Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mat / 2009-03-18 21:07
    TV N to czyste oszustwo .Aktywowałem 31 01 2009 r 6 godzin przed północą .Miało być w promocji
    2 miesiące .Te sześć godzin policzyli jako 1 /jeden miesiąc //cały styczeń /
    Dzowniliśmy do punktu obsługi klienta -oczekiwanie 2 0 minut .Odpowiedż regulamin .
    Zupełny brak elastyczności .Wolą starcić klienta niż odpuścić 6 godzin .Przy aktywacji telefonocznej nikt nie powiedział ,iż lepiej aktywować od 01.02.2009 -pełny miesiąc .
    Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.Daleko im do prawidzwej Tv
    Obsługa 0 ,Nastawieniena na zysk 100% .


    Resume : Poska ITI rzeczywistość
    Zaletyżadne
    Wadysame /obsługa klienta wkurzająca !!!!!!/
    2 miesiące
  • ~Mega niezadowolona / 2017-03-01 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam okradziona i oszukana .W grudniu telefonicznie zawarłam nowa umowę z karty przeszłam na abonament .Dnia następnego udałam sie do banku by opłacić cały rok z góry .W Styczniu dostałam wiadomość ,ze moje salto wynosi -----Bardzo zdziwiona ,zadzwoniłam do Nc+ po nieustannych telefonach ,pismach,e-mailach okazało sie ,ze pieniądze przepadły ,pomimo dowodu wpłaty .Pieniadze choc są na koncie Nc+ nie zostaną doldane do rachunku gdyż choć karta dekodera jest ta sama co przed podpisaniem nowej umowy to zmieniła sie umowa z karty na abonament i pieniędzy mi nie zwrócą .Banda oszustów i naciągaczy przez najbliższy rok będę musiała po raz drugi płacić abonament .Zastanówcie sie dwa razy czy warto z nimi zawierać umowy .
  • ~monnow / 2011-01-23 19:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Działanie OK, ale wszystko jest dobrze o ile nie trzeba dzwonić do obsługi klienta.
    Wytrzymałość dobra, bo ponad 3 lata jedziemy na pierwotnym dekoderze bez wymiany ( w tym samym okresie w Canal+ musiałam wymienić dekoder 2 razy).
    Jakość wykonania dobra, ale ocena pomniejszona bardzo w dół z powodu skandalicznej obsługi klienta na infolinii - nie można się w ogóle dodzwonić i tak to trwa od tych 3 lat (nic tu nie zmieniają), do tego częste problemy techniczne z VOD.
    Cena/jakość - średnio, za słabe VOD na tę cene, niczym nie zaskakują, a BOK i infolinia to tak drażniący problem, że musi wpływać na ocenę w dół póki tego nie poprawią.
    Póki co odbierają telefony szybko tylko wtedy, gdy chce się kupić, klientów aktualnych mają gdzieś (póki co).
    Zaletyjedyny plus to taki, że nie dzwonią z ciągłymi ofertami promocyjnymi jak Canal+
    Wady1) bardzo często (jestem klientem N od samych początków i cały czas to się nie zmienia) nie można dodzwonić się na obsługę klienta, mimo długiego oczekiwania i kilkakrotnych prób skontaktowanie się z konsultantem jest niemożliwe. Nie podają nawet czasu oczekiwania na połączenie
    2) VOD słabe, seriale w nSeriale pojawiają się nieregularnie (raz co tydzień kolejny odcinek, raz co dwa), nie ma też informacji dlaczego coś znika i kiedy się pojawi
    3) najgorsze to trafić na problem techniczny z dekoderem, po pierwsze nie dodzwonicie się do konsultanta, a jak już to się Wam uda to rozwiązywanie problemów jest drogą przez mękę
    4) automatyczne komunikaty o otrzymanym rachunku - mimo zapłacenia pojawia się w nieskończoność na ekranie
    5) dostawca, który ogólnie mówiąc, będąc ich klientem od niemal początku, nie dba o klientów zdobytych - zero zainteresowania, ofert na przedłużenie, promocji, wymiany dekodera na lepszy na atrakcyjnych warunkach - do biura sprzedaży dodzwonicie się szybko, do obsługi klienta nie bardzo...
