Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4408 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nick / 2024-09-22 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno.

    ZaletyBrak
    WadyTo że w ogóle istnieje
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-21 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące temu zgłosiłam telefonicznie,że widze na korytarzu budynku w którym mieszkam niezabezpieczony kabel od internetu,który zwisa że sciany...konsultant przyjął zgłoszenie.. minęło 3 tygodnie i NIC,więc zadzwonilam ponownie..znow weryfikacja,itp..I okazuje się,że konsultant zle zakaLifikowal zgłoszenie,zostałam zapewniona,że tym razem będzie już to załatwione.. I co?..I wciąż NIC..kabel jak zwisał,tak zwisa dalej..
    To jakaś masakraa..jak było UPC..wszelkie sprawy były załatwiane w miarę sprawnie,a za PLAY..to ręce opadają...Nie zamierzam więcej dzwonic..a tym bardziej,że teraz występuje powodz..ale,aż strach się bać,jak play będzie naprawiał awarie na zalanych terenach,skoro przez ponad 2 miesiące nikt się nie pofatygował,aby zabezpieczyć kabel w suchym korytarzu wieżowca.BRAWO WY.
    ZaletyBrakkk
    WadyJe
  • ~Bartek / 2024-09-21 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MŁAWA 06-500, centrum, ok.Catrefoura, teren otwarty, nadajniki widać gołym okiem, 4 piętro, balkon, sprzęt pomiarowy iPhone 13 mini 256GB:

    PLAY 5G - 11Mb/s
    T-MOBILE 5G - 21Mb/s
    Orange 5G - 4Mb/s
    Plus 5G - 14Mb/s

    Wyniki z teraz, sobota, 10:30 rano
    Chyba pora zacząć zbierać ludzi do pozwu ...
    Biorą kasę za dostęp do 5G a 5G nie ma u nikogo.

    Telefon przetestowany w trasie kilka dni temu.
    Niemcy, 5G w T-Mobile - średnia 670Mb/s
    Włochy, 5G w Windtre - średnia 910Mb/s
    Austria, 5G w A1 - średnia 1.37Gb/s

    Średnia wyliczona na bazie 100 speed testów w równo 20 miejscowościach pow.100 tys. mieszkańców.
    WadyBrak 5G u wszystkich
  • ~Justyna / 2024-09-20 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyobraźcie sobie ten absurd: przenoszę numer do nowego operatora, czekam na zgodę od Play, wszystko przebiega tak jak powinno, a oni „nagle” po pół roku naliczają mi karę na całe 156,13 zł za „wcześniejsze rozwiązanie umowy”, aleee co jest najlepsze? Zero informacji od nich o jakiejkolwiek karze! Dzisiaj przy śniadaniu dostaję maila, patrzę, a tam windykacja komornicza! Bo przecież czemu nie? ????

    Brawo, Play! Gdybyście byli komedią, to Oscary by Wam się sypały spod rękawa! ????????
  • ~Dżasta / 2024-09-19 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam net box taryfę 5g nielimitowany internet. Po czym oczywiście cały sprzęt wysłali na zły adres co już pomijam. Zapłaciłam 250zl za montaz bo oczywiście ten ich voucher obejmuje dojazd i 10m.kabla a już wejście na dach jakieś wysięgniki płatne. No ale dobra byłam o tym poinformowana nie ma problemu z tym że facet mi podłącza okazuje się że sprzeda nie obsługuje 5g tylko 4g. Dzwonie do Play oni mi mowia że faktycznie usługa jest 5g ale konsultant dodał sprzęt na 4g. Chciałam wymianę sprzętu pani powiedziała że to jest nie możliwe że mogę tylko zerwać umowę i nowa podpisywać. Wysłałam w sumie 300zl z aktywacja a internetu jak nie ma tak nie ma. Bo jacyś idioci nie potrafią nic zrobić jak trzeba. Dno i nic więcej
  • ~Wociech / 2024-09-19 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Studium przypadku - "obsługa" klienta przez PLAY:

    Wysłane zgłoszenie mailem, widać że dotarło, bo był telefon od operatora, chciał rozmawiać przez telefon. Jednak zależało mi na postaci pisanej. Spodziewałem się, że będzie odpowiedź mailowa, ale tam tylko informacja:
    "Dzień dobry,
    zajmujemy się Państwa zgłoszeniem numer ……………. z 2024-09-19 roku.
    Zapraszamy na Play24, gdzie na bieżąco mogą Państwo śledzić status zgłoszenia, a po jego rozpatrzeniu zapoznać się z naszą odpowiedzią.
    Z pozdrowieniami
    Obsługa Klienta PLAY"

    OK, nie ma bezpośredniej odpowiedzi, ale jest zgłoszenie, zawsze coś.
    No to udaję sie na Play24, loguję się na konto i tu niespodzianka - zgłoszenia tam nie ma ...
    OK, udaję się na chat to wyjaśnić. Miły Pan mi odpowiada, uwierzytelnił mnie solidnie, łącznie z numerem telefonu i peselem, poszukał zgłoszenia, znalazło się więc proszę żeby podpiął je pod moje konto. Kolejna niespodzianka, podobno NIEMOŻLIWE ?????? No cóż, może za słaby ten ich system informatyczny.

