Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adi / 2011-02-06 20:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Dzisiejszego dnia pierwszy raz podłączyłem nbox, po ustawieniu anteny (ok. 30 minut) wyświetlił się ekran aktywacyjny, a po 10 sek. mogłem oglądać pełną zamówioną ofertę N.
    ZaletySzybka aktywacja
    Dużo kanałów HD
    WadyTVP 1HD to zwykły chwyt reklamowy
  • ~anit-aa / 2011-12-15 11:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, mam pytanie, ile płacice za abonament po zakończeniu umowy? bo 48 a wcześniej 54.
    14 miesięcy abonament 54zł dekoder 149 zł
  • ~darekwrocław / 2011-07-19 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    zgadzam się, enka to najlepsza oferta na rynku. zastanawiam się nad zakupem n na kartę dla mojej babci- pre paid również jest dostępny w jakości HD
    Zaletybogata oferta kanałów HD i kanałów z polskim lektorem, bardzo nowoczesne dekodery z nagrywarką za 1zł
    20 miesięcy kupiłem za 1zł
  • ~Davidus / 2011-07-21 12:53
    Kiedy dostałem zestaw okazało się że jest używany, trochę odświeżony. Ślady użytkowania były widoczne na pilocie. Oddałem wszystko sprawne, a teraz przesyłają mi notę obciążeniową na 60 PLN jako karę za szkodzenie/niekompletność. Beznadzieja, nigdy więcej więcej n.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    2 lata, 99pln
  • ~derek1258 / 2013-02-17 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Programy ciekawe ,ostatnio programy sie niektóre powtarzają (dublują)Jak się dobrze ustawi antenę,odbiór b.dobry.Jeden dekoder juz sie zepsuł -wymieniłem.Filmy nagrywa dobrze.Teraz minusy.Dodzwonic sie do nich ,to sztuka nielada.Ostatnio nie dodzwoniłem sie przez dwa razy po 15 minut.Muzyczka leci ,opłaty telefoniczne też lecą i TV "N",też leci ,ale w ....! Ogólnie wszyscy robią to samo ,złapac klienta i dusić z kasy jak najdłużej.
    ZaletyKilka ciekawych programów.
    WadyBrak kontaktu,jak przedłużasz umowę,to traktują cie jak "nowego" klienta i piszą od nowa na dwa lata,a powinno byc tylko juz na czas nieokreślony.Trzeba uważać przy przedłużaniu ,bo jak zapomnisz ,to moga walnąc najwyższy pakiet.Umowy drobnym maczkiem i zawiłe ,godzine trzeba czytać,żeby zrozumiec ich kombinacje.
    3 lata,kupiłem za 54 zł ,po przdłużenie 69 zł.
  • ~Dikens / 2012-02-14 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Irytujące, słabe i wręcz tragiczne komentarze do imprez sportowych!!!
    Biorą jakiś amatorów co ledwo czytać i pisać potrafią, mylą nazwiska, nie umieją byc obiektywni a nawet władać poprawną Polszczyzną-po prostu amatorka! Odbierają chęć ogladania transmisji :(
    Zaletyzero
    Wady100%
    2 lata , 99 zł
  • ~EWA / 2010-01-16 21:55
    kraca przy podpisaniu umowy ktora moze i dobrze napisana ale sluszy wyludzaniu pieniedzy
    kiepska obsluga klienta, nie polecam ani troche. teraz musze z tym życ do konca umowy
    ewa
    4 miesiace
  • ~Gerbi2 / 2011-01-29 12:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o działanie TV N to jest ok natomiast problem jest aby dodzwonić się do Obsługi Klienta.To jakaś kpina jako abonent czeka się na linii od 20 do nawet 40 minut.Jak dzwoni sie jako nowyklient połaczenie uzyskuje się w ciągu kilku minut.Widać jak Nka traktuje swoich klientów.Jak juz zdobyła klienta to ma go w dupie.
  • ~globus / 2010-11-08 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiatr - brak sygnału
    deszcz - brak sygnału
    burza - brak sygnału
    śnieg - brak sygnału
    Czasami kanały są a czasami ich nie ma i wtedy "konsultanci N" radzą aby wejść na dach i pokręcić anteną.