    Ponad 3 lata, wtedy cena była bardzo wysoka
  • ~Nadiaxx / 2011-06-09 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana 01.06.11. Do chwili obecnej brak sygnału. Podziwiać mogę tylko piękny, niebieski ekran aktywacyjny. Telefony wykonywane do działu obsługi klienta są codziennie. Mimo złej karty w dekoderze, nie potrafią przez 9 dni zmienić w dziale technicznym jej numeru! Dzisiaj wypowiadam umowę. Nigdy więcej! Patałachy którzy nie potrafią 2 razy sprawdzić, czy wpisali poprawny numer karty.
    ZaletyŻadnych
    WadyKontakt jak kontakt przez infolinię.....potrafią tylko przeprosić.
  • ~nirvanka / 2012-10-04 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakimś cudem w tym tygodniu n która reklamuje się ze pokazuje wszystkie mecze to chyba na 8 pokazywała tylko 5,a jeśli chodzi o obejrzenie ich było to niemożliwe.Nie rozumiem czemu płacąc i podpisując umowę po pół roku nie mogę obejrzeć meczu na kanałach n premium,które zawsze na LM były odblokowane dla swoich klientów!Dlaczego tak jest?
    ZaletyMecze LM I Liga Europy
    Wadyzablokowane programy i drogi abonament
    marzec 2012r.
  • ~nokian / 2012-01-16 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    kupiliśmy enkę w świątecznej promocji z krótką umową i rabatem na abonament. Płacimy niecałe 50 zł i mamy prawie 90 kanałów po polsku w tym ponad 20 w HD
    Zaletyjakość wykonania
    stała cena
    świetny obraz hd
    dwa miesiące, 1zł
  • ~ola / 2009-03-04 16:20
    to trzeba płacić w terminie, a nie czekać aż przyjdzie upomnienie, bo nikt dłużników nie lubi.
  • ~oszukana / 2014-10-15 23:44
    banda oszustów promocja owszem ......pytałam o instalacje trzeba wezwać montera prywatnie koszt 600zł i przesyłaka 148 minimum,dają konwekter z dwoma wejściami na 3dekodery bez paragonu czyli mozna go odrazu zostawić w piwnicy chyba jako ozdoba logiczne że na trzy dekodery muszą być 3 wejścia pani powiadomiła mnie że jeśli by coś się nie zgadzało to odrazu wymienią bzdura walke toczyłam 3 godz miał ktoś oddzwonić z dyrekcji cisza!!!!pani poinformowała mnie że montarz jest tak prosty iż zainstaluje sama!!!!NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI !!!!!!NIE WYKWALIFIKOWANI PRACOWNICY NIE MAJĄCY POJĘCIA O INSTALACJI!!!!!!KABEL KOŁO 150 ZŁ RUTER 60 UCHWYT DO ANTENY 20 PRZEWODY SIECIOWE 40 KONWEKTOR KTÓRY PRZYSYŁAJĄ Z 2 WEJŚCIAMI NA 3 DEKODERY 80ZŁ USŁUGA ZAMONTOWANIA 190 I PODŁĄCZENIA DO DEKODERÓW 100ZŁ PO GODZINNYM PRZEŁANCZANIU MIAŁ ODDZWONIĆ KTOŚ Z DYREKCJI CISZA BANDA OSZUSTÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PAN Z INFOLINII KLIENTA PODAWAŁ MI SKRZYNKE POCZTOWĄ DYREKCJI KIERUJE SPRAWĘ DO SĄDU!!!!!!!!
    ZaletyDOBRE KŁAMSTWA
    WadyNIE KOMPETENCJA PRACOWNIKOW,
    ZA DUŻO!!!
