Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2021-02-15 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek pomocy, zamykanie czatu (3 razy w polowie rozmowy zostala ona zamknieta przez konsultanta) na infolinie nie da sie dodzwonic. Obsluga klienta mniej niz 0
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2022-05-01 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dratyczna zmiana na gorsze. Czy ktoś mnie pytał? Zrywam umowę
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelne opisy filmów, debilny układ ikon zamiast listy, wersja dla analfabetów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2022-05-05 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki że coś zmieniacie ale nie na lepsze menu porażka
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćDziałoszyn
  • ~Agnieszka / 2022-05-25 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dziękuję za zrobienie takiego syfu,z którego muszę teraz korzystać do końca umowy za 150zł miesięcznie. Jeżeli nie przywrócicie starej wersji to z pewnością nie przedłużę umowy. Żenada.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
    MiejscowośćŁódź
  • ~Agnieszka / 2022-05-25 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba cię porąbało człowieku lub jesteś autorem tego gniota.
    WadyWszystkie możliwe.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Agnieszka / 2022-05-26 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie jest kompletną katastrofą, biegam do drugiego pokoju żeby sprawdzić programy na kanałach. Trzeba mieć fantazję żeby tak zepsuć coś co było dobre. Jak tego nie zmienią zrezygnuję z umowy bo szkoda zdrowia i nerwów z taką kasę
    ZaletyBrak
    WadyNOWE OPROGRAMOWANIE
    MiejscowośćŁęczna
  • ~Agnieszka / 2022-06-01 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Każde oprogramowanie obsługiwane beż problemu, a to nowe jakiś koszmar.
    MiejscowośćBełchatów
  • ~Agnieszka Aga / 2022-08-03 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder po aktualizacji beznadziejny. Wszystko dużo gorzej, mało czytelny, nie intuicyjny, zawiesza się. Programy nie posiadają opisów a jeśli już to bardzo szczątkowe. Czas na zmianę operatora. Żenada!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka Aga / 2022-08-18 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisałam już wcześniej o tym jaki to syf, ale dzisiaj przelała się czara goryczy gdyż okazało się, że nie mam polsat sport i nie mogę obejrzeć memorialu Huberta Wagnera z udziałem polskich siatkarzy. To już koniec mojej przygody z nc+ !!!
    Dno i pół metra mułu
    ZaletyTo jakiś żart
    WadyDługo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~aj / 2018-12-27 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma.
    Zaletyżadnych zalet.
    WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~aj / 2019-01-05 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dać się nabrać na werbowanie do nc+, ostrzegam. To jest mafia, werbują ludzi i potem już nic zrobić nie można. Blokują abonenta fatalnym dekoderem i nic nie można zrobić. Nie mam już siły walczyć z nimi, złożyłam skargę do UOKIK, czekam, ale innych ostrzegam, bo nie warto za nic dć się złapać.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~aj / 2019-11-08 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś wykupiłam dekoder, antenę, montaż. Po latach dostałam nowy dekoder, bo tamten nie ma być. Zepsuł się. Dali mi inny dekoder, który się zawieszał non stop. Jako osoba niepełnosprawna, wynajmowałam taksówkę do punktu i wymieniałam, ten sam typ, każdy gorszy od poprzedniego. Prosiłam w dziesiątkach listów: pomóżcie mi i otrzymywałam listowe brednie, zawsze te same, skopiowane i wklejone jako to jest gdy się ma wadliwą instalację i inne bzdury.Nie było wyjścia, aż doczekać do końca umowy. Dekoder oddałam bo był nieużywany wcale, z góry opłaciłam abonament do końca, w terminie wysłałam rezygnację. Mejlom i telefonom nie ma końca, mimo próśb, że jestem na leczeniu w szpitalu za granicą, nie mogę rozmawiać. Raz dziennie a czasem więcej razy idą mejle.To gorsze niż szatan, ale zadowolona, że odchodzę, postanowiłam wytrwać te szatańskie zagrywki.Hm. Optymistka, prawda? Wczoraj przychodzi rachunek na 10 zł. Za co? Ano nie wiem. Ktoś przebąkuje o marketingu, o wycofaniu, inne brednie, a idzie o to, by uprawiać dręczenie, mścić się. Byłam a tym bagnie ok. 20 lat. Nie da się spokojnie wyjść. Będą zmyślać jakieś powody, cho ć w umowie nic nie ma, będą dręczyć, straszyć komornikiem, krukiem itp. Tragedia. Zgłosiłam to do UOKiK, niech ich ktoś nauczy rozumu. Jak nie pomoże, zgłoszę do prokuratury, bo trzeba mieć podstawę prawną, żeby żądać świadczenia i trzeba się wywiązywać z umowy a nie polować na ludzi i ich potem ścigać.
    ZaletyCyfra+ byłaby dobrym operatorem gdyby nie to stado zwące się konsultantami. Właściciel poza Polską, to robią tak podłe rzeczy, że szok.
    WadySame wady w kontaktach, przy problemach ze sprzętem w potrzebie abonenta.
    MiejscowośćLądek Zdrój
  • ~aja / 2022-08-16 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś okropnego. Myślałam, że po jakimś czasie się przyzwyczaję, ale nic z tego. BURDEL totalny, nie wiem, gdzie mam czego szukać, zmiany są na gorsze, nieprzejrzyste, naprawdę - czekam do końca umowy i odchodzę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNieprzejrzystość.
    MiejscowośćCzerwonak
  • ~AKC / 2022-10-13 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Aksjomat / 2019-12-07 19:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakoś oferowanej usługi jest tragiczna. Nie wspominając o podejściu do klienta, gdzie to klient jest dla firmy nie odwrotnie, co jest śmieszne. Koniec umowy, klient zastanawia się czy przedłużyć i nagle z dnia na dzień ogromne utrudnienia ze strony nadawcy jeśli chodzi o odbierane programy. Zostali wezwani specjaliści z firmy, wszystko w porządku oni nie widzą problemu. Nie można oglądać, ponieważ co chwilę wyskakuje komunikat brak sygnału, średnio kilka razy na 2-3 min. Również opłaty za ofertę są żartem, kilkuletnich klientów traktuje się jak zwykle śmieci, przykre. Może kiedyś mieli coś do zaoferowania, ale dziś są przebijani przez konkurencję
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Zachowanie względem klienta
    Brak perspektyw po kilku latach
    MiejscowośćRadwanice
  • ~Akta / 2020-01-24 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma canal+ po zakończeniu umowy wykorzystuje adresy mailowe byłych abonentów po wycofaniu zgód na przetwarzanie danych osobowych. Sprawa będzie zgłoszona do rzecznika RODO
  • ~Ala / 2022-03-14 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja
    Od dwóch tygodni codziennie telefony ( w godzinach pracy.) Cały czas ta sama odpowiedź, że umowa kończy się w sierpniu i na tą chwilę nie wiem czy będę przedłużać. Codziennie ten sam cyrk, ja swoje a oni swoje.
    Nie ma możliwości dodzwonienia się, aby wycofać zgodę na kontakt telefoniczny.
    ZaletyBrak
    WadyMaltretują telefonami
  • ~alania / 2022-08-25 16:52
    Ocena: 1.67 / 5
    zmiana kanałów,porazka,konsultanci naciągaja i wprowadzają w błąd,czekam na rozpatrzenie reklamacji i po ponad 20 latach podziękuje za ich usługi
    Zaletyjuż nie widze żadnych
    Wadykontakt
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Albert241 / 2022-05-04 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    C+ to kompletna żenada. Internet, ktory w umowie ma miec 140 mb/s w rzeczywistosci 100 kb/s ( a to akurat w porywach ). Dekodery to jakis niesmieszny zart, chcesz zmienic kanal, a on sie wylaczy, chcesz zglosic to on ci zacznie wariowac. Jedynie przyciski na dekoderze dzialaja sensownie. Przynajmniej niedlugo koniec umowy. Nie polecalbym ich nawet najgorszemu wrogowi. Canal + to zwykli oszusci. Tyle mam do powiedzenia na ich temat.
    Zaletynic, doslownie nic
    WadyInternet
    Telewizja
    Dekodery
    Niezgodność umowy z tym co dostajesz
    pierdyliard wad więcej
    MiejscowośćWąchock
  • ~Albi / 2022-08-13 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna. W złą stronę idziecie! Brak opisu filmu daty powstanie i kto gra. Kanapy wymieszane strasznie. Wszystkie zmiany które poczynił operator to totalna porażka. Kończę umowę i spadam
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976