To nowe menu to ....wno. Oczy mnie bolą od patrzenia, starszy i młodszy syn nie chcą już używać a żona się poddała. Nie mam np. comedy central, wszystkie tytuły obok siebie także horrory obok bajek. Potrąciłem całe biblioteki filmów, za dostęp do których podpisałem wogóle umowę. Jestem abonentem od jesieni i byłem zachwycony ta platformą, ale teraz będę szukał pretekstu do zerwania umowy. Główna diodą cały drugi dzień pulsuje na biało/czerwono przez co też skupia uwagę. Zabili coś co było kapitalne. Kosztowało ale dawało przyjemność użytkowania, a teraz wzbudza tylko agresję.
ZaletyJuż teraz brak
WadyOd ostatniej aktualizacje tylko wady. Nie da się używać!?!!*++Z!!
MiejscowośćJózefów k/Otwocka
~Czarna / 2021-11-08 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Kłamcy ktoś dzwonił do mnie i mówił że jeszcze dwa miesiące mam umowę a jak dzwonie na infolinię to mówią że do marca przyszlego roku
Chciałam, rezygnować z pakietu prestiżowego i przejść na zwykły to mi Pan powiedział że nie mogę
A tak nie powinno być nie ma nic ciekawego i tyle kasy place a oni chcą mi dać dekoder 4 k nie chce tego dekodera i z nimi juz więcej umowy mieć
ZaletyZadne
WadyWszystkie jakie mogą być
MiejscowośćLublin
~Czarny / 2023-06-10 21:42
Ocena: 1.33 / 5
Wzięłam multitropa nie działa ciągle si wiesza, katastrofa , gnoje i tyle
MiejscowośćDynów
~czekoladka / 2022-05-15 00:02
Ocena: 1.67 / 5
Widzę że juz tyle jest złych opinii że ja tylko dodam że wcześniej można było sobie cos odtworzyć w zwolnionym tępie a tego tez nie widze więc skoro można było zrobic nową aktualizacje to i wydaje mi się że można wrócić do poprzedniej aktualizacji i na przyszłość proszę się pytać użytkowników czy chcą aktualizowac a nie od tak sobie robicie bez pytania i można dodać w skróconej wersji filmik co nowa aktualizacja bedzie miała a czego nie bo gdyby to teraz zrobiono to wydaje mi się a węcz jestem pewna po tych złych opiniach ze duża liczba użytkowników by tej nowej aktualizacji nie zrobiła WIĘC JEŻELI JEST TO MOŻLIWE TO PROSZĘ O PRZYWRÓCENIE POPRZEDNIEJ AKTUALIZACJI.
ZaletyBrak zalet
Wadywszystkie po tej aktualizacji
MiejscowośćPłońsk
~Czesio / 2022-08-13 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana kanałów tragedia miało być tematycznie.zobaczcie gdzie dali TVN turbo z tematyką. I wiele innych pozażka
ZaletyUuuuuu
WadyEeeeeee
MiejscowośćWrocław
~Czytelnik / 2022-04-21 20:43
Ocena: 1.67 / 5
Gdybym wiedziała że tak spiepszycie MENI to bym nie przedłużała umowy
MiejscowośćRadzyń
~D / 2022-04-29 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna zmiana. Fatalna. Nieczytelne i nieintuicyjne. Powycinane uzyteczne dotąd funkcje. Brak możliwości ustawienia kilku list ulubionych programów - osobnej dla kanałów filmowych, osobnej dla sportu itd. Oczywiście nowe funkcje maja sens - jest lepszy dostęp do sieci itd ale czy trzeba było niszczyć stare?
Czy jest możliwość powrotu do starego oprogramowania? Wkrótce kończy się umowa. Jeśli się cos nie zmieni to jej nie odnowię
MiejscowośćWroclaw
~Dadan / 2022-06-01 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Znam już grupy prawników, którzy prawnie rozkminiają możliwość rozwiązania umowy z tytułu tej fatalnej zmiany. Szkoda tylko, że z tak dobrej dotąd usługi zrobili pośmiewisko. Konkurencja już zaciera ręce. WSTAWIŁAM OPINIE PANI KASIEK JEŻELI MOŻNA TO BARDZO BYM PROSIŁA O NAPISANIE CZY JEST MOZLIWOŚĆ ABY ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY BO JA PODPISAŁAM NOWĄ UMOWĘ OKOŁO 4MIESIĄCE TEMU I MAM CHOLERA TERA PŁACIĆ PRZEZ PREAWIE 2 LATA ABONAMENT PO TEJ POJE...EJ AKTUALIZACJI??????DZWONIŁAM NA INFOLINIE I pAN MI POWIEDZIAŁ ZE NIE MA MOŻLIWOŚĆI POWROTU DO WCZEŚNIEJSZEJ AKTYUALIZACJI A W TEJ CHOLERNEJ NOWSZEJ NIBY WERSJI TO JEST PORAŻKA WYDAJE MI SIE ŻE ONI MAJĄ NAS GŁĘBOKO W D,,,E BO NIC Z TYM NIE ROBIA I PEWNIE NIE ZROBIA I BEDZIE TRZEBA SIE MĘCZYĆ Z TA AKTUALIZACJA TO CHYBA NIC NIE DA JAK BĘDZIEMY TUWPISYWAĆ WPISY TRZEBA DZIAŁAC NIE WIEM JAK ALE MOŻE NIE PLACIC ABONAMENTU ALBO IŚĆ DO JAKIEGOŚ PRAWNIKA CZY MOŻNA NA PODSTAWIE ZABRANIA PONAD POŁOWY FUNKCJI ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY JEŻELI BĘDZIE TO MOŻLIWE TO ZROBIĘ TO NATYCHMIAST!!!!JEŻELI OSOBA KTÓRA ZARZĄDZA TYM WSZYSTKIM I JAKO JEDYNA BY MOGŁA ZROBIĆ TAK ABY COFNĄĆ TO BARDZO PROSZE ABY WRÓCIĆ DO POPRZEDNIEJ WERSJI BO STRACICIE MNÓSTWOOOOOOOOO KLIENTÓW (NO CHYBA ŻE O TO wAM CHODZI).
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćWłocławek
~Dam / 2020-11-14 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Dno i 3 metry mulu. od czasu Wizji bylem z canal+ lecz teraz zeby miec sensowny pakiet musze placic ok 160 zl a w polsacie mam to samo za ok 100zl. Natretni caly czas co 2 dni wydzwaniaja z swoja "oferta" byle tylko przedluzyc umowe i nie rozumieja ze NIE CHCE !. Polsat ich pozamiatal.
Zaletyteraz brak
Wadycena i natretni jak domokrazcy czy jechowi
MiejscowośćGliwice
~damago / 2019-04-03 11:53
Ocena: 2.33 / 5
Z Cyfrą+ działam od wielu lat, wypróbowałem też NC+ GO i mam kilka ostrzeżeń:
* proponuję BARDZO UWAŻAĆ na umowy podpisywane z NC+ To jest platforma w którą łatwo się wchodzi a gorzej wyjść. Miałem takie doświadczenia: jeżeli pakiet zamówisz przez internet to nie możesz z niego zrezygnować przez internet (!) trzeba grzać do salonu. Jak zamówisz przez internet i próbujesz wymówić listem poleconym - ignorują takie wypowiedzenia. Dalej przysyłają rachunki. Jeżeli zamówisz na chwilę wyższy pakiet to zostajesz z nim na zawsze (ja do pakietu zwykłego dokupiłem kiedyś z założenia na 1 rok pakiet premium, kiedy okazało się, że nie korzystam chciałem obniżyć z powrotem po upływie okresu promocji (czyli teoretycznie już w zwykłym okresie) to dowiedziałem się, że bez całkowitego wypowiedzenia umowy nie mogę tego zrobić a jeżeli wypowiem umowę to przez 3 miesiące na tą samą osobę nie wolno wziąć nowej umowy. Jakiś absurd.
