Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AAAA / 2022-05-30 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Powtórzę to co już napisano: TRAGEDIA!!!!!!, MAKABRA!!!!! Po zakończeniu umowy rezygnuję z tego CHŁAMU.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~aaaSzpakter@interia.pl / 2022-04-21 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia z oprogramowaniem obecnie wprowadzonym.Wogóle nie przejrzyste menu.Komu przeszkadzało poprzednie?????????????????????
    ZaletyKompletny brak
    WadyObecne najnowsze oprogramowanie to TOTALNA PORAŻKA.Co za geniusz wpadł na tak idiotyczny pomysł.Może zaczniecie liczyć się z opiniami tych dzięki którym egzystujecie.Domagam się (choć podejrzewam ,że bez skutku) powrotu do poprzedniego menu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Abc / 2022-05-10 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakiś żart. Aby coś znaleźć graniczy z cudem, programy nie nagrywają się tak jak powinny, brak podziału kanałów na kategorie. Jest to najgorsza aklualizacja z która się spotkałam. Super byłoby gdyby użytkownik sam mógł stwierdzić czy odpowiada mu stare czy nowe oprogramowanie i bez problemu mógł wrócić do starego bo teraz tylko człowiek się denerwuje i zastanawia gdzie co jest i czy się nagra.
    ZaletyNa ten moment brak
    WadyNa ten moment wszystko.
    MiejscowośćRaszowa
  • ~abc / 2022-08-03 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mama czasu na walkę z dekoderem i oglądaniu reklam . Paranoja jest liberalna .
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Abonent / 2018-06-10 08:52
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem u nich od 2 lat i płacę nie małe pieniądze 134 zł miesięcznie, mam Wifipremium box i Wifi Boxa do multiroom. Nigdy nie miałem problemu ze sprzętem czy z usługami jakie kupuję od nich. Infolinia no cóż bywa problemowe dodzwonienie się do nich ale jak się już dostaniemy to są dość ogarnięci i kompetentni (zdarzają się wyjątki). Problemy przy przedłużeniu umowy, koniecznie wciskają droższe oferty jednak gdy się wie czego chce i ma się samozaparcie to się wynegocjuje to czego się chce. Podsumowując polecam NC+ z powodu bezawaryjności i kanałów w ofercie, jednak jak ktoś szuka taniej oferty to w NC+ może tego nie znaleźć.
    ZaletyBezawaryjność, bogata oferta kanałów,
    WadyCena, infolinia, przedłużanie umowy
    MiejscowośćMława
  • ~Abonent / 2022-04-22 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem prawie od początku istnienia tej platformy, i krótko mówiąc takiego badziewia jeszcze nie było. Poprzednie oprogramowanie nie było idealne,ale to co teraz jest to masakra. Jak się nic nie zmieni,to niestety będę musiał się rozstać z tą platformą.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie
    MiejscowośćŁódź
  • ~Abonent nc plus / 2022-05-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak Eurosport - po rozmowie tel (20 min oczekiwania) podczas której żadnej konkretnej informacji nie otrzymałem, pani mówi że mogę sobie oglądać przez internet i czy coś jeszcze chce? (żenada!!!)
    Wadyobsługa klienta, brak konkretów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~AD33 / 2022-05-31 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednikami: MASAKRA.
    Dlatego też apel do niezadowolonych: Wyślijcie wypowiedzenia, oczywiście z końcem umowy, niezależnie od terminu tego końca umowy. Można to zrobić przez internet ze swojej strefy abonenta.
    Chodzi o to aby tych wypowiedzeń było teraz jak najwięcej - może wtedy Canal+ zareaguje.
    PS. Rezygnacje można w każdej chwili wycofać.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
    MiejscowośćStrzegom
  • ~Ada / 2022-06-05 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie nie jest intuicyjne. Jest bardzo skomplikowane w obsłudze. Przywrócić stare!
    WadyW niczym nie można się odnaleść. Bardzo stresujące i chyba czas zakończyć współpracę
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ada / 2023-03-19 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
    Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKorzystanie staje się mordęgą.
    MiejscowośćBytom
  • ~adam / 2020-07-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    BYŁEM klientem Canal+ od jego początku, czyli gdy sygnał był przesyłany z nadajników naziemnych.
    To był tylko jeden kanał, ale ciekawy!
    I był to złoty czas dla abonentów.
    Co chwila promocyjne akcje obejmujące właśnie ich - ludzi którzy podpisali umowę, seanse filmowe w salach kinowych, prezenty, zainteresowanie widzem.
    Ale wszystko ma swój koniec - przejście na usługę satelitarną był właśnie tym momentem.
    Stały, wieloletni klient przestał mieć znaczenie, został uznany za jelenia który płaci, więc nie trzeba się nim zajmować.
    Klient wieloletni przed końcem umowy dostawał tylko telefon o podwyższeniu abonamentu.
    Trwało to wiele lat, moje przygody z tą firmą to już historia.
    Co było powodem nie podpisania następnej umowy?
    Bezczelność i lekceważenie z jaką obsługa klienta odnosiła się do zgłaszanych przeze mnie problemów.
    Mając w pamięci swoje problemy nie polecam kontaktu z nimi nikomu.
    Jest wiele innych lepszych i tańszych opcji do wyboru

    ZaletyByły dawno temu - potem znikły
    WadyArogancka i niekompetentna obsługa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Adam / 2020-11-12 07:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem już u nich od 2010r i nie narzekam przedłużyłem w tym roku umowę i nie żałuję płacę 10zł więcej ale otrzymałem HBO i HBOGO szczególnie jakość jest super
    Polecam platforme canal+
    ZaletyJakość obrazu
    WadyBrak
    MiejscowośćLidzbark
  • ~Adam / 2021-11-01 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Od chwili przedłużenia umowy(telefonicznie) na czas nieokreślony W mojej ofercie widnieje ,że umowa trwa do 01.04.2023, co jest niezgodne z zawieraną telefonicznie umową, której nawet nie otrzymałam do podpisania celem potwierdzenia ważności tej umowy. Ale w miedzy czasie Canal+ łamie warunki umowy jak np zmiana miejsc numieszczenia kokejnych kanałów wcześniej DaVunci Learning był na 104 kanale a w chwili obecnej z trudem udało się znaleźć ten program na kanale 220 i tu niebyło żadnej zapowiedzi , że taka zmiana nastapi jak i nawet kilka kanałów całkowicie zostało usuniętych z oferty abonamentowej i nic nieprzynosiło zwracanie się z reklamacją , zbywając konsumenta ,że to tylko chwilowe ponieważ trwają prace techniczne lub wynikły zakłócenie na satelicie.
    Sprzęt jest także bardzo wadliwy lub były usterki techniczne związane z wadami produkcyjnymi a Canal+ odkupił ten wadliwy sprzęt po niższej cenie i wykonywał drobniutkich napraw aby urządzenie jakoś działało i udostępnia swoim kliento
    Zaletymożliwość oglądania 1000 kanałów
    Wadywadliwy sprzęt , niezgodne z umową postępowanie, oraz wyłączanie niektórych kanałów bez powiadomienia konsumentów
    MiejscowośćLubań
  • ~Adam / 2021-12-11 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę prawie 100 zł miesięcznie za oglądanie reklam co kilka dni są problemy z dekoderem trzeba godzinami dzwonić do obsługi klienta opowiadają jakieś bajki o aktualizacjach itp Nigdy więcej!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyCo kilka dni problem z dekoderem 60 procent reklamy
    MiejscowośćWuppertal
  • ~Adam / 2021-12-14 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
    ZaletyNie ma
    WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Adam / 2022-04-30 23:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o telewizję spoko tylko to może menu to totalne dno znaleść coś w nagraniach krew mnie zalewa. Powinna być możliwość pozostania przy starym oprogramowaniu dekodera masakra chyba trzeba zmienić operatora.
    ZaletyBrak
    WadyNowe menu masakra
    MiejscowośćKamieniec wrocławski
  • ~Adam / 2022-06-06 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu totalne dno i kilo mułu po co więcej pisać jak tylko skończ się umowa to zmieniam operatora
    ZaletyBrak
    WadyMenu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adam / 2022-06-10 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuję, żeby wszyscy niezadowoleni z nowego menu dzwonili na infolinię ze skargą.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adam / 2022-08-01 08:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy soft jest tragicznie gorszy od poprzedniego - nielogiczny, zerointuicyjny. Ktoś wprowadził kolorki ale za to zlikwidował rzeczywiście przydatne funkcje. Czy ktoś wziął za to pieniądze ! Blamaż!!!
    Czy można wrócić do poprzedniej wersji ?
    Zaletyjw
    Wadyjw.
    MiejscowośćKraków
  • ~Adam / 2022-08-03 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka co chwilę jakieś aktywację aktualizacje od trzech dni nie mogę nic obejrzeć ani dodzwonić się na infolinię Nigdy więcej!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały czas problem z dekoderem godzinami nie można się dodzwonić do serwisu no i płacimy za oglądanie reklam
    MiejscowośćKońskie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976