    ZaletyBRAK
    WadyJakość, rzetelność, wiedza fachowa (chyba nie wiedzą co to) uprzejmość i uczciwość (żadna).
    miałem 2 lata łącznie 950 PLN
  • ~Grzegs / 2011-12-26 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc temu zamówiłem "multiroom", potem prawie 3 tygodnie czekałem na dekoder, a teraz od prawie 2 TYGODNI CZEKAM NA AKTYWACJĘ.
    Dzwonię do nich prawie codziennie i mi mówią, że uruchomią albo jutro, albo za kilka dni, albo nic nie wiedzą kiedy ich NIEKOMPETENTNY i chyba NIEISTNIEJĄCY dział techniczny to zrobi.
    Więc nie wiem kiedy to bedzie działać, i czy to będzie działać kiedykolwiek.
    Zaletyteoretycznie dużo kanałów HD
    Wadynie działa, bo tak zabezpieczyli, że nie umieją włączyć usługi
    2 lata, i teoretycznie od miesiąca multiroom
  • ~ignac / 2011-02-02 19:15
    jeśli nowa generacja polega na podpisaniu umowy i nie świadczeniu usług to w tym interesie o to chodzi.
    Czytając komentarze wiele osób ma ten sam problem. Jak sądzę fikcyjny. Złe sparowaniue karty, brak zgłoszenia do serwisu... itp.
    Mam propozycję pozwu zbiorowego przeciu nowej degeneracji. Jest jakiś prawnik na forum?
    ZaletyNie mi9ałem okazji się przekonać
    WadySame
    Nie mam go od miesiąca mimo podpisania umowy
  • ~kindzal / 2011-07-28 20:55
    u mnie wczoraj na platformie ukazała się po pół roku faktura z podliczeniem za cały rok masakra!!!!!!!!!!!!Inee miałem oferty oraz inne opłaty niż ustalone podczas rozmowy tel. z konsultantem jednym słowem oszukali mnie na maxa...miałem płacić za pakiet przy przedłużeniu umowy na kolejny rok 48zł jak do tej pory a tu niespodzianka bo n zmieniła nazwy pakietów i ich opłaty akurat dziwnym zbiegiem okoliczności nawet faktury się nie pojawiły przez pół roku od lutego do wczoraj czyli lipca nawet nikt nie zadzwonił ani nie wysłał pisma że zalegam z opłatami na co czekali? ano na to żębym nie rezygnował z pakietów i zapłacił za nie kwot prawie 500zł!!!Podczas rozm. z konsultantką na moje pytanie dlaczego nikt mnie nie informował o wysokości opłat oraz braku faktur usłyszałem że przez ten cały okres weryfikowali należności!!!to mnie zweryfikowali!!!
  • ~kuba_j / 2011-11-25 12:43
    BiJ wspolczuje Ci, bo pewnie sam zareagowal bym tak samo na twoim miejscu jakby cos takiego się dzialo. moze idzie za tym niekometencja pracownika z którym rozmawiales. firma sama z siebie raczej tego nie robi, bo przecież to dla nich samoboj. daj znac jak sprawa się wyjasni. ja przez 3 lata posiadania enki nie miałem zadnych krytycznych sytuacji.
  • ~leone / 2011-03-20 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    N jak N-icoś to ogólna charakterystyka telewizji n
    (a chodzi o prostą rzecz jaką jest przywrócenie czytaj wklepanie nowego numeru dekodera i karty do niego przypisanej do systemu)

    - N-iebieski ekran aktywacyjny od ponad miesiąca mimo prób zmuszenia pracowników N do pracy nad rozwiązaniem problemu tego stanu rzeczy.
    - N-ijaki stan wiedzy pracowników N jak rozwiązać problem przywrócenia możliwości oglądania telewizji.
    - N-iechęć pracowników do rozwiązania problemu.

    Drogi przyszły konsumenci nie funduj sobie N-icości w swoim telewizorze one nie są do ozdoby, a do oglądania telewizji, no chyba że chcesz zaoszczędzić na prądzie!

