    S Z A M B O

    Sk-y s-y z Szmba Plus samowolnie przedłużyli mi umowę którą terminowo wypowiedziałem ,,z końcem okresu minimalnego,, na co mam dokument.

    Po zakończeniu umowy odniosłem sprzęt do Punktu gdzie odmówiono mi przyjęcia tegoż bowiem ,,Umowa w dalszym ciągu trwa,,.

    Po trzech miesiącach reklamowania łaskawie przyznali się do błędu, informując o wysokiej karze za brak zwrotu sprzętu... który przecież już dwa razy odnosiłem im.

    Na mój monit dostałem info, że przecież miałem miesiąc dostępu do TV za darmo!!!

    Bezczelność bezgraniczna i cynizm niepowierny....
    Nigdy nie odpowiadają merytorycznie na wątpliwości wysuwane w Reklamacjach traktują klienta z góry i jak półgłówka nie umiejącego myśleć.

    Według Szamba Plus nawet jeśli oni popełnili ,,pomyłkę,, to i tak ma być ukarany klient.

    ODRADZAM
    ODRADZAM
    ODRADZAM

    Prawdziwe Szambo
    ZaletyMogą ci wcisnąć niechcianą usługę, a później wykręcają się samemu mówiąc że nastąpiła ,,pomyłka,,
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Darek / 2023-02-09 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja przygoda z CANAL+ właśnie dobiegła końca...Totalny syf i brak profesjonalizmu. Na infolinii oraz w Canal+ online pomoc konsultanci wprowadzają w błąd abonentów.... Mówią jedno, a robią drugie.. Oczywiście nie widzą w tym problemu.. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadycoraz więcej...
    MiejscowośćJózefów
  • ~darekk / 2018-01-19 06:31
    Ocena: 4.67 / 5
    a ja nie narzekam na nc + , cena dobra albo bardzo dobra , bo za pakiet komfort + 25zł , dekoder też, mam podstawowy dekoder sagem i nic się z nim nie dzieje, czasami zdarza się mu zawiesić, ale nie jest to notoryczne,
    Rezygnuję z NC+ nie dlatego że są źli czy coś, po prostu już miną czas na oglądanie płatnej TV, z Cyfrowej TV naziemnej mam to co mi wystarcza
    MiejscowośćZawiercie
  • ~Daria / 2020-09-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Lekki deszczyk i już nie ma sygnału ! Masakra
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Darius / 2020-01-15 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Place 80zl na miesiąc i nie przesadzajac 70% programow mam poblokowane to jest jakiś żart... Żeby blokować kanały typu Discovery albo Science za tyle pieniędzy trzeba mieć tupet... Nie ma co oglądać... Umowa się kończy i do widzenia nc+
    ZaletyNie ma
    Wady70% kanałów zablokowane
  • ~Dariusz / 2019-02-09 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    konczy mi sie umowa wszedłem na strone nc i chciałem pakiet za 49 99 tylko no własnie promo dla nowych klientów nie starych dla starych pakiet to 59 99 czuje sie jak obywatel gorszej kategorii albo jednakowo dla wszystkich albo niech sie nc buja w kwietniu daje im wypowiedzenie i mam ich gdzies
    Zaletyzadne
    Wadyogromne info jak wyzej obsługa jak wyzej itp
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dariusz / 2022-09-03 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA
    TRAGEDIA
    Od półtora miesiąca po zablokowanym sygnale z powodu płatności nikt nie oddzwania
    Czekam po 50 minut za połączeniem z konsultantem
    Nie poleć rezygnuje
    Każdemu będę odradzał
    20 lat w cyfrze
    WadyWszystko
    MiejscowośćStare Bojanowo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976