Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zdzich / 2017-06-06 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam dwie umowy jedna w domu 120zł druga w tirze coś koło 59zł.Od samego począstki tj od 2010r przy podpisywaniu umowy były już jaja co nowa umowa to trzeba się targować jak na wolnym targu!!!teraz to już mnie wkur...jakość obsługi i kultuRa konsultantów to kpina.Jedna umowę wypowiadam nie polecam
    ZaletyDwie rzeczy lepiej odbiera niż Polsat w trudanych warunkach atmosferycznych i większą ilość kanałów HD i nic wiecej
    WadyJakość obsługi oferta dla stalych klientów
    Posiadam jedna umowę od 2009r druga gdzieś od 2013
  • ~alladyn / 2017-07-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarno białe dekodery nie nadają się do użytku. Źle napisane oprogramowanie. Zła komunikacja pilot -dekoder. Odsyłanie klienta od Annasza do Kajfasza.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    2 lata
  • ~ANIA1977 / 2010-02-09 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Spróbujcie oddać sprzęt, zapłacicie 500 zł, rozwiązać umowę po terminie na jaki została zawarta, 3m-sc wypowiedzenia, w rzeczywistości 4, same porazki, nie wspomnę w trakcie trwania umowy jak weźmiecie coś na promocję, słono za to zapłacicie w późniejszym terminie!!!!
    Zaletybrak
    Wadymiliony
    27
  • ~B i J / 2011-08-23 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Już P I Ę Ć miesięcy jestem odcięty od ich sygnału, pomimo, że nie zalegałem ani jednego dnia z opłatą.
    W tej "firmie" panuje ogólny bałagan, z nikim nic nie można załatwić, na infolinii nie ma kompetentnych osób, na połączenia nic nie dające wydacie 50 gr/min - czyli jedna jałowa rozmowa = kilkadziesiąt złotych wyrzucone w błoto. Mój problem polega na tym, że po podpisaniu z nimi umowy dostałem
    dekoder bez nagrywarki i został mi wymieniony na nowy z nagrywarką. Przez 3 m-ce płaciłem 54 zł,
    a potem rachunki zaczęły rosnąć w tempie postępu geometrycznego, bo okazało się, że liczą mi za 2
    dekodery/!!!/ .Choc moja reklamacja zostala uznana, to zamiast wlaczyc sygnal dostalem note obciazeniowa na 2.300 zl za zerwanie umowy, ktorej nie zerwalem. Oddalem sprawe do prawnika i bede
    zadal od nich sowitego odszkodowania. Na razie znow przyslali pismo, ze przyjeli reklamacje.
    Poinformuje Was o dalszm ciagu tegoi horroru.
    Zaletynie ma
    Wadysame minusy i balagan. Regulamin NIE DAJE ZADNYCH PRAW KLIENTOWI
    8 mies. a uzzwalem 3 mce
  • ~bobas4 / 2011-12-27 21:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem N 23 grudnia mamy 27 i nie wiem jak działa czekam na aktywacje biuro obsługi kupa gamoni odsyłanie bedzie w ciagu 24 godzin bedzie dzisiaj 27 a przedchwila sie dowiedziałem ze bedzie za kilka dni roboczych poprostu rewelacja swieta bez telewizji a teraz zapowiada sie sylwester jutro oddaje im to badziewie.
    Zaletybrak
  • ~darek / 2009-02-19 19:26
    Narzekacie narzekacie... Na pewno nikt nie poświęcił 30min. na przeczytanie umowy przed jej zawarciem albo co niektórzy są analfabetami zwracającymi uwagę tylko na obrazki.
    Fakt umowa jak wszystkie umowy jest mniej korzystna dla klijenta. Jestem abonentem tv N od ponad dwóch lat i nie mogę nażekać. Prawda do biura obsługi dodzwonić się to koszmar ale jak już się doczeka na konsultanta to sprawę da się załatwić. repertuar taki sobie 30%reklama troszkę nowości, sporo powtórek w każdym razie lepsze od TVP.
    ZaletyNagrywarka, stabilna praca
    Wadyabonament zbyt wysoki w stosunku do oferty
    ponad 2 lata 589zł
  • ~edward / 2012-10-20 08:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Po powrocie do kraju,dostalem informacje ze umowa zostala zerwana i musze zaplacic za dekoder 500 zl. Czy mozna wykozystac ten drogi dekoder do dalszego uuzytku.brak
    Zaletybrak
    Wadywiele
    od chwili powstania
  • ~Joachim NR spr. NC240 1108 / 2017-04-15 12:07
    Bylem odbiorca Cyfry od 2011 roku placilem 170 zl miesiecznie do roku 2016 puznij przyszla nc+ i przedluzyli mi umowe bez ograniczenia bo nie wypowiedzialem umowy nc+ zmienilo sobie przepisy nie informujac klijeta. Po przedluzeniu umowy naliczyli mi te Zlodzieje 380 zl miesiecznie teraz doszly jeszcze odsetki.
    ZaletyUmia wyludzac ciezko zarobione pieniadze !
    WadyNie umia sie podziekowac za tyle lat po 170 zl miesiecznie
  • ~kali / 2012-10-15 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie zawierajcie umowy z ta firmą.Na początku cukrują HBO,kanałami typu sport itp -niby bezpłatnie,potem po 3-mc już w normalnej do przyjęcia cenie ok 59zł.nie ma czego oglądać.
    Po za tym zrobiłem im stały przelew -nagle pstryk i N brak okazuje się że mam niedopłatę która się nawarstwiła przez kilka m-cy .Żadnych smsów,e-maili powiadomień pstryk i nie ma sygnału.Dzwonię więc i wyjaśniam -słyszę było czytać małym druczkiem umowę teraz za włączenie dodatkowo 20+vat no i ta niedopłata.Poleciłem z poczatku kilku osobom N bo na począt. było okey ale potem d..a.Nie polecam.
    Dalej zapłaciłem należność i wysłałem e-mailem potwierdzenie w terminie sygnału jak nie ma tak nie ma.Zrywam z nimi umowę i składam skargę do KRRITV. NIE polecam uciekajcie ludzie od dziadostwa.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    18-mcy
  • ~Kasiula / 2009-02-25 20:37
    Witam,
    Ja mam problem z N.Od samego początku były same problemy: zły sygnał, opóźnienie w dostarczeniu sygnału itd, potem niechcący usunęli naszą umowę z systemu. Po złożeniu reklamacji każda była rozpatrywana negatywnie. W końcu dostałam odpowiedź, że za niedogodności mam nie płacić za miesiąc 12/08. Minęły 2 miesiące i dostaję pismo z N, że się pomylili i gratis jest 11/08, a nie 12/08. Dopatrzyli się, że za 11 było około 20 PLN, a za grudzień ponad 100 PLN. Napisałam kolejna reklamację bo zgodnie z prawem nie można zmienić decyzji reklamacyjnej niestety znów odpowiedzieli negatywnie i jak nam się nie podoba napisali abyśmy się odwołali do Rzecznika praw Konsumenta. Dawno nie spotkałam się z czymś takim. Brak kontaktu z kimkolwiek, żaden Kierownik nie jest dostępny, a te telewizja robi z Klientami co chce. Proszę o pomoc.
  • ~Kika43434 / 2011-04-13 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam telewizje n i nie moge powiedziec o nich zlego slowa :) dekoder jest nowoczesny mozna przewijac i pauzowac co bardzo nam sie przydaje podczas ogladania mozliwosc z korzystania z internetu przez dekoder to tez super sprawa:)) A jak ktos zna swoje prawa to wie jak o siebie zadbac ja mam zawsze swieza promocje i nie mam problemu z podwyzkami...a tym bardziej ze od kwietnia mam nowa umowe w ktorej jest gwarancja ceny i ta cena mi sie nie zmieni przez cala umowe :D a jeszcze dostalam 4 miesiace za darmo!!! za kanaly w jakosci hd nic nie place programow jest duzo a nawet ostatnio dali mi pilocik dla dziecka ktore sie bardzo ucieszylo bo moze sobie kanaly przelaczac samo :) a wiadomo taki pilocik to niezly bajer dla dzieci Polecam Tv N
  • ~klient / 2009-04-01 18:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Przyznaję,że oferta pakietów, jak i samych programów razem z ich jakością jest na wysokim poziomie.Niestety, bardzo źle jest z podejściem do klienta.Dziwią mnie opinie typu "trzeba było przeczytać warunki umowyt",halllllllo, jesteście pracowniukami n?Jeśli tak, to marnie wam to wychodzi. Dajecie świadectwo,że ta telewizja nie jest dla ludzi.Klient musi na każdym kroku się pilnować i dzwonić [o zgrozo].Logicznie myśląc i czytając opinie innych, to dobry układ z dostawcą usług telefonicznych.
    Dziś dzwoniłem i zamarłem z zaskoczenia...konsultant odebrał po 5sek. i to dwa razy.Biorąc pod uwagę fakt,że mój rekord, to ponad godzinne oczekiwanie [Średnio ok. 45min. x 5 połączeń rano lub po 23ej], było to powalające. Jeżeli to się zmieniło na stałe, to bardzo mi miło.Teraz gdy jest dużo pretensji niestety trzeba się wycofać.Już wiem dlaczego są pomyłki w rachunkach, potrzeba ciągłego informowania dostawcy o kończeniu się okresów promocyjnych,umów.Trzeba zawsze dzwonić!!!!!!!!!!Żeby kupić wystarczy punkt sprzedaży,żeby coś załatwic, grube konto telefoniczne.
    Jest niby internet,yhy,po to, aby zamówić nowy pakiet.
    Sumując.
    Ta televizja jest strasznie problemowa,oby to się zmieniło.Nie każdy ma chęć, czas, często i pieniądze, nawet i warunki umysłowe, by martwić się o swoj rachunek.Bądźcie otwarci dla ludzi, nie wykorzystujcie NAS dla pomnażania zysków.

    ZaletyPakiety i jakośc
    ok 25 miesięcy
  • ~kojkojo / 2017-03-17 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo duże podwyżki w zestawieniu ze spadającą wartością kanałów tzw. premium. wszystko co nowe wstawiane na VOD premiery a na C+ i innych premium miesiącami jeden film. Specter który chyba w grudniu oglądałem na C+ do dziś się przewija i leży na ncplucgo VOD C+. Biorąc pod uwagę, że ma człowiek nagrywarkę to trochę bez sensu.
    Za poprzednią umowę płaciłem chyba 49,99 w tym 8xC+ i HBO. Na przedłużenie po wypowiedzeniu umowy maks co wynegocjowałem(po ładnych kilku telefonach z tzw. utrzymania klienta) to za 70PLN pakiet okrojony o C+ seriale,C+ discovery i całe HBO.
    Generalnie żałuję, że przedłużyłem umowę. Współczuję tylko fanom sportów, bo trochę nie mają wyjścia. Pozostałym nie polecam.
    Zaletysport,
    Wadyfilmy na kanałach premium tłukom miesiącami a najnowsze produkcje za dodatkową opłatą. Wysoka cena, podwyżki dla przedłużających
    od 2010 r
  • ~koloo / 2011-04-08 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    dno dno i jeszcze raz dno ta cała telewizja n . nie polecam nikomu!!!!!!
  • ~Lajkonik / 2010-07-11 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tv-n od 2 tygodni, dzialała 3 dni. Nie moge uwierzyc ze tak dalem sie oszukać. Nie bedę opisywał bo szkoda słów. Postanowiłem zadzwonić do UOKIK -u, prawnik wyrecytował z pamieci ich adres w Warszawie gdzie mam napisac odwołanie wiec jest obeznany w temacie bo to nie pierwsza sprawa. Wysyłam ich umowe do sprawdzenia do UOKIK i chyba oddam sprawe do sadu. Naciagneli mnie na kilka stów. Może inni oszukani dołaczą sie. Sadząc z ilości negatywnych opinii może razem uda sie cos załawić.
  • ~lila / 2013-04-21 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co roku jakieś wymysły. W zeszłym roku na siłę wcisnęli mi nPremium za 1 zł. Płaciłam dotychczas 68, potem juz 69 zł.w tym roku zlikwidowano nPremium w zamian dano " nowe" kanały typu Canal+. Najlepsze jest to, że pani " w telefonie" powiedziala mi, że w sumie to to samo co nPremium. To co po mam płacić o 10 zł wiecej skoro to jest to samo??? Nie pisze już o innych problemach i kreceniu z opłatami i kanałami. zmniejszenie abonamentu nie jest możliwe, bo mam gdzies ich Canal+ z badziewnymi " hitami" skoro ogladam tylko 5 kanałów na krzyż. Takie hity filmowe jakie mi wciskał pan z obsługi niech sobie wsadzą w swoje 4 litery. Od kilku dni próbuje coś na tych kanałach obejrzeć i nie ma kompletnie nic. Czy oni mają nas za idiotów?? umowa jest rozwiązana z koncem kwietnia, mimo, że nasza umowa konczyla sie dopiero z koncem czerwca. Podobno do 19 tego kwietnia byl na to czas, a w salonie dowiedzielismy się, że niby n- ka od tego odstąpiła. Dziwne , bo nikt mnie o tym nie informowal. Burdel, bajzel i typowa chęć zrobienia kasy na wciskaniu gó.anych kanałow.
    Zaletytypowa telewizja, nic szczególnego
    Wadyco roku nowy królik z kapelusza z wieksze pieniadze
  • ~madzia18167 / 2012-10-16 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Żeby zdobyć klienta obiecują góry złota... a potem mają go w głębokim poważaniu. Podpisywałam umowę w śr z warunkiem że zamontują mi tv do weekendu (zapewniali że oczywiście tak będzie) po czym w pt dostaję smsa że monter nie dojedzie. Telefonu nie odbierali, gdy pojechałam do punktu arogancja sprzedawcy sprawiła że zrezygnowałam z umowy. I kolejny problem bo pieniędzy za dekoder nie mogli mi oddać tylko zwracają na konto i to w dodatku w ciągu 14 dni.. minęło już 10 a pieniędzy nadal nie ma... masakra!
    Ale za to cyfra+ działa super:)
    Zaletybrak
    Wadyobsługa bo do samej usługi tv nawet nie doszłam
  • ~Marian / 2012-01-20 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostało mi niecałe 11 miesięcy męczarni z Telewizją Najgorszej Generacji N. Same kłopoty, zwłaszcza finansowe. W księgowości mają jeden wielki BURDEL. Zaczęło się od tego, że przestali wysyłać papierowe faktury, nie pytając mnie o zgodę. Wtedy pojawiały się podwójne abonamenty. Gdy zainterweniowałem (dość ostro), znów przysyłali tradycyjne faktury. Na chwilę kłopot znikł. Od 1 stycznia 2012 powiadomili o zniesieniu papierków. Zobaczymy co będzie. Kolejna sprawa. NIE powiadamiają o zmianach w kanałach. Ni stąd ni zowąd dwa kanały z bajkami poszły się kochać. Tak samo w serwisie Info i Rozrywka nastąpiły zmiany. Dodali jakieś programy, kosztem innych, sprawdzonych programów. Porażka
    ZaletyFajny wygląd dekodera
    Przejrzyste Menu
    (Ale co z tego?)
    Wady-Finanse
    -Brak jakichkolwiek powiadomień o zmianach programowych
    -Próba połączeń z BOK, to tak jakby przejść labirynt Minotaura bez nici Ariadny.
    3 lata
  • ~marta / 2012-02-23 15:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem niemilo zaskoczona platforma N. A zaczelo sie od tego multiroomu. budze sie rano chce obejzec wiadomosci a tu blad polaczenia multiroom czy jakos tak. dzwonie. konsultant podaje mi co mam zrobic wysyla mi jakas tam aktualizacje niby jest ale w menu glownym dalej nie ma potrzebnej zakladki i tak caly6 dzien sie z tym mecze od 6 rano do teraz. Jakby sami nie mogli zrobic tego multiroomu u siebie tylko musza problemow ludziom przysparzac.
  • ~Marty11 / 2017-07-08 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatni raz wykupiłem nc+. Chcę obejrzeć dobry film - muszę dodatkowo płacić bo Canal+ i HBO schodzi na psy. Chcę obejrzeć sport - muszę pożyczyć dekoder Polsatu lub włączyć tablet i, w obydwu przypadkach, dodatkowo zapłacić. Kanały sportowe nc+ to jakaś kpina. Za pieniądze, które płacę nc+ wykupię sobie VOD i interesujące mnie wydarzenia sportowe. Nie będę robił za jelenia.
    ZaletyDuża ilość programów HD.
    WadyCo te programy oferują ?
    Zakrzewo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976