Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alcorto / 2022-05-03 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Poważne ostrzeżenie dla osób planujących oglądać tenis w Canal+
    Będziecie traktowani jak najgorszy sort klienta - najczęściej brak informacji, często informacja nieprawdziwa.
    Sytuacja trwa od dawna, ale przywołam dwa przykłady z ostatniej doby (turniej WTA w Madrycie):

    1. Zamiast zapowiedzianego bloku tenisowego na żywo dostajemy skróty starych meczy przerywane "Kuchnią filmową", w tym czasie mecze w Madrycie trwają - brak informacji od nadawcy, wyniki przecież są "w necie".
    2. Trwają mecze live, ale Canal+ pokazuje jakieś powtórki, nagle łaskawie realizator zaprasza za dwie godziny (na 22:00) na mecz live. Ok, widz cieszy się, obejrzy przynajmniej jeden mecz na trzy. O 22:00 zaczyna się transmisja w ramach której pokazują na żywo ostatni set trzygodzinnego meczu, który trwał od 20:00 i końcówkę (kilkanaście minut) tego zapowiadanego meczu, który trwał od 22:00.

    Krótko mówiąc - fan tenisa dostaje blok trzygodzinny i ma się cieszyć, nieważne czy to jest powtórka czy jakieś randomowe fragmenty meczy live - fani tenisa, jak pelikany, przecież połkną wszystko i jeszcze podziękują.

    Aha - nie oczekujcie słowa przepraszam, komentator (w sumie nie jego wina) bez zająknięcia komentuje mecze od środka gema jakby to było oczywiste.

    Rozumiem, że tak można tylko z tenisem, bo gdyby fani kopanej dostali taki spam - zamiast meczu Ekstraklapy jakieś fragmenty dwóch połów, dwóch różnych meczy, to po tygodniu włodarze polskiego C+ mieliby wjazd na chatę i skończyłoby się robienie sobie jaj.

    W skrócie - szczyt bezczelności, brak profesjonalizmu. Daję jedną gwiazdkę w kategorii "Oferta" za pracę części redakcji, bo kilku komentatorów reprezentuje poziom niedostępny dla konkurencji. Szkoda tylko, że swoją pracą, nazwiskami "przykrywają" ogólny żenujący poziom oferty.
    ZaletyFan tenisa dostaje tenis - piłeczka przemieszcza się z jednej strony na drugą.
    Wadyoferta niezgodna z deklaracją. Niepełna lub błędna informacja.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Alek / 2022-08-10 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    PORNUSY widoczne razem z bajkami dziecka! Zgłaszam do prokuratury!!!
    ZaletyBrak umowy do końca życia
    Wady24 m-ce to za długo na taki szajs
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aleksander / 2019-06-28 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/
    Wadychamska obsługa, słaba oferta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2022-05-02 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przywróćcie stare oprogramowanie i to natychmiast, bo nowe jest do d..y nie podobne, skomplikowane i utrudnia jakiekolwiek funkcje. Oczopląsu idzie dostać, nic nie można znaleźć, ani zaprogramować. Niech stracę i ponownie sobie wszystko po staremu poustawiam. Powinna być jakaś wersja demo i zapytanie o wersję oprogramowania, przed jego zastosowaniem. Tego ,co zaakceptował i zadecydował o wprowadzeniu tego oprogramowania powinno się natychmiast wywalić na zbity .... . Na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyŻadnych zalet, same wady.
    WadyDno i lekceważenie klientów
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Aleksandra / 2022-05-20 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jest pomylenie pojęć. Po co psuć coś co było dobre i dopracowane.
    Mam wrażenie że nad tym oprogramowaniem pracowali kompletni dyletanci.
    Jestem bardzo niezadowolona. Dzwoniłam na infolinie i nie ma powrotu do starego oprogramowania.
    Wszystko jest nieczytelne nieintuicyjne i ogólnie beznadziejne.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alen / 2020-05-02 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest oszuści. Zmieniłem adres i nie ma zasięgu. Ich to nie interesuje, płacisz karę i koniec bez litości. Do nich nie dodzwonić się. Nie polecam!!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Aless / 2022-12-22 15:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dawne nc+ (teraz canal+) zmienia sobie wszystko jak chce,bez zgody ani czasem nawet informowania użytkowników. Zmienili grafikę interfejsu, układ kanałów (debilne posunięcie, nie mogę się od wielu tygodni przyzwyczaić, nie wiem gdzie co jest, moje ulubione kanały, kiedyś poukładane po kolei, teraz są roztrzelone o kilkaset numerów), wymieniają sobie dowolnie kanały w usłudze Replay TV.. Ludzie w obsłudze klienta są niedoinformowani albo kłamią. Nie są zupełnie pomocni. Na wszystko mają ostatecznie odpowiedź "operator ma prawo zmieniać co chce i jak chce". Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam dostawce tv! Nie polecam (place 150zl miesięcznie, jakość obsługi nie warta tej ceny)
    ZaletyMożliwość nagrywania, zatrzymywania cofania i oglądania niektórych kanałów 12h wstecz
    WadyNiestabilność i zmienianie opcji tv w trakcie trwania umowy, bez zgody i informowania użytkowników
    MiejscowośćTorun
  • ~Alex / 2020-09-20 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja DNO. Ciągle się zawiesza, a przy przeciążeniu transmisji wyłączają możliwość zalogowania się i oglądania TV. Żenada. Totalny syf.
    ZaletyZero zalet
    WadyTylko
    MiejscowośćKamionki
  • ~alexa / 2020-02-16 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi na każdym kroku . Rozwiązując umowę zderzyłam się z chamstwem , oszustwem , zaczęli wydzwaniać próbując odwieść mnie od wypowiedzenia umowy .Początkowo zadzwoniłam z mniejszym problemem , później narastało to do rozmiarów góry lodowej bo obsługa mętnie tłumaczyła problem który miałam jako klient . Nie będę płacić za coś czego nie mam ! Rozwiązanie umowy ? Naliczają kary które są nie zgodne z prawem , z regulaminem. Jedyny sposób na tych naciągaczy jest pozew przedsądowy. Jestem wieloletnim klientem nie tylko się zawiodłam ale się zdenerwowałam sposobem rozmawiania . Obsługa klienta jest nie kompetentna ale również chamska . Przecież to my , klienci płacimy im pensje . To z naszych pieniędzy dostają wynagrodzenie . Jeżeli zrezygnujemy z umowy , będą mieć mniejszy wpływ do kasy . To z naszych pieniędzy opłacają kancelarie prawnej która obsługuje kompleksowo nas wszystkich , abonentów . Wysyłają pisma w rodzaju ,kopiuj/ wklej .Jak tylko orientują się ze maja do czynienia z prawnikiem , wycofują się . Oświadczam ze założę forum pokrzywdzonych przez firmę nc + . Będziemy udzielać darmowych porad jak z walczyć oszustwami nc + .
    Zalety żadnych
    Wadyznikanie programów które są w abonamencie , obsługa online która kłamie , brak rozwiązania problemu .
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~Alf / 2022-04-21 18:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wprowadzeniu nowego oprogramowania można dostać cholery! Kiedyś na EPG można było klikająć "znajdź podobne" włączyć nagrania programu na cały tydzień. Teraz - no way! Kiedyś włączając nagrania widziałem wszystko - teraz mam klikać pomiędzy rozpoczętymi nagraniami, nieoglądniętymi i przyszłymi. Do tego najważniejszą obecnie rzeczą jest logo stacji i pierdylion nieistotnych informacji, dzięki czemu widzę ułamek wcześniejszych danych.
    Ale za to jak na odpuście - oczojebnie jest! A to że to pięknie wygląda, a jest niefunkcjonalne - bo trzeba wykonać 3 razy więcej kliknięć niż do tej pory - to nikogo nie obchodzi!
    Próba dodzwonienia się? Bez jaj! Spróbujesz przebić się przez boota to czekaj na panienkę która nic nie wie, po tem 40 minut na dział techniczny, a tam króluje cham, który obrażony wyłączy się po 3 minutach.
    Dno!
    Zaletyto już było
    Wadyspier...lono wszystko co się dało
  • ~algo / 2022-09-20 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Podpisuje umowę na warunkach jakie mi pasują. Wszystko gra. Po miesiącu w tv pustka. Okazuje się że ktoś wycofał mi umowę. No to dzwonie o co chodzi. Po kilku rozmowach z konsultami z których każdy mówi co innego podpisuje kolejną umowę na tych samych warunkach. Niestety okazało sie to nie prawda, nie ma kanałów na których mi zależało.
    Ostatni raz daje się im nabrać. Niekompetentni oszuści. Pracują tam ludzie z przypadku i pewnie co chwilę się zmieniają. Nie interesuje ich klient, nie chcą pomóc rozwiązać problemu. Nie polecam!
  • ~Alias / 2021-10-27 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca i szczerze nie polecam NC+. No może jak ktoś jeszcze nie jest ich klientem, to może spróbować, bo oferty dla nowych klientów są całkiem dobre, czego nie można powiedzieć o ofertach dla wieloletnich klientów.

