Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4826 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yenna / 2025-08-05 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST JAKAŚ KPINA
    Nowy telefon a zasięg z Play zerowy !!!!
    Żenujące ???? mam już 8 lat mam ten sam numer a nadal jest tak samo traktują klientów jak gówno.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo pisać
  • ~Ania / 2025-08-05 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam co dziennie cos a dzis urwal sie sygnal i ktos zmienil kanal na inny np.ogladam program i jest tak cicho ze musze dac na 36 i do Tego ogladam powtorke a 15 min pozniej przelacza sie na program ktory jest w rzeczywistosci hanba i wstyd a pani z info linu ciagle to samo prosze zresetowac router odlaczyc kable jpd i do Tego powtarzaja co weekend ten Sam film a do Tego puszczaja powtorki z 2024 wstyd
    WadyJak mozna powtarzac ten sam film przez 3 tyg
  • ~Pam / 2025-08-04 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako nowy klient pierwszy kontakt z obsługą klienta oceniam fatalnie. Zostawiłam numer na stronie gdzie Play informuje że ktoś oddzwoni w ciągu 5min. Niestety nic bardziej mylnego. Po jakimś czasie zostawiłam numer ponownie. Finalnie konsultantka do mnie oddzwoniła ale nie była w stanie mi pomóc z powodu technicznego mój adres był już zajęty przez kogoś innego jednak nie zostało mi wyjaśnione w jaki sposób mogę rozwiązać problem i nie został mi zaoferowany follow up. Jednocześnie dostawałam ciągle telefony z tego samego numeru od innych konsultantów którzy w kółko pytali mnie o to samo że zostawiłam numer i w czym mogą pomóc. Minęło 3 tyg a ja ciągle nie mam rozwiązania pomimo ,że już rozmawiałam z conajmniej 5 osobami. Obsługa klienta nie szanuje czasu klientów obiecuję że ktoś oddzwoni w preferowanej godzinie jednak tak się nie dzieje. Nie prowadzą żadnych rejestrów i historii rozmów a bardzo by tu ułatwiło rozwiązanie problemu i frustracji klienta. Znowu jestem w kropce i jeśli ktoś nie oddzwoni dziś to wtedy rezygnuje z rozważania usług Play i przerzucę się na ofertę T-mobile.
  • ~Piotr / 2025-08-04 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo tego że byłem przez ponad 10 lat to za każdym razem jak się pojawiał jakiś problem to nie traktują jako klienta tylko maszynkę do pieniędzy. Za każdym razem po przedłużeniu umowy dostawałem pierwszy rachunek z jakąś kosmiczna kwotą....mimo próby podjęcia rozmowy i do pytania skąd się to wzięło dostawałem informacje że tak wyszło z abonamentu i nic nie zrobią muszę zapłacić . Dla nowych osób co zastanawiają się nad wyborem operatora szczerze nie polecam Play . Na początku są mili tylko do czasu podpisania umowy ,później już tylko niestety liczy się kasa .
  • ~Ggg / 2025-08-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści namawiają na zmianę abonamentu w trakcie miesiąca nie informując że za część miesiąca trzeba będzie zapłacić dużo wyższe koszty niż były na poprzedniej umowie
    ZaletyZadne
    WadyDodatkowe koszty
  • ~Joker / 2025-08-03 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam firmy Play a w szczególnosci tv po przejęciu JPC to jest po prostu koszmar dzwoniąc na infolinię za każdym razem konsultanci zachowują się arogancko i nie są pomocni.Nie ma serwisantów nie maja sprzętu na wymianę po prostu tragedia nie polecam i to szczera wypowiedz
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak zalet klient jest traktowany jak śmiec
  • ~Olga / 2025-08-02 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    To są prawdziwe OSZUSCI! trzymać się z daleka! Oszukują na temat oferty przy rozwiązaniu umowy wskazują jedną kwotę po miesiącach wyciągają dodatkowe kwoty! Z daleka! Nigdy więcej!
