Nie polecam.
Internet zawsze był kiepski. Myślałam, że tak już tutaj jest (Gdańsk SRODMIESCIE,,,).
Jak nie dopytasz, bo nie wiesz (skąd masz wiedziec?) to konsultant Cię nie poinformuję, bo to na niekorzyść firmy. O co chodzi? Miałam zduplikowaną usługę TV (!). Zrezygnowałam z jednej z nich. Teraz mam zwrócić dekoder, ale nie dostałam drugiego, bo przeciez jeden mialam.. Efekt- mam zapłacić za noezwrocony dekoder (nota, mimo monitow). No i musze chyba teraz kupić nowy oprócz tego....
ZaletyBrak
WadyMataczenie, wysokie rachunki, słaby internet
~Adam / 2025-10-15 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli oszuści Kupiłem 2 GB internetu wczoraj za 9,99 zł a dorzucili mi tylko 400 MP
ZaletyŻadnych
WadyOszuści naciągacze ściemniacze drożyzna
~Sara / 2025-10-15 03:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, najgorszy internet, z jakim mieliśmy do czynienia. Jeszcze niekompetentna obsługa, która sama nie wie, czy ma awarię, czy nie. Nic nie umieją naprawić, tylko dają jakiś durny kod zniżkowy.a poza tym przychodze z pracy i po 15 min wyskoczylo problem techniczny do ch pana za co my placimy ,ja zapisalam od kitorej godz min nue dziala zalaczylam licznik i odlicze od faktory bo sobie w ciulki leca zamiast poinformowac klientow od ktorej do ktorej beda cos robic wstyd i chanba play wstyd
WadyWszystko
~Marcel / 2025-10-14 21:18
Ocena: 2.33 / 5
Najsłabszy zasieg jaki kiedykolwiek miałem to samo tyczy sie internetu poprostu porażka!!!!!
WadyOprócz przemiłej obslugi to reszta same wady
~ewelina / 2025-10-14 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy zasięg internetu jaki w zyciu miałam. Zarówno mobilne wi fi jak i internet w telefonie. 3/4 zużycia internetu to próby ładowania i łączenia. Chore.
~Elcin T. / 2025-10-13 17:08
Ocena: 1.00 / 5
We had a very disappointing experience with Play. When we moved houses, we were told we couldn’t transfer our Internet service, so we had to cancel the old one and make a new contract. When returning the previous equipment, Play claimed that an ONT device was missing but we were never given any such device.
The installer delivered only a Nokia G-010G-R model (we have his name and contact information). Despite this, Play refused to accept the return and is trying to charge us for a device that was never provided. We also filed an official complaint (no. 323303134) weeks ago, but no one from Play has contacted us by phone or email.
This is unacceptable. Play’s own technician gave us the equipment, and now the company refuses to take responsibility for their mistake. We even started a new Play contract at our new address, but after this experience, we regret trusting them again. Poor service, no accountability, no support.
Nasze doświadczenie z firmą Play było bardzo rozczarowujące. Po przeprowadzce poinformowano nas, że nie można przenieść umowy na Internet, więc musieliśmy ją rozwiązać i podpisać nową. Podczas zwrotu sprzętu Play stwierdził, że brakuje urządzenia ONT – jednak takiego urządzenia nigdy nie otrzymaliśmy.
Technik Play dostarczył nam wyłącznie urządzenie Nokia G-010G-R (mamy jego dane kontaktowe). Mimo to Play odmawia przyjęcia sprzętu i próbuje obciążyć nas kosztami za urządzenie, którego nigdy nam nie przekazano. Złożyliśmy oficjalną reklamację (nr 323303134), ale od tygodni nikt się z nami nie skontaktował – ani telefonicznie, ani mailowo.
To nie do przyjęcia – sprzęt przekazał pracownik Play, a firma nie chce wziąć odpowiedzialności za własny błąd. Co gorsza, podpisaliśmy nową umowę z Play w nowym mieszkaniu, ale po tym doświadczeniu żałujemy, że im zaufaliśmy. Brak wsparcia, brak odpowiedzialności, bardzo niska jakość obsługi.
ZaletyNon
WadyNo customer support, never hear back from them after you file a complaint.
~Mirosław / 2025-10-11 23:59
Ocena: 5.00 / 5
Salon w Mrągowie, ul. Warszawska 24B - obsługa na najwyższym poziomie. Kompetentni i uprzejmi pracownicy. Indywidualne podejście do klienta, wyrozumiałość i fachowe doradztwo, to atuty tego zespołu. Załatwiłem sprawę "od ręki", uzyskałem szczegółowe informacje i parady. Piątka z plusem dla Pani i Pana z punktu w Mrągowie.
~Marcin / 2025-10-11 10:41
Ocena: 3.67 / 5
Internet po wymianach modułów antenowych na nadajnikach z bardzo wysokiej jakości spadły do "komuny" czyli do dna,. W pseudo 5g osiągnęli takie dno jak i plus (nadajniki plusa), nie można pobrać ani wysłać faktury ,zamówień a klienci się wk....
~Karlików / 2025-10-10 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Nie warto z nimi podpisywać umowy
~Mariano / 2025-10-10 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Oferta droga, pomoc zerowa. UPC było czymś wspaniałym w porównaniu do tego. Ciągłe awarie trwające kilkanaście godzin, zacinający się internet. Przy próbach rozwiązania umowy, z której to oni się nie wywiązują straszne przekopy, do tego stopnia, że zmuszony jesteś przeczekać do końca umowy i płacić tym burakom za coś co nie działa. Odradzam z całego serca, szkoda waszych nerwów.
ZaletyZaletą byłoby gdyby przestali istnieć
WadyWszytsko to jedna wielka wada
~Marek / 2025-10-09 21:59
Ocena: 2.33 / 5
Gruszki na wierzbie obiecują!!! Najgorszy możliwy internet mobilny, obsługa klienta tragedia, zawsze wszystkie linie zajęte, a dzwoniłam 6 razy. Jak widzę reklamę w TV z celebrytą Wojefuckim to mnie obrzydza, do końca umowy i dość!!!!
ZaletyNie ma
~Marcin / 2025-10-09 06:04
Ocena: 2.00 / 5
Po przejściu z UPC zaczęły się same problemy. Jakieś rutery wystające ze skrzynki wielkości wielkiego głośnika jbl gdzie wcześniej była mała kostka. Przepalony dekoder-technik miał być, ale odwołano. Miałem pójść do playa aby mi wymienili bo nie serwisują. Okazało się że nie wymienią ponieważ jestem po upc i muszę odesłać. Non stop na infolinii słyszałem że mam wykonać reset jak dekoder nie działał. Dałem wypowiedzenie to internet zaczął przerywać a po wizycie technika całkowicie przestał działać. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyTragiczny sprzęt i obsługa, bałagan po przejęciu upc
~Cezary / 2025-10-07 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Gówno i niekompetentni ludzie na infolinii.... Gówniane usługi, szczególnie ten stacjonarny telefon z którego nie można zrezygnowć!
Zaletyżadnych
Wadywadą jest ta firma i jej pracownicy
~Cezary / 2025-10-07 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Dn. 08.10.2025 ok. godz. 16:42 dzwoniła do mnie Pani z oferta handlową. Gdy próbowałem wyjaśnić, że usługa telefonu stacjonarnego nie jest mi do niczego potrzebna rozłączyła się. Buractwo i skrajny brak profesjonalizmu! Zdecydowałem się na rezygnację z usług tej firmy i nikomu ich nie polecam!!!
Zaletybrak!!!!!!!!!
Wadywszystkie jakie można sobie wyobrazić
~Andrzej / 2025-10-06 15:10
Ocena: 2.33 / 5
Mam niby światłowód 500Mb w ofercie a działa 190 Mb odstąpić od umowy nie można bo kara. Ale sami nie spełniają warunków.Dla mnie to kupa ściemy żebym dzwonił co sobota o internet
~Joanna / 2025-10-05 05:45
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja sie zacina
Nie ma możliwości nagrać seryjnie
Gdy sie wyjdzie przez przypadek z odtwarzanego programy nie ma możliwości wznowienia od momentu oglądanego programu, tylko trzeba od poczatku.
UPC to była dobra telewizja a PLAY to porażka
Czekam tylko jak umowa mi sie skonczy zeby zmienić operatora.
Nie polecam tej telewizji.
ZaletyBRAK
WadyCzęsto sie zacina
Brak możliwości wznowienia odtwarzania
Brak możliwości nagrać seryjnych
~Michał / 2025-10-04 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Szkoda komentować. Chciałem tylko przyczynić się do wystawienia oceny na jaką zasługują.
Zaletybrak
WadyNie zmieszczę się tu i nie chce i się wypisywać.
~Andrzej / 2025-10-04 14:54
Ocena: 1.67 / 5
UPC było zajebiste, play to taka lipa że się płakać chce. Telewizja się zacina, internet pomimo że mam ten sam pakiet co w UPC jest wolniejszy,ciekawe jak to zrobili? Obsługa klienta poziom poniżej zera, tak jak inteligencja ludzi tam pracujących. Jeżeli chcecie zmienić telewizje i internet na play to nie polecam a wręcz odradzam. Wspomnę też o tym że przelew był ksiegowany 10 dni,szybciej bym na kolanach do Częstochowy poszedł. Podsumowując straszna lipa. Bardzo źle.
ZaletyBrak zalet.
WadyZa dużo żeby się tu zmieściły.
~Anna / 2025-10-04 05:41
Ocena: 1.00 / 5
Play wstyd !! Rozmowa z konsultantem to istna porażka, nie potrafi umówić nawet technika w ten sam dzień po tym jak inny technik rano podpiął zepsuty ruter. Serwis i merytoryka na najniższym poziomie. Skoro nie sprawdzacie sprzętu po podpięciu który ma dostarczyć internet a jedynie podpial go do prądu po czym technik informuje że za 10 min wszystko zadziała a on się spieszy i wychodzi. Skoro sprzęt i usługa nie zostały wykonane należycie to nie każcie czekać czterech dni na kolejnego technika tylko naprawcie błąd w tym samym dniu .
ZaletyBrak
WadyBrak jakiegokolwiek zadośćuczynienia za fatalny serwis
~Lesz / 2025-10-04 00:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie warto z nimi żadnej umowy z nimi podpisywać , doradcy kłamią jest super
ZaletyŻADNE
WadyWięcej wad niż to wart , same awarie brak sygnału przykład dziś w Warszawie na Woli prawie 11 godzin nie było Internetu i TV
kolejny raz mam problem z Play