Bank ma najgorszy poziom obsługi klienta jakiego doświadczyłam. Nie odpisują i nie ustosunkowywują się do mojej reklamacji już drugi tydzień. Nawet nie mogę znaleźć w serwisie tej mojej reklamacji. Bezprawnie wstrzymują mi moje środki na koncie.
Wadydługi czas rozpatrywania reklamacji
bardzo słaba aplikacja mobilna i transakcyjna
~Tom / 2024-06-24 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w kraju. Pracownicy niekompetentni. Sprawy są załatwiane tak, żeby nie były załatwione.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni pracownicy na infolinii
~Go / 2024-06-17 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Tańczący na grobie zmarłego, lichwa,złodziejstwo. Wstyd, Porażka, zawsze miałam takich pseudo instytucje za dno, mój mąż wierzył tej lichwie a oni go po śmierci okradli, co prawda niewiele ale jednak. Skarga do Rzecznika Klienta banku nic nie dala, strata czasu. Pobraliście opłatę za kartę I inne bo zmarły nie mógł korzystać z karty siłą rzeczy nie miał jak. Dni dna lichwa I złodziejstwo. Wstyd.
Najgorszy bank z jakim miałam nieprzyjemnośc współpracować. Ostatnio byłam w banku z wnioskiem o wycofanie zgody na przetwarzanie danych w Bik po spłacie zobowiązań. Kobieta przyjmująca wniosek *Ukrainka nie miała pojęcia co to jest BIK i wmawiała mi ze powinna napisać do działu reklamacji. DRAMAT!!! Zamykając konto nawet nie poinformowano mnie ze jakies odsetki są do zapłacenia i po 30 dniach dowiedziałąm się ze nadal konto nie jest zamkniete bo mam zaległość na kilka złotych za prowadzenie konta. MASAKRA. Nikt nie poinformował że obsługa konta rónież wzrosła. NIKOMU NIE POLECAm!!!!!
~Tomek / 2024-06-10 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie respektuje przepisów. W przypadku zajęcia ma rachunku do wierzyciela przekazywane są nawet środki ustawowo zwolnione spod egzekucji (alimenty)
ZaletyBrak
WadyZajmują środki zwolnione spod zajęć egzekucyjnych
~Tomasz / 2024-06-10 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Obsługa na infolinii beznadziejna. Na każde pytanie odpowiadają jakimiś skopiowanymi formułkami i nie są w stanie załatwić sprawy.
W dniu dzisiejszym po raz kolejny zajęli mi środki z tytułu alimentów i w nosie mają wyrok sądu.
Mimo, że są to środki zwolnione z zajęć egzekucyjnych to nie w tym banku.
ZaletyBrak
WadyW przypadku zajęć komorniczych zajmują alimenty na poczet takich zajęć !!!
~Mariusz / 2024-06-06 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Przelew zaksięgowany w banku przed 10:00 na koncie klienta zaksięgowany o 14:50, tak żeby klient już w danym dniu nie mógł wysłać przelewu z realizacją w dniu bieżącym.......
Gorzej może być chyba jedynie w Korei Pn.......
Zaletywieje komuną
Wadynie jestem wstanie zliczyć
~JERZYK4444 / 2024-06-05 13:17
Ocena: 1.00 / 5
PKOBP.STALOWA WOLA NA OKULICKIEGO.
JEDNO WIELKIE DZIADOSTWO
ZaletyBRAK
WadyDZIS WIZYTA BYLA PORAZKA, WSZYSTKO ZLE
~Barbara / 2024-06-04 09:30
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za profesjonalną, sprawną i miłą obsługę Pani Bogumile Kowal z oddziału w Olkuszu.
~Justyna / 2024-06-01 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie pojazdu w PKO to jakaś pomyłka. Nie trzymają się zapisów umowy, złodzieje i oszuści. Nie polecam !
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Kaśka wku / 2024-05-31 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w kr4aju. Przelewy przechodzą po 12 godzin. Tragedia.
~Aga / 2024-05-25 07:51
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za pomoc oraz sprawną i miłą obsługę Pani Agnieszce Wist pracującej w Warszawie przy ul Światowida.
~Norebrt / 2024-05-24 16:54
Ocena: 2.67 / 5
Pani Bogusława jest prezydentką Polski. Nie będe wchodzić w szczegóły. To jest Prawda
Zaletymnóstwo
Wadyniema
~Piotr / 2024-05-13 11:34
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za sprawną i profesjonalną obsługę p.Urszuli Kedron pracownika banku PKO BP oddział w Limanowej. Jest naprawdę wysoce wykwalifikowaną osobą i znajduje się na odpowiednim stanowisku. Więcej takich...
ZaletyFachowość na każdym miejscu.
WadyBrak
~Jolanta Bogacz-Pruciak / 2024-05-10 09:49
Ocena: 5.00 / 5
Szanowna Pani Hanna Tarnowska ,
Piszę, aby wyrazić moją szczerą wdzięczność za szybką i sprawną obsługę świadczoną przez Panią Hannę Tarnowską i cały zespół z PKO Bank Polski Oddział w Sulechowie. Szybka reakcja i dbałość o szczegóły zapewniły, że moje potrzeby zostały spełnione z profesjonalizmem i uprzejmością.
Pozdrawiam serdecznie Jolanta Bogacz-Pruciak
~Patryk / 2024-05-09 15:13
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna obsługa klienta , wszystko na najwyższym poziomie . Polecam Panią Wiesławę Olszanowska PKO BP ul. 3-go Maja Płock
WadyBrak
~Mike / 2024-05-08 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Zero szacunku do klienta. usługa zerowa.
To wszystko, co musisz wiedzieć o PKO Banku
~Mieszkaniec Śląska / 2024-05-07 18:13
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 12 kwietnia hakerzy próbowali opróżnić moje konto i tylko dzięki czujności i dbałości banku PKO BP o klientów i ich pieniądze uratowali moje oszczędności. Z tego miejsca pragnę gorąco podziękować pracownikom banku czuwającym nad bezpieczeństwem systemu. Jestem również wdzięczny za ponowną pomoc w przywróceniu konta do normalności. Jeszcze raz dziękuję serdecznie za
to wszystko. Polecam Bank PKO BP
ZaletyOchrona danych
Ochrona pieniędzy
Pomoc w załatwianiu
WadyBrak
~Joanna / 2024-04-29 19:51
Ocena: 5.00 / 5
Witam;
Postanowiliśmy z mężem założyć konto w Banku PKO BP.Udalismy się do Banku w Katowicach na ul.Damrota 23.
Jestesmy bardzo zadowoleni z obsługi przez Panią Krystynę Jadach.Wszystko wyjaśnione świetnie i
profesjonalnie z miłym uśmiechem.Świetna obsługa klienta.Dziękujemy i polecamy innym.
~Henio / 2024-04-27 22:36
Ocena: 5.00 / 5
Mam ten bank od 14 lat. Obecnie z kontem za 0. A co kodów jednorazowych przeszedłem na kody SMS. A później na potwierdzanie apka. Co do zabezpieczeń są na dużym poziomie, każda operacje nawet za 1 zł muszę zatwierdzać. Wystarczy zrobić 5 operacji za 1 gr np. Blik. I konto jest darmowe.
ZaletyKonto darmowe, kontakt z bok darmowa infolinia. 2 razy składałem reklamacje, jadę mi oddali.