Jestem byłym klientem z UPC.
Jak wiadomo firma połączyła się z Play i jest totalna porażka.
Od kwietnia br. Internetu jak i telewizji nie posiadam prawie że wgl.
Od czerwca br. dzwoniąc na „śmieszny” numer 813 813 813 otrzymuje informację ze jest awaria na mojej ulicy. Mija tydzień, dwa, trzy… miesiąc i łaskawie pojawił się technik, który oznajmił że awaria na 100% nie leży w domu tylko na ulicy. Poinformował mnie że zgłosi ten fakt i do tygodnia zjawią się inni technicy którzy naprawią usterkę. Minął tydzień.. Ani widu ani słychu. Dzwonię… konsultanci twierdzą że widzą problem z brakiem internetu i telewizji ale nie mają żadnego otwartego zgłoszenia aby miał kto się pojawić. Konsultant oznajmił że faktura za okres czasu w którym nie są dostarczane mi usługi będzie pomniejszona przy kolejnej płatności - zapłaciłem tyle samo.
LIPIEC, SIERPIEŃ - dzwonię. Zostawałem cały czas olewany i nikt nie pojawiał się aby zobaczyć o co chodzi, gdzie leży problem.
WRZESIEŃ - po prośbach skierowanych do konsultantów udało się ! Technik przyjechał pokręcił się i oznajmił że to do niego nie należy…. ????zadzwonił do swojego znajomego z pracy który jest pomiarowcem gdzie po chwili przyjechał i stwierdził że nie ma sprzętu…
Następnego dnia sam z siebie przyjechał pomiarowiec gdzie po chwili znalazł uszkodzony kabel na 8 metrze od skrzynki. Oznajmił że nie ma sprzętu przy sobie i za godzinę przyjedzie naprawić uszkodzony kabel pomimo że to do niego nie należy. (Już nie przyjechał)
Postanowiłem pójść do biura Play w galerii Neptun, gdzie Pani Monika (kierownik) chętnie mnie wysłuchała i zrobiła oddzielne zgłoszenie.
Na pierwsze zgłoszenie raczyli odpisać z obsługi play że faktura zostanie obniżona a technik pojawi się jak najszybciej.
Minął tydzień i jeden dzień - nikt się nie pojawił.
Poszedłem do salonu aby porozmawiać z Panią Moniką kierownikiem placówki, gdzie, chęcią i pomocą Pani próbowała mi pomóc. (Niestety bezskutkowo po mimo starań) wielki plus że chociaż ktoś w tej firmie jest tak pomocny jak w/w Pani Monika.
Jest dzisiaj 29 październik, wiadomo gdzie jest usterka lecz nie ma komu tego naprawić.
Bez internetu ani telewizji jestem od kwietnia. Co miesiąc płacę a te pajace z play mają całkowicie w poszanowaniu ???? klienta i jego problem. Pieniądze brać potrafią i to na tyle.
Z mojej strony wszystkim znajomych, rodzinie i wgl będę odradzał firmę play jako dostawca mediów.
Już dwóch znajomych będzie rezygnować i zmienić firmę.
Sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta no i oczywiście zrywam umowę z owo taką śmieszną firmą PLAY.
P.S Życzę wszystkim z obsługi tej firmy aby kiedyś to na Was trafiło i abyście potrzebowali pomocy a inni was mieli w dupie.
P.S 2 dla Pani kierownik Play w galerii Neptun 5 gwiazdek ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bez pozdrowień dla najgorszej firmy z jaką miałem do czynienia w swoim życiu. ????????????
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
