Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-10-31 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologiczne i tandetne programy. Filmy te same powtarzane. Poza Eurosportem kuchnia i domo to śmietnik. Szkoda, ze zamiast 100 programów o niczym nie można wybrać 5 wartościowych.
    ZaletyEuroSport domo kuchnia
    WadyWszystkie pozostały programy o fryzjerach patologicznych rodzinach etc...
    MiejscowośćKrakow
  • ~Aga / 2022-05-25 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe oprogramowanie porażka. Starsza osoba nic z tego nie skuma. Ike wywaliscie kasy za to g.. Czas suw żegnać. UdawNie że idziemy w stronę nowoczesności.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aga / 2022-05-25 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne rozczarowanie. Co to ma być??? Doskonały przykład starej prawdy, że lepsze jest wrogiem dobrego. Stare menu było czytelne i intuicyjne. Czytam komentarze i widzę, że to nie tylko moja opinia, ale wrażenie większości. Pod każdą krytyką się podpisuję. Jest fatalnie i pewnie nie przedłużę umowy. Dramat!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko, chaos, drobny druk, brak intuicyjnego przeszukiwania, brak logiki, obrazki gonią obrazki, koszmar
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Aga / 2022-06-04 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to totalna porażka! Zupełnie nieczytelne. Trudno znaleźć program, brak wielu funkcji, które były przydatne (np. znajdź podobne). Zastanawiam po co są takie zmiany... chyba Cyfra+ chce zniechęcić abonentów.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Aga_ta / 2017-12-05 18:27
    Ocena: 2.67 / 5
    obsługa klienta na infolini - brak slów ... Problem z odbiorem dodatkowego dekodera zgłaszany x razy i co? W rezultacie opłata za dodatkowy dekoder pobierana przez 24miesiące a dodatkowy dekoder działał tylko 6 miesięcy, żenada...
    Wadynawet w ładną pogodę problemy z odbiorem i częste komunikaty o braku sygnału :(
  • ~agaaa / 2022-04-25 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nekają ludzi telefonami i na dodatek są bezczelni
  • ~Agata / 2019-03-06 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie o tej firmie, nie chciałam popełnić błędu i kupiłam własny dekoder z telelewizją na kartę. Jednak konsultanci bardzo często dzwonili i namawiali na podpisanie umowy.Twardo odmawiałam, z prośbą o nie dzwonienie do mnie więcej. Naiwna myślałam, że uniknę problemu. Nic bardziej mylnego. Bardzo często wyłączają dostęp bez powodu. Po rozmowie z niedouczonymi konsultantami czekam 24h na aktywację, chociaż z góry dokonałam opłaty na pół roku. Masakra. I nigdy więcej!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2020-02-22 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga
    Oszukują ludzi nie dajcie się namówić na przedłużanie umowy.
    Robią tak że po 18 miesiącach proponują nowe niby lepsze warunki, ale nie mówią że dorzucajac ofertę robią z tego nową umowę którą niby podpisuje się telefoniczne.
    I uwaga cały myk na tym że ta umowa jest znowu na czas określony i nie możesz jej wcześniej wypowiedzieć bo zapłacisz karę 950 zł.
    Bo gdyby była to umowa na czas nieokreślony nie mogli by naliczac kar.
    I o to chodzi żeby ludzi nabijać w butelkę.
    Jak dzwonią i oferują nie mówią wszystkiego.
    ZaletyŻadnych!
    WadyKłamią, oszukują i żerują na niewiedzy.
  • ~Agata / 2021-04-02 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego operatora, za tą cenę maskara, dekoder ciągle się psuje, multiroom to jakaś masakra, telewizja ciągle przerywa, obsługa żenująca.Jak telewizja nie działa trzeba poodłączać dekoder i udać się do punktu. Coś takiego jak serwis nie istnieje!!!! Wszystko lepsze od tego dziadostwa.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Agata / 2021-12-11 20:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Drogie Canal Plus. Dubbingujący firmy totalnie je niszczycie. Fajnie gdyby wwrsja z lektorem była w każdym filmie wyboru. Nie zawsze napisy to rozwiązanie.
    A dla przykładu Scarlett Johanson mówiąca po polsku głosem jakiejś aktorki to słabizna. HBO niestety robi to samo. W ten sposób zabijacie kino...
  • ~Agata / 2022-03-23 11:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet jest tak słaby że laptop kręci , kręci , i bardzo długo zanim załapie. Odradzam. Oglądanie filmów tez jest słabe co chwilę ładuje . Bardzo żałuje , że związałam się umową.
    ZaletyBrak.
    WadyBardzo słaby internet.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agata / 2022-05-16 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat.Wszystko zmienili na minus,dosłownie wszystko.Szkoda,bo wcześniej bardzo dobrze korzystało się z funkcji dekodera.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Agga / 2022-05-26 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    No gorszej aktualizacji to już chyba nie można było przeprowadzić.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie mogę znaleźć szybko nagranych programów, czcionka mała,wszystko mi nie odpowiada. Wcześniej było logicznie i prosto
    MiejscowośćLublin
  • ~Agga / 2022-05-26 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    No gorszej aktualizacji to już chyba nie można było przeprowadzić.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie mogę znaleźć szybko nagranych programów, czcionka mała,wszystko mi nie odpowiada. Wcześniej było logicznie i prosto
    MiejscowośćLublin
  • ~agnes / 2019-02-20 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    absolutnie odradzam dzisiaj zerwałam z nimi umowę w trybie natychmiastowym nie wywiązali się się z warunków umowy gdzie polsat premium miałam do czerwca 2019 a oni sobie poprostu zablokowali jakaś masakra na infolinie dodzwonić sie graniczy z cudem a jak juz odczekałam 40 min i połaczyłam się z Pania ona mi oferuje włączenie za 20 zł szkoda ze za telewizje niedługo mam płacic 180 w takim razie jak tak pogrywacie juz Wam dziękuje za współpracę i nie dostaniecie grosza a straszenie karą za zerwanie umowy to Wy powinniscie zapłacic z niewywiązania się
    Zaletyodradzam
    Wadyodradzam
    Miejscowośćgliwice
  • ~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
  • ~Agnieszka / 2019-09-20 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjmują słusznych reklamacji. Internet nie działa w centrum Szczecina, prędkość kilka b/s.... Od koniec umowy natarczywi i agresywni.
    ZaletyBrak
    WadyPod każdym względem
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Agnieszka / 2020-01-28 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma, gdy dekoder się popsuje masz pozamiatane
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćKije
  • ~Agnieszka / 2020-02-21 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ma fatalny zasięg. Wykupiłam pakiet nc+ telefon z 10GB. Niestety prędkość uniemożliwia jakiekolwiek korzystanie chociażby z serwisów społecznościowych. Korzystanie np z Netflix jest niemożliwe. Podpisałam umowę na 2 lata. Płacę abonament, a karta SIM jest w moim dual-sim-telefonie jako alternatywa. Jeżeli chcę skorzystać z Internetu, doładowuje sobie play na kartę. Czekam aż skończy się Umowa. Pisałam wiele reklamacji, odrzucone zostały. Natomiast TV - wybór kanałów mniej atrakcyjny niż u konkurencji. Przy większym wietrze nic nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyzasięg, obsługa klienta, dział reklamacji
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
    MiejscowośćŻyrardów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976