    Je osobiście rezygnuje po kilkunastu latach bycia ich abonentem. Obecne podejście tej firmy do takich klientów jak ja to jakaś pomyłka i słaby żart.

    Czara goryczy przelała się w chwili kiedy chciałem wymienić dwa uszkodzone dekodery, które jakby nie patrzeć są mi konieczne do korzystania z usług tej pseudo firmy. Robiono mi takie problemy z wymianą tych dekoderów, że nie zostały mi one wymienione do dnia dzisiejszego (a umowa jeszcze przez pół roku).

    Złożyłem reklamację i zadzwonił do mnie jakiś mało ogarnięty człowiek, który wprost poinformował mnie, że owszem otrzymam dwa najnowsze dekodery, ale jest warunek. No i jak to usłyszałem to normalnie zwaliło mnie z nóg. Warunkiem otrzymania dwóch nowych dekoderów było podpisanie umowy na kolejne dwa lata (jeszcze na pół roku przed końcem obecnej umowy). A jak się zapytałem dlaczego taki warunek to usłyszałem cyt " przecież nie damy panu nowych dekoderów skoro nie chce pan przedłużać z nami umowy".

    Ale żeby było jeszcze ciekawiej otrzymałem pisemną odpowiedź na moją reklamację gdzie jakiś człek powołał się na moją wcześniejszą rozmowę z ich pracownikiem i stwierdził, że odmówiłem przyjęcia dwóch nowych dekoderów, tak więc sprawa z ich strony jest załatwiona i na tej podstawie odrzucają reklamację. Nie było ani jednego słowa o przedstawionym mi warunku wymiany dekoderów czyt. podpisanie umowy na kolejne dwa lata.