    Zaletyżadne
    Wadysame wady, oszuści
  • ~Dariusz / 2025-08-02 03:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest bardzo źle niemożna oglądać dziś o godzinie 3 rano nic wszędzie na kanałach rozmazany obraź ja płacę 190 złotych miesięcznie
    ZaletyŻadnych czasami jest dłuższy czas na przejściu z programu na program jagby musiał się zresetować i po pewnym czasie nadaje dalej wyszukiwany program po czasie
    WadyTo cena za abonament
  • ~Joker / 2025-08-01 01:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie spodziewałem się aż tak wydajności i zasięgu
    ZaletyA ma wady?
    WadyBrak
  • ~Michał / 2025-07-31 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancja i impertynencja konsultantów w Play przebija sufit
  • ~Zawiedziona / 2025-07-31 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Póki działało to działało, pomijam fakt że powinno działać z określoną prędkością a było jak było - ale działało. Pojawił się problem. Zaczęło nas rozłączać. Pracuję online przez vpn. Codziennie między godziną 13.00 a 14.00 rozłącza mnie z siecią na ok dwie minuty. zgłosiłam problem i jakaś miła pani powiedziała że mam zrobić twardy reset. Po tej czynności stwierdziła że występują u mnie straty pakietów i należy wysłać do mnie technika. Ok, stwierdziłam że poczekam te parę dni cierpliwie. Wzięłam nawet urlop, żeby panu technikowi wszystko dokładnie wyjaśnic. W dniu kiedy technik miał przyjechać dostałam sms od Play: twoje urządzenia są zalogowane, wizyta technika została odwołana. W związku z tym zadzwoniłam i złożyłam reklamację i ponownie złozyłam zgłoszenie i ponownie ustalono mi termin wizyty technika. Tym razem nie czekali do dnia wizyty, odwołanie technika przyszło odrazu następnego dnia.
    Zaletyjedyną zaletą jest stary dekoder, który nagrywa jeszcze na dysk a których już inne sieci nie oferują.
    Wadyopisałam
  • ~MW / 2025-07-31 01:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Play to zwykli oszuści,gdy doładowałem 30 zł aby przedłużyć pakiet,to ukradli 0.60 gr.Musiałem doładować dodatkowo 5 zł. ostrzegam wszystkich
  • ~DON / 2025-07-30 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tymi niekompetentnymi oszustami.
    Na koniec roku 2024 roku zawarłam umowę w lokalnym punkcie (Rawa Mazowiecka) na 2 abonamenty. Opłata miesięczna miała wynosić 115 zł. Pierwszy rachunek przyszedł mi na prawie 500 zł. Chodziłam do punktu w celu reklamacji i wyjaśnienia sprawy, ale Panie są tak zorientowane w swojej pracy, że dostawałam 2 razy odmowę, dopiero za 3 razem pani się zorientowała, że źle stworzyła umowę. Moja walka w punkcie obsługi trwała prawie 2 miesiące. Zdążył przyjść 2 rachunek na kwotę jak wyżej. Z pani strony usłyszałam, że się pomyliła i że takie rzeczy się zdarzają. Umowa została rozwiązana. W związku iż była na firmę, straciłam czas, pieniądze. A po 2 miesiącach otrzymałam wiadomość emailem, że play prosi o zwrot urządzenia xxx. Nie mając pojęcia o co chodzi, zaczęła się wymiana korespondencji o co chodzi. Bo przecież jak Ci play napisze urządzenie XTN465Nb to klient wie co to.... Znalazłam jakiś stary modem z logo play więc go odesłałam pod wskazany adres. Ale po miesiącu emaile zaczęły przychodzić ponownie. Okazało się że przy podpisywaniu umowy dostałam super gratis w postaci słuchawek. Odesłałam również słuchawki , ale mimo że odesłałam sprzęt między czasie dostałam notę obciążeniową. Mimo składanych reklamacji, pism wyjaśniających play ubiega się o kwotę ponad 200 zł za słuchawki (które są u nich+modem, który został wysłany omyłkowo ale nie poinformowali o tym ani nie zwrócili). Aktualnie sprawa po ponad 6 roku jest na etapie, że wydzwaniają do mnie firmy windykacyjne, a play chce zapłaty za coś, co jest u nich.
    Skandal, bezprawie.
