Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 5009 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Taki ktos / 2025-11-14 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wspolczuje ludziom ,którzy mają w play internet powiązany z TV...ja na całe szczęście jestem na dekoderze z UPC,wiec nie mam tych usług powiązanych ze sobą,ale i tak gdy oglądam na tv np coś na yutobe,to zdarza sie ze co chwilę zanika obraz z powodu przerw w internecie
    Play,to juz kompletne DNO.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~HALINA / 2025-11-14 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Od prawie roku jestem klientem play,kolejny raz czekam na technika, kolejny raz nie ma internetu,telewizji,na naprawę kolejny raz każą długo czekac, tym razem 6 dni,kilka razy konieczny był reset urządzeń, trzeba mieć przygotowane wykałaczki, na infolinii pracują automat,generalnie nie polecam
    WadyDużo usterek
  • ~Danuta / 2025-11-13 09:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Podpisałam umowę z Play na internet światłowodowy i po 2 miesiącach pożałowałam.Od 3.11 nie mam internetu co za ten idzie i telewizji.Od 3.11 dzwonię na infolinię że zgłoszeniem i 3 razy zostałam wprowadzona w błąd ,że jest sygnał i po resecie mam czekać 3 godziny.5.11 zgłosiłam awarie.Nikt z infolini nie potrafił mi powiedzieć kiedy ktoś to usunie tylko,że zlecenie jest aktualne.7.11 przyjechał pan z firmy zewnętrznej i stwierdził ,że linia jest uszkodzona i przyjedzie ktoś inny .Dzwoniłam do tej firmy dowiedzieć się kiedy będzie naprawa ale ich klientem jest Play i kazali mi przez nich uzyskać informacje.Zadzwonilam do Play i znowu słyszę że zgłoszenie jest aktywne i nie ma możliwości sprawdzenia co tym problemem i nie ma możliwości sprawdzenia mam czekać aż się do mnie ktoś zgłosi a dziś już jest 13.11
    Porazka
    ZaletyNigdy więcej internetu i telewizji w pakiecie
    WadyKonsultanci którzy nie rozwiązują spraw nie dotyczy to jednej osoby więc myślę ,że nie mają
    Możliwości,oklamywanie jak w przypadku sygnalu
  • ~Agnieszka / 2025-11-13 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny koszmarne. Obsługa w salonie Czyżyny niekompetentna i wrogo nastawiona do klienta. Obsługa na infolinii nie mieści się w żadnych normach kultury i kompetencji. Uciekać czym prędzej.
    ZaletyBrak
    WadyCena, kompetencje, obsługa klienta
  • ~Hades13 / 2025-11-12 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet 5G , wsparcie odpowiada szablonami i to tyle. -rep -rep-rep
    Zalety-rep
    Wady-rep
  • ~Mmfu / 2025-11-12 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu gdy operator osiągnął cele, czyli zdobytym założony procent rynku jest tragedia. Po wykupieniu UPC jest tylko gorzej. Zaoferowany dekoder to patologia, nagranego programu nie da się odtworzyć nim się nie skończy, gdy już odtwarzam to najczęściej wystąpi błąd na skutek czego muszę puszczać od nowa - o przewinięciu do przodu można pomarzyć więc jeśli chce obejrzeć nagrane wiadomości to najczęściej by je doglądać do końca potrzeba mi godziny i oglądam większość 3 razy. Pomijam już fioletowy kolor menu który jako facetowi średnio mi pasuje. Telefony już przeniosłem daleko od Play i raczej nie wrócę, jak tylko skończy się abonament na internet itv również spi....alam do konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo, ogólnie taka jakość usług denerwowała by mnie nawet za połowę płaconej ceny.
  • ~Daria / 2025-11-12 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Play pobrał kasę kilka razy ale nie aktywował pakiet. Po to zwróciłam się o prośbę do online specjalisty i dostałam chamską odpowiedz. Ogólnie problem jest z samym zasięgiem jak i z jakością obsługi. Bardzo słabo, niestety nie mogę polecić tego operatora.
    WadyZasięg
    Cena
    Obsługa klienta
  • ~Monika / 2025-11-10 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder non stop nie łączy się z siecią. Po złożonej reklamacji i jej rozwiązaniu nadal nie działa. Jeśli już funkcjonuje to zamula i stopuje program. Tv tragedia!!! Najgorsza telewizja jaką w życiu miałam.
  • ~DOMINIK / 2025-11-10 08:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Od paru tygodni walczymy z playem żeby wysłali technika do awari telewizji, internetu
    A oni nostop wymówki
    Mam umowe internetu do 1gb ile rozumie ze na wifi nie będzie tyle ale na kablu jest 100mb
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do klienta
  • ~Policz123 / 2025-11-08 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsza umowa na internet przedstawiona w sposób niejasny, albo właściwie nieuczciwy, bo rachunek wychodził 2 razy drożej niż miał, doliczane dodatkowe opłaty za nie wiadomo co. Na początku płaciłem 105zł, nagle cena podskoczyła do 120zł. Musiałem przepisać umowę na siebie, wiedziałem o tym od miesiąca zgłosiłem w salonie, stwierdzili że nie da rady umówić podłączenia wcześniej, miałem czekać koło 2 dni roboczych zostałem bez internetu na tydzień. Ciągłe problemy z połączeniem i jakieś awarie. Jedynie czemu zostałem to kwestia tego, że mam światłowód już pociągnięty w innym wypadku zmieniłbym na konkurencję.
    ZaletyMiła i ładna pani z obsługi klienta
    WadyCzas podłączenia usługi
    Dodatkowe opłaty
    Oszustwo na pierwszej umowie
    Częsta konieczność resetowania routera
    Awarie
    Innymi słowy wszystko
  • ~Oskar / 2025-11-07 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje na rynku. Ciągłe zrywanie połączenia Internetu, zamulający się dekoder który reaguje po paru nastu sekundach czasem minutach.
    Od wczoraj mam awarię Internetu wraz z telewizją, play ma na to wywalone. Każą mi czekać ponad tydzień na technika. Twierdząc że nie mają wcześniej terminów, dziwne bo linia sprzedażowa technika na montaż chce mi już wysłać dnia kolejnego. Czyli nowy klient fajny, stary już ble. Nie należy mi się router zastępczy bo mój rachunek to tylko jedyne 99 zł.
    Odradzam zawieranie umów z play mają klienta szeroko i głęboko w dupie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko związane z play jest wadą.
  • ~Lili / 2025-11-07 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Doliczają opłatę za jakiś pseudo internet którego nie zamawiałam. Bez tego nie da,sie podpisać umowy. Powinien sie tym zająć UOKIK i dowalić oszustom taka kare, ze by sie im odechciało.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty.
  • ~Timur / 2025-11-06 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż z tego że mają najwięcej stacji bts jak przełożenie na jakoś to zero, zdecydowanie nie polecam !!!! Lepiej iść w zaufanych operatorów t mobile lub Orange
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~michal / 2025-11-05 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza pseudo firma na rynku zero nie polecam
  • ~almed / 2025-10-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,oszuści. Traktując stałych klientów jak gówno. Nie radzę wspolpracy
    WadyBrak zasięgu, brak lte, przedłużają umowy na czas okreslony bez wiedzy klienta
  • ~Magdalena / 2025-10-31 20:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam punkt sprzedaży PLay w Kartuzach. Obsługa przez Pana Mariusza bardzo profesjonalna. Widać, że Pan ma dużą wiedzę. Wie co robi, doradza sumiennie i odpowiadał na wszystkie moje wątpliwości. Przedstawiono mi kilka opcji, które zostały mi szczegółowo wyjaśnione. W krótkim czasie załatwiłam to po co przyszłam. Polecam
    ZaletyObsługa
  • ~Bartek / 2025-10-30 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Play masakra. Dziś nie działa mi internet w telefonie. Mam telewizję z Play. Raz działa raz nie działa. Restartuję modem cały czas żeby działało. Zgłaszałem problem w salonie. Po jakimś czasie dostałem mailowo ankietę z 15 pytaniami technicznymi na które mam ja sam odpowiedzieć. Pogięło ich. Nie jestem specjalistą. Na miejsce oczywiście nikt nie przyjedzie.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
  • ~michal / 2025-10-30 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    internet tragedia . telewizja sie zawiesza i wiecznie przerwa techniczna. Jakim cudem oni sa jeszcze na rynku
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady internet i telewizja to poraszka
  • ~Lucjano / 2025-10-30 02:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet, nawet nie można obejrzeć serialu
    ZaletyBrak
    WadyDramat
  • ~Dawid / 2025-10-29 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNA GWIAZKA TO ZA MAŁO !!!
    Jestem byłym klientem z UPC.
    Jak wiadomo firma połączyła się z Play i jest totalna porażka.
    Od kwietnia br. Internetu jak i telewizji nie posiadam prawie że wgl.
    Od czerwca br. dzwoniąc na „śmieszny” numer 813 813 813 otrzymuje informację ze jest awaria na mojej ulicy. Mija tydzień, dwa, trzy… miesiąc i łaskawie pojawił się technik, który oznajmił że awaria na 100% nie leży w domu tylko na ulicy. Poinformował mnie że zgłosi ten fakt i do tygodnia zjawią się inni technicy którzy naprawią usterkę. Minął tydzień.. Ani widu ani słychu. Dzwonię… konsultanci twierdzą że widzą problem z brakiem internetu i telewizji ale nie mają żadnego otwartego zgłoszenia aby miał kto się pojawić. Konsultant oznajmił że faktura za okres czasu w którym nie są dostarczane mi usługi będzie pomniejszona przy kolejnej płatności - zapłaciłem tyle samo.
    LIPIEC, SIERPIEŃ - dzwonię. Zostawałem cały czas olewany i nikt nie pojawiał się aby zobaczyć o co chodzi, gdzie leży problem.
    WRZESIEŃ - po prośbach skierowanych do konsultantów udało się ! Technik przyjechał pokręcił się i oznajmił że to do niego nie należy…. ????zadzwonił do swojego znajomego z pracy który jest pomiarowcem gdzie po chwili przyjechał i stwierdził że nie ma sprzętu…
    Następnego dnia sam z siebie przyjechał pomiarowiec gdzie po chwili znalazł uszkodzony kabel na 8 metrze od skrzynki. Oznajmił że nie ma sprzętu przy sobie i za godzinę przyjedzie naprawić uszkodzony kabel pomimo że to do niego nie należy. (Już nie przyjechał)
    Postanowiłem pójść do biura Play w galerii Neptun, gdzie Pani Monika (kierownik) chętnie mnie wysłuchała i zrobiła oddzielne zgłoszenie.
    Na pierwsze zgłoszenie raczyli odpisać z obsługi play że faktura zostanie obniżona a technik pojawi się jak najszybciej.
    Minął tydzień i jeden dzień - nikt się nie pojawił.
    Poszedłem do salonu aby porozmawiać z Panią Moniką kierownikiem placówki, gdzie, chęcią i pomocą Pani próbowała mi pomóc. (Niestety bezskutkowo po mimo starań) wielki plus że chociaż ktoś w tej firmie jest tak pomocny jak w/w Pani Monika.
    Jest dzisiaj 29 październik, wiadomo gdzie jest usterka lecz nie ma komu tego naprawić.
    Bez internetu ani telewizji jestem od kwietnia. Co miesiąc płacę a te pajace z play mają całkowicie w poszanowaniu ???? klienta i jego problem. Pieniądze brać potrafią i to na tyle.
    Z mojej strony wszystkim znajomych, rodzinie i wgl będę odradzał firmę play jako dostawca mediów.
    Już dwóch znajomych będzie rezygnować i zmienić firmę.
    Sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta no i oczywiście zrywam umowę z owo taką śmieszną firmą PLAY.

    P.S Życzę wszystkim z obsługi tej firmy aby kiedyś to na Was trafiło i abyście potrzebowali pomocy a inni was mieli w dupie.

    P.S 2 dla Pani kierownik Play w galerii Neptun 5 gwiazdek ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    Bez pozdrowień dla najgorszej firmy z jaką miałem do czynienia w swoim życiu. ????????????
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1212
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1204