strona 33 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Bbb / 2023-02-17 23:24
Bardzo słaba oferta online no niema bić ciekawego -
-
~beata / 2022-01-14 15:54
NC+ to porażka .Umowa zawarta telefonicznie musi być rozwiązana na papierze w/g wzoru . Pracownicy nękają klienta kilkanaście razy dziennie że umowa się kończy ale nie informują że trzeba mieć wzór rozwiązania umowy . że trzeba wysłać ponad miesiąc wcześniej że ma być list polecony.Grają na zwłokę żeby wyciągnąć pieniądze za coś ,z czego klient nie korzysta .Celowo nie podają rzetelnych informacji .za nic biorą kasę i uważam że to ich trzyma przy życiu .Wysyłałam 3 razy rozwiązanie umowy bo ciągle było źle ,Pier.... firma radzę omijać szerokim łukiem . ZaletybrakWadyZatajają prawdę przed klientem Celowe działanie na niekorzyść klientaMiejscowośćMyszków -
~Beata / 2022-05-28 08:15
Dramat. Czekam również do końca umowy. Do tej pory byłam bardzo zadowolona. Płacę niemały abonament i nikt nie zapytał nas użytkowników czy zmiany są potrzebne. Ale widocznie ktoś potrzebował zarobić a jak wiadomo potrzeba matką wynalazku (jak się okazyje nie zawsze dobrego). Ja się wypisyję i odradzać będę wszystkim ZaletyJuż żadnychWadyTeraz same wadyMiejscowośćRadomsko -
~Beata / 2022-08-14 10:01
Zmiana kanałów to jedna wielka porażka niczego nie można znaleźć iIntuicyjna bloki tematyczne kierują się nie wiem czyją intuicją bo na pewno nie logiką , poza tym mam wrażenie że Ilość programów jest mniejsza, wielokrotnie za to powtarzają się te same kanały pod innymi numerami w tak zwanych blokach ZaletyJakiw zalety?WadyMiejsca nie starczy .....MiejscowośćKutno -
~beata07 / 2017-11-20 11:14
Najgorsza obsługa , ich sprzet do odbioru to jakaś pomyłka, naciągają a wręcz oszukują jesli chce się przedłużyć umowę, niekompetentni,umowa całe szczęście do konca grudnia, mam już podpisaną umowę z POLSATEM i odbieram już ich telewizję , wszystko bez zarzutu, tanio, oferta szeroka i sprzet w koncu działa jak należy, TYLKO POLSAT CYFROWY. MiejscowośćBISKUPUEC -
~Beatricz / 2022-12-29 00:39
Mają gdzieś klienta! O płatność zbiorczą musiałam się prosić przez ponad rok czasu, internet gorszy niż w 2006roku. Każdemu będę odradzała tego szajsu -
~bejka / 2022-04-26 18:38
to jest koszmar będę rezygnować z abonamentu nie będę płacić za coś co nie nadaje się do użytku nawet na infolinii nikt nie wiedział jak rozwiązać problem ZaletyżadneWadywszystkoMiejscowośćJelenia Góra -
~benedyktTY / 2022-08-30 22:07
Po zmianie aplikacji dekoder zawiesza się do30 razy dziennie wymieniłem już dekodery konwektor telewizor i dalej sygnał się zawiesza adzwonioc do konsultanta to jest koszmar mawet45 minut i przerwałem połączenie.zaczolem cyfra+ abonentem jestem ponad 30 lat ale to co zrobili teraz nikomu nie polecam cyfry + WadyKodowanie się dekodera na obu dekoderówMiejscowość83-400 SKORZEWO -
-
~Benek / 2022-05-29 15:03
Nowa aktualizacja to jest dramat . Jak można tak to spier.... co za pajac to wymyśli . Człowiek 20 lat jest z tą platformą a tu takie cyrki .Ja sobie jakoś poradzę bo oglafam tylko kanaly sportowe ,ale moja mama którą ma już swoje lata to już raczej nie. Jednym słowem ŻENADA MiejscowośćOława -
~Bernadeta / 2022-05-25 19:42
Dramat! Dziś po aktualizacji niczego nie można znaleźć, zero opisów, zmiana działania przycisków.. Totalny chaos! WadyNiestety same wadyMiejscowośćGniezno -
~Beti / 2019-01-08 00:10
Bardzo zle traktowanie klienta w miejscu publicznym w salonie nc plus w galerii słonecznej w Radomiu. Odpowiedź pracownika...nie chce mi się z wami gadać...brak szacunku do osoby starszej i calkowite jej zlekcewarzenie. Mlody człowiek bez jakichkolwiek zasad kultury osobistej..wstyd zatrudniac takich pracowników. WadyPan nie nadaje się do pracy z ludźmi.MiejscowośćRadon -
~bewi / 2022-08-27 13:38
Beznadziejne oprogramowanie,lista kanałów do niczego, wcześniejsza oprogramowanie było 100 razy lepsze Skończy mi się umowa - rezygnuję. ZaletyBrakWadyJW -
~bez nazwy / 2020-02-03 18:00
Ja tam nic nie mam do NC+.Jestem bardzo zadowolony z ich firmy a obsługa klienta szybka.
Polecam NC+WadyNie widzę żadnychMiejscowośćNiedźwiedź -
~beza / 2012-09-22 14:32
nie przytrafilo mi się, żeby potraktowali mnie nie fair, czasem zdarza się dłużej czekać na połączenie, ale zauważyłam, że na innych infoliniach tak jest. poza tym uruchomili nowy like page na fb, więc tam tez można klikać swoje skargi. -
~BIOHAZARD / 2022-06-22 00:00
Proponuje powrót do starego MENY bo nowe to porażka,jeżeli tego nie zmienicie to rezygnuje a myślę że wiecej użytkowników to zrobi . -
~BL1010 / 2022-04-22 18:50
Miałam szczęście bo 13 dni przed zmianą oprogramowania przedłużyłam umowę więc zdążyłam od niej odstąpić. Całkowicie zgadzam się z poprzedniczką co do opinii. Cóż, po 13 latach pora znaleźć sobie nowego dostawcę.Tylko jak ja wytrzymam do końca lipca, bo tyle muszę??? Nie tylko nagrywanie to teraz masakra. Znalazienie w bibliotece seriali wsród kilku tysięcy pozycji! Weszłam na moje ulubione HBO i przeżyłam mały szok.A moja 80 letnia ciocia, która całkiem sprawnie obsługuje smartfon wczoraj aż płakała! ZaletyJeżeli ktoś znalazł to ja poproszę o info!WadyCałokształt!MiejscowośćWrocanka -
-
~Bliźniak / 2022-08-21 21:46
Po ostatniej aktualizacji nie da się normalnie użytkować dekodera. Po #uj było zmieniać coś co się świetnie sprawdzało.
Po zakończeniu umowy REZYGNUJĘ!!!! -
~bobo / 2018-03-21 20:10
podpisalem umowe bo chcialem lige mistrzow teraz nc plus traci prawa!!! wszystkie mecze ligi mistrzow beda na nie kodowanym polsacie oczywiscie rezygnuje nie wspomne o ubogiej ofercie filmowej ze sportu tylko nba i liga angielska reszta to zenada golf ?? naprawde co to ma byc?? Zaletynba liga angielskaWadyutrata praw ligi mistrzowMiejscowośćwroclaw -
~bodzio813 / 2012-01-18 19:14
Jeżeli chcecie zakupić to nie przez telefon odradzam,lepiej udać się do punktu sprzedaży.Potraktują Was normalnie PO LUDZKU,BO TELEFONICZNIE ŻYCZĘ POWODZENIA. Wadyzerowy kontakt z biurem obsługi klienta,podane telefony są niedostępne.NIE POLECAM!!!!!! -
~Bogdan / 2023-01-09 22:44
Witam, wszystkich telemaniaków.
Jestem klientem nc+ później canal+ od mniej więcej 12 lat. Teraz jest naprawdę źle, zastanawiam się czy nie przejść do Polsatu lub czegoś prywatnego bo z tego to się lipa robi, kanały powtarzane, do 100 czasami trzy razy, wykupowane filmy na 48h zaczynają działać za 24h, multiroom tragedia, dekodery stare jak świat i jest bardzo drogo. PozdrawiamZaletyPrzyzwyczajenieWadyJ.w.MiejscowośćŁuków
strona 33 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »