strona 16 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~mini / 2011-07-11 19:53
Uwaga !!!
Pewnego dnia przyszli do nas do domu autoryzowani dystrybutorzy i namowili nas na zmiane dekodera na cyfrowy w HD . Powiedzieli , ze teraz jest jedyna okazja, bo zmieniaja obecnie dekodery grupowo i zamiast prawie 1000zl wyjdzie nas to 349zl. Z chwila, gdy moja mama spytala sie co sie stanie, kiedy tego nie podpisze , to powiedzieli , ze tv z czasem nie bedzie wogole. Wszystko byloby ok, gdyby nie fakt , iz umowili sie na 11.07.2011 na godzine 10-11 , a nikt do nas nie przyjechal. Malo tego nie odpowiada nikt na nasze telefony , a pod adresem podanym na umowie nie jest zarejestrowana zadna firma. Konsultant pobral zadatek w wysokosci 250zl.
Dodam jeszcze, ze cecha charakterystyczna jednego z dwoch panow byly dziwne , niby pooperacyjne blizny na uszach (jakby malzowiny uszne byly przyrosniete do glowy). Ten sam pan mial po wewnetrznej stronie lewego ramienia tatuaz (napis w stylu gotyckim) .
Gdyby ktokolwiek mial podobne doswiadczenia prosze o kontakt mysia_1989@buziaczek.pl -
-
~moki / 2010-01-22 00:09
A gdy się uszkodzi lub coś nawali i udowodnią Wam ,że to Wasza wina nie wygracie i zabulicie.Takie są realia totalitarnej usługi.Polsat też daje tuner za darmo a drugi również i jest dużo lepszy ,miła obsługa bez arogancji obsługuje nie denerwuje.Kończy się umowa i bez problemu zdawania tego złomu można sobie podstawowe programy oglądać a n niestety jest trochę inaczej. Zaletynie daje plusówWadyza kolor źle się kojażący,za spowodowanie znienawidzenia do tego koloru powinni płacić za oglądanie tego.Brak transmisji sportowych w wykonaniu polaków.Nudzące filmy.5m -
~motylekgoha / 2009-12-30 15:02
dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!! Wadyzła obsługa klienta nie do informowananbox mam dwa lata -
~n-kowiec / 2009-02-17 20:47
Witam. Posiadam n-kę od paru godzin. Instalacja anteny plus aktywacja przez telefon +czas potrzebny od telefonu do pojawienia się programu na moim telewizorku godzina czasu. Wiem, nie do uwierzenia, atenę ustawiłem przypadkiem(jak chyba większość samozakładaczy anten, poprzez ruszenie niechcący :-) )Więc od tej strony na razie nic do zarzucenia. Jakość obrazu naprawdę niezła jest duża różnica pomiędzy n-ką przez EURO a UPC analogową (właśnie sobie pstrykam i porównuje) Ciekaw jestem jaka będzie różnica jak połączę kablem HDMI. Mam nadzieję że nie dopadną mnie kłopoty o których piszą niektórzy z Was. ZaletyBardzo ładny obrazWadyNa razie żadnych, ale po jednym dniu użytkowania za wcześnie na euforię1 dzień -
~niezadowolony / 2011-02-02 19:45
Od 29.01.2011 mam zawartą umowe i do dzisiaj nie odbieram sygnału,wieczny napis na ekranie "w ciagu 24 dodz.otrzymasz dostep do zamówionej oferty" i tak juz 5 dzień. Jutro to zwracam i odstępuje od umowy !!!!! -
~PAWEL / 2012-02-18 19:01
Witam. Posiadam eNkę już od roku. Przy zawieraniu umowy niemal siłą uzyskiwałem odpowiedzi o ofercie. Sprzedawcy wyraźnie nie zależało na zawarciu umowy. Zamiast namawiać to udzielał lakonicznych odpowiedzi TAK lub NIE i CO CHCE PAN WIEDZIEĆ? Wiecej sam wyczytałem w ulotce i pytałem?(odp. TAK i NIE). Włąćzenie pakietów nastąpiło dopiero następnego dnia po moim telefonie do BOK (czekasz na poł. kilkanaście minut) Później było dobrze. W listopadzie dostałem info o wystawieniu faktury dopiero po upływie terminu płatności(info otrzymuję drogą elektroniczną) Obecnie umowa mi się kończy i zaproponowali i wyższy abonament- odpada jako klient który płaci regularnie spodziewałem się że zapłacę podobnie (może coś taniej lub jakiś okres promocyjny na dodatkowe kanały) a tu cena w górę i żadnych gratisów. Złożyłem wypowiedzenie na piśmie. Przysłali sms, że zadzwonią z ofertą specjalną. ZOBACZYMY ZaletyOferta zgodna z umowąWadyŁączność z BOK porażka12 miesięcy -
~pc2001 / 2011-07-28 00:57
Po pół roku przysłali fakturę! Przez pół roku żyłem w nieświadomości że minął termin promocji produktów, a po pół roku przysłali fakturę z obciążeniami za cały okres!
