Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2273 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KRZYSIU / 2009-02-25 17:11
    ZŁAPALI MNIE NA HBO W PROMOCJI NA 3 MIESIĄCE-DARMOWO.PO TYM OKRESIE MIAŁO BYĆ WYŁĄCZONE. USIŁUJE KONTAKTOWAC SIĘ Z NIMI TELEFONICZNIE,ALE JAK WIEMY MOŻNA WROSNĄĆ W ZIEMIE A TELEFONU NIKT NIE ODBIERZE.WYSŁAŁEM FAX-BEZ ODPOWIEDZI,WYSŁAŁEM LIST POLECENY -BEZ ODPOWIEDZI.WYSŁAŁEM MEILA-BEZ ODPOWIEDZI.TERAZ JUŻ SIĘ Z NIMI NIE BĘDĘ KONTAKTOWAŁ CZEKAM NA WYŁĄCZENIE I JAK CHCĄ ABYM DODATKOWO ZAPŁACIŁ TO NIECH KIERUJĄ SPRAWĘ DO SĄDU.FRAJERÓW NIECH SZUKAJĄ W SWOIM ŚRODOWISKU.ZSATNÓWCIE SIE 5X ZANIM TO KUPICIE.
    WadyBRAK KONTAKTU Z OPERATOREM.CIĄGLE POWTARZAJĄCE SIĘ FILMY I PROGRAMY
    3 LATA 100ZŁ
  • ~Krzysztof / 2016-10-11 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze. Bezkarnie wyłudzają pieniądze. Konsultanci są bezczelni i chamscy.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    Trzy miesiące. Miałem płacić ok. 50 zł. a rachunki przychodzą na 150 zł.
  • ~luka / 2011-03-24 20:11
    Słuchajcie, piszę bo kilku awanturach (patrz poniżej) wreszcie zniknął ekran aktywacyjny i pojawila sie pełna oferta programowa. Dziesiąty z kolei konsultant zapewnił mnie, że to ostatnia próba aktywacji tzn. reset recordera; jak się nie uda trzeba go wymienić. Reset poskutkował i po 30 min. zaczeły się wgrywać programy. Mam nadzieję, że N nic więcej nie odwali do końca umowy ale po jej wygaśnięciu na pewno się z nimi pożegnam i wracam do Polsatu-tam takie historie (oszustwa, obiecanki-cacanki, podwyższanie cen abonamentu, fatalna obsluga klienta) nie mają miejsca.Pozdrawiam
  • ~lukaszek / 2012-04-06 11:07
    ponad 10 dni temu przedstawiciel telewizji n zakręcił moją 83 letnią babcię i wcisnął jej usługę, zapewniając, że ma 10 dni do namysłu i bez żadnych problemów i kosztów będzie można się wycofać.
    babcia się zdecydowała wycofać i od tego momentu, albo przedstawiciel był niedostępny, albo umawiał się i się nie zjawiał. gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem, że nie chcemy tej usługi, że jesteśmy niezadowoleni z ich podejścia do klienta i robieniem ludzi w konia, i żeby zabierali cały sprzęt, przedstawiciel powiedział, że ok, że tego samego dnia da mi znać kiedy monterzy przyjadą odinstalować to wszystko. przedstawiciel telewizji n znów się nie odezwał. biuro sprzedaży, z którego działa owy przedstawiciel umywa ręce i mówi, że nic nie mogą zrobić, i że sprawą się zajmuje ten gość !!!! jakaś paranoja !!!!! zadzwoniłem bezpośrednio do siedziby n, i powiedzieli, żeby pisać zażalenie do nich bezpośrednio z całym opisem sytuacji. stanowczo odradzam współpracy z tą firmą !!!!
    Zaletymożna mieć bezproblemowo
    Wadynie da się odejść bezproblemowo, nawet w ciągu gwarantowanych 10 dni. nie da sięi załatwić czegoś bezproblemowo. traktowanie klienta - kupił, więc już można o niego nie dbać. brak rzetelnego kontaktu.
    12 dni. o 12 za dużo.
  • ~Marcela / 2013-05-09 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!! NIGDY WIĘCEJ TV N!!!! Nie chce mi się nawet pisać dlaczego - szkoda mi cennego czasu!!
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyWprowadzanie w błąd klienta, bajzel z e-fakturą itp
  • ~Mariusz / 2012-02-25 00:25
    Ocena: 1.33 / 5
    infolinia w ogole nie pracuje ! nie mozna sie dodzwonić ! straciłem juz tyle kasy żeby sporobować złosić awarie ze to jest nieporozumienie !! nie traktują klientów poważnie
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    1,5 roku
  • ~markul3 / 2012-10-30 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    dali mi z dekoderem kartę którą miał również jakiś inny użytkownik, wiec telewizja nie dzialala. Przez 3 miesiące walczyłem z biurem obsługi klienta, bezskutecznie. Olał mnie również dyrektor z BOK. Szczerze O D R A D Z A M telewizje n !!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyBOK
  • ~Nicky / 2017-06-25 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena może i jest OK.Ale według mnie nie warto. jeśli będą po 1 pln na miesiac, to i tak o 1 pln za dużo.
    Ich pracownicy mówią mi, że salony sprzedaży to nie oni. Ha ha ha. To kim są salony sprzedazy? Przedstawicielstwem Polsatu? Nigdy, przenigdy nie dam się naciągnąć na żdane nc czy też nc+.
    Zaletynie znam zalet
  • ~nigdy n / 2012-04-27 18:38
    Korzystałem z TV n od 2008 roku, po pierwszym przedłużeniu telefonicznym umowy zostałem zrobiony w konia, ponieważ oferta dla nowych abonentów - promocja była korzystniejsza. Ponieważ operator nie przysłał umowy ponownie zapomniałem o terminie wypowiedzenia. Płaciłem abonament 68 zł, następnie przez trzy miesiące wypowiedzenia musiałem płacić 89 zł. Ale z dniem 30 kwietnia koniec umowy. Ostatnio natręctwo konsultantów n jest porażające, ciągle dzwonią i proponują przedłużenie umowy, ale nigdy więcej "n" Jakość sygnału w czasie opadów, lub złych warunków atmosferycznych marna, nie można oglądać. Przestrzegam przed zawarciem umowy przez telefon
    Zaletyżadne
    Wadyduże
    2008 roku
  • ~Odpoczątku! / 2013-09-07 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę regularnie za n-kę a od 10 dni mam na ekranie komunikat ponaglający!!!!I tak co miesiąc-skandal!
  • ~ola / 2013-04-06 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam wiekszosc opinii;dzial sprzedazy odbiera telefony bardzo szybko,natomiast centrum obslugi stalych klientow wcale tego nie robi,masakra.
    Zaletyzadnych
    Wadybok tragiczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    15miesiecy
  • ~Oszukana / 2017-04-18 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę z nc+ miałam ponad 2 lata temu umowa rozwiązana dekoder oddany następnie podpisała umowę z cyfrowym polsatem po ponad 2 latach dostaje powiadomienie ze mam karę bo nie oddałam dekodera nc+ nasylaja windykatorow w końcu komornika niestety nie myślałam że po tak długim czasie może zaistnieć taka sytuacja i zawieruszylam dokumenty potwierdzające Nie polecam wręcz odradzam podpisywanie z ta firma umow ,to jest poprostu szukanie kozła ofiarnego na zasadzie może się uda
    ZaletyZadnych
    WadyBardzo duzo
  • ~padalec / 2012-12-22 20:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Umawiasz się z nimi na abonament o konkretnej kwocie a po kilku miesiącach dodają ci ni z tego ni z owego po parę złotych ekstra ZA NIC.
    ZaletyDobry sygnał
    WadyBOK
    5 lat
  • ~rozczarowany / 2014-12-02 22:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadal abonent tylko dlatego, że przyzwyczaiłem się 90% oglądanych filmów/seriali czy programów nagrywać na dekoder i oglądać w wolnym czasie lub zatrzymywać, albo cofać do tyłu itp. Nie mam dzięki temu stresu, że coś przeoczę oraz nie muszę tracić czasu na reklamy (przewijam je na dekoderze). Gdyby nie dekoder - zrezygnował bym z nc+. Nie czuję się klientem o którego NC+ dba - co roku po przedłużaniu umowy szybko odkrywam, że znowu mnie na coś naciągnięto lub zmieniono, jak np. w ostatnim roku, blokując mi ofertę pakietu Canal+ i VOD, mimo, że miało pozostać wszystko tak jak miałem dotychczas i za taką samą cenę. Nagle okazało się, że pakiet do jakiego mnie migrowano nie ma już w ofercie kanałów Canal+ i VOD.
    Zaletyturbodekoder z nagrywaniem
    Wadyza wysoka cena, interfejs dekodera w kilku punktach uciążliwy, problemy przy przedłużaniu umów, częste zmiany numeracji kanałów, uciążliwe ustawienie numeracji kanałów
    5 lat, obecnie UNIVERSE+ za 59zł/mies
  • ~telew / 2012-10-01 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiejszego wieczoru tj. po godzinie 21 nie mogłam obejrzeć końcówki filmu bo był brak sygnału, po godzinie 22, gdy oglądałam następny film, znów nie zobaczyłam zakończenia filmu (10 minut przerwy) bo znów był brak sygnału. Jestem mega wkurzona... Litości, jeżeli tak będzie dalej to nerwowo nie wytrzymam. Wyobraźcie sobie panowie końcówkę meczu, której nie możecie zobaczyć, bo... brak sygnału
    Wadyczęsto się zawiesza
    pół roku
  • ~Urszula / 2017-05-22 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam Firmy NC+. Byłam solidnym klientem przez wiele lat, kruczki umowy napisane drobnym, absolutnie nieczytelnym pismem, umowę wypowiedziałam 4 miesiące przed terminem, spóźniłam się kilka dni z odesłaniem karty koszmarna, jak dla mnie za nic- kara- 100 pln. Mnóstwo telefonów, gnębienie windykacjami. Każde przypomnienie od razu kosztuje wielkie pieniądze. Nie na dzisiejsze czasy- zero szacunku do klientów, zero profesjonalizmu. Ja nigdy nie skorzystam z oferty i nikomu za całego serca nie polecam. Każda rozmowa to straszenie windykacją, żadnego- dziękujemy za dokonanie wpłaty.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady,
  • ~wnp / 2013-06-10 15:40
    firma nie liczy się z klientem i nie dba o dobro klienta, czeka na potknięcie, żeby przedłużać umowę, naliczać opłaty, trudno zerwać umowę, wynajdują wszystko, żeby dalej klient płacił, po prostu tragedia, przy podpisywaniu umowy było bardzo miło, a w momencie chęci rezygnacji zaczęło się piekło, dochodzi jeszcze niekompetencja w temacie obsługi klienta konsultantów tej firmy, są nieuprzejmi i zaczepni podczas rozmowy
  • ~wolny od nc+ / 2017-06-08 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszedłem od nich po 4 latach. Co najmniej 2 lata za późno. Słowami parlamentarnymi nie da się nc+ opisać. Nachalne "rukwy" to mało powiedziane. Gdyby tylko mogli to dzwoniliby do klienta w środku nocy, żeby tylko został w tym szambie. Przez miesiąc od wypowiedzenia 2-3 telefony dziennie nawet w sobotę (normalny stalking) Nic do nich nie dociera. Oferta żadna rewelacja,poziom obsługi mniej niż zero. Wszyscy konsultanci mają równo zryte berety (jakby im robili pranie mózgu). ODRADZAM.
    ZaletyDobra jakość odbioru.
    WadyWszystkie możliwe, głównie obsługa i tzw. konsultanci nachalni do granic możliwości.
    klient, na szczęście były.
  • ~Wolverine / 2012-10-24 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Praktycznie niemożliwy kontakt z biurem obsługi. Telewizja taka sobie, nic szczególnego a możliwość kontaktu z biurem obsługi klijenta jest tylko teoretyczna, czas oczikwania na połączenie jest niewyobrażalnie długi, albo próbują w ten sposób zniechęcić, skutecznie, do takiego kontaktu, albo pracują tam trzy osoby. Tak czy inaczej szkoda pieniędzy za takie byle co !!!
    Zaletybrak
    WadyPrawie niemożliwy kontakt z biurem obsługi, kiepska oferta, w praktyce wysokie ceny
  • ~bay / 2013-04-25 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej telewizji juz wolał bym ogladac telewizje z przysłowiowej siatki niz z tej telewizji
    Zaletybrak
    Wadybardzo bardzo wiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2273
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1672
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 749
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 324
Toya (TV)
Ocena: 4.33, ilość opinii: 234
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991