    Kontynuujemy wyjaśnienie sprawy, w toku rozmowy wydaje się, że będzie rozwiązana, help desk chyba zakłada kolejne zgłoszenie. Chyba, bo tego zgłoszenia też nie widzę na swoim koncie.
    Ciekawe te zgłoszenia-niewidki :)

    W końcu chcę zakończyć rozmowę i poczekać dzień-dwa na rozwój wypadków, ale chciałbym zachować treść chata. Otrzymuję informację, że jest taka opcja na "trzech kropkach". Trzy kropki są, opcja gdzieś uleciała :(
    No to kombinuję z jakimś copy/paste ale chyba jestem słaby w te klocki, bo chat mi zniknął. Musiałem błąd zrobić w przyjaznym interfejsie.
    Kolejny raz próba wejścia na chat, piszę że chciałbym odzyskać ten poprzedni i co za odpowiedź? NIEMOŻLIWE. Kolejny raz pokonałem system informatyczny, mogę być dumny :)

    Przydługi opis, ale może komuś się przyda.
    Niestety, moja ocena dla operatora: 000000000000.

    WadyBardzo zła obsługa klienta.
  • ~KaMa :(( :(( :(( / 2024-09-17 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 30.07.2024 rok przenieśliśmy 2 numery do PLAY - BŁĄD , SUPER MEGA BŁĄD !!!!!!!!!!!!!
    A dzisiaj ( 17.09.2024 ) - już myślimy o ZERWANIU z PLAY umowy !!!!!!!!!
    NIE POLECAM tej firmy !!!!!!!!!!
    Uważamy, że KTOŚ powinien się pochylić nad tymi wpisami / opiniami !!!!!!!!!!

    WYRUCHANI.


    ZaletyMniej niż ZERO !!!!!!!!!!!
    WadyNIEZLICZONA ILOŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~remek / 2024-09-17 08:52
    Ocena: 3.00 / 5
    To dyletanci.Przejęli UPC a nie mają zielonego pojęcia o telewizji kablowej.Liga Mistrzów rusza dzisiaj a oni podobno negocjują.To jest dramat.
  • ~Mateusz / 2024-09-16 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zamówiłem usługę światłowodu. Router doszedł ale co mi po tym jak nie wysłali technika do podciągnięcia światłowodu ze słupa 10 m od domu. Nie da się doprosić ich. Zbywają cały czas. Niekompetentni ludzie tam pracują, mają w du.. wszystko. Nie polecam tej firmy. Nadal nie mam podłączonego Internetu
    ZaletyBrak
  • ~Dk / 2024-09-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka po opłaceniu rachunku 2 dzień usługa nieaktywna.
    ZaletyBrak
    WadyOd groma.
  • ~Playek / 2024-09-13 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Play jest niedouczona i agresywna, nie rozumieją tematu jaki się porusza.
    Mam nadpłatę a oni chcą mi zwrócić połowę tej nadpłaty.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo, wystarczy poczytać opinie innych użytkowników
  • ~Bilu / 2024-09-13 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadosko nieuczciwa, omijać z daleka, wyłudzacze nawet po zakończeniu umowy chcą opłaty za jakieś intrnet
    ZaletyBrak
    WadyUmowy z chczykami
  • ~Ktoś / 2024-09-11 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Pley to jedna wielka ściema czekam 3 dzień na technika
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~powstaniec / 2024-09-10 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    zacina się bez przerwy a przesyłanie danych jest dość wysokie co poprpatu wskazuję na bardzo niestabilna sieć tego badziewia
    Wadycała sieć play to wada,słaba jakość,niestabilna sieć,nieciekawa oferta z starymi telefonami,nieopłacalne pakiety
  • ~Dominika / 2024-09-10 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołują sobie sami wizyty techników, kradną pieniądze z konta na telefonie. Wiecznie tłumaczą się włączonym internetem, chociaż ja nie korzystam z transmisji sieci w telefonie i mam ją zawsze wyłączoną. Wysyłają błędne smsy o zablokowaniu usług, celem zapewne wyłudzenia pieniędzy. Także internet do niczeog. Odkąd UPC przeszło do Playa działa dużo gorzej, występują częste awarie internetu, naprawy trwają dużo dłużej. Internet wiecznie muli. Rekompensaty brak.
    Zaletybrak
    Wadywyłudzenia pieniędzy, odwoływanie wizyt bez wiedzy klienta, błędne informowanie klienta o blokadzie usług, częste awarie internetu UPC/PLAY, długie oczekiwanie na naprawę
  • ~Maxi / 2024-09-09 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Play, to złodzieje, jak nie nigdzie nie dzwoni i nie wykonuje się SMS, to oni sami zabierają 5 złoty co dwa tygodnie.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadySłaby Internet.
  • ~Wkur Fiony jak co miesiąc / 2024-09-07 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiąc to samo. Wpłacam kasę na pakiet i zamiast aktywować pakiet to mi zjada kasę z konta niby za internet. PRZEZ CO NIE MOGĘ AKTYWOWAĆ PAKIETU BO BRAKUJE ZAWSZE PARĘ ZŁOTYCH. TAKA SYTUACJA JEST PRAKTYCZNIE CO MIESIĄC. MAM NADZIEJĘ ŻE WEŹMIE SIĘ ZA TO KTOŚ BO TO JEST JAKIŚ ŻART. NIBY NIE SĄ TO duZE KWOTY ALE DLACZEFO MAM PŁACIĆ ZA NIC. Dodam że od informacji o braku internetu minęło 5 min - nie korzystałem w ogóle a potrafiło mi zjeść 5zl....
  • ~play to gowno 123 / 2024-09-04 23:53
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy syf jaki moze byc nie polecam nie da sie miec nic gorszego niz siec play pzdr
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Gustaw / 2024-09-04 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Play najgorszą siecią, slaby zasięg (mieszkam 150m od nadajnika i zasięg 1 lub 2 kreski) Internet ledwie 1 MB. Opryskliwi konsultanci. Dno i wodorosty. Sieć do likwidacji.
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie tej sieci to wada.
  • ~Alina / 2024-09-04 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się dać zero! odradzam1!!!! Nie ma internetu, nic na to nie poradzą fakturka
    Wadyobsługa brak internetu umowa bez możliwości zerwania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183