  • ~Oszukany / 2017-07-03 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważajcie na "darmowe pakiety". Wziąłem w maju "darmową opcję dopełnienie do Extra+" do końca czerwca, w czerwcu zadzwoniłem, aby ją na koniec miesiąca wyłączyli. Pani powiedziała, że ustawiła wyłączenie na 30 czerwca. Mamy lipiec, a kanały wciąż są, więc zadzwoniłem do nc plus i tam powiedzieli, że wyłączenie to zostało pod koniec miesiąca anulowane. Teraz jest przeniesione na 31 lipca. Koszt przesunięcia wyłączenia pakietu o miesiąc to 30zł, na co absolutnie nie było zgody z mojej strony. Pan z nc plus powiedział, że mogę to reklamować, choć opłata została już naliczona i trzeba będzie zapłacić, a czy ją uznają, to się okaże później. Tak więc nie bierzcie tych tzw. "darmowych opcji" bo nie jest prawdą, że są one darmowe. Mam nadzieję, że rozmowy telefoniczne są u nich nagrywane i wtedy reklamację powinni bezsprzecznie uznać.
  • ~Oszustwa NCplus / 2017-08-06 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ jest gangsterską firmą oszukującą klientów, nie przestrzegającą przepisów prawa, jak wasnych Regulaminów świadczenia usług! Niekompetentni pracownicy, działający tylko na korzyść interesów tej firmy. Odpowiedzi na reklamacje klientów nigdy nie dotyczą poruszanych przez reklamującego problemów. Są pełne matactw i nic nie wyjaśniających frazesów o tym, jaki precyzyjne procedury stosują dla dobra klientów. NC+ robi wszystko aby maksymalizować swojer zyski kosztem klienta! Abonent jest dla tej firmy tylko workiem pełnym pieniędzy, z którego należy czerpać garściami bez żadnego umiaru. Wiem co mówię. Mam duże negatywne doświadczenie z tą bandycką fimą. Ponadto NC+ od lat nie ma żadnych skrupułów w łamaniu prawa i przepisów EU. Wszystkie dekodery oferowane od lat abonentom w ramach dzierżawy zupełnie nie spełniają wymogu dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr. 2009/125/WE i z niej wynikających przepisów normatywnych, która określa maksymalny pobór mocy dekodera w stanie pracy STANDBY na 1Wat (1 VA). Pobierają wielokrotnie więcej !!!! W instrukcjach obsługi dekoderów i certyfikatach zgodności z ww normami NC+ dopuszcza się pisemnie FAŁSZERSTWA, gwarantując, że dekodery są zgodne z tą dyrektywą i pobierają nie więcej niż 1 W. Jednak to jest masowe BEZCZELNE I AROGANCKIE OSZUSTWO !!!! ŻADEN z 2,5 miliona dekoderów wprowadzonych przez tą firmę nielegalnie na rynek nie spełnia wymogu poboru mocy w stanie STANDBY 1W ! NC+ drwi sobie z dyrektyw Parlamentu Europejskiego, przedstawiając klientom sfalszowane certyfikaty zgodności z normami.
    Wiecej szczegółów tutaj
    https://www.youtube.com/watch?v=u7ZW6AsXa5I
    https://www.youtube.com/watch?v=PO6UomWLKaM
    Polecam, aby nie żałować wyboru NC+
  • ~ricardo / 2011-09-08 13:43
    Dziękuję wszystkim, którzy chcieli podzielić się swoimi doświadczeniami /bardzo negatywnymi/
    z telewizją N. Zastanawiam się jak może prowadzić ta firma swoją działalność nie ponosząc
    żadnych konsekwencji.
  • ~stefcio / 2012-11-04 15:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Moje drugie podejście do n - ki i znowu problemy z aktywacją. Były już 3 telefony do BOK i każdy konsultant twierdzi co innego. pomijam fakt, że aby z kimś porozmawiać trzeba czakać 10 min. na połączenie.

    tel. nr 1. Pani powiedziała, że nowa umowa nie została wprowadzona do systemu dlatego nie było aktywacji sygnału, i że wprowadzi ją ręcznie. telewizja miała działać w ciągu kilku godzin.

    tel. nr 2. wykonany po około 20 godzinach, sobota godzina okołopołudniowa. Pani twierdzi, że została aktywowana umowa, ale ta stara (sprzed dwóch lat), którą już rozwiązałem. Przekazała mi, że jako iż umowa była podpisywana u kuriera to mają oni niby 48 h na aktywację takiej umowy (podobno kurier miał udzielić takiej informacji). Nowej nie widzi w systemie i nie ma możliwości aktywacji, ale zapewniła mnie, że mimo niedzieli na pewno będzie ona w systemie do 48 h po podpisaniu. Dział techniczny miał się tym zająć.

    tel. nr 3 - niedziela południe, po kolejnych 24 h telewizji brak. Konsultant poinformował mnie, że umowy nie ma w systemie i nie ma możliwości aby ktokolwiek ją wprowadził, bo dział techniczny nie pracuje w niedziele. A telefon nr 2? Mieli pracować !! Nie udało się wyjaśnić kiedy będzie TV, bo się rozmowa rozłączyłą.

    tel. nr 4. - kilka minut później, odebrany tak jak poprzednie po około 10 min. zdążyłem tylko podać pesel i telefon się rozłączył.

    za pierwszym razem na podłączenie n-ki czekałem jakieś 2 tygodnie, ciekawe ile teraz.
    Jedno wiem na pewno, nie jest to przypadek, że się dzieją takie rzeczy, oni mają po prostu wielki burdel tam u siebie. A mi pozostaje tłumaczyć dziecku, że na bajki będzie musieł jeszcze poczekać.

    czekam do poniedziałku na sygnał, jak nie będzie to odsyłam dekoder i idę do konkurencji. Oczywiście nie omieszkam podzielić się wrażeniami.
    Zaletybogata oferta
    Wadybałagan w BOK, ciężko się dodzwonić
  • ~Wiktoria / 2017-04-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po prawie 2 latach od rozwiazania umowy dostaje kare za nie oddanie dekodera choc dekodet byl oddany sciga mnie firma windykacyjna ostrzegam przed nc+
  • ~Wojciech / 2011-08-01 20:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam,
    jestem byłym abonentem telewizji n. Niestety nie jestem zadowolony ze współpracy z firmą ITI Neovision. Telewizja działała jedynie przez nieco ponad pół roku. Poźniej płaciłem abonament i czekając wielokrotnie przez długi czas na połączenie z konsultantem nikt nie był w stanie mi pomóc. Mieszkam w centrum 220 tysięcznego miasta i telewizja nie odbierała. Nawet koleś, który profesjonalnie zajmuje się ustawianiem anten łapał się za głowę i musiał mi zwrócić kasę za usługę ustawiania anteny. Ponadto, na zakończenie umowy naliczona mi kwotę 1,22 za antenę, a przecież na początku dostałem ją za darmo do zestawu. I nie chodzi o wysokość kwoty, tylko robienie ludzi w balona oraz nieeleganckie zachowanie. Ogólnie rzecz ujmując - NIE POLECAM. Jak czlowiek ma podpisać umowę to potrafią zagłaskać na śmierć, a później pokazują środkowy palec...
    WadyBrak programów w 220 tysięcznym mieście przez kilka miesięcy trwanai umowy...
    Musiałem to mieć i płacić przez cały okres nie mając programów...