    WadyOszuści, wyłudzacze
  • ~Tomazo / 2025-07-29 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    27 czerwca złożyłem w Play wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci. Przeniesienie nie doszło do skutku, ponieważ numer był zarejestrowany na firmę – otrzymałem informację, że konieczna jest zmiana na osobę fizyczną. Zrobiłem to zgodnie z instrukcją, a następnie złożono nowe wypowiedzenie z terminem rozwiązania umowy na 23 sierpnia.

    Tymczasem 27 lipca, czyli prawie miesiąc wcześniej, numer został bez ostrzeżenia wyłączony. Od tego czasu kilkukrotnie byłem w salonach Play, dzwoniłem na infolinię – za każdym razem otrzymywałem inne informacje, nikt nie potrafił mi pomóc, a tym bardziej nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności za powstały bałagan i brak dostępu do usług. Kazali mi zasilić kartę co też zrobiłem i pójść do salonu po duplikaty karty... w salonie twierdzą, ze to nieporozumienie. Znowu zostałem okłamany przez pracowników Play.

    To skandaliczna sytuacja – kompletny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta i chaos informacyjny. Żałuję, że byłem klientem tej sieci i absolutnie nie polecam Play nikomu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek do klienta. Może UOKiK i inne instytucje zainteresują się Playem skoro nikt nie potrafi zarządzać firmą.
  • ~Łukasz / 2025-07-29 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam światłowód z Play w domku jednorodzinnym. Jak działa to działa super, ale każdy kontakt z ich pracownikami to masa nerwów. Kłamią bezczelnie i w salonach i przez telefon, np. względem ukrytych opłat. Konsultantka przy zgłaszaniu awarii zarzekała się, że ma dobre połączenie z moim urządzeniem.. od którego odpiąłem kabel. Nie mają podstawowej wiedzy o rzeczy nt. których recytują odpowiedzi. Od przeniesienia z UPC, nie mogę się zalogować do panelu klienta i nie potrafią tego naprawić.
    Zalety99% czasu działa jak powinno
    WadyNiekompetencja
    Ukryte opłaty
  • ~Słąwek / 2025-07-28 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play dla mnie od zawsze była nieporozumieniem. Pracowałem w branży. Pech chciał, że UPC zostało przez nich przejęte i od razu stwierdziłem, że się będzie działo. Ostatecznie zrezygnowałem 25.07 z internetu z żądaniem skrócenia okresu wypowiedzenie na fakt, iż usługa nie działa. Dziś 28.07 otrzymuję że usługa działa prawidłowo, usterki nie stwierdzono. Reklamację oddalono. Co ciekawe miałem z PLAY 2 głuch telefony - po co ?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~niezadowolony / 2025-07-26 08:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Nieprawdopodobna granda. Nic tylko wyciąganie pieniędzy. 5 dni temu zamontowali mi sprzęt, ma internet ale... nie mam włączonego tv. pani z BOK wysyłają notkę do działu technicznego i absolutnie nic się nie dzieje. Co więcięce, nie mają one możliwości bezpośredniego kontaktu z działem technicznym. Dowiedziałem się przy okazji, że jeśli w przyszłości posuje mi się tv, to Pasły nie przysyła technika. Trzeba sobie poradzić samemu. Zastanówcie się czy podpisywać z nimi umowę.
    ZaletyŻadnych
    WadyWady, jakie tylko możecie sobie wyobrazić w obsłudze klienta
  • ~Kobieta / 2025-07-25 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet światłowodowy podłączony dzisiaj, więc ocena wyśrodkowana ze względu na krótki czas. Pan instalator...Kabel światłowód w nowym wynajmowanym mieszkaniu w skrzynce z kablami i przełącznikami. W skrzynce jest też zwykły kontakt, więc pan wpiął tam zasilacz, chociaż został poinformowany, że w innym miejscu też jest gniazdko. Skrzynki nie dało się zamknąć ze względu na wystające kable, więc pan powyginał brzeg drzwiczek. Po chwili okazało się, że i tak nie da się zamknąć, bo zasilacz wystaje. Pan postawił router na podłodze w przedpokoju na pudełku z routera, gdyż kabel zasilacza nie dostaje nawet do podłogi, tak że można się o niego potknąć, do tego pokrzywiona metalową szafkę, której nie da się zamknąć, muszę ją sama prostować. A wystarczyło pomyśleć i wpiąć zasilacz do innego gniazdka, co zrobiłam później. Szkoda, że pan instalator ma ograniczone możliwości myślenia i przez to straciłam dużo nerwów i zostałam z zepsutą szafka, co będę musiała tłumaczyć właścicielom mieszkania i prawdopodobnie ponieść koszty, którymi powinien być obciążony instalator.
    ZaletyNie jestem w stanie określić na dzień dzisiejszy
    WadySłaba obsługa
  • ~Ela / 2025-07-24 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanim opiszę problem przekażę ważną informację: SKŁADAJCIE SKARGI DO UOKiK ORAZ URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ. Właśnie się dowiedziałam, że nie możemy złożyć wniosku o kontrolę działań firmy, ale większa liczba podobnych skarg może taką kontrolę spowodować. Nie dajmy się oszukiwać. Jeżeli nie zostaną na nich nałożone kary za takie praktyki, to nic się nie zmieni.
    Mój problem dotyczy przedłużenia umowy w salonie stacjonarnym. Konsultant zaproponował nam 3 "gratisy", których nie chcieliśmy. Powiedział, że jak nic nie wybierzemy to i tak przyślą 3 rzeczy wybrane losowo. Po przyjściu pierwszego rachunku okazało się, że mamy płacić za "gratisy" po 10,34 zł przez 25 miesięcy. Zaproponował również telewizję Internetową (na szczęście nie możemy mieć od nich kablówki i Internetu). Również nie chcieliśmy, mamy z innej firmy wszystko. Konsultant stwierdził, że warto spróbować, bo przez 10 miesięcy jest za 10 zł, a zrezygnować możemy w każdej chwili. Oczywiście okazało się, że umowa obowiązuje nas na dwa lata. Wszelakich dokumentów, cenników i regulaminów przyszło mailem około 30. Tym razem nie czytaliśmy, ale kiedyś na pytanie dlaczego na umowie jest co innego otrzymywałam odpowiedź, że to warunki bez promocji, a z promocją wychodzi tak jak mówią. I wtedy tak było, teraz już nie. Zapytałam konsultanta, gdzie mogę złożyć skargę na pracownika. Poradził mi, żeby porozmawiać z kierownikiem w tym salonie (śmieszne). I tak złożyłam reklamację telefoniczną. Rozpatrzyli w 4 dni, oczywiście negatywnie. Sposób weryfikacji zgłoszenia - rozmowa z pracownikiem, który zawierał z nami umowę. Oczywiście pracownik powiedział, że o wszystkim zostaliśmy poinformowani.
    W weekend piszę zgłoszenie i w przyszłym tygodniu składam w urzędzie.
    ZaletyJestem zadowolona z jakości usług w zakresie abonamentu telefonicznego
    WadyOszukiwanie klientów przez konsultantów w salonach (nie można udowodnić im, że mówili co innego), brak możliwości zgłoszenia sprawy do jakiegokolwiek menedżera, brak jakichkolwiek chęci załatwienia sprawy dla dobra klienta
  • ~Pit / 2025-07-24 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Podpisaliśmy umowę przez infolinię, na dwa numery i internet. Podkreślaliśmy przez i infolinię że potrzebujemy esim ponieważ nasze telefony nie obsługują fizycznych SIM kart. Po otrzymaniu fizycznych kart na infolinii powiedziano nam że teraz mamy szukać salonu i zmienić SIM na esim. To jakieś nieporozumienie! Spędziłem prawie godzinę na telefonie podpisując głupie umowy ii zapewniali mnie że wszystko można zrobić online lub przez infolinię a teraz i tak mnie wysyłają do salonu! Strata mojego czasu. Teraz w salonie znowu będę z godzinę lub więcej. Dlaczego oferujecie coś online jak i tak trzeba jechać do salonu. Dlaczego wprowadzacie w błąd? Odrazu powiedzcie że wszystko załatwiacie w salonie!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4826
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4034
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3122
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187