Brak mi słów. Na każdym kroku w tej chorej polsce naciągacze i przekręty.
Telewizje, bankii zakłady ubezpieczeniowe! Zdrowia już nie mam na życie w tym miernym kraiku! -
~pevex / 2011-04-22 19:25
MAM UMOWE NA ROK ABONAMENT 48ZL AZ TU NAGLE POJAWIA SIE ZMIANA OPLAT NA 79ZL msc.
DZWONIE I PYTAM CO JEST.ODPOWIADAJA ZE JA ZADZWONILEM DO NICH I ZMIENILEM PAKIET NA DROZSZY.CO ZA BZDURA.ZaletyJESTEM ZLY NIE MA PLUSA DLA NICH4 MSC -
-
~Piotr / 2012-10-06 12:17
1. Turbo dekoder nie ma WIFI jak podała pani przy zawarciu umowy.
2 W konfiguracji bezprzewodowej Multirumu na AP nie pomogą w N, bo to nie ich problem.
3. Promocyjny pakiet który miałem dostać gratis na 2 miesiące, uruchamiają już 14 dni i dalej nie działa.
4. Multirum nie ściąga uprawnień i co kilka godzin trzeba wszystko resetować.
Ok, popełniłem błąd. Więcej go nie powtórzę.
Mam "N"-ke o dwóch tygodni, wytrzymam pewnie tych 11 miesięcy umowy i do widzenia.ZaletyKanały HDWadyInfolinia, konfiguracja, Multirum nierdzielny! Oferta programów blisko prostackiego polsatu14 dni . W sumie kosztował mnie 430,- zł. I jeszcze nie działa poprawnie. -
~Rafik / 2011-08-08 13:56
Używam enki od kilku miesięcy. Miałem problemy z aktywacją, ale po telefonie do biura obsługi za kilka godzin już wszystko wróciło do normy i telewizja działała. Faktury też przychodzą na czas, wystawione na kwote jaką zadeklarowałem na początku, pierwszy raz spotykam sie z problemem podwyższonej zapłaty. Andrzej – rozumiem Cie w zupełności, też nie byłbym zadowolony z podwojenia mi sumy abonamentu. Pewnie to zwykła ludzka pomyłka i wszystko da się odkręcić. Zaletyvod, tv 3d, dużo kanałów hd, nagrywanie przez internet i telefon, multiroomWadywcześniej brak polsatukilka miesięcy -
~RobWos / 2010-11-06 13:13
Zmieniają cenę w trakcie trwania umowy bez poinformowania !!! -
~rudzianin / 2011-11-13 19:14
Witam
Zdecydowanie nie polecam. Platforma i kanały dobre-obsługa nie do zaakceptowania.
Sami zdecydujcie o zakupie.
Syn podpisał umowę w Media Markt Rybnik. Po rozpakowaniu w domu okazało się, zasilacz nie pasuje!