* przy rozwiązywaniu umowy BARDZO UWAŻAĆ na pisemne potwierdzenie, że jesteśmy ze wszystkiego rozliczeni, że wszystko jest oddane co miało być oddane. Najlepiej wysłać do nich list z potwierdzeniem odbioru wprost pytający czy tak jest. Cyfra+ ma duży bałagan w papierach a potem oddają takie sprawy do różnych firm windykacyjnych i tak do mojego sąsiada zgłosił się (po 2 przeprowadzkach) windykator żeby windykować chyba 700zł za rzekomo nie oddany dekoder przed kilku laty. Oczywiście wszystkie papiery były już w koszu, sąsiad nie jest prawnikiem i nie wiedział jak z tym walczyć (chociażby podnieść zarzut przedawnienia) i zabulił 700PLN za bezdurno.
* jako że poblokowali splittery a mam więcej niż 1 telewizor to dałem się jak jakiś analfabeta namówić na aplikację NC+ GO i przedłużyłem umowę.
Teraz więc trochę uwag do aplikacji NC+ GO:
* nie działą na chromecastach (!) i w ogóle baaardzo się broni przed skierowaniem obrazu na jakikolwiek telewizor. Jeżeli odpowiada Ci oglądanie na mini-ekranikach telefonu to platforma dla Ciebie.
* niby można na 5 urządzeniach odtwarzać ale jest to bardzo bolesne. każde urządzenie trzeba osobno rejestrować, wyrejestrowywać stare i .... o czym konsultant nie wspomni jest ograniczona liczba takich przerejestrowań. Słowem: na etapie bajek i slajdów niby jest ale pod względem użyteczności słabo. Tym bardziej, że każdą przeglądarkę zainstalowaną na komputerze traktuje jako .... osobne urządzenie. Jeżeli używamy jednej to ok ale jeżeli nie to już gorzej.
* aplikacja jeżeli ktoś nie ma wykupionego absolutnie maxowego pakietu jest słaba w użytkowaniu. Nie można nigdzie wyfiltrować globalnie tych kanałów/filmów/pakietów które mamy w swojej ofercie. Nie. Jak wejdziemy w dowolne wyszukiwanie czy przegląd programu to otrzymujemy wszystko jak leci i potem próbujemy po kolei wybierać filmy do obejrzenia i wtedy okazuje się że sorry ale to nie w Twoim pakiecie.
* Cyfra+ w sposób fanatyczny walczy z piractwem co powoduje różne dziwne ograniczenia dla legalnych użytkowników.Nie piszę tu jakie bo to co chwilę się zmienia.
Podsumowując: mam wykupioną tą usługę ale z racji tego że nie mogę oglądać na telewizorze, oraz tego że trudno mi się przebić przez programy do których nie mam dostępu i znaleźć coś z mojego pakietu przestałem jej zupełnie używać.Używam innych platform które nie mają takich ograniczeń. Czekam do końca umowy (jeszcze z rok) i żegnam po ponad 20 lat nierównej walki z Cyfra+, NC+ i innymi kolejnymi reinkarnacjami.
ZaletyTrochę unikalnych programów typu Planette - ambitniejszych niż amerykańska papka na innych platformach.
WadyWalka z piractwem która uderza w legalnych użytkowników. Skupianie się na konstruowaniu niekorzystnych niezrywalnych umów zamiast utrzymywania klientów jakością obsługi i ofertą.
MiejscowośćWarszawa
~Damian / 2021-12-10 10:05
Ocena: 2.00 / 5
Dno, dno i jeszcze raz dno. Kupę lat temu korzystałem z canal+ i wtedy mieli kiepskiej jakości dekodery i piloty. Teraz mieszkam na swoim i postanowiłem spróbować nc+ mając nadzieję że jakość się poprawiła. Niestety pilot tandeta, mało precyzyjny, dekoder muli i się zawiesza. Jak tylko skończy się umowa rezygnuje i próbuje z Polsatem.
ZaletyObsługa
WadyPilot, dekoder, program.
MiejscowośćJaworzno
~Damian / 2021-12-26 12:09
Ocena: 1.67 / 5
Firma z epoki średniowiecza. Dekoder ciągle się zawiesza pilot się psuje - próbuje pogłośnić a przeskakują kanały, próbuje przełączyć kanał o jeden a przeskakują dwa itp. Szajs i dziadostwo.
