Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-08-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy nc+ myśli że ma samych młodych i sprawnych abonentów? Dla osób starszych, słabiej widzących, uczących się położenia klawiszy na pilocie na pamięć, ta zmiana kanałów to zwykłe skur....two. Gratuluję pomysłów. Na szczęście w listopadzie koniec umowy, nie przedłużę. Nie pozdrawiam.
    MiejscowośćĆmińsk Miedziana Góra
  • ~Adam / 2022-09-12 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedługo koniec umowy i kupuję Polsat.
    Nawet jeżeli menu w Polsacie jest inne, to na pewno lepsze, niż w Canal+.
    Wolę Polsat od Canal+.
    Ludzie. Nie bierzcie tego Chłamu od Canal+!!!
    MiejscowośćFrombork
  • ~adam / 2022-10-15 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona internetowa, nie da się ustawić automatycznych płatności bo wyskakuje błąd spróbuj ponownie, cały czas problemy z logowaniem na wszystkich przeglądarkach i w incognito. Taka firma powinna zadbać o stronę.
    Miejscowośćchorzów
  • ~Adam / 2023-02-17 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie.
    Czy kanał nc+ jest sponsorowany przez Legię Warszawa chodzi o kanały sportowe ; Jak kliknę kanał to wyskakuję Legia pod każdym postaci. Płacę abonament ale chciałbym żeby jakość przekazu i merytoryczność były obiektywne bo ten wasz przekaz jest cienki odeszła lida Angielska a Legia nie zastąpi Wszystkiego pod znaku ,,L" WYMIOTY
    Pozdrawiam Kibic
    Zaletymiernota
    Wadyna wszystkich kanałach legia , liga + Legia poniedziałek Legia, kosmos Dzisiaj grała Iga Świątek WTA może powtórka meczu nie Legia. Ten produkt wymiotujący. Panowie wiem że nc+ jest w Wawie ale Legii to już nikt nie kikicuje bo sedziowie itp. pozdrawiam dalszej jazdy z Legią
    MiejscowośćKraków
  • ~Adam / 2024-03-31 09:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Canal+ od kilkunastu lat nie potrafi przestawić programu TV w czasie zmiany czasu z zimowego na letni lub odwrotnie. Jest to dla tej firmy wieloletni problem nie do rozwiązania ! W dzisiejszych czasach taki problem jest śmieszny a brak rozwiązania nie świadczy dobrze o firmie !
    MiejscowośćKraków
  • ~Adam / 2024-07-01 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno i tona mułu . Dodzwonić się nie idzie , średni czas na dodzwonienie ok 40 min . Wyłączają kanał jak lecę mecze nie informują o niczym . Nie działa np jeden kanał (przecież może zdążyć się awaria) i zamiast puścić info na infolinii czy na stornie że są problemy technicznie czekam 49 min na telefonie . Przełączają od osoby do osoby .
    Dno jakich mało
  • ~adam bijok / 2012-01-08 12:47
    Będąc kiedyś u znajomych, zauważyłem, iż ich nowy telewizor LCD ma obraz dużo gorszy niż moja plazma. Porównywałem obraz HD z tunera satelitarnego. Znajomi mieli „n”, ja cyfrę +. W grudniu zeszłego roku umowa z cyfrą mi się skończyła i wybrałem korzystniejszą programowo ofertę „n”.
    To, co przeżyłem po uruchomieniu nowego nabytku, to po prostu szok. Co z tego, że mam więcej kanałów HD, jeśli obraz jest paskudny -kolory są wyblakłe, obraz nie ma płynności i cały czas na jednolitych powierzchniach (np. niebo) jest cyfrowy brzydki szum. Na szczęście umowę mam tylko na 13 miesięcy. Jeśli masz nowoczesny telewizor HD-omijaj ofertę „n” szerokim łukiem.
    Adam Bijok.
    ZaletySzeroka oferta programowa.
    WadyBardzo brzydki obraz.