Ok trasa 30 km do Media i wymiana. Radość w domu, podłączone i świeci-co z tego kilka prób programowania okazuje się bezskuteczne(siła sygnału 85, jakość 100).Telefon na infolinię-reset tunera i nic-wniosek uszkodzony wymiana. Syn w weekend w szkole-rodzice chcą pomóc więc biorą tuner wraz z umową i w drogę do Media. Zdziwienie-wymienić może punkt serwisowy a my tu tylko sprzedajemy!?
Trudno no to dalej w drogę Carefour Play Rybnik-no niestety ale brak tunerków-no to może Real Rybnik-proszę o telefon czy są tunerki-są no to jedziemy. Real Rybnik Wyspa Play i N z super obsługą?
Tak prosze Pana jest tunerek i możęmy wymienić-ulga nareszcie-tak ale za sprawdzenie tunerka jeśli okaże się sprawny to proszę 20 zł(pełne zaskoczenie) Ok zgoda-pan sprawdza-diagnoza uszkodzony-decyzja wymieniamy. I tu kolejne schody-mimo okazania dowodu osobistego oraz dostarczenia tunera z kilkoma numerami fabrycznymi nie mogę wymienić sprzętu bo umowa została zawarta na syna który ma takie samo zameldowanie jak my???? Nie wytrzymałem. I kto mi zwróci za poświęcony czas i paliwo zużyte na bezskuteczne próby wymiany sprzętu. Czy ja się mam prosić o sprawny sprzęt przy podpisanej umowie. Już wiem telewizja najwyższej jakośći N i super obsługi mnie nie interesuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Możecie sobie robić biznes ale bezemnie-powodzenia.Wadyuszkodzony sprzęt wydany przy podpisaniu umowy, trudność z wymianą, nonszalancja wobec klienta,6 dni -
~sl_filipowicz / 2011-05-29 23:12
Zorientowałem się dopiero po kilku miesiącach że walą mnie na kasę. Sądziłem, że to tylko pomyłka z księgowaniem moich należności. Miałem abonament na 48 zł. i od kilku lat korzystałem z ich oferty. Na szczęście nie przedłużałem umowy i mam ja na czas nieoznaczony. Jutro już się z nimi żegnam. To doprawdy niepojęte jak bezczelnie można kogoś kroić na kasę i jeszcze mieć tupet aby dawać tekie reklamy. Żenada idę do innego operatora. NACIĄGACZOM mówię NIEEEEEEEEEEEEE. ZaletyPrzyzwyczajenieWadySzkoda że tak łupią skórę.od początku - 48,00zł. -
~Stalin / 2012-04-26 20:14
Witam nie miła sytuacja i nie wiedza z mojej str ( nie czytanie reg a kto czyta ....
W tym mc kończy mi się umowa w N a myślałem ze w maju . W związku z tym że się zakręciłem Enka przedłuża umowę o kolejne 3 mc po czy muszę zapłacić po 98zł !!! albo przedłużyć ofertę po czym abonament zostanie dalej ten sam .. Podziękowałem mimo to zapłacę te 3x98 zł i nara . Jak podejście do klienta to ja do nich też .
Mało tego rok temu rezygnacje z umowy bez problemu przyjęli e mailem a w tym roku już nie .
Brawo Enka jak tam będziecie o klienta dbać to szybko ludzi potracicie .
Uważać i przestroga dla innych .
