Zaletynowoczesny sprzęt, innowacyjność, dobra cena
strona 18 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~krasnal / 2011-01-31 23:21
Mam platformę n od niedawna jednak u rodziców jest już kilka lat i nigdy nie mieliśmy większych problemów z BOKiem. Jakość jest super, kanały HD w pakiecie, dobre promocje, krótkie terminy umów - czyli coś czego nie dał mi polszmat. Jestem zadowolony z wyboru. -
-
~krossman / 2012-12-26 18:37
Ogólnie program kablówki był do d..y. Kto wymyślił bloki tematyczne np. Comedy Central czy AXN z dwudniowymi powtórkami tych samych odcinków? Mo po prostu geniusz! Posadziłbym go przed tv na następne 4 dni i kazał oglądać w kółko to samo. Na tle ogólnej ramówki miałem nadzieję, że chociaż programy N-ki z serii npremium wzniosą się nad ogólny poziom niemocy i badziewia. Ale gdzie tam! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy tej niemocy.A później = kończy mi się umowa,czas zaglądnąć do "Cyfry| -
~Łukasz / 2012-02-25 00:23
Witam, W zasadzie jest tego tyle ze nie wiem od czego zacząć. Po pierwsze co najbardziej mnie interesuje i irytuje to bez względu na porę telefonnowania na hotline min 10 min na połączenie. wiecznie powtarzajace się błedy na dekoderze których nie potrafią rozwiązać. Do tego konfiguracja miltirioomu to zadanie dla cierpliwych bynajmniej na poczatku tak było. pytanie jest tylko jedno ... czy jest alternatywa ? Zaletystosunek jakości do ceny duze liczba kanałów HDWadywszysto co wypisałem wyzej1 rok -
~Marcelina / 2009-04-03 16:43
Ej ale co w tym dziwnego że masz czytać warunki umowy - na początku tez zawierania tej promocji powinno się zostać poinformowanym ze zrezygnowac trzeba SAMEMU - czyli TRZEBA PRZYPILNOWAĆ TERMINU - bo inaczej - umowa przechodzi na czas nieokreślony vel. przechodzą Ci pakiety i płacisz po normalnych stawkach. Dziwne by było gdyby operator (któremu nota bene własnie się opłacają takie niedopatrzenia terminów ze strony klientów) chciał żebyś zrezygnował z pakietu. Wszystko jest tak skonstruowane że za ewentualne gapiostwo zapłacisz ale masz jak byk czarno na białym że po upływie promocji trzeba zrezygnowac z pakietów - tak tez jest w większości operatorów telefonii komórkowych. Nie spotkałam sie z innym rozwiązaniem.
Ja mam enkę rok. Zadowolona jestem - mam wszystkie pakiety dodatkowe. Nie narzekam ale też nie musiałam do nich dzwonić więc nie wypowiadam się ile jest prawdy z tym ich BOKiem.Zaletyilość pakietów i kanałów1 rok -
~marcin / 2008-12-26 20:17
witam.
muszę powiedzieć że ja również w grudniu nie dodzwoniłem się do BOK n-ki by rozmawiać z konsultantem JEDNAK WSZYSTKIM CHCĘ PRZYPOMNIEĆ ŻE DZWONIĄC NA NUMERY N-KI ZAWSZE JEST MOŻLIWOŚĆ ROZMOWY Z AUTOMATEM! I SPRAWĘ MOŻNA ZAŁATWIĆ W 2-3 MINUTY MAKSYMALNIE. ZASADA DZIAŁANIA JEST BARDZO PODOBNA JAK W BIURZE OBSŁUGI KAŻDEGO OPERATORA TELEFONI KOMÓRKOWEJ.ZaletyPLUSY ROZMOWY Z AUTOMATEM OGROMNE!WadyBRAK MOŻLIWOŚCI ROZMOWY Z KONSULTANTEM10 MIESIĘCY -
~MarFab / 2012-01-12 15:08
Biuro obsług klienta działa tragicznie - od grudnia wysłałem z 10 reklamacji i skarg - dostałem 1 odpowiedź nie związaną z moją sprawą. Pozatym cała ta wypożyczalnia to bagno za zamuwiony film płaciłem dwa razy którego nie odblokowano - dzwoniąc do BOK-u dostałem odpowiedź że moge zamówić go jeszcze raz to dostane rabat. Ponaddto drugi dekoder jest nieczynny ale jak mi odpowiedziano to wina połącxzenia z satelitą - od nich niezależne - myślałem że skoro biorą kase to jednak zależne. WadyBok nie słucha klienta -
~maximus / 2010-06-21 21:36
Po pierwsze jeśli nie zdążysz lub zapomnisz wyłączyć pakietu promocyjnego (nie wyłączają automatycznie nawet jak przy zawieraniu umowy o tym powiesz) płacisz potem maksymalnie ile się da długo przez tzw. okres wypowiedzenia - chyba że zażądasz nagrań rzekomo nagrywanych rozmów to masz minimalne szanse powalczyć.
Po drugie od czerwca - bez wcześniejszej informacji ni z tąd ni z owąd zaczęli sobie naliczać opłatę za pakiet info (w umowie bezpłatny) - bezczelność w najwyższym wydaniu. Nie polecam. -
~Memphis / 2012-01-15 17:30
10.01.2012 o północy straciłem dostęp do oferty programowej, nawet jak wybieram kanał TVP1 to pojawia mi się tabliczka z informacją, że jak chcę poszerzyć ofertę to mam gdzieś dzwonić. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła - straciłem masę czasu na dzwonienie i zgłaszanie problemu na infolinii pomocy technicznej - to jest jakaś PARANOJA! Siedzą tam same pozbawione kompetencji matołki, jedyne co umieją zrobić to zweryfikować numer umowy i przeczytać zgłoszenia na koncie abonenckim - za każdym razem telefon odbiera kto inny, nie ma kompletnie ciągłości sprawy, za każdym razem trzeba tłumaczyć wszystko od początku, co za poroniony mechanizm to jest!!!!! Z działem technicznym porozmawiać się nie da, nad problemami pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią.
Dodam tylko, że przeszedłem do n-ki z cyfry+ ... dzisiaj BARDZO TEGO ŻAŁUJĘ! Umowę podpisałem w połowie listopada 2011, pełny dostęp do zamówionej oferty miałem po ciężkich bataliach dopiero ... 29 listopada, teraz od 10.01 znowu nic nie działa - PARANOJA, KPINA, i ŻENADA!ZaletyJakość obrazu, Multiroom PremiumWadyBrak kompetencji pomocy technicznej, idiotyczny system obsługi reklamacji, częste problemy związane z brakiem dostępu do oferty programowej, wieczne problemy z aktywacją kart2 miesiące -
-
~Mister / 2010-06-11 12:02
NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CZĘSTO USŁUGI SĄ NIEDOSTĘPNE A "ONI" SIĘ TŁUMACZA KŁOPOTAMI TECHNICZNYMI I ŻE SYGNAŁ OD "NICH" WYCHODZI A RESZTĄ TO SIĘ MARTW SAM CZŁOWIEKU I CHOĆBYŚ NIE OGLĄDAŁ TO PŁAĆ !!!!!ZaletyŻADNYCHWadyCAŁOŚĆ2 LATA -
~Norbi / 2012-01-11 22:00
Nie polecam najgorszemu wrogowi nie wiem za co place tyle co miesiąc skoro co chwile wyłączają mi telewizje na 2 dni a wszystkie rachunki płace przed czasem. Nawet nie raczą pieniędzy oddać za ten czas kiedy nie mogłem korzystać z telewizji. NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!! A jesli chodzi o infolinie to rownie dobrze mozna dzwonic jajami na kanapie bo zadzwonienie na infolinie nie przynosi ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH EFEKTÓW po zadzwonieniu trzeci raz w ciagu 6 godzin za każdym razem usłyszałem, że usterka nie była jeszcze zgłaszana !!! ŻENADA !!! W skali 1-10 oceniam ich na 0 !!! Totalne dno !!! Mam nadzieje ze padną i to jak najszybciej !!! ZaletyŻADNE !!!WadyWYŁĄCZANIE TELEWIZJI NA 2 DNI CO NAJMNIEJ RAZ W MIESIĄCU !!! INFOLINIA TO KPINA !!! ZŁODZIEJSTWO !!! ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ !!!OD 8 MIESIĘCY I O 8 MIESIĘCY ZA DŁUGO !!! ŁĄCZNIE WYDANE OKOŁO 200 ZŁ + 90 ZŁ/MIESIĘCZNIE -
~Padzia / 2017-07-31 15:22
Oferta i jakość ok. Ale obsługa... Masakra. Szczególnie jak się wypowie umowę. Tłumacz codziennie, że nie chcesz, nie potrzebujesz. Szwagier matki męża siostry też nie chce i nawet sąsiada pytał. NATRĘTY!!! -
~popek / 2011-02-08 22:35
przeczytajcie najpierw umowę zanim coś podpiszecie, a nie narzekacie po fakcie. A kto nie rozumie pewnych klauzuli niech poprosi o ich wytłumaczenie. tak narzekacie na BOK eNki a spróbujcie dodzwonić sie do konkurencji, zobaczymy kto wcześniej podniesie słuchawkę!!!!! -
~PPP17 / 2010-06-23 08:52
Wszystko było ok do czasu jak zarządca telewizji n postanowił podnieść ceny w trakcie trwania umowy, informując mnie że niby wysłano mi pisemnie informacje o takim zamiarze tyle tylko że ta owa informacja nigdy do mnie nie dotarła ZaletyFajne pakietyWadycena i nieczyste zagrywki8 miesięcy -
~STEF / 2010-06-03 22:33
Przekonałam się na własnej skórze,że ta telewizja jest do niczego...korzystam już prawie 2 lata na szczęście w listopadzie tego roku kończy mi się umowa.Piszę na szczęście,bo od samego początku zawsze były problemy z odbiorem,z promocjami i tak dalej.Najgorszym problemem jest to,że ciężko jest się do dzwonić do konsultanta a jeśli już to wciskają taką ściemę że aż w butach chlupie...podam taki przykład:miesięczny abonament płaciłam regularnie co miesiąc,teraz w miesiącu maju zdarzyło mi się opłacić go z opóźnieniem niewielkim(10 dni),więc wyłączono mi sygnał 1czerwca do tej pory nie puszczono sygnału-od wieczora 1 czerwca dzwonię do nich i tłumaczę,że rachunek został zapłacony tylko nie otrzymali pokwitowania zapłaty,nie z mojej winy.Pan konsultant stwierdził,że sygnał zostanie włączony za kilka godzin,czekałam-na darmo,dzwoniłam ponownie ,aby wyjaśnić zaistniałą sytuację,milutka pani kazała uzbroić się w cierpliwość i poczekać jeszcze kilka godzin,czekam do tej chwili i nic,oprócz tego dzwonię co jakiś czas i otrzymuję tę samą śpiewkę ,że za kilka godzin,nie wspomnę już o tym,że za dzwonienie do nich przyjdzie mi rachunek wyższy niż miesięczny abonament za telewizję N.,,Gdyby człowiek wiedział,że się przewróci,to by sobie usiadł,,Stwierdzam szczerze,że bardzo żałuję podpisania umowy z tą telewizją,bo ile nerw mnie kosztowało samo dzwonienie i lekceważenie klienta,to tylko ja wiem...Odradzam...naprawdę!!! 19 miesięcy -
~suchy / 2013-04-16 09:45
Uważajcie na dzwoniących telemarketerów Zaproponowali pakiet Silver za 64 zł a w standardzie 79 złoty. Tylko że pakiet Silver nie uwzględnia nc+GO które można dokupić za 14,90 czyli 64+14,90=78,90 czyli SUPER PROMOCYJNA oferta w ramach przeprosin. Tak tylko w NC+ umowa od ponad 4 lat -
~teresa62r / 2013-09-03 16:55
Z tą oceną na 5 to żart!!! Zaletyzadnych zaletWadysame wady27 miesięcy kupiony za 499 zł -
-
~terry / 2010-05-28 23:45
Co prawda mam dopiero od 2 msc, ale dziwią mnie te negatywne opinie. Bogata oferta, programy w HD, nagrywarka - dla mnie super. No i kanał TVN HD+1 dobry pomysł. Jedyny minus to to, że opcja wyboru napisów w języku ang jest niedostępna, a miała być. Acha i drugi minus, po zainstalowania n-ki, więcej oglądam tv. Osobiście polecam n-kę. ZaletySporo programów w HD, nagrywarka, TVN HD+1Wadybrak opcji wyboru napisów po angielsku -
~timber / 2010-02-05 10:18
Z samej telewizji jestem zadowolony, dużo ciekawych kanałów w HD, możliwość nagrywania, cofania, pauzowania. Infolinia w chwili obecnej się poprawiła kiedyś się czekało z 20 minut.
Natomiast nie jestem zadowolony z podwykonawców firma Business Development, miało kosztować ok 300 zł zamknęło się na ok 800 zł. Instalacja się posypała już po pół roku, gwarancja jest nic nie warta, za DOJAZD SIĘ PŁACI (100 zł), za części (pomimo okresu gwarancyjnego) każą płacić, ponieważ np. konwerter został uszkodzony (150 zł) z mojej winy (dym z komina...). Tylko moje pytanie: przepraszam czy za wykonanie instalacji w nieodpowiednim miejscu nie ponosi winy instalator i firma, która go zatrudnia? To jest rozbój w biały dzień. O D R A D Z A M !!! (może są uczciwe firmy instalujące usługę...)ZaletyJakość obrazu, ilość kanałów, nagrywanie, cofanie, pauzowanie.WadyFirmy instalujące usługę to naciągacze, jak pada to obraz albo staje albo w ogóle nie można oglądać, sypie się szybko instalacja, tv n umywa ręce i raczej ciężko cokolwiek egzekwować... przecież nadają sygnał...rok, 800 zł -
~toćka / 2009-03-20 18:59
ta telewizja to wielka kicha,ja wziełem dekoder w promocji jak mnie poinformowano na okres 3 miesięcy a rachunek dostałem juz po dwoch ,nie moge sie dodzwonić bo tak naprawde nie ma do kogo sekretarka jak zwykle automat mowi mi ze podaje złe hasło choć mam takie na umowie a przedstawiciel powiedział ze go też wprowadzono w błąd i umywa ręce jeden wielki kanał ZaletyzeroWadyojojoj3 miesiace -
~tondak / 2011-08-13 19:23
kiepsko oceniam działalność platwormy N .Nie mam zastrzeżeń co do jakości sygnału,odbioru,programów.Radzę uważać na umowy ,promocje-które póżniej nie chcecie wykupić-natychmiast z nich rezygnujcie bo zostaniecie za nie obciążeni.Umowy już następnego dnia po podpisaniu radzę zastrzegać brak akceptacji na przedłużanie po czasie umownym-wszystko na piśmie-listy z potwierdzeniem odbioru (nawet listy polecone ignorują i twierdzą,że do nich nie doszły)Konsultanci telefoniczni i inni udają że nie wiedzą o co chodzi lub odpowiadają tylko na część zarzutów,a na inne nie odpowiadają.ocena ogólna firmy-kiepska (cwaniaki) Wadykantują30 miesięcy
strona 18 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »