Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ARNOLD / 2022-03-19 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada dzwonię na infolinię po 25 min kobieta mnie przełączyła na inny dział i minęło następne 50 min i dalej czekam. Multi room się wiesza główny dekoder zresztą też nigdy nie pokazuje mi listy programów chdz zasięg mam bardzo dobry.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Aro / 2019-02-17 21:43
    Ocena: 1.67 / 5
    NC+ traci kolejne prawa do transmisji, a klientowi mówi ze musi trwać do końca umowy, obsługa w centrum telefonicznym zła długość oczekiwania pow 30 min i przeważnie nie można nic załatwić a nawet jak się coś uda to potem w punkcie mówią co innego, umowę można zawrzeć lub przedłożyć bez problemu telefonicznie, zakończyć lub wypowiedzieć tylko pisemnie.
    złej jakości dekodery, wymiana na nowsze modele możliwa, ale dopiero po przedłożeniu umowy,
    abonamenci Canal+ trafili z ekstra klasy do 3 ligi !!!
    Zaletyszeroka oferta sportowa
    Wadysłaba jakość obsługi
    bardzo długi czas oczekiwania na połączenia telefoniczne,
    slaby przestarzały sprzęt kłopotliwa wymiana
    zmiany w trakcie umowy
    MiejscowośćMuniakowice
  • ~Arti / 2022-05-04 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja masakra place i żadnych filmów wiecznie tandeta gdzie te hity z kin tylko piłka nożna w kulki masakra
    ZaletyZadnych
    WadyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur / 2019-09-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem
    ZaletyZero
    WadyBrak możliwości załatwienia sprawy.
    MiejscowośćTurek
  • ~Artur / 2021-08-31 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka była . Nie polecam. Zła obsługa , zdzierstwo .
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Artur / 2022-04-20 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciekawe co za inteligent stworzył takie oprogramowanie i kto to zatwierdził.Porażka
    Przy obsłudze telefonicznej automat Oskar a jak będziesz miał szczęście i cierpliwość to może się połączysz się z obsługą .Ja miałem pecha bo zostałem połączony z chamskim konsultantem /Mazur/a potem zostałem przełączony do/p.Prucnal/którą również cechowało cwaniactwo i brak kultury.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie
  • ~Artur / 2022-04-20 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za imbecyle z canal+ zmienili dotychczasowe oprogramowanie dekodera, nic nie można znaleźć. Może pi..lną się w te głupie łby i dadzą możliwość powrotu do poprzedniej wersji. W przeciwnym wypadku składam wypowiedzenie ze względu na znaczące pogorszenie jakości i zmianę warunków użytkowania. Na infolinię nie można się dodzwonić, a na czatach pseudokonsultanici nie potrafią odpowiedzieć na żadne z pytań.
    Zaletyżadnych
    Wadysyf totalny
    MiejscowośćPłock
  • ~Artur / 2022-05-31 22:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, wszystko pomieszane, żeby coś nagrać na przyszłość trzeba się pogimnastykowac
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćFr.
  • ~Artur / 2022-08-14 21:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Ten kto wymyślił nowy układ kanałów pewnie nie ogląda tv.
    TRAGEDIA!!!
    ZaletyŻadne
    WadyTotalny bałagan
    MiejscowośćUrzędów
  • ~artur / 2022-09-28 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie polecam tego nikomu. czekam tylko jak mi umowa wygaśnie
    Zaletybrak
    MiejscowośćPolańczyk
  • ~Artur / 2023-04-08 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny próbuje ustalić przyczynę awari dekodera 3 konsultantów się rozłącza bo nie maja pojęcia co się stało a czwarty po paru minutach kończy czat bo pracują tylko do 23 i na święta zostaje bez dostępu do kanałów…..jakieś nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci bez jakiej kolwiek wiedzy nie są w stanie nic pomoc
    MiejscowośćWołomin
  • ~Artur / 2023-06-17 13:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem z Canal plus ponad 12 lat. Najpierw jako Cyfra, NC itd. Oprócz bogatej oferty kanałów ta firma to porażka - obsługa klienta jak człowiek chce się dodzwonić ze sprawami technicznymi nie istnieje, ale jak kończy się umowa to dzwonią po kilka razy dziennie. Każde zdarzenie odbiegające choć minimalnie od normy - np. opóźnienie 1 dzień w płatności natychmiast jest obwarowane karą, która jest oczywiście opisana w umowie. Kar różnych są setki i każdorazowo są egzekwowane bez względu czy jesteś stałym klientem, czy nie - traktują Cię jak dojną krowę. Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy. Nastawiona jest nie na zarabianie na dostarczaniu rozrywki ale nękanie karami, dodatkowymi opłatami itp. Dno
    Zaletyduża ilość programów
    Wadyzłodziejska firma wykorzystująca swoją pozycję
    każdorazowo doją ile mogą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur / 2023-06-30 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza platforma duże utrudnienia przy rezygnacji ¡!!!!!!!!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Artur / 2023-09-26 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat
    brak kontaktu
    oferta nie aktualna
    serjale w ofercie bez tłumaczenia
    drogo i katastrofalnie dramatycznie
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arturek / 2022-08-08 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich wkurzonych przez nowe oprogramowanie - jest nowy Hit! Okazuje się że istnieje też takie coś jak limitowana liczba nagrań (i nie ma nic wspólnego z liczbą godzin na nagrania pozostałą na dysku). Żona sobie napstrykała programów do nagrania przez ostatnie pół roku i pokazał się taki komunikat, choć dysku zostało ponad 35%. Zamiast poprawiać to nieporozumienie, okazuje sie że jeszcze wiele jest do "odkrycia" przez samych użytkowników. Strzał nawet nie w kolano, a w głowę... Winszuję pomysłu C+!