    Miesiąc
  • ~Adaś / 2022-06-21 21:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta bardzo dobra..zlego.slowa nie mogę powiedzieć..chodzi mi oczywiście o cenę za świadczone usługi..natomiast jeżeli chodzi o użytkowanie samego sprzętu czyli dekodera.....porażka totalna..dekoder ciągle się zawiesza...ciągle nie ma sygnału nadawania...proszę poprawcie to bo będziecie tracili klientów
    ZaletyCena za usługi
    WadySprzęt bardzo ale to bardzo wadliwy
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Adaś / 2023-05-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kładziesz się spać mając prawie 200 nagrań. Wstajesz rano i widzisz tylko kilkanaście. Zajętość dysku bez zmian. Po prostu zniknęły z listy. Pomijam już wieeeeele innych mankamentów, wręcz bubli. Mija rok a Canal+ cały czas zatrudnia tych samych półmózgów. Jak niżej - piszcie wszyscy reklamacje! Nagrywajcie jak zachowuje się dekoder podczas różnych działań i wymuszajcie abonament 0 za zmarowany rok! Jak się nie poczuwają to niech bulą!
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adaś / 2023-05-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kładziesz się spać mając prawie 200 nagrań. Wstajesz rano i widzisz tylko kilkanaście. Zajętość dysku bez zmian. Po prostu zniknęły z listy. Pomijam już wieeeeele innych mankamentów, wręcz bubli. Mija rok a Canal+ cały czas zatrudnia tych samych półmózgów. Jak niżej - piszcie wszyscy reklamacje! Nagrywajcie jak zachowuje się dekoder podczas różnych działań i wymuszajcie abonament 0 za zmarowany rok! Jak się nie poczuwają to niech bulą!
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adaś kalkulator / 2023-08-26 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja w Polsce to broń polityczna. Do niczego innego oprócz do zarabiania na reklamach jeszcze to nie zostało stworzone. Minuta reklamy w godz. od 18 do 21 w czołowych stacjach może kosztowac nawet 50000zł za jedną emisję.
    Te wszystkie stacje to nic innego jak trzepalnia pieniążków. Nabywają prawa do emisji 100 programów/filmów i wałkują to 10 lat w jakości takiej, że nie da się tego nawet z przymróżeniem oka oglądać. 90% ludzi w Polsce ma telewizory 4K a nwet 8K. Są to ekrany często powyżej 50 cali na których, stacje nadające w 720p a nawet już w 1080p wyglądają jak szatkownica pixeli a dźwięku ze stacji muzycznych nie da się słuchać na niczym innym, jak na słabiutkich głośniczkach wbudowanych w każdy telewizor. Gdy podłączymy takie nc+ do dobrej klasy zestawu Aufio Hi-Fi to jakość dźwięku 95% nadawców jest podobna do mono mp3 128kbps.
    W roku 2022 nc+ miał 23.9mln abonentów a jego dochód osiągnął 2.873 miliarda euro.
    Rozumiecie to? Około 12.9 miliarda złotych ... to tyle co 12.9 razy 999 milionów, jeśli ktoś ma problem z cyferkami.
    NC+ zarabia zatem:
    każdego dnia ponad 353 milionów złotych
    lub
    co godzinę ponad 1 milion 473 tysiące złotych.
    Można też na minuty, czyli co minutę NC+ zarabia ponad 245 tysięcy złotych
    co daje w zaokrągleniu 4090zł na sekundę!