WadyDekodery i piloty
MiejscowośćJaworzno
~Damian / 2022-01-26 17:26
Ocena: 1.00 / 5
jestem ich abonentem jeszcze od czasów wizji tv, powiem tak jeszcze do 2015 było ok natomiast po 2015 do teraz to kpina, sprzęt który żyje własnym życiem a co najlepsze stali abonenci są traktowani jak śmiecie (no tak jak już im płacą to po co dobrze ich traktować) brak możliwości wymiany sprzętu na taki który by działał, gdzie taka opcja jest jak najbardziej dostępna dla nowych abonentów... no to chyba jakaś kpina z reguły jest odwrotnie ale nie w szwabskiej platformie, nikomu nigdy więcej tego złodziejstwa i oszustwa NIE POLECĘ!!!
Zaletyobecnie już brak
Wadywszystko, począwszy od jakości sprzętu a skończywszy na beznadziejnej i chamskiej obsłudze klienta
MiejscowośćJanów Lubelski
~Damian / 2022-04-20 16:43
Ocena: 2.33 / 5
Co wy zrobiliscie z ta ostatnio aktualizacja to jsst ku..a dramat. Jest to tak nieczytelne ze sie w glowie nie miesci. Mam nadzieje ze to zmienicie bo jak nie to koniec z NC+
ZaletyJuz brak
WadyOprogramowanie
MiejscowośćBydgoszcz
~Damian / 2022-04-24 19:19
Ocena: 1.67 / 5
Nowe oprogramowanie to tragedia, porażka i totalna katastrofa. Odebrano mi co najmniej 98 % potrzebnych funkcji, w tym "znajdź podobne", szukanie w podziale na kategorie, wg danego wyrazu itd. Było dobrze, kto i w jakim celu to zrobił. Albo macie u siebie kreta z konkurencji, albo macie problemy z nadmiarem kasy i czekacie na odpływ klientów. Albo powrót poprzedniego oprogramowania, albo w tym możecie na mnie liczyć!!!
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Damian / 2023-03-08 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w terminie otrzymałem od nich nawet mailowe potwierdzenie że wypowiedzenie przyjęte, a termin rozwiązania umowy upływa z dniem 28.02.2023. W dniu dzisiejszym dostałem fakturę za abonament na nowy miesiąc.
Po przesłaniu im całej korespondencji i rozmowie z infolinią dostałem wiadomość że przedłużyłem umowę w dniu 02.02.2023 choć oczywiście tego nie zrobiłem. Skierowałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów i dodatkowo pozwę ich o próbę wyłudzania. Miałem abonament od 13 lat i tak mi podziękowali
MiejscowośćBędzin
~Dan / 2022-08-10 22:20
Ocena: 1.00 / 5
To jakas paranoja od dzis zmienili wszystkie kanaly co to ma na celu, jakis " menager *** " wymyslil ze ludziom wszysko zagmatwa , jak tego nie zmienia jak bylo to rezygnuje z abonamentu .
Moja ocena jest inna do tej pory byla 4 gwiazdki ale po zmianie kanalow jest 1
4 lata abonament
WadyZmiana kanalow
~Daniel / 2022-05-26 16:47
Ocena: 2.00 / 5
Nowe oprogramowanie to jakiś obłęd. Chcieliście dobrze, ale kompletnie nie wyszło. Jeśli młodzi ludzie tego nie ogarniają, to co pomyśleć o osobach starszych. Od lat jestem z Wami i przyzwyczaiłem się do starej wersji EPG, Menu itd. Pewnie jakieś mądre głowy pracowały nad tym interfejsem, ale nowocześnie nie znaczy dobrze. Jeśli to się nie zmieni stracicie mnóstwo Klientów w tym mnie
ZaletyObecnie żadnych
WadyObecnie wszystko
MiejscowośćRadom
~Daniel / 2022-08-12 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Co za idiota pozmieniał kanały!
To moje ostatnie przedłużenie umowy.
ZaletyBrak
MiejscowośćSande i Vestfold
~Daniel / 2023-04-13 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują podczas rezygnacji z umowy .Napisałem wypowiedzenie miesiąc wcześniej tak jak ma być a oni w wiadomości przysłali mi odpowiedź, że moja umowa nie konczy się 31.05.2023 tylko 31.05.2024 i to już 3 razy tak miałem. Trzeba dobrze patrzeć bo liczą na to ,że się uda oszukać