    Tak więc uprzedzam przed tą firmą, oszustwa to ich chleb powszedni. Osobiście czterokrotnie reklamowałem ustalenia przy przedłużeniu umowy, ponieważ co innego było ustalane telefonicznie a co innego było w ofercie. Za każdym razem żądałem przesłania mi nagranej rozmowy dotyczącej przedłużenia umowy i za każdym razem miałem rację co do oszustwa z ich strony.
    ZaletyBrak
    WadyZasadniczo wszystko, ale głównie obsługa i podejście do wieloletniego klienta
  • ~Alibaba i 40 / 2022-08-11 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana interfejsu nieczytelne porażka dno
    Lista programów bez sensu i logiki wygląda że tvnowcy ustawili pod swoje dzieciary dno
    To tak jak plunąć w pysk lojalnym odbiorcą.
    Czas na przesiadkę i to szybko.
    MiejscowośćPolice
  • ~Alicja / 2020-10-15 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Place za najdrozszy pakiet, po dwoch dniach dekoder nie dziala. Dwa razy juz bylam w punkcie i nic nie moge dla mnie zrobic, dekoder niby dziala, karta niby dziala ale w domu wcale nie dziala. Dzwonilam juz 4 razy, wychodzi na to ze sama musze placic za serwisanta zeby mi pomogl bo oni maja to gdzies.
    ZaletyZalet nie ma w ogole. Placisz za nic, bo nie mozesz nawet uzywac swojego pakietu.
    WadyTracisz 80 zl miesiecznie i nie dostajesz zadnych programow.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Alicja / 2022-03-26 08:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedy zaktualizujecie nowe oprogramowanie. Pytam po raz 10.Jak mam szukać programów telewizyjnych nie znając ich tytułów.Dlaczego w nagraniach jest taki burdel.po co to nowe oprogramowanie jak poprzednie było lepsze.po co po co po co po co.Dlaczego nie ma wyszukiwania programów tematycznie, według gatunków.Dlaczego. dlaczego. Dlaczego. Dlaczego. Dlaczego. Dlaczego
    Zniszczyliście to co było fajne.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Alicja / 2022-04-06 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie dzwonił do mnie konsultant w celu przedłużenia umowy, pominę fakt że pan miał chyba zły dzień, ale każdy może taki mieć, w każdym razie próbował być miły, ale zakończenie rozmowy poprzez jej przerwanie i po prostu rozłączenie się to już szczyt chamstwa, tym bardziej że ja byłam dla niego miła. Ogólnie nie polecam kontaktu z rzeczonym konsultantem, nie robi on dobrej reklamy firmie, niestety nie zapamiętałam nazwiska.
    MiejscowośćLublin
  • ~Alicja BS / 2022-08-16 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos i bałagan po zmianie kolejności kanałów. Szukanie "swoich kanałów" (gdy było to już intuicyjne) powoduje irytację. Jaka jest logika nowego ułożenia?!?!? Ktoś rozumie?
    Pech, że podpisaliśmy w kwietniu umowę na kolejne 2 lata bo bez żalu zmienilibyśmy operatora na takiego, który nie urządza sobie kpin z klientów.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Alina / 2022-05-26 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!! Strasznie źle się porusza po menu. Nieczytelne opisy, napisy, nieczytelna lista nagrań. Brak podglądu klatki z nagranego programu. Poprzednio wszystko byli widoczne, zarówno podgląd obrazu jak i opis. A co z paskiem postępu gdy podglądamy co leci na innym kanale i na którym etapie jest naprzykład film ? Mamy sobie obliczać o której się zaczął, która jest aktualnie i ile jeszcze zostało do końca programu ? Masakra !
    ZaletyBrak !!!
    WadyBrak intuicyjności
    MiejscowośćElbląg
  • ~Alno / 2021-01-12 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam żałuje że dałam się namówić. Gdy pada deszcz telewizja nie działa.Jak chciałam rozwiązać umowę przez ich stronę podanie nie zostało przyjęte oczywiście dopiero się o tym przekonałam gdy zaczęły do mnie przychodzić faktury. Pojechałam osobiście żeby rozwiązać umowę i zwrócić sprzęt doliczyli mi kolejny miesiąc i nie mogłam oddać sprzętu dopiero po mies. Pracownik z carrefour Bemowo był bardzo nie miły. Szczerze nie polecam szkoda nerwów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~AM / 2022-08-19 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kolejności kanałów to PORAŻKA. Tylko idiota mógł tak pogrupować, zdublować tyle kanałów. W jakie to bloki tematyczne jest poskładane? Po jaką cholerę? Już poprzedni układ był taki sobie, ale przywykłem. Ale teraz!!!! W każdym "bloku" jakiś canal+, a to naprawdę denne kanały. Zwłaszcza filmowe, bo moim zdaniem bez filmów. Trzeba się przenosić....
    ZaletyŻadnych
    WadyCała reszta
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976