    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adi / 2022-08-15 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka z nową listą kanałów ,zapomnieli o stałych abonentach ,a ten co to wymyślił to pewnie wcale nie ogląda tv .A na dodatek bardzo niekompetentna infolinia nie potrafią rozwiązać problemu , nie znają swojego dekodera .Czyli jeśli ktoś obecnie się zastanawia nad zakupem pakietu radzę się dwa razy zastano
    Zaletyjuż się skończyły
    Wadyinfolinia tragedja
    dekoder przejrzystość i menu tragedia
    ustawienie kanałów tragedia


    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~adini / 2019-09-30 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
  • ~Admyn / 2021-11-02 11:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem z NC+, Canal, Cyfrą i jak się tam zwali chyba od początku. Każdy rachunek płacony w terminie- zero zaległości. O ile w pierwszych latach było super, to ostatnie już takie nie były. Dawało się odczuć, że to abonent jest dla Nich, a nie Oni dla abonenta. Nie dbali o klienta. Nachalni konsultanci, upierdliwie wydzwaniający codziennie, na pół roku przed końcem umowy. Kiedy złożyłem reklamację nt. takiego właśnie konsultanta, telefony umilkły. Później okazało się że sami, bez mojej wiedzy odznaczyli moje zgody na kontakt. Miałem tego po prostu dość, rozwiązałem umowę i prawdę mówiąc do końca miałem wątpliwości, czy jednak nie zostać. Przysłowiową kroplą w pełnym wiadrze wody był ostatni telefon. Konsultant na początku rozmowy powiedział coś w stylu "nie traćmy czasu, zapyta wiec czy przedłużam umowę, czy nie". Po takim wstępie odpowiedź mogła być tylko jedna - nie. Nie mnie jednak dziękuję platformie za wspólnie spędzone lata. Jeśli jednak chcecie mieć pewność, że było jak piszę- odsłuchajcie sobie rozmowy (ab. nr 3006691)
    WadyFatalna jakość obsługi infolinii, częste powtórki programów, nawet sprzed kilku lat.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Adriaan / 2022-08-01 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa mi przez pół miesiąca NC+ a na infolinie odzywa się jakiś bot po jego weryfikacji która nic nie wnosi czekam na połączenie z konsultantem przez 20 minut rozłączam się bo nie mam zamiaru więcej marnować sobie. Ile trzeba czekać żeby się tam dodzwonić. WSTYD ŻAL ŻENADA!!!
    MiejscowośćAdamów
  • ~Adrian / 2021-10-16 14:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy poprosiłem o zmniejszenie pakietu odciągali mnie przez dwa tygodnie aż złożyłem wypowiedzenie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Adrianna / 2022-05-06 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W d..ie nas mają. Co za problem przywrócić stare oprogramowanie. Nie da się nic znaleźć, wszystko mało czytelne. To nowe oprogramowanie to jakaś porażka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie z możliwych
    MiejscowośćKleve
  • ~AG / 2024-05-27 13:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z nc+ na kartę od kilku lat, ale przeoczyłem zmiany w ofercie. Po stwierdzeniu że nie obejrzę Roland Garos dopłaciłem w sobotę 54 zł za KOMFORT z Banky PeKaO do Banku PeKaO (bank nc+). nie zdziwiłem się, że nie miałem programów w niedzielę, ale w poniedziałek zadzwoniłem do konsultantki i usłuszałem, że nie widzi wpłaty, a księgowanie trwa do trzech dni roboczych??????.
    Gdyby mi (jako głównemu księgowemu) księgowa zaksięgowała wpływ po trzech dniach, otrzymałaby wypowiedzenie dyscyplinarne. Poza tym w obecnych systemach finansowo - księgowych funkcjonuje automatyczne księgowanie. Czyżby nie w CYFRZE+???
    A może czas na zmiany??
    MiejscowośćElbląg
  • ~Aga / 2020-06-02 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam problem z programem na EPG na cały tydzień. W tygodniu nie mogę wszystkiego oglądać i zawsze nagrywam cały tydzień. Zdarzyło się to już kilka razy i wtedy telefonowałam do NC+ i po kilkunastu minutach program się uzupełniał na cały tydzień. Dziś usłyszałam, że to niemożliwe i nigdy tak nie było. Czyli ja KŁAMIĘ.
    Rozmawiała z serwisem dziś i wczoraj. Rozmowa bardzo nie przyjemna. Po wczorajszej nie miałam telefonu, aby ocenić pomoc NC+. Dziś Pan poinformował mnie, że takie oceny są tylko losowo wykonywane. Ciekawe jak to jest, że ten los jest tylko wtedy, gdy konsultant mi pomógł. Dziś też NC+ nie zadzwoniło, abym oceniła pomoc konsultanta, bo również byłaby negatywna.
    Mój abonament miesięczny o ponad 170,00 PLN więc czegoś za to oczekuję.
    MiejscowośćŁuczyna
  • ~Aga / 2020-06-17 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, kłamcy i naciągacze. Zadzownili w celu przedłużenia umowy, mieli dołożyć canal plus i się okazało że nie ma żadnego canal plus jest za to umowa za dwa lata i wyższa cena. Nigdy w życiu ncplus - oszuści i złodzieje!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976