  • ~woki / 2017-03-03 21:22
    Witam chciał bym wyrazić swoją opinie na temat dekodera sagemcom ds183 ,jest to totalny badziew który wcisnela mi nk od kiedy posiadam ten dekoder ,oglądanie telewizji przestało być mile ,ciągle zawiechy dekodera to podstawa za wszelkącenę omijajcie ten dekoder
    WadyBardzo powolny,po kilka razy na dzień zawiesza się
  • ~zibi / 2009-02-19 14:41
    Mika jesteś w błędzie i nie nazywaj tematu na forum paranoją bo ciekawe jak ty byś zareagował gdybyś kupił chleb w sklepie a po jakimś czasie okazało by się że podczas zakupu tego chleba zawarłeś umowę ze sprzedawcą że codziennie będziesz kupował u niego 2 chleby i 5 bułek i przysługuje ci prawo do rezygnacji z zawartej umowy ale musisz napisać rezygnacje z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia a do tego czasu jedz wodzionki ,zapiekanki , kanapeczki ,dokarmiaj kury,ptaki ale musisz , powtarzam MUSISZ kupować jego chleb ! Bo taki był regulamin piekarni ...
  • ~zolwinio / 2010-02-25 18:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam jestem troche zdziwony tyloma negatywnimi opiniami na tematen N-ki. Posiadam ja od poczatku grudnia juz leci 3 msc. wzialem sobie promocie Full za 99 pln i jest super zadnych problemow tehchincznych! ludzie czytajcie umowe bo sobie samo wmawiacie nieprawde nikt was nie oszuka jezeli bedziecie uwaznie czytac!!!!!! jednyny minusto brak CANAL+ bo jestem maniakiem Nba ale Sasiad ma i tez jeste maniakiem Nba wieco zaden wazniejszy Meczyk mnie nie ominie!!! OGOLNIE POLECAMPOZDRAWIAM ROZSADNYCH!!!
    Zaletydobra cena, jakosc, turbo nagrywaka super bajer nic mnie nei ominie jak wychodze z domu!!
    Wadyrachunki przyhodza nie reguralnie( tj nie tego samego dnia co msc), brak CANAL+ SPORT
    3 msc. 99 abonament + 99 aktywacja+ 189 antena + 160 montaz
  • bodzio13 / 2010-02-11 09:53
    za trzy miesiące skończę przygodę z telewizją n ,i ogólnie mogę stwierdzić -jest to droga telewizja,która oferuje niewiele,przy moim abonamencie 99 zł,nie mam ful opcji ,nie dbają o klienta którego mają,promocje dla swoich klientów są gorsze jak dla nowych,po prostu nie opłaca się przedłużać umowy lepiej zerwać i podpisać nową ,i te terminy płatności ,które nie są stałe,co miesiąc w innym dniu .po skończeniu umowy powrócę do cyfrowego polsatu,który miałem przez kilka lat,i za te pieniądze będe miał cały pakiet.
    Zaletydobre dekodery
    Wadynie dbają o stałego klienta,drogie pakiety
    9 miesięcy
  • kalamb / 2009-01-30 13:47
    A szykują. Złożone jest do UOKiK zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez ITI Neovision praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, poprzez domniemanie stosowania wzorców umów zawierających niedozwolone lub sprzeczne z prawem zapisy. Badany pod tym kątem jest również Regulamin Świadczenia Usług. Jednocześnie trwa postępowanie w sprawie działania BOK. UOKiK ma już doświadczenia z Błękitną Linią TPSA i taką analogię postępowanie może udowodnić. Jeszcze jedno.
    Kwestia utrudniania lub uniemożliwiania zagwarantowanego umową kontaktu poprzez nie ujawnianie w umowach numerów telefonów, adresów mail, procedur interaktywnego BOK i samego adresu do korespondencji, poza adresem siedziby ITI Neovision. Dodatkowo nie wywiązywanie sie APSów ze swoich obowiązków. Może wystarczy.
  • ~ jan mandola / 2012-11-16 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    wylacza sie 1 program telewizyjny.Sprawdzanie karty,nr.karty:02030187488
    Zaletywszystko OK zeby tylko nie wylaczali programu bez podstaw?????/
    Wadyczeste bledy.
    2lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976