    Pozdrawiam Bardzo N-iezadowolony klient
    Zalety1. N-icoś to będziesz oglądał
    2. mniejsze zużycie telewizora
    3. zawiedziona rodzina z powodu braku telewizji i ulubionych programów
    4. mniejsze zużycie prądu
    5. Nie trzeba przestrajać anteny aby wziąć Cyfrę
    6. Niedługo kończy mi się umowa
    Wadykonieczność posiadania numeru telefonu do Biura Obsługi Konsumentów, lub do prawników, żeby zmusić N-ierobów do swoich obowiązków
    N-ieszczęśliwie zdecydowałem się na N jak N-icość ponad rok temu
  • ~lucyna / 2011-01-12 07:44
    omijać N szerokim łukiem, od 07-01-2011 mam pudełko które nie robi, po moim telefonie proszą o cierpliwość. nieudolna beznadziejna firma
  • ~Maggy / 2011-12-05 15:18
    witam. Po jakim czasie mieliście aktywacje karty ? bo ja czekam juz 4 dzień i nic. dzwonie do obslugi po 3 razy dziennie i ciągle słysze że do 2-3 godzin powinna być aktywacja a tu NIC! mimo ze pisze w info ze do 24 h od włączenia dekodera :( zamiast ulubionych programów ogladam jedynie ekran aktywacyjny ...;/
    Zalety-
    Wadydługo termin aktywacji
  • ~MariuszBBB / 2011-12-23 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem użytkownikiem tej telewizji i żałuję. Obsługa abonenta fatalna - (co innego potęcialny klient dodzwonisz się odrazu ) Dodzwonic się na info linię to żart graniczący z cudem . Można więcej kasy stracić i czasu na łączenie się z ich infolinia niż wart jest abonament. Nie polecam sam wypowiedzenie umowy wysłane ;-). Więc
    Zaletytu nie mam nic do powiedzenia .telewizja jak każda inna
    Wadywiele przedewszytkim obsługa abonenta ---- nie można zmienić pakietów jak się spóżnisz z płatnością
    2 lta
  • ~maurycy / 2009-09-08 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiodlem sie na N. Ciiagle to samo w programach po wielekroc i na dodatek przerywane reklamami jeszcze dluzszymi niz na TVN. Chlam i kicha ze nie powiem wyludzenie bo nie moglem zrezygnowac (co to za promocja to jawne oszustwo. Ale skonczy sie roczek i znikam z tego badziewia. Teraz reklamuja nowe kanaly filmowe. Kolejna lipa do kwadratu. Odgrzewane mielone kotlety
    Zaletydobra jakosc obrazu na HD
    Wadywssytsko pozostale
    od pol roku
  • ~mika / 2009-02-12 19:22
    jakas paranoja...odnosze wrazenie, ze osoby piszace te bzdury nawet nie sa uzytkownikami N. Nagle wszyscy maja problem z ta telewizja? Jestem abonentem N od dluzszego czasu i nie mam zastrzezen. Wszystko zalatwiam bez zadnych problemow. Oferta jest bogata, kanaly HD w porzadku. Dostaje to za co place. Nie dzwonie bo i nie mam po co, ale zalatwianie spraw przez telefon wszedzie jest problemem. Nie tylko w tv cyfrowych.
  • ~Miłosz / 2009-03-30 10:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Wydaje mi się że po prostu w wypowiedziach o podnoszeniu abonamentu bez poinformowania chodzi o to że klient, który na początku zdecydował się na promocje (np. HBO na 2 mce) nie zrezygnował z promocji i po upływie tego czasu zostaje naliczona już faktura po normalnych stawkach. Potem jest zdziwienie skąd większa suma a to rzeczywiście wynika albo z niedoinformowania lub niedoczytania warnuków promocji. Ja sam skorzystałem w listopadzie z tej promocji i jestem bardzo zadowolony. W terminie zrezygnowałem z pakietów dodatkowych i nie było żadnego problemu. Trzeba tylko trzymać rękę na pulsie bo wiadomo że nikt z BOKa nie zadzwoni do nas z przypomnieniem. Wystarczy przypomnienie w telefonie :)
    Jeśli chodzi o jakość odbioru to na serio jestem pod dużym wrażeniem tych kanałów HD - wcześniej nawet nie przypuszczałem że to będzie aż taka różnica. Opłacało się :) Narazie wszystkim polecam telewizje n - zobaczymy jak bedzie później :)
    Pozdrawiam wszystkich . Miłosz
    Zaletyjakość odbioru, dużo ciekawych programów, korzystna oferta - tylko trzeba pilnować terminów
    Wadybrak
    5 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976