    Zaletyraczej brak, interfejs słaby, funkcji mało, wiele nie działa a były, oferta programowa coraz słabsza
    Wadyjak wyżej i można by jeszcze długo wymieniać, ale w wielu opiniach jest co trzeba
    MiejscowośćKalisz
  • ~Asia / 2019-10-29 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, po 24 miesiącach umowy mogę napisać jedynie, że NC plus to jedna wielka porażka. NC+ Go w ogóle nie działa - nie mam przyjemności oglądania filmu czy serialu, który cały czas się zawiesza. Pod koniec umowy obsługa klienta dzwoni codziennie, dosłownie codziennie w sprawie przedłużenia umowy. Próbują wmówić, jaką to mają wspaniałą ofertę i cudowny sprzęt, a jak im się powylicza błędy to przypominają tylko, że po zakończonej umowie jest 14 dni na zwrot sprzętu. Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ ODDAM TEN SPRZĘT!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Asiulek / 2022-04-30 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy interfejs to jakaś porażka. Nic nie mogę znaleźć chociaż jestem technicznie ogarnięta. Współczuje starszym osobom, które będą chciały zrobić coś więcej niż przerzucić z kanału na kanał. Powrót do poprzedniej wersji obowiązkowy, bez tego nie ma sensu przedłużać umowy
    MiejscowośćKielce
  • ~Ass / 2021-06-30 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder po automatycznym zaktualizowaniu listy programów zaprzestał działania na wszystkich płatnych kanałach. Jedna siusiumajtka z Canal plus, z którą przeszedłem frustrującą procedurę jego odblokowywania poinformowała mnie że po godzinie od wysłania przez nią zdjęcia blokady zacznie działać, co oczywiście się nie stało. Druga siusiumajtka z którą przeszedłem tę samą procedurę zauważyła radośnie że mam stary dekoder (pewnie, jestem klientem tej bandy od wielu, wielu lat) i równie starą kartę i to może powodować problemy z aktualizowaniem dekodera. Jednak jej zwoje mózgowe (albo zwoje mózgowe jakiegoś złodzieja wymyślającego procedury obsługi klientów) nie pozwoliły na zaproponowanie wymiany tegoż dekodera. Co więcej druga siusiumajtka stwierdziła że odblokowywanie potrwa 24 godziny. Boję się do nich dzwonić jutro bo pewnie oznajmią mi że już za miesiąc zacznę odbierać sygnał.
    Czas najwyższy mocno kopnąć w dupę tę zorganizowaną grupę (sami wiecie kogo)
    ZaletyZ dużą cierpliwością obie siusiumajtki znosiły moją wylewającą się żółć
    WadyCała reszta
  • ~atomic64 / 2017-12-10 15:40
    TOTALNIE ODRADZAM Podpisałem umowę praktycznie...

    ...na samym początku jak powstała cyfra zapłaciłem kaucję zwrotną w obecnym czasie miałem okazję zrezygnować z cyfry z czego skorzystałem . Wczoraj zadzwonił do mnie konsultant nc+ informując mnie (głosem imperatora ) o konieczności zwrotu sprzętu, odpowiedziałem mu że nie ma sprawy ale zapytałem o zwrot kaucji i to był błąd usłyszałem (czytając między wierszami )że g dostanę i mam spadać. Umowę rozwiązuję dlatego tylko że zostałem dwa razy nabity w butelkę a oferta programowa nc+ zeszła na psy mam dość i jeżeli nie zmienią podejścia do abonenta to dużo ich stracą .I od tego czasu mam kłopot z odbiorem i nie ma siły na polepszenie odbioru
    Zaletyw obecnym wydaniu brak
    Wadycena odbiór i oferta programowa
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Aurelia / 2022-08-02 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa klienta, ciągle upierdliwy bot, pomoc techniczna nie wie co mówić
    Zaletybrak
    Wadyzawieszanie dekodera
    bot który w ogóle nie jest pomocny
    Miejscowośćleszno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976