strona 2 z 133
-
~Małgorzata / 2025-07-14 17:04
Nie polecam T-Mobile w Galerii Rzeszów. Prosisz o jedno dostajesz drugie. Prosiłam o niższy abonament dostałam droższy. Tak kręcą, tak zawijają, że masakra. -
-
~1983 / 2025-07-13 20:45
I tak nikt tego nie czyta tylko nasza satysfakcją jest że się na piszemy a takie firmy jak ta opinię użytkowników nić nie obchodzi .ale oczywiście weź Telefon z 1000 GB internetu po ch...j komu 1000 gb.rozmawiajcie ze sobą a nie piszcie ZaletyŻadneWadySzkoda języka -
~1983 / 2025-07-13 20:36
Reklama jest beznadziejna komunikujemy się siedząc razem w restauracji piszemy do siebie SMS sy bo operatorzy dają nam szansę rozmowy,zamiast rozmawiać pisz.k...twa ludzie dajcie spokój rozmawiajcie ze sobą a nie piszcie będąc 2 metry od siebie -
~Świdnica / 2025-07-12 19:01
Internet to nieporozumienie tragedia... Biuro obsługi klienta jeszcze gorsza tragedia nie polecam ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~Doro / 2025-07-12 15:33
Obsługa w Skoczowie owszem grzeczna zamówiliśmy światłowód.Po spisaniu umowy pan z T,-mobile że nie ma rzdnych problemów i do trzech dni będzie zamontowany.Dostaliśmy termin za dwa dni i czekamy.Od razu na drugi dzień został wysłany SMS że panowie monterzy przyjdą do miesiąca.Zaczeła się ta sama historia co w Plusie.Obecnie jesteśmy bez internetu i telewizji bo to się wszystko łączyło w światłowodzie.To jest poprostu nie do opisania co z nami klientami wyprawia,brak mi słów. -
~Ari / 2025-07-11 07:59
Podpisanie umowy przebiegło sprawnie, niestety sam internet zupełnie nie spełnia obietnic operatora. To najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia. Pracownik infolinii był nieuprzejmy, a za problem z jakością połączenia obwiniał mnie, sugerując, że nie potrafię korzystać z Wi-Fi. Wymagał, żebym mierzył prędkość internetu przez specjalną aplikację i kabel ethernet, mimo że problem dotyczył sieci bezprzewodowej, a pomiar wykonywałem na tej samej stronie, którą wskazał ich własny monter.
Monter podczas wizyty potwierdził, że problem leży po stronie routera i dodał, że kontakt z T-Mobile nic nie da, bo firma wysyła tylko automatyczne odpowiedzi. Zamiast obiecanego światłowodu z prędkością 600 Mb/s, internet działa przez antenę telewizyjną, osiągając prędkość gorszą niż na karcie SIM — zaledwie 94 Mb/s. Na liczne maile nikt nie odpowiedział, nikt też nie przeprosił za fatalne traktowanie przez telefon.
Stanowczo odradzam. Strata czasu, pieniędzy i przede wszystkim niepotrzebny stres. -
~Adrian / 2025-07-04 06:49
Mam problem ze słuchawkami są na gwarancji i na infolinię pani powiedziała że mi nieprzyjemna do serwisu bo oni już ich ofercie niema i że jestem w kropce. Chyba zostali mi uderzyć wyżej -
~Sztygar / 2025-07-03 08:22
WSZYSTKICH NARZEKAJĄCYCH I PLUJĄCYCH NA TMOBILE ZAPRASZAMY DO PLUSA. TAM POZNACIE WYRAFINOWANĄ OBSŁUGĘ KLIENTA, NAJLEPSZY ZASIĘG ORAZ PONADŚWIETLNY MOBILNY INTERNET. GAMONIE!!! -
-
~Tomcio / 2025-07-01 10:00
Żabsy,kupony czy punkty z S.Benzynowej ok. To czemu zbieranie serc jest tylko dla ok?! 6% społeczenstwa. Bo ile osób ma tą sieć w kraju i jaki odsetek to może zrealizować bo większością to jedynie w stolicy i odrobinkę w kilku wojewódzkich miastach? Liczcie sobie bo sam jestem ciekaw ile procent jest tego absurdu????????? -
~Estera / 2025-06-29 11:55
T mobile nie polecam nie miła i nie profesjonalista obsługa klienta problem aneksu drogo najgorsza firma komórkowa nie polecam T mobile ZaletyBrakWadyTo jedna wada cała siec -
~traxik / 2025-06-26 17:11
Najgorszy internet jaki może być. nie polecam nikomu za żadne pieniądze ZaletyżadneWadywszystko jest wielką wadą -
~Art L. / 2025-06-26 12:18
Sieć której obecnie nie polecam, po kilku latach i kolejnym końcu umowy, przedłużają sami umowę, nie zmieniając nic, tylko pozostawiają co było zawarte 2 lata temu, a kwotę do zapłaty podnoszą, czysty żart. Można pisać maile z wyjaśnieniem sytuacji, prosić o kontakt osób kompetentnych w tej sprawie, zero pomocy i konkretów. Nie wiem co się stało z tą firmą w przeciągu 2-3 lat, ale jest to istna kpina z klienta. Podpisać umowę pierwszy raz jest ok, później po kilku latach zamiast szanować klienta to robią się problemy. ZaletyBRAK!WadyFatalna oferta dla przedłużających umowy po kilku latach -
~An-Ka / 2025-06-26 12:01
Jedyną radą pracownika salonu było: dzwonić na infolinię!!!" Padł mi " telefon - bez możliwości dzwonienia czy połączenia z Internetem. W telefonie, w aplikacji - bilety ( do których nie mam dostępu, chociaż faktura opłacona przez aplikację T- Mobile przed!!! Wymaganą datą płatności ). Musiałam kupić kolejne bilety...Konsultant Dawid oświadczył,że mogę pisać skargę i domagać się zwrotu poniesionych kosztów z winy operatora, ale to nic nie da!!!! Jestem upokorzona podejściem do klienta tej sieci. Nie polecam!!! Ja numer przyniosę! WadyOczekiwania na połączenie z infolinią, drażniąca muzyka- musiałam wysłuchać aż 5 minut, ciągłe przełączanie się konsultanta i chyba brak należytych kompetencji w załatwianiu spraw -
~Zbigniew / 2025-06-24 21:31
dziadostwo, trudno się zalogować aby np. uzupełnić konto ZaletybrakWadykontakt trudny obsługa techniczna nie działw -
~gowno / 2025-06-24 00:44
szczerze gowno kupa szczerze gowno kupa szczerze gowno kupa szczerze gowno kupa ZaletybrakWadysame wady -
~forven / 2025-06-20 21:20
Internet dno totalne, mój chomik wytworzył by mi większość prędkość wysyłania niż wasz internet, w ofercie bez limitu 90MB/s pobierania, wysyłania. Aktualnie 10 Mb/s (PODKREŚLE, Mb a nie MB) a wysyłania 0,28 Mb/s XDD -
-
~Maria / 2025-06-20 13:21
Serdeczne podziękowania wszystkim członkom Biura Obsługi a szczególnie: p.Aneta Michalcewicz, p.Katarzyna Vu Phuc i p.Piotr Krach za szybka, profesjonalną pomoc w odstąpieniu od umowy i przejsciu na kartę.Odpowiednie osoby na odpowiednim stanowisku..Wszystkim polecam tego operatora i usługi.Stokrotne podziękowania...wdzięczna klientka Maria ZaletyOdpowiednie osoby w kontaktach Public RelationsWadyBrak -
~czawi / 2025-06-18 23:54
dobra powiem w skrócie nie bierzcie od nich żadnego internetu przez ,pierwszy okres 3 miesięcy będzie działał pięknie a później się dzieje zabawa taka jak , utrata polaczenia z serwerem i trzeba router restartować tez traci prędkość do śmiesznych wartości ze nawet youtooba nie da się odpalić . A po zgłoszeniu problemu miał się skontaktować technik i nic zero odzewu od nich i zostawiają cię z ledwo działającym Internetem który działa jak ma ochotę . -
~Marek / 2025-06-14 12:44
Szybki internet i dobra jakość połączenia, wszystko działa tak, jak powinno, zapominam o problemach z zasięgiem -
~Cyngiel / 2025-06-13 12:49
T-Mobile zatrudnia podwórkową dzieciarnię na czacie dostępnym przez mobilną aplikację. Poziom w zasadzie zerowy. Nie mam pojęcia za co tym ludziom płacą. Lepszy pożytek to wygonić ich z biur do zbierania ziemniaków. ZaletySieć działa satysfakcjonującoWadyObsługa klienta na czacie to w zasadznie DNO
strona 2 z 133