Witam. Bylem brdzo zadowolony z oferty n-ki do momentu polaczenia sie z cyfra . Teraz oferta nc+ jest beznadziejna ,w najblizsszym mozliwym terminie zamiezam zrezygnowac z tej beznadziejnej platformy. Pozdrawiam Marco NDR
ZaletyBrak
WadyCale mnostwo
conajmniej 5 lat
~Maro / 2016-02-03 13:50
Ocena: 2.33 / 5
Dzwoniąc na biuro obsługi zdążysz wypić dwie kawy zanim ktoś odbierze tel. Nie Polecam wciskają telewizji n wciskają używane dekodery
ZaletyBrak
~Michalak Stanisław / 2012-11-07 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu .Po rozwiązaniu umowy/minął prawie rok /przysłali przekaz na 100zł ,naprawiali sprawny dekoder,a była tylko mała rysa.NIGDY NIKOMU NIE POLECĘ OSZUSTÓW!!!
Zaletybrak
Wadyzła informacja ,naciąganie klienta
po 13 miesiącach zrezygnowałem
~Novy / 2013-05-23 12:04
Ocena: 2.33 / 5
Ja też nie jestem zadowolony z obsługi klienta, miałem pytanie to 2 dni dzwoniłem i czekałem by w końcu ktoś odebrał. Podpisałem umowę na kolejny rok i lipa biurokracyjna wychodzi:(
ZaletyJedynie dobrej jakości kanały (HD)
Wadybiuro obsługi klienta, dekoder itd.
~oszukany12345 / 2017-02-16 15:55
UWAGA! NC+ SAMO PODPISAŁO SOBIE ZE MNĄ UMOWĘ!!!!!!!!!!!
Zdecydowałem się na przedłużenie umowy z nc+. Za cenę 70 zł/miesiąc miałem otrzymać pakiet Extra+Canal+. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką, poinformowany zostałem, że otrzymam umowę w wersji elektronicznej na e-mail, którą będę musiał zaakceptować. Tymczasem przesłana do mnie umowa zamiast uzgodnionego w czasie rozmowy z konsultantką pakietu Extra+Canal+ dotyczyła nie figurującego na stronie internetowej nc+ pakietu Extra+Canal+(6), który jest znacznie uboższy od standardowego pakietu Extra+Canal+ (brakuje m. in. dwóch kanałów z oferty Canal+, bezpłatnego dostępu do kanałów Eleven Sport przez 12 miesięcy). Jak się okazało konsultantka sama zaakceptowała za mnie umowę, przycisk pod umową rezygnuje jest nieaktywny. Podczas kolejnej rozmowy konsultant poinformował mnie, że zgodnie z zawartą w umowie (której de facto nie podpisałem) klauzurą zrzekłem się z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
PS Byłem stałym klientem nc+ od kilku lat. Ostrzegam, ta firma z wykorzystaniem wątpliwych pod względem prawnym kruczków żeruje na swoich stałych klientach.
~PABLOS28 / 2009-04-19 18:43
Ocena: 2.00 / 5
ZA NAMOWIA KOLEGI KUPUILEM TV N , PO ZALOZENIU PRZEZ INSTALALTORA I IRUCHOMIENIU SIE DEKODERA ZASTAWKLEM PANEL AKTYWACYJNY , PO AUTOMATYCZNEJ AKTYWACJI PO OK 2 H ZADzWONILEM DO KONSULTANTA O INFORMACJE KIEDY BEDE MOGL ODBIERAC PROGRAY , OCZYWISCIE OTRZYMALEM ZE AKTYWACJA TRWA DO KILKUNASTU GODZ MAX 24 GODZ , NIESTETY PO 24 H SYGNAŁU BRAK , PO NASTEPNYM TELEFONIE I SPRAWDZENIU KARTY I DEKODERA OTRZYMALEM INFORMACJE IŻ JEST PROBLEM TECHNICZNY Z MOIM DEKODEREM ( PODALEM NR DEKODERA I KATRY ) I ZE PRZESLANO PROBLEM DO DZIALU TECHNICZENGO A TAM TRWA DO STANDARDOWO MIN 3 DNI , POPROSTU ONIEMALEM - 3 DNI BEZ TV I NADAL CZEKAM, JAKOSC TECHNICZNA WIDAC FATALNA SKORO TRZEBA CZEKAC NA ODBIOR CALE 4 DNI I JESZCZE BRAK PEWNOSCIZE TAK SIE SKONCZY. jUZ ZAŁUJE NA SZCZESCIE PODPISALEM UMOWE "TYLKO " NA 12 M-CY
WadyCZEKAM NA AKTYWACJE 4 DNI COS FATALNEGO
~Piotr / 2017-01-10 15:09
Ocena: 1.67 / 5
Koszmarnie drogo a w dodatku podczas przedłużania umowy wkręcają Cię w dodatkowe opłaty!!!
Zaletymożna oglądać
WadyOszustwa konsultantów jako nagminna praktyka.
Długo udawało mi się nie wkopać w dodatkowe opłaty aż tu chwila nieuwagi, pośpiech i muszę przez 2 lata dodatkowo płacić
~rozczarowana / 2017-06-27 23:53
Ocena: 1.00 / 5
W zeszłym tygodniu kupiłam pakiet nc+ (najdroższy) montaż miał się odbyć na następny dzień o godzinie 10. Monter spóźnił się ok 2 godzin w momencie gdy zwróciłam mu na ten temat uwagę gdyż o 13 musiałam wyjść do pracy moner był bardzo z tego powodu niezadowolony i usłyszałam że mam pecha w momencie gdy siedział na dachu w tym momencie chciałam wyrzucić go z domu o godzinie 13 usługa nie była wykonana do końca ponadto monter zignorowała wszystkie moje życzenia a mianowicie aby nie przewiercał mi komina gdy zruciłam mu w tej sprawie uwagę zaczął mnie obrażać i pyskować. Policzył sobie 290 zł za niewykonaną usługę; wolałam zapłacić gdyż jestem kobietą i poczuła się zagrożona jego postawą; praktycznie od razu zadzwoniłam do platformy nc+ i usłyszałam że takie zażalenie muszę składać do dystrybutora ich usług, dobrze a wiec zadzwoniłam do dystrybutora pan powiedział w wolnym tłumaczeniu że mam teraz problem i jedyne co on może zrobić to ponownie, tylko nie wie kiedy teraz, przysłać tego też samego montera na co z wiadomych przyczyn się nie zgodziłam. Złożyłam oficjalną reklamacje do centrum platformy w dniu dzisiejszym dostałam odpowiedz że oni nie odpowiadają za dystrybutorów i według nich sygnał jest przesyłany na kartę abonament a to że nie mam odbioru na dekoderze< podłączony dekoder został prze zemnie, to mam pecha. Umowa na 24 miesiące za które oczywiście muszę płacić i jedyne co mi proponują to na własny koszt zamówić monera który mi to podłączy lu nie oglądać. Jestem bardzo zniesmaczona poziomem obsługi i z całego serca odradzam podpisywanie jakiejkolwiek umowy z tą firmą.
Gdańsk
~siwy666 / 2016-07-06 14:41
Ocena: 1.33 / 5
Same programy i działanie nich jako tako , cała reszta dno,brak szacunku dla stałych klientów,próbują jak najwięcej ludzi naciągnąć na jakieś niby pakiety tanie a potem się okazuje ,że człowiek płaci jeszcze więcej niż bez niby promocji,ODRADZAM,Na dodatek blokują IP z komputera jak nieprzychylnie o nich piszesz,ostrzegam
ZaletyDekoder
WadySygnał satelity,ceny niektórych pakietów,polityka marketingowa firmy kary za uszkodzenie pilota,problemy z zakończeniem umowy,mobbing telefoniczny,namawianie nachalne do podpisania umowy,
9 lat
~bobulek / 2011-07-29 08:28
W związku z błędem systemu u mnie też pojawiła się faktura po pół roku, oczywiście zdażyło się to przypadkowo ale ładnie pokryło z końcem oferty promocyjnej 48zł w lutym i cudowne naliczanie po 100zł miesięcznie - zadłużenie około 300zł - przy regularnym opłacaniu 48zł. Po interwencji telefonicznej - Pani łaskawie stwierdziła że mogą rozbić te sumę na raty .... Jak ktoś ma pomysł co z tym robić - czy pisać skargę do URE, rzecznika praw konsumenta - piszcie!
~Carolciaaa / 2012-12-13 00:26
Telewizja N to dobry żart raz mieliśmy problem że nie mieliśmy siły niby z naszej winy a okazało się że to popsuty dekoder ciągle podczas deszczu nie raz jest tak że odbiera jeden kanał a nie raz że żaden nie polecam jedynie szkoda mi tv romance ale to też nie zawsze da się obejrzeć bo ostatnio od piątku do niedzieli byłby tylko dwa kanały na szczęście umowa się kończy wydzwaniają pytają się czy jesteśmy zadowoleni tłumaczy im się że nie a oni wraz wciskają.
Zaletyjedyna zaleta romance tv
Wadypodczas desszczu śnegu wiatru odbiera kilika kanałów obsługa strasznie nie przyjemna nie polecam go nikomu chyba że ktoś często chce odwiedzać operatorów N
2
~changes / 2009-02-21 13:08
Ocena: 4.33 / 5
zdziwiłam sie czytając tak wiele negatywnych opinii na temat Nki. jestem abonentem od ponad 2 lat, od samego początku jestem zadowolona zarówno z cen jak i jakości świadczonych usług. wydaje mi się że większość problemów bierze się z tego, ze klienci nie czytają dokładnie umowy i coś im się wydaje a później mają niesłuszne pretensje że ktoś ich oszukał. kiedy są jakieś wątpliwości wystarczy się dopytać i rozwiać je. a ceny pakietów? porównywalne z cenami konkurencji, jest sporo promocji więc można wybrać coś dla każdego. ja mam na przykład wszystkie pakiety, nie czuję żeby to było wyjątkowo drogie a na pewno jest dobre rozwiązanie bo mam wszystko pod ręką.
Zaletyduży wybór kanałów plus oferta dodatkowa dobra jakość
Wadybrak rzetelnej informacji o przyszłych nowościach
2 lata
~CZMUDA GROUP SP ZOO / 2016-10-08 13:58
oszukuja na kazdym etapie,
jak kupisz dekoder to problem z doladowaniem , telefonuja abys podpisal umowe, biuro czynne tylko w tygodniu a nie jak podaja 7 dni . zaplacilem pieniadze 12 dni temu a telewizja jak nie dzialala tak nie dziala.
~dark / 2012-02-26 13:00
1. wymiana nboxa na dekoder z nagrywarką - sami zaproponowali wymianę, w ciągu 2 tygodni miałem dostać, wchodzę w czwarty tydzień i w końcu dzwonię. Pytam, co z dekoderem , a konsultant , że zostało anulowane bo chyba nie mają dekoderów.
ŻENADA. 1. JEŚLI NIE MAJĄ DEKODERÓW , TO NIECH NIE PROPONUJĄ WYMIANY. 2. SZCZYTEM JEST, ŻE KTOŚ CZEKA NA KURIERA I MOŻE CZEKAĆ ROK, BO TV N POMIMO DEKLAROWANIA , ŻE DEKODER DO WYMIANY WYJDZIE, NIE MIAŁA CHĘCI POINfORMOWAC MNIE, ŻE SPRAWY POTOCZYŁY SIĘ INACZEJ i DEKODERA NIE DOSTANĘ. 3. kiedy zadzwoniłem w celu wybadania sprawy, konsultant nawet nie przeprosił za zaistniałą sytuację , tylko zapytał czy to już wszystko??? SOLIDNE FIRMY CHYBA TAK NIE ROBIĄ. logika i kultura nakazuje co innego
Zaletyw powyższym temacie zero plusów
Wadywszystko, co opisałęm
2,5 roku
~gość11 / 2012-01-12 19:40
Nigdy więcej nie wezmę n bo tylko same problemy zdecydowałem sie nie przedłużyć dalszej umowy to od dwóch dni nie mogę oglądać telewizji w dupie mam taka telewizje płaciłem regularnie i co i nic tak traktują stałych klientów dzwoniłem do nich i nic, nie chce mieć z nimi już nic wspólnego.taka jest właśnie telewizja n .
~Ilona / 2016-03-17 06:33
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś żart z ta telewizja dekoder włącza się ok 3-4 minut, nawet nie da się zobaczyć dokładnej telegazety bo za nim się ogarnie to mija kupę czasu. Kończy mi się umowa i przechodzę do konkurencji !
Zaletybrak
Wadydekoder się długo włącza, brak dokładniej telegazety !
~Karolina / 2017-01-07 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Firma NC+ to porażka. Oszukują ludzi,każą płacić nie wiadomo ile. Po zakończeniu umowy musiałam zapłacić około 30 groszy więc tak zrobiłam. Minęło trochę czasu dzwoni telefon ,otóż pani informuje mnie,że jeszcze za coś nie zapłaciłam,pomimo ,że comiesięczne rachunki zawsze płaciłam na czas. Próbują wyłudzic pieniądze. Nie polecam nikomu!
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~keri / 2008-11-07 16:36
Uwaga na metody jakie stosuje telewizja tzw. nowej generacji "n". Otóż proponują promocję np. jakiegoś pakietu na trzy miesiące za darmo. W ciągu tych trzech miesięcy można zrezygnować z pakietu nie ponosząc żadnych kosztów. Gdy natomiast miną te trzy miesiące, aby zrezygnować trzeba za ten "gratisowy" okres zapłacić. Oszustwo polega na tym, że gdy chciałem zrezygnować z promocji w ciągu jej trwania (a można tozrobić tylko drogą telefoniczną), konsultant powiedział mi, że nie ma w tej chwili dostępu do moich danych i żebym zadzwonił póżniej. Następne próby połączenia z konsultantem spełzły na niczym. Nikt nie podnosi słuchawki, a dzwoniłem o każdej porze dnia i nocy. W ten sposób potraktowali mnie już dwa razy. W wyniku czego płacę za pakiety, które mnie nie interesują.
ZaletyKilka ciekawych kanałów
WadyTrzy razy musiałem wymieniać dekoder, ponieważ miały fabryczne wady(głośno piszczą). Obecnie ten, na którym oglądam zawiesza się średnio co jakieś pół godziny, aczkolwiek piszczy nieci ciszej.
9 miesięcy
~Konrad / 2017-06-20 06:57
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, pomyliłem się przy dokonywaniu przelewu, zamiast 200 zł. przelałem im 2000 zł. Zadzwoniłem do nich, ale kazali mi napisać e-mail. Napisałem wiadomość w której wszystko wyjaśniłem, a w odpowiedzi otrzymałem dziwną informację. NC+ moją błędną wpłatę (pomyłka we wpłacie o 1800 zł. za dużo) rozpatruje jako reklamację i zgodnie z ich regulaminem dot. reklamacji, mają oni na to 30 dni. Tak więc uprzedzam, jak się pomylicie i przelejecie im za dużo kasy, bądźcie świadomi, że mogą ją Wam zwracać nawet miesiąc.
A co jeszcze ciekawsze, zadzwonili do mnie (na pół roku przed końcem umowy) z informacją, że mają już dla mnie SUPER oferty. Pan zanim mi je przedstawił, zapytał się czym jestem zainteresowany, szybko odpowiedziałem, że niższym rachunkiem. Ale widać na takie zainteresowanie pan oferty nie miał. Powiedział, że "da" mi jakieś 2 nowe kanały, za dodatkowe 10 zł. miesięcznie i na tym ich oferty się wyczerpały.
Szkoda gadać, naciągają stałych klientów ile się da, nowym oferują darmowa telewizję do końca roku, a starym dwa kanały za kolejne 10 zł. miesięcznie. Najlepiej człowiek wychodzi jak im wyśle wypowiedzenie umowy, wtedy nagle okazuje się, że ofert jest więcej, kanały za "free" można dostać i niższy rachunek opłacać.
Wkurza mnie taka polityka traktowania stałego klienta, korzystam z ich usług od kilkunastu lat, a traktują mnie gorzej niż nowego abonenta.
ZaletyBrak
WadySzkoda klawiatury
~kris-ab / 2012-01-12 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Zakończył się okres promocji i teraz można mieć klienta w D... .Podnieść cenę i niech się chłop sam martwi dlaczego a najlepiej niech zadzwoni na infolinię 8010.... i poczeka na połączenie z konsultantem. Oczywiście wszystkie linie są zajęte, w ucho wali muzyka a impulsy lecą. Trzydzieści minut oczekiwania to jest normalka, dochodzę do wniosku, że nieźle zarabiają na tej pseudo infolinii.