Dramat. Czekam również do końca umowy. Do tej pory byłam bardzo zadowolona. Płacę niemały abonament i nikt nie zapytał nas użytkowników czy zmiany są potrzebne. Ale widocznie ktoś potrzebował zarobić a jak wiadomo potrzeba matką wynalazku (jak się okazyje nie zawsze dobrego). Ja się wypisyję i odradzać będę wszystkim
ZaletyJuż żadnych
WadyTeraz same wady
MiejscowośćRadomsko
~Beata / 2022-08-14 10:01
Ocena: 1.67 / 5
Zmiana kanałów to jedna wielka porażka niczego nie można znaleźć iIntuicyjna bloki tematyczne kierują się nie wiem czyją intuicją bo na pewno nie logiką , poza tym mam wrażenie że Ilość programów jest mniejsza, wielokrotnie za to powtarzają się te same kanały pod innymi numerami w tak zwanych blokach
ZaletyJakiw zalety?
WadyMiejsca nie starczy .....
MiejscowośćKutno
~beata07 / 2017-11-20 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa , ich sprzet do odbioru to jakaś pomyłka, naciągają a wręcz oszukują jesli chce się przedłużyć umowę, niekompetentni,umowa całe szczęście do konca grudnia, mam już podpisaną umowę z POLSATEM i odbieram już ich telewizję , wszystko bez zarzutu, tanio, oferta szeroka i sprzet w koncu działa jak należy, TYLKO POLSAT CYFROWY.
MiejscowośćBISKUPUEC
~Beatricz / 2022-12-29 00:39
Ocena: 1.00 / 5
Mają gdzieś klienta! O płatność zbiorczą musiałam się prosić przez ponad rok czasu, internet gorszy niż w 2006roku. Każdemu będę odradzała tego szajsu
~bejka / 2022-04-26 18:38
Ocena: 1.00 / 5
to jest koszmar będę rezygnować z abonamentu nie będę płacić za coś co nie nadaje się do użytku nawet na infolinii nikt nie wiedział jak rozwiązać problem
Zaletyżadne
Wadywszystko
MiejscowośćJelenia Góra
~benedyktTY / 2022-08-30 22:07
Ocena: 1.67 / 5
Po zmianie aplikacji dekoder zawiesza się do30 razy dziennie wymieniłem już dekodery konwektor telewizor i dalej sygnał się zawiesza adzwonioc do konsultanta to jest koszmar mawet45 minut i przerwałem połączenie.zaczolem cyfra+ abonentem jestem ponad 30 lat ale to co zrobili teraz nikomu nie polecam cyfry +
WadyKodowanie się dekodera na obu dekoderów
Miejscowość83-400 SKORZEWO
~Benek / 2022-05-29 15:03
Ocena: 2.33 / 5
Nowa aktualizacja to jest dramat . Jak można tak to spier.... co za pajac to wymyśli . Człowiek 20 lat jest z tą platformą a tu takie cyrki .Ja sobie jakoś poradzę bo oglafam tylko kanaly sportowe ,ale moja mama którą ma już swoje lata to już raczej nie. Jednym słowem ŻENADA
MiejscowośćOława
~Bernadeta / 2022-05-25 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Dziś po aktualizacji niczego nie można znaleźć, zero opisów, zmiana działania przycisków.. Totalny chaos!
WadyNiestety same wady
MiejscowośćGniezno
~Beti / 2019-01-08 00:10
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zle traktowanie klienta w miejscu publicznym w salonie nc plus w galerii słonecznej w Radomiu. Odpowiedź pracownika...nie chce mi się z wami gadać...brak szacunku do osoby starszej i calkowite jej zlekcewarzenie. Mlody człowiek bez jakichkolwiek zasad kultury osobistej..wstyd zatrudniac takich pracowników.
WadyPan nie nadaje się do pracy z ludźmi.
MiejscowośćRadon
~bewi / 2022-08-27 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne oprogramowanie,lista kanałów do niczego, wcześniejsza oprogramowanie było 100 razy lepsze Skończy mi się umowa - rezygnuję.
ZaletyBrak
WadyJW
~bez nazwy / 2020-02-03 18:00
Ocena: 5.00 / 5
Ja tam nic nie mam do NC+.Jestem bardzo zadowolony z ich firmy a obsługa klienta szybka.
Polecam NC+
WadyNie widzę żadnych
MiejscowośćNiedźwiedź
~beza / 2012-09-22 14:32
Ocena: 4.00 / 5
nie przytrafilo mi się, żeby potraktowali mnie nie fair, czasem zdarza się dłużej czekać na połączenie, ale zauważyłam, że na innych infoliniach tak jest. poza tym uruchomili nowy like page na fb, więc tam tez można klikać swoje skargi.
~BIOHAZARD / 2022-06-22 00:00
Ocena: 3.00 / 5
Proponuje powrót do starego MENY bo nowe to porażka,jeżeli tego nie zmienicie to rezygnuje a myślę że wiecej użytkowników to zrobi .
~BL1010 / 2022-04-22 18:50
Ocena: 2.00 / 5
Miałam szczęście bo 13 dni przed zmianą oprogramowania przedłużyłam umowę więc zdążyłam od niej odstąpić. Całkowicie zgadzam się z poprzedniczką co do opinii. Cóż, po 13 latach pora znaleźć sobie nowego dostawcę.Tylko jak ja wytrzymam do końca lipca, bo tyle muszę??? Nie tylko nagrywanie to teraz masakra. Znalazienie w bibliotece seriali wsród kilku tysięcy pozycji! Weszłam na moje ulubione HBO i przeżyłam mały szok.A moja 80 letnia ciocia, która całkiem sprawnie obsługuje smartfon wczoraj aż płakała!
ZaletyJeżeli ktoś znalazł to ja poproszę o info!
WadyCałokształt!
MiejscowośćWrocanka
~Bliźniak / 2022-08-21 21:46
Ocena: 1.33 / 5
Po ostatniej aktualizacji nie da się normalnie użytkować dekodera. Po #uj było zmieniać coś co się świetnie sprawdzało.
Po zakończeniu umowy REZYGNUJĘ!!!!
~bobo / 2018-03-21 20:10
Ocena: 2.00 / 5
podpisalem umowe bo chcialem lige mistrzow teraz nc plus traci prawa!!! wszystkie mecze ligi mistrzow beda na nie kodowanym polsacie oczywiscie rezygnuje nie wspomne o ubogiej ofercie filmowej ze sportu tylko nba i liga angielska reszta to zenada golf ?? naprawde co to ma byc??
Zaletynba liga angielska
Wadyutrata praw ligi mistrzow
Miejscowośćwroclaw
~bodzio813 / 2012-01-18 19:14
Jeżeli chcecie zakupić to nie przez telefon odradzam,lepiej udać się do punktu sprzedaży.Potraktują Was normalnie PO LUDZKU,BO TELEFONICZNIE ŻYCZĘ POWODZENIA.
Wadyzerowy kontakt z biurem obsługi klienta,podane telefony są niedostępne.NIE POLECAM!!!!!!
~Bogdan / 2023-01-09 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam, wszystkich telemaniaków.
Jestem klientem nc+ później canal+ od mniej więcej 12 lat. Teraz jest naprawdę źle, zastanawiam się czy nie przejść do Polsatu lub czegoś prywatnego bo z tego to się lipa robi, kanały powtarzane, do 100 czasami trzy razy, wykupowane filmy na 48h zaczynają działać za 24h, multiroom tragedia, dekodery stare jak świat i jest bardzo drogo. Pozdrawiam
ZaletyPrzyzwyczajenie
WadyJ.w.
MiejscowośćŁuków
~Bogdan / 2023-05-09 16:55
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza platforma ,zrezygnowałem po kilku latach,świadczenie usług i obsługa klienta to dno.
MiejscowośćHadykowka
~Bogusław / bosoba / 2023-06-06 21:50
Ocena: 2.00 / 5
Niestety po kilkunastu latach bycia klientem tego operatora, uznałem jego ofertę za nieadekwatną do dzisiejszych czasów i ery internetu. Propozycje słabe, odgrzewane programy a ceny kosmiczne jak za wysyp nowości.
No i podjąłem decyzję o odejściu. To właśnie wówczas poczułem oddech i ciężką "łapę" tego niby operatora...
Przebrnąłem przez zawiłe informacje o sposobach rozwiązania umowy, "rozkminiłem" - błędnie wpisany w umowie adres do korespondencji elektronicznej (błąd moim zdaniem celowy) i wysłałem na czas - w lutym - wypowiedzenie umowy na czas określony z końcem okresu, oraz wolę o rezygnacji z dalszych usług. Na wszelki wypadek poleconym listem też wysłałem i poprzez portal. I nawet otrzymałem mailowe potwierdzenie, że umowę z Panem rozwiążemy z dniem 31.05.2023 oraz, że sprzęt proszę oddać w terminie 14 dniu od daty zakończenia umowy.
I co proszę Państwa ?
Co dzień wydzwaniał ktoś inny z canal plus (z kolejnych numerów) z ofertą przedłużenia umowy. Doceniam determinację sprzedażową, ale są pewne granice. Twierdzę, że zostały one wielokrotnie przekroczone...
W dniu dzisiejszym tj. 6 czerwca udałem się zrelaksowany ze sprzętem do punktu, a tam arogancki młodzieniec próbował odesłać mnie z kwitkiem twierdząc, że moja umowa nie wygasła i on sprzętu nie przyjmie...Stwierdził, po przeczytaniu maila od Canal plus o rozwiązaniu umowy, że go ta korespondencja nie interesuje i mam się zabierać won z salonu ze swoim sprzętem i ewentualnie napiszmy reklamacje. No to ja mu ten sprzęt na blat, fotka sprzętu z komórki i do domu.
A po powrocie kukam na swój profil a tam informacja, że mam kolejną nową płatność !!!
Krew mnie zalała normalnie i wysmażyłem grzecznego choć uszczypliwego maila. Ciekawe co będzie dalej, ale według mnie po tylu latach płacenia bez zwłoki traktują Klienta jak śmiecia. I dlatego życzę im teraz, aby sami skończyli na śmietniku historii.
ZaletyByły mecze i inny fajny sport, ale teraz na szczęście są też inni.
WadyChamskie relacje z klientem próbującym odejść. Spróbujcie kiedyś - choćby testowo, to Wam rura zmięknie.