Pozdro .Zaletyprogramy okWadydo d.. regulamin uważać na niego2 lata -
~stankart / 2011-03-07 09:13
Wszelkie tzw promocjie telewizji n są oszustwem.Otrzymałem pakiety w promocji za 48zł a po paru
miesiącach nowy regulamin i cennik na sumę 54zł.W rozmowie telefonicznej zapewniono mnie,że
takie praktyki nie będą się powtarzać.W grudniu 2010 podpisałem nową umowę pakiet mini full
za sumę 68zł miesięcznie.W marcu 2011 otrzymałem nowy regulamin i cennik.Jest to więc stała
praktyka.Zwabienie klijenta promocją,a następnie podwyższenie abonamentu. -
~twin2 / 2010-01-21 23:41
Wyobraźcie sobie,że spóźniacie się z rezygnacja umowy o dzień i oddajecie sprzęt na czas.Co się dzieje? No włąśnie zapłacicie za usługi których nie otrzymujecie.Wystarczy aby zweryfikować co jest grane w umowie i okazuje się ,że można telefonicznie przedłużać i zmieniać taryfy ale nie można rezygnowac telefonicznie.To takie fajne ale dla usługodawcy i powoduje łamanie praw umów dlatego,że umowa tego typu jest na określony termin i gdy się kończy to musicie się starać wysłać poleconym lub priorytetem wydając pieniądze i czas,a do tego papier(to takie ekologicznie korupcyjne),który gdy nie trafi na czas z różnych powodów przykładowych dostawców,którzy i tak nie są odpowiedzialni ,to Wy właśnie i tak zapłącicie za miesiące "nieoglądalności" wspaniałej satelitki.Brak sportu polskiego ,brak cech sprzętu nowoczesnego ,trudne logowanie ,chałas sprzętu sprzyja w wywoływaniu złej atmosfery.W sądzie takie sprawy nie wnikają ,bo kto się sadzi o "pare złotych".Oni to wykożystują,a my użytkownicy mamy zjedzone nerwy.Monolog w usługach ?Żenujące ZaletybrakWadysame minusy.dość aby sie wkurzyć -
-
~wender / 2011-05-25 23:54
Dekoder okazał się bublem. Od samego początku nie można go było uruchomić. Po reklamacji Pan oświadczył, że wgrał soft i będzie działał. Poświadczył papierkiem, że sprzęt jest sprawny. Faktycznie 1 dzień. Powtórna wizyta w punkcie gwarancyjnym. Serwisant udowadnia , że jest sprawny. Ale wtedy jest zimny i rzeczywiście. Cudnie, powrót do domu, będzie radość atu figa - działa 1 dzień.
W domu pozostawiony na czuwaniu, nie reaguje. Nie da się uruchomić żadnego kanału.
Ciekawe jak długo będzie mnie kiwał serwis , że jest sprawny a ja jeszcze nie zaznałem możliwości spokojnego oglądania TV cyfrowej "N" na kartę.
Odnoszę wrażenie, że dostałem bubel nic nie warty i na dodatek narażony straty finansowe, czasu nie wspominając nerwów.
Straciłem też możliwość wykorzystania pełnego limitu dni do oglądania TV na kartę.Wadysame minusy2 tygodnie -
~wil / 2012-01-11 22:04
do jakości obrazy brak zastrzeżeń. Obsługa w wypadku kłopotów ze sprzętem lub sygnałem poważnie działa przeciw tej telewizji. MOŻNA TYLKO DZWONIĆ DO SERWISU Żadnej innej pomocy. Dzwonisz i przez 20 minut słyszysz połączenie z konsultantem. Krew cie zalewa i się rozłączyłeś. Jak ci przejdzie i widzisz swoją niemoc, dzwonisz jeszcze raz. Znowu 15 minut i tak do około godziny nie możesz się połączyć. NO NARESZCIE JEST KONSULTANT. teraz masz matołku wykład przez następne kilkanaście minut w których ON pokazuje ci jaki jesteś głąb. Na koniec możesz liczyć tylko na swoją inteligencje bo ON i tak nic ci nie pomoże. Dzwonisz po znajomych i w końcu okazuje się , że to wszystko to wina oprogramowania, które złapało błąd ale to nie wina ICH tylko warunków atmosferycznych, wahania napięci itp pierdoły.
Jeśli masz jakiś inny wybór nie n-kę to zrób to bez zastanowienia - jak nie to będzie cię szlak trafiał tak jak mnieZaletyjakość obrazuWadycałkowite olewanie klienta, jak tylko da się złapać7 miesięcy -
~wiska76@antic / 2010-01-21 23:45
Strażnika trzeba ,a oni chcą to ubezpieczać,niech się wypałują tym badziewiem. ZaletyJakie ?Wadycałą setka 100 minusów na stokilka misiecxy -
~zaba / 2011-07-12 00:12
ludzie nie bierzcie tego dziadostwa bo bedziecie potem